Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam.Posiadam MTZ 50 ma trochę ciężkie palenie jak jest zimny.Zanim zabiorę się za cokolwiek chciałbym wiedzieć jakie powinno być ciśnienie w cylindrach.Z góry dzięki.

Opublikowano

Witam.Posiadam MTZ 50 ma trochę ciężkie palenie jak jest zimny.Zanim zabiorę się za cokolwiek chciałbym wiedzieć jakie powinno być ciśnienie w cylindrach.Z góry dzięki.

 

 

 

Panowie czy naprawdę nikt z was nie wie jakie jest ciśnienie? Czy nikt nie sprawdzał w swoim MTZcie ?

OK.Będę pierwszym.

1 cylinder-19,5 bar

2 cylinder-19,5 bar

3 cylinder-18,5 bar

4 cylinder-19,0 bar

Czy to dobre pomiary czy złe.Proszę o wypowiedzi.Pozdrawiam

Opublikowano

Parametry silnika diesla

* Stopień sprężania – od 12 do 25,

* Ciśnienie sprężania – od 30 do 50 barów,

* Ciśnienie spalania – od 50 do 80 barów,

* Ciśnienie wtrysku paliwa – od 80 do 220 barów.

Sam oceń swoje pomiary(patrz ciśnienie sprężania).

Opublikowano

Nie wiem jakie jest dopuszczalna norma sprężania silnika przy MTZ-cie ale sugerując, że @S-Piotr ma rację( nie mówię że niema) i do wypowiedzi @asharot to jeżeli masz poniżej 26 bar a zalecane jest od 12 do 25 to nie wiem czy jest to możliwe żeby miał 26 bar ;)

Opublikowano

A sprawdzałeś luz na zaworach,za małe luzy nie domykają zaworów i kompresja ucieka.

 

 

 

Zawory ustawiałem przy rozgrzanym silniku na 0,25mm.

Żałuję że podczas sprawdzania ciśnienia nie zrobiłem "próby olejowej".

Chyba jeszcze raz zabiorę się za to, może coś więcej mi powie.

Opublikowano

Zawory ustawia sie na zimnym silniku,po to jest luz zaworowy.

[/qu

 

 

Można i na zimnym - 0,35mm

Można i na ciepłym -0,25mm

W obydwu przypadkach jest luz,tylko na ciepłym jest mniejszy.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Podobna zawartość

    • Przez ilovemtz
      Prosze aby w tym temacie wypowiadali sie posiadacze mtz[nie pronarów].
      My mamy mtz-a z 1983r i ojciec nic złego na silnik nie moze powiedziec wał jeszcze nie byl robiony. Ciagnik zrobil okolo 15000mth nie wiem czy to duzo czy mało. Co prawda ceiknie ale one juz takie sa. Co do awaryjnosci to moge powiedziec ze wiekszosc czesc zaczynamy dopiero teraz wymieniac tj. po 24latach wczesnije nie było potzreby. Co do spalania to jest małe w orce okolo 14l/ha napewno mniej niz ursus czy zetor z tych rocznikow nie mowie o nowych forterrach. Jest mały problrm z czesciami bo nie mozna ich dostac musimy po nie jezdzc do oddalonego o 50km żmigrodu bo nigdzie w poblizu ich nie dostaniemy .Powiedzcie co na ich temat mowia wasi ojcowie czy wy sami. Sami wiecie ze nie taki rusek straszny jak go piszą.
    • Przez AgrostokParczew
      Witam, mam na magazynie kilka czapek oryginalnych Belarus, ciepłe obszyte od środka, jakby ktoś był zainteresowany proszę dzwonić pod 516-220-311 


    • Przez Kulik
      Witam tak jak w temacie w jaki sposób inżynierowie ustalili ciśnienie na siłownik od womu ?? czy ktoś ma taką wiedzę ? proszę nie pisać że ciśnienie wstala króciec wkręcony w monoblok bo sprawdziłem i jest to nieprawdą jedynie co to on utrzymuje stałe ciśnienie na wolnych obr,podejrzewam że musi być coś w rozdzielaczu z elektrozaworami bo przecież ciśnienie idzie bezpośrednio z pompy i w rozdzielaczu zmniejszą może przez jakiś zaworek czy coś.Czekam na ciekawe pomysły
    • Przez Phosgen
      Cześć, wałkowany temat, do kupienia ciągnik w niewielkich pieniadzach.
      Niemam doświadczenia w tego typu maszynach ile według Was mógłby kosztować (chce go po prostu kupić) i proszę o wyrozumiałość pierwszy raz na forum  silnika nie słyszałem, dużo wycieków taki standard rusin 😁


    • Przez kukum
      Witam znalazłem coś takiego https://www.agroinform.com/pl/rynek-arkusz-danych/czesc/czesci-do-ciagnikow/zestaw-do-konwersji-mechanicznej-blokady-mechanizmu-roznicowego-mtz/h_7470875 I interesuje mnie właśnie taka blokada bo powiem szczerze ze nie chce mi się walczyć już z moja oryginalna , myślałem nad pneumatyka nawet ale znalazłem coś takiego jak mechaniczna blokada na dźwigienkę i pytanie moje jest takie czy udało się komuś to ściągnąć z Węgier bo ja nie mogę się wgl z gościem skontaktować 
×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v