Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Już szukałem po katalogach ale nic nie mogę znaleźć w podobnym gabarycie.

ITT 9716 1 5N

Tymczasowo mam założone zwykły uniwersalny pstryczek który wisi na kabelkach. Opcja z uniwersalnymi przyciskami też jest brana pod uwagę jednak na razie chciałbym spróbować znaleźć coś blisko oryginału. Serwis za całość zawołał 700 netto więc pieniądz chory za niedziałający 1 guziczek :/ No jakby nie szło mieć w katalogu samych pstryczków....

Zastanawiam się czy czasami nie wziąć tego:

http://agristar.pl/ciagniki/czesci-john-deere/elektryka/wczniki-wyczniki/4208-ele5057-przycisk-joysticka-zmiany-pobiegow.html

i nie pociąć i wziąć guziczki bo za tą cenę bym miał 2 przyciski.

 

Mysle ze jak przelutujesz płytke i cos podłozysz na wyoskosc bedzie ok

http://allegro.pl/witch-mikroprzycisk-12x12mm-wysokosc-7mm-i5254762700.html

ewentualnie takie same znajdziesz w radiu czy starszym tv a nawet dekoderze i video o ile posiadasz

Opublikowano

Na ten moment szukam rozwiązania najbliżej oryginału. Jak nie znajdę czegoś bliskiego fabrycznemu rozwiązaniu to po prostu wstawię jakieś uniwersalne przyciski.

Dzięki koledzy za pomysły ale na tą chwilę nic więcej nie pokazaliście jak to co widziałem w ofercie TME. Kurcze, żeby chociaż człowiek wiedział kto te przyciski produkuje.

Opublikowano

Rozwiązanie mojego problemu z przyciskami półbiegów w Aresie.

Tak więc po studiowaniu internetów i przeglądaniu zdjęć zamówiłem przełącznik od John Deere'a o nrze katalogowym L175907. Przyciski na nim są identyczne jak te w Aresie. Po przelutowaniu z nowej płytki w starą małą działa jak ta lala, nawet powiedział bym że lepsze są ja te oryginalne. Przełącznik to koszt ok 135 zł.

post-64017-0-86529300-1473315238_thumb.jpg

post-64017-0-99240600-1473315248_thumb.jpg

post-64017-0-12756100-1473315257_thumb.jpg

post-64017-0-87878600-1473315268_thumb.jpg

Opublikowano
Dnia 30.08.2016 o 09:24, dzikidaniel napisał:

Już szukałem po katalogach ale nic nie mogę znaleźć w podobnym gabarycie.

ITT 9716 1 5N

Tymczasowo mam założone zwykły uniwersalny pstryczek który wisi na kabelkach. Opcja z uniwersalnymi przyciskami też jest brana pod uwagę jednak na razie chciałbym spróbować znaleźć coś blisko oryginału. Serwis za całość zawołał 700 netto więc pieniądz chory za niedziałający 1 guziczek :/ No jakby nie szło mieć w katalogu samych pstryczków....

Zastanawiam się czy czasami nie wziąć tego:

http://agristar.pl/ciagniki/czesci-john-deere/elektryka/wczniki-wyczniki/4208-ele5057-przycisk-joysticka-zmiany-pobiegow.html

i nie pociąć i wziąć guziczki bo za tą cenę bym miał 2 przyciski.

Witam. Mam do Pana pytanie. Jak dostać sie do tych przycisków żeby nie uszkodzić gałki.

Proszę o odpowiedź 

Opublikowano

Siema podczas orki ramiona same sie co chwilę dźwigają i opadają do danej wysokość przez co nie dożyca przednia skiba, jak ustawić te dwie dźwignie żeby przednia skiba trzymala stała głębokość renault temis 630 Rz 

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Podobna zawartość

    • Przez krzysiek16m
      W tym temacie, prosiłbym o zamieszczanie instrukcje obsługi, katalogów części do ciągników marki Renault.
    • Przez grzesiekgie
      Witam pacjent Renault Ares 620rz problem z WOM po załączeniu walka pracuje za każdym
      razem około 20sekund po czym wałek się wyłącza na wyswietlaczu zaczyna mrugać pomarańczowa kontrolka od wom, następnie jeśli ponownie włącznikiem go wyłącze i włączę ponowny objaw. Dodam ze w ciągniku przełączniki na błotnikach od wom zmutowane na „krótko” sprawdzony elektrozawor oraz cewka (bez uwag). Jakieś pomysły? 
    • Przez lukasz51195
      Witam, Panowie mam taki dziwny problem z renault 461 a mianowicie po ok 3-4 godzinach postoju ten zbiorniczek na paliwo do świecy płomieniowej jest pusty. Świeca  nowa ok, brak wycieków założyłem też zaworek zwrotny na powrocie od wtryskiwaczy i też nic nie pomogło.Nie wiem od czego zacząć diagnozę i liczę na waszą pomoc. Pozdrawiam 🙂🤚
       

    • Przez Aprilars125
      Witam.Mam problem z moim Renault 120.54 A mianowicie dziś przy pracy nagle nie mogłem cofać do tylu A do przodu mogę jechać tylko na 2 polbiegu A na pierwszym i trzecim ciągnik nie może ruszyć. Wie ktoś co może być przyczyną? Sprawa pilna
    • Przez Michałł
      Witam od nie dawna założyłem tu konto i jakoś nie mogę się tu odnaleźć i dużych tematów więc jak zaczynam nowy to sorry. 
      Mam problem taki że oddałem pompę do regeneracji bo ciekła a wcześniej przed pompą sprawdziłem wtryski w moje renault 103.54 z ciekawości bo coś za dużo dymiła jak się okazło każdy lał. Kupiłem drugie za 150zl sztuka  ustawione na 190 bar założyłem a ciągnik nie chce zapalić więc pompa poszła do roboty. Przed wyjęcie czytałem oglądałem co zrobić że nie da się przestawić zapłonu bo ten talerzyk pasuje tylko w jednej pozycji i konieć nie do końca wierzyłem i zaznaczyłem dodatkowo na trybach znaki. Po zrobieniu pompy przyszedł czas na montaż. Poskładałem co i jak trzeba opdpowierzyłem pompę filtr paliwa przewody do wtryskiwaczy itd. Kręcę a ciągnik nie pali jakiś dymek leci ale słabo to wygląda. Jeszcze raz odpowierzyłem a tu dalej nic. Na starych wytryskach palił i pompie również choć paliwo z niej się lało i to ostro był po prostu brak siły.  Dodam że wtryski kupiłem i ustawiał mi je znajomy a pompę oddzielnie dałem do firmy która się tym zajmóje, i może źle zrobiłem bo pompę ustawiają pod wtryski, chociaż jak oglądałem filmiki to wtryski sam chłopak w garażu ustawił a pompę oddał do regeneracji i gitara i niego ciągnik odpalił po drugiej próbie. A  umnie  teraz jest bieda proszę pomóżcie co robić 

×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v