Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Wybrane dla Ciebie
Opublikowano

Z opisu aukcji wynika, że gwint na tej przejściówce to M16, a z tego co kojarzę, nie da się nakręcić nakrętki M16 na króciec odolejacza w 7211 więc ta przejściówka z aukcji nie będzie pasowała.    

Opublikowano

Zawór jest zamontowany do skrzyni biegów za pośrednictwem wspornika 69116801 w kształcie zbliżonym do litery T gdzie dłóższe ramię od płaskownika mocującego zawór jest skierowane do góry, zawór do wspornika mocowany jest na 2 śruby M10X65, a wspornik do skrzyni mocują 2 śruby M10X22.

WP_20240518_13_23_56_Pro.jpg

WP_20240518_13_25_17_Pro.jpg

Opublikowano

Od spodu na nadlewie skrzyni powinny być 2 otwory do zamocowania tego wspornika, za odolejaczem jest gięta rurka, za nią jest trójnik z którego prosta rurka przeczodzi pod skrzynią i jest wkręcona do zaworu.

Opublikowano

Powiedz mi po co jest ten zawór regulacjny przy zbiorniku powietrza powien być zawór i odolejacz w jednym przy silniku,u mnie w 5211 czujnik ciśnienia było wkręcony bezpośrednio w zbiornik z tyłu.

Ja też składam pneumatykę ale będę robił na gumowych wężach.

Opublikowano

5211 z reguły nie miały elektropneumatycznego sterowania sprzęgłem WOM-u (u mnie też nie ma) a ten zawór pewnie redukuje ciśnienie dla siłownika sprzęgła drugiego stopnia...

Opublikowano

Będzie mierzyć, z tym że wartość mierzona powinna zawierać się od 2/3 skali do jej końca. U Ciebie będzie się zawierała w 1/3 ska li - może to wpływać na dokładność pomiaru. Oryginalny wskaźnik w zetorze jest do 1 MPa...

Opublikowano

Do powietrza są podkładki fibrowe:

https://sklepdlarolnika.pl/pl/p/Podkladka-fibrowa-powietrza-22x30-sprzedawane-po-100-/64570

Z tym że w miejscu osadzenia podkładki średnica jest często mniejsza niż średnica gwintu i podkładkę trudno ustalić dlatego dla pewności gwint też można uszczelnić - technika, według mnie, dowolna: pakuły z pastą, taśma teflonowa, jakiś słaby klej do gwintów (żeby można było rozkręcić w razie potrzeby)...

  • Thanks 1
Opublikowano
Dnia 20.05.2024 o 20:15, agrofix224 napisał:

Zawór jest zamontowany do skrzyni biegów za pośrednictwem wspornika 69116801 w kształcie zbliżonym do litery T gdzie dłóższe ramię od płaskownika mocującego zawór jest skierowane do góry, zawór do wspornika mocowany jest na 2 śruby M10X65, a wspornik do skrzyni mocują 2 śruby M10X22.

 

WP_20240518_13_23_56_Pro.jpg

WP_20240518_13_25_17_Pro.jpg

Czy ta sprężyna od hamulca ręcznego musi być luźna?Bo jak podłącze przyczepę to zahamuje ale nie chce jej od hamować nie zależnie czy zahamuje pedałami czy hamulcem ręcznym?

Opublikowano

Ta sprężyna nie powinna być ściśnięta ale też nie powinna mieć luzu, ale służy tylko do synchronizacji działania hamulca postojowego i hamulców przyczepy. Nie ma wpływu na odhamowanie przyczepy. Chyba że będzie zbyt mocno ściśnięta ale u Ciebie to nie występuje.  W który otwór podłączyłeś cięgno łączące zawór pneumatyczny i wyrównywacz? Według instrukcji powinno być podłączone na otwór drugi od dołu czyli chyba środkowy i nie powinno mieć luzu...

Opublikowano (edytowane)

Cięgło mam podłączone pod ostatni dolny otwór.

Na początku nie miałem w ogóle ciśnienia na końcówce co się podpina przyczepę po zluzowaniu tej sprężyny ciśnienie jest ale nie chce jej od hamować.🤷

IMG_20240609_064025.jpg

Edytowane przez Piotruniu25
Opublikowano

Odłącz całkowicie cięgno od postojowego, widełki przełóż na środkowy otwór, cięgno które łączy obydwa widełki wyreguluj tak żeby nie było luzu ale i żeby nie ciągnęło dźwigni od zaworu pneumatycznego i powinno działać. Jeśli nie będzie to nie wiem dlaczego, zawór nowy to powinien być dobry, przewodów pneumatycznych chyba nie można źle podłączyć...

  • Like 1

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Podobna zawartość

    • Przez Mario10
      Cześć,
      Remontuję Zetora 7211 i podczas odpowietrzania hamulca pękł wężyk gumowy od pompki hamulcowej lewy. Prosze o pomoc jak dostać się najlepiej do wężyka i pompki hamulcowej czy da się od środka z kabiny odkręcając z przodu pedały czy trzeba ściagać maskę i szukać dojścia od przodu ciagnika?
      Znalazłem zdjęcia w internecie ale nie bardzo wiem czy trzeba wszystko rozbierać aż tak aby wymienić lewy wąż hamulcowy moze jest prostszy sposób?


    • Przez Inch20
      Jak w tytule: W zetorze 7211 pedał hamulca hamuje sam ciągnik, za to ręczny już nie, w przyczepach na odwrót - wciśnięcie pedału nic im nie robi a ręczny działa jak należy
    • Przez center
      Witam Dzis chciałem przedymić mojego 7211 zapalił bez problemu jak gdyby nigdy nic, ale nie chciał ruszyć i gasłRazz no patrze co jest a tam mi hamulce zblokowało rózszałem pedałami ręcznym nic nie pomagało ciagnik stał jak przymarzniety do betonu hehe dopier wrzuciłem jedynke terenowa gazu i przewalczyło to i byo dobże u was tez tak jest czasami ?
    • Przez mf390
      Witam, czy z zetorze 8540 można odłączyć instalacje hamowania hydraulicznego do przyczepy? 
    • Przez kuba13x
      Jak zdemontować linki od hamulca ręcznego i linke od sprzęgła wom?

×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v