Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Gość Profil usunięty
Opublikowano (edytowane)

@mati4116 vel @MAT912

Nie pisz sam do siebie bo dostanie dożywotniego bana za multikonto.

 

Suchaj kolego cos Ci sie zaczyna mieszac chyba chcesz mnie obrazic, kto ma multikonto chyba Ty. Może mi to wyjasnisz.

Edytowane przez MAT912
Opublikowano

Samo sąsiedztwo nie ma miedzy nimi wpływu.

Wszystko zależy od ich podłączenia, czy działają w tym samym obwodzie lub zasilane z tego samego źródła(wspólny bezpiecznik, masa)

Opublikowano

Myślę, że nie powinno mieć to żadnego wpływu. W samochodach przerywacze znajdują się tuż przy przekaźnikach i nie ma żadnych problemów.

A tak w ogóle to masz jakieś komplikacje, że się pytasz?

Opublikowano (edytowane)

Tak zamontowałem taki metalowy przełącznik do halogenów i jak mam halogeny włączone i włączę awaryjne to na tej oddzielnej kontrolce od awaryjnych jakby pojawiało mi się minimalne napięcie na masę. Myślę że to przez ten włącznik do halogenów ponieważ ma metalowy gwint i może na tym gwincie pojawia się jakieś minimalne napięcie.

I halogeny mi jakoś jakby słabiej świecą przy tym włączniku.

 

 

PS.

Mam jeszcze jedno pytanie jakie powinno być napięcie w ciągniku żeby halogeny świeciły normalnym jasnym światłem ( żarówki mam 55W 12V ). Z tego co gdzieś czytałem to chyba powinno być ok. 14V czy to prawda?

Edytowane przez mati4116
Opublikowano

Co do wyłącznika i kontrolki to nie wiem co może być przyczyną. Odkręć wyłącznik halogenów i wtedy sprawdź, może akurat to to.

Co do napięcia to zgadza się powinno być takie jakim powinien ładowany być akumulator, a więc 13.9-14.4V

Opublikowano

12,5 V na zgaszonym to dobrze bo to napięcie spoczynkowe akumulatorów, a napięcie 14V występuje przy włączonym silniku i ładującym alternatorze wtedy światła świecą jaśniej bo jest wyższe napięcie.

Gość Profil usunięty
Opublikowano (edytowane)

W zasadzie to aż zbyt wielkiej różnicy w swieceniu tych halogenów nie powinno byc a jakie masz aka jakiej pojemnosci? P.S.@sawo10 kobieta w temacie instalacji i z taką wiedzą no jestem pod wrażeniem :D Szacunek i Pozdrawiam.

Edytowane przez MAT912
Opublikowano

Zgadza się. Żarówki świecą pełną mocą przy ok. 14V.

Jeśli reflektory świecą słabo to sprawdź jakie jest napięcie na żarówkach przy odpalonym ciągniku na średnich obrotach, oraz sprawdź jakim napięciem ładowane są akumulatory.

Opublikowano (edytowane)

Oryginalna instalacja C-360 nie nadaje się do awaryjnych i halogenów.

Główny przewód co idzie od rozrusznika jest za cieńki ma niby 4mm2 żeby to wszystko działało prawidłowo musi być minimum 6mm2

Trzeba zmierzyć napięcie przy zacisku zapalonej żarówki w halogenach H3 i włączonych halogenach.

Edytowane przez asharot
Opublikowano (edytowane)

@asharot do instalacji na halogeny mam poprowadzony oddzielny przewód od rozrusznika o przekroju 4mm2.

@wierzba1272 napięcie ładowania akumulatorów mam od 14,2V - 14,4V. A halogeny widziałem że słabo świecą jak ciągnik był zgaszony więc to prawdopodobnie o to chodzi że jest za małe napięcie.

Podładowałem akumulatory i halogeny świecą ekstra tylko dalej zastanawia mnie dlaczego ta kontrolka od awaryjnych jak włączę halogeny to przy włączonych awaryjnych jakby nie do końca rozłącza się napięcie przy przerywaniu.

Może ktoś wie o co może chodzić?

Edytowane przez mati4116
Opublikowano

A jakie napięcie pojawia się na niej? Jak masz podłączone halogeny, awaryjne, kierunkowskazy i kontrolkę? Co do przerywacza, i przełączników od świateł awaryjnych i kierunkowskazów to najlepiej schemat narysuj, wtedy może będzie łatwiej coś doradzić.

Opublikowano

Przekaźnik zamontowałem po to bo mam zasilanie na przerywaczu bezpośrednio z akumulatora i żebym nie mógł włączyć któregoś kierunku gdy nie mam kluczyka w stacyjce.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Podobna zawartość

    • Przez ROLNIK7
      Tak jak w tytule, chciałbym usłyszeć opinie na ich temat. Są one zamiennikami Magnetona, a produkuje je jakaś litewska firma. Pojawiły sie one niedawno na Allego, a ich cena jest kusząca ponieważ taki rozrusznik kosztuje w granicach 350zł, jak wiadomo nowego Magnetona za taką kasę sie nie kupi. Piszcie co o tym myślicie!
    • Przez nec
      Witam zakupiłem swiatla bezprzewodowe led do ciagnika  c330 i mam problem bo nie działają w przeczepce z samochodem nue ma problemu a gdy wpinam co c330 to nic nie działa gdzie może być przyczyną  dodam że jak przyxzepke podepnę do ciagnika to wszystkie swiatla w przyczepce działają. 


    • Przez Damianek00
      Mam ursusa c360 i alternator elmot 2pin od ładowania i wzburzenia 9diodowy.I mam regulator napięcia 15RAa jak mam podłączyć przewody żółty i zielony do alternatora i do kontrolki.. Mam obecnie podłączony regulator z zetora na 4pin ale on ładuje ponad 17v


    • Przez miturskir
      Szukam elektroniką do ciągnika lubelskie...... 
    • Przez Kacgier
      Witam, mam problem z komputerem od rozsiewacza vicon rs-edw otóż niedziała mi wysuw silownikow elektrycznych od zasuw co moze byc przyczyną? Prosze o pomoc 
       

×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v