Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Wybrane dla Ciebie
Opublikowano

Jak dla mnie to nie jest najlepszy pomysł. Ale mogę sprawdzić. Bez Dynashift w transporcie musi być głupio. Może jakiś przełącznik się zrobi. A gdzie można znaleźć takiego mechanika z kompem/ Czy ktoś zdejmował blokadę u siebie?

Opublikowano

po co mam się bawić jak mam bez blokad teraz i leci ile fabryka dała mateusz1995 ja ściągałem blokadę robi Ci elektryk takie obejście bez niczego i śmiga

Opublikowano (edytowane)

Własnie w transporcie to trzeba uważac zeby nie pomylic Dynashift z migaczami, bo nie wiem co by sie stało gdy przy pełnej prędkosci przełączył by z D na A.

 

Ariss, to trzeba było podpatrzec co elektryk zrobił i napisac tu, ja kiedys miałem takiego majstra co odłączył czujnik prędkosci, blokady nie było ale przedni napęd był cały czas.

Edytowane przez ppiotr
Opublikowano (edytowane)

hmm migacze masz razem z resztą gówien wystarczy spojrzeć a po 2 od razu z D na A nie zrobisz jak już na C chyba że masz ciężka rękę

 

ja Ci mogę podać dane do mojego elektryka i Ci to zrobi i dodatkowo system sprawdzi błędy wykasuje

 

mam migacze po prawej z wycieraczkami i spryskiwaczami i sygnałem a po lewej rewers i półbiegi

Edytowane przez ariss
Opublikowano (edytowane)

W moim migacze są na konsoli a Dynashift jest przy kierownicy.

Mój jest 3085 a twój pewnie 61.. to masz troche inaczej.

Edytowane przez ppiotr
Opublikowano

No możesz podać namiar do tego elektryka. A skąd jesteś bo ja z łódzkiego: Pajęczno. Ta blokada jest denerwująca bo z nia i tak nie pojedziesz 30 bo ci kontrolka miga a to wk...ia poza tym zmieni ci bieg. Ja i tak nie będe jeździł duzo 40 no ale 35 to już częściej.

Opublikowano

napisz na gg lub priv(ochrona danych osobowych)ja jestem z wlpk on tez ale jeździ po całym kraju zarówno sam jak i pracując dla Korbanka.Mi teraz leci pod 50km/h przydała by się woda w oponach by był bardziej stabilny na drodze, a wcześniej tak jak Ty 32km/h i zrzucał na C. To chyba kosztowało 300zł z tego co pamiętam.Chyba że w systemie masz opcje że można bez tego kagańca jechać szybciej

Opublikowano

Jaki olej masz zalany (marka parametr)?to jest normalna reakcja tych ciągników na zbyt niską tamperaturę dlatego ja stosuję żadszy olej i nie ma problemów ani zimą ani latem no chyba że jest -20 i więcej i ciągnik na dworze stoi to i wtedy trzeba czekać jazda jest teoretycznie nie wskazana w takim momencie

Opublikowano

Nie wiem jaki mam olej bo sprowadziłem go tydzień temu z Francji. A czy może silnik chodzić jak nie działa Dynashift czy może nie ma jakiegoś smarowania albo coś? Mi jeszcze przez chwile nie działa wajcha od biegów tzn. mogę wbić tylko 3 i 4 bieg. Czy to jest normalne? Jakim olejem zalać jak bede zmieniał?

Opublikowano

pewnie masz lipny olej bo teraz nie ma dużych mrozów a przy ponad -15 czasem trzeba poczekać aż będzie można włączyć bieg bo olej jest zimny. Ciągnik od razu po zakupie powinien jak auto iść na kanał i wszystkie filtry i oleje wymienione.Temat o olejach jest dla tej serii

Opublikowano

Są tam dwa elektrozawory na przeciwko siebie. Za te zjawisko odpowiada ten skierowany ku górze z czarną wtyczką. Należy sprawdzić czy po przełączeniu na B lub C dochodzi do niego napięcie. Jeśli tak to możliwe, że elektrozawór jest zacięty

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Podobna zawartość

    • Przez xzibit0000
      Czesc. Mam problem z wałkiem wom. Podczas jazdy z rozrzutnikiem nagle wałek wom sie zatrzymał i zaczął zgrzytac. Po zdjęciu przekaźnika i wlaczeniu wom walek zaczął sie kręcić i zgrzytal i na ,,oko,, nie kręcił z ta prędkością co powinien kręcić patrząc na obroty silnika. Dzisiaj za każdym włączeniem walka zgrzytal i po wyłączeniu go tez zgrzytal dopiero po chwili przestawał.
      Za co sie zabrać? Kosz WOM czy cos innego? Dzięki za podpowiedzi
       
    • Przez darkowe1
      Pany da radę wymienić w rozdzuelaczu od ponosnika suwak na linkę? Teraz jest na panel ehr jednak sa z nim straszne problemy . Ostatnio przestał działać był jakis elektronik stwierdził ze panel jest dobry . Przerobiliśmy podnosnik na krótko nowe kable gura dół i tez się zacina ... chciałem przerobić sterowanie na linkę tylko czy da radę...
    • Przez szymon628
      Mam problem ponieważ rozebrałem przedni most w mf 3050 i zauważyłem że jedna półos jest dluzsza od drugiej czy ktoś wie z której strony powinna być 
    • Przez Sadownik3650
      Witam . Posiadam MF 3650 sadownik, co może być przyczyna takich objawów:?
      Przy pracy ze siewnikiem ciągnik wszedł w tryb migającej kontrolki oleju. Stracił moc, po kilku minutach odcina zapłon. Po ponownym odpaleniu objawy są podobne nieregularna praca. 
      Filtry paliwa są wymienione pompka działa tłoczy paliwo, filtr oleju nowy jak i olej. 
      proszę o jakaś podpowiedz...
       
       
    • Przez Mateusz1254
      Massey Ferguson 6160 skrzynia speedshift podczas pracy na polu na desce rozdzielczej zniknął napęd półbieg blokada i drążek od zmiany biegów ciężko chodzi i nie można załączyć zająca gdzie trzeba szukać przyczyny? Sterownik z prawej strony pod kabiną był sprawdzony i naprawiony Autotronic 3.przy akumulatorze u góry bezpieczniki mają prąd.Główne bezpieczniki w kabinie też sprawdzone 
×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v