Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano (edytowane)

Do takiego włącznika od Poloneza musi być specjalny przerywacz do świateł awaryjnych np taki: KLIK

Do tego przerywacza co masz musi być włącznik św awaryjnych wyciągany np taki: KLIK

Edytowane przez asharot
Opublikowano (edytowane)

Jak włączysz światła awaryjne to powinno zaniknąć zasilanie przerywacza świateł kierunku jazdy.

Co kombinujesz z tym przekaźnikiem,po co on jest?

Ze schematu wynika jak włożysz kluczyk do stacyjki to dopiero zaczną działać światła awaryjne. :blink:

Edytowane przez asharot
Opublikowano

przekaźnik nie jest tu wogóle potrzebny, a w stacyjce powinno byc podpięte pod zacisk 30, ja rozumiem ze on na tym przerywaczu ma same awaryjne i temu zasilanie nie pójdzie na przerywacz kierunku jazdy

Opublikowano

1: Po co ci ten przekaźnik??? Jeśli już miał by być to powinny być dwa przekaźniki, wpięte za wszystkimi połączeniami, na wyjściu przewodów do żarówek.

2: Tak jak pisali poprzednicy światła awaryjne powinny działać bez włączonego zapłonu.

3: Wyłączniki raczej jest dwutorowy, a nie dwupozycyjny???

4: Na tym przerywaczu można podłączyć światła awaryjne i kierunkowskazy razem. Poszukam w schematach i napiszę ci jak, jeśli chcesz???

Opublikowano

@wierzba1272 wiem jak podłączyć światła kierunku jazdy i awaryjne pod jeden przerywacz nie wiem tylko jak w desce rozdzielczej wyciąć dziurę na włącznik świateł awaryjnych od poloneza.

Opublikowano

udało mi się jeszcze nawet coś takiego zrobić że awaryjne działają bez kluczyka w stacyjce a kierunki można włączyć dopiero jak włoży się kluczyk do stacyjki.

Opublikowano

udało mi się jeszcze nawet coś takiego zrobić że awaryjne działają bez kluczyka w stacyjce a kierunki można włączyć dopiero jak włoży się kluczyk do stacyjki.

No mati4116 jesteś wielki-gratuluje. :lol:

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Podobna zawartość

    • Przez ROLNIK7
      Tak jak w tytule, chciałbym usłyszeć opinie na ich temat. Są one zamiennikami Magnetona, a produkuje je jakaś litewska firma. Pojawiły sie one niedawno na Allego, a ich cena jest kusząca ponieważ taki rozrusznik kosztuje w granicach 350zł, jak wiadomo nowego Magnetona za taką kasę sie nie kupi. Piszcie co o tym myślicie!
    • Przez nec
      Witam zakupiłem swiatla bezprzewodowe led do ciagnika  c330 i mam problem bo nie działają w przeczepce z samochodem nue ma problemu a gdy wpinam co c330 to nic nie działa gdzie może być przyczyną  dodam że jak przyxzepke podepnę do ciagnika to wszystkie swiatla w przyczepce działają. 


    • Przez Damianek00
      Mam ursusa c360 i alternator elmot 2pin od ładowania i wzburzenia 9diodowy.I mam regulator napięcia 15RAa jak mam podłączyć przewody żółty i zielony do alternatora i do kontrolki.. Mam obecnie podłączony regulator z zetora na 4pin ale on ładuje ponad 17v


    • Przez miturskir
      Szukam elektroniką do ciągnika lubelskie...... 
    • Przez Kacgier
      Witam, mam problem z komputerem od rozsiewacza vicon rs-edw otóż niedziała mi wysuw silownikow elektrycznych od zasuw co moze byc przyczyną? Prosze o pomoc 
       

×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v