Skocz do zawartości
margoo78

Z056 przeróbka hedera na nowy typ

Polecane posty

Wybrane dla Ciebie
margoo78    56

Mam pytanie, czy próbował ktoś z Was przerobic heder napędzany na jeden pasek na nowy typ na podwójny pasek. Inaczej mówiąc dopasowac stary heder do młodszego kombajnu?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
prl911    0

to zależy z którego roku heder od 84 do88 jest nasprzengiełko a od 89 jest koło przy hederze

Edytowano przez prl911

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl

W jakim celu chcesz to przerabiać. chcąc uzyskać wyczerpującą odpowiedż powinieneś bardzej dokładnie sprecyzować pytanie bo teraz nikt nie wie czy w twoim kombajnie jest na dwa paski czy na jeden czy chcesz wymienić koło na hederze czy też na kombajnie.a tak na marginesie to w moim jest na dwa paski a jest z roku 1984.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
margoo78    56

Już wyjaśniam. Mam kombajn nowszego typu z 88 roku na podwójny pasek a niedrogo trafia się heder starszego typu na pojedynczy pasek, do tego właśnie hedera chciałbym zamontowc na stałe stół do rzepaku. Czy to się uda?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
LukaszP    2

Co jest nie tak z Twoim hederem? Będziesz klął sam na siebie jak dokonasz tej przeróbki. U nas kombinowali wprost na odwrót. Bizon z hederem nowszym lepiej radzi sobie w polu i to nie tylko moja opinia.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Bizonek1    1
Napisano (edytowany)

Zgadzam się z twoją opinią... Stary typ napędu hedera jest moim zdaniem bardziej wadliwy.

 

Nie cytuj poprzedniego posta

Edytowano przez krolikNH

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
pasiu66    17

Przecież on nie chce tego swojego na stary tylko ten co ma kupić na nowy typ żeby miał drugi do rzepaku.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się


  • Podobna zawartość

    • Przez ursusikc330m
      Leyland po założeniu nowych końcówek wtryskiwaczy kopci na niebiesko,na tych starych chyba mniej kopcił niż na tych nowych.Zauważyłem jeszcze że z pod kolektora wydechowego lekko wydostaje się coś podobne do oleju
    • Przez ursusikc330m
      Wymieniłem w silniku SW 400 pierścienie na tłokach i panewki korbowodowe i mam pytanie czy nie zaszkodzi to silnikowi bo,dużo osób twierdzi że leylanda trzeba remontować całego a nie na raty i teraz sam nie wiem czy dobrze zrobiłem
    • Przez ursusikc330m
      Potrzebne mi są jakieś rysunki albo jakieś fotki prawego boku bizona a dokładnie chodzi o regulacje obrotów bębna bo przy moim jest widełki zostały wyrzucone a reszta dźwigienek została przyspawana do ramy kombajnu(Przeróbka poprzedniego właściciela).Chcę to przywrócić do oryginału ale nie wiem od czego zacząć.
    • Przez Jacek3p
      Witam koledzy , na pewno już nie jeden z was myślał nad tym jak poprawić napęd w naszych bizonach bo skrzynia jak wiadomo masakra przesiadłem się z forszaj 512 gdzie skrzynia była dużo lepsza i co najważniejsze na zwolnicach ale teraz jest bizon i mowa tutaj o nim
    • Przez Mareczek78
      Bizona z056 mam dwa sezony - czeka trzeci i pora dopracować skrzynię biegów.
      Ogólnie mam do niej kilka zastrzeżeń a mianowicie:
      - czasem zgrzyta przy włączaniu biegu (ale myślę ze to wina sprzęgła i mam zamiar też je skontrolować)
      - ciężko wchodzą biegi szczególnie uciążliwie 1 i wsteczny. Wstecznego czasem nie idzie wcisnąć. Muszę wiec włączyć bieg 1 i mocnym ruchem na wsteczny. Znajomy mechanik twierdzi że to łożyska mają luz i wałki się "opuściły", ale stwierdzi dokładnie przyczynę jak przyjedzie.
      - na trzecim biegu dzwoni coś w przekładni jakbym "szklanki w kartonie wiózł". Myślałem że to tarcze ręcznego hamulca tak dzwonią, bo już nie miały okładzin, ale nie - zmieniłem tarcze, ale efekt dźwiękowy pozostał. Nawet jak przyhamuję ręcznym to i tak nic to nie daje, więc dzwoni coś innego.
      - zdjąłem pokrywę skrzyni, spuściłem olej i niespodzianka - w skrzyni znalazłem kilka nitów stalowych o grubości ok 8mm. Są ścięte ew. zerwane. Co w skrzyni może być nitowane?
×