mlody28

C-360 - Pompa zasilająca

Polecane posty

mlody28    39

Mam problem z pompą zasilającą (chodzi o tą pompkę ręczną, która jest przed filtrami paliwa)

 

Otóż podczas pompowania leje się spod tego tłoczka dość intensywnie paliwo (spod tłoczka to moze zle napisane no po prostu spod tej nakretki - uchwytu ktorym sie pompuje). I nie wiem czy da sie to jakoś naprawić, jest tam jakaś uszczelka, czy pompa jest do wymiany?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
seweryn20    825

Nie ma uszczelki i nie da się z tym nic zrobić. To po prostu taki patent. Poza tym w 60-ce tak rzadko się z niej korzysta że specjalnie nie ma to znaczenia.


BEDNARY 2017... w końcu zobaczyłem :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
wiesmag    54

te pompki tak miały zawsze przepuszczały(większość)jak pompuje to zostaw, a jeśli cię to wpienia za bardzo, wymień na zetorowską, pasuję i jest bez zakręcania.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
mlody28    39

No jak piszecie ze wiekszosc tak ma no to ok :lol:

 

Normalnie sie jej nie uzywa zbyt czesto, ale ja ostatnio uzywam, bo co chce uruchomic 60-tke to nie chce zapalic i okazuje sie ze jest zapowietrzona. Popuszczam pierwsze osadnik i wychodza babelki powietrza, potem na filtrach znowu troche powietrza wylazi.

 

Po odpowietrzeniu pali i chodzi bez problemu. Ale za kilka dni przy kolejnym uruchamianiu jest znowu to samo. Paliwo jest, dziurka w korku nie zatkana. Jedyne co mnie martwi to to ze kranik przy baku utracil szczelnosc i kapie z niego ale baaardzo powoli. Ze 3-4 krople/dobe. No i jeszcze jeden filtr paliwa ktory ma troche pofalowana uszczelke w jednym miejscu i leje sie spod tej uszczelki paliwo jak jest lekko popuszczona sruba odpowietrzajaca i pompuje pompka, ale jak srube od filtra dokrece to nic sie nie leje ani nie kapie.

 

Myslicie ze to ten kranik i uszczelka od filtra? bo cos mi sie nie chce wierzyc. W kazdym razie bede to jeszcze obserwowal.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Kanuni5125    0

mlody28 Ja mam dokładnie ten sam problem w Zetorze 7011 :P Tyle że u mnie nigdzie nie cieknie, A tak jak muwisz co jakiś czas sie zapowietrza, odpowietrze i jedzie dalej. Jakiś czas miałem spokój z tym bo wymieniłem pompke zasilającą ale patrze że znów jest to samo :lol: Więc dołanczam sie do tematu.


URSUS C - 328 POTĘGA MOCY
Nie ma że nie da rady, gaz do końca i musi iść !

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
wiesmag    54

uszczelki,kranik przecież idzie dostać,nie powinien być to majątek,i spokój,miałem takowy że pompki nie używałem kupę lat,chciało mnie się filtry wymienić,a tu pompka zardzewiała nie idzie ruszyć,a za godzinę ciągnik potrzebny,szczęście że miałem w zapasie.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
seweryn20    825

60-ka ma bak nad pompą, uszczelnij wszystko, wymień filtry paliwa i obejdzie się bez pompowania nawet po miesiącu. W tych ciągnikach nie ma z tym najmniejszego problemu. Jak się zapowietrza to przeważnie ciągnie powietrze w czasie pracy a na postojy zbiera się ono w pompie wtryskowej i temu ciężko pali. Instalacja paliwowa w disli MUSI być szczelna i to raczej nie podlega dyskusji.

 

 

A zetor to znowu oddzielny temat. Porządne podkładki metalowo gumowe na wszystkich połączeniach, porządne przewody gumowe i porządny zaworek zwrotny wpięty w węże a i tak jeszcze nie ma pewności że paliwo nie spłynie do baku. One po prostu tak lubią.


BEDNARY 2017... w końcu zobaczyłem :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Kanuni5125    0

Ale słuchajcie dlaczego sie w czasie jazdy zapowietrza? Z kąd może ciągnąć powietrze?


URSUS C - 328 POTĘGA MOCY
Nie ma że nie da rady, gaz do końca i musi iść !

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
asharot    446

Nie koniecznie musi ciągnąć powietrze,

może być zatkany kranik,przewód,filtry,nieszczelny lub zatkany odstojnik albo mało wydajna pompka zasilająca.


Naklejki piktogramy: http://tiny.pl/g7fxv

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Kanuni5125    0

Ale słuchaj, pompke zasilającą mam nową, Filtry wymienione, kranika nie mam, układ szczelny bo nigdzie nie ma wycieku. Pozostaje jak muwisz odstojnik sprawdzić. A jeszcze jedno może to być przyczyna że w baku mam ponizej 10 litrów paliwa? że moze mało to i czasem powietrze załapuje?


URSUS C - 328 POTĘGA MOCY
Nie ma że nie da rady, gaz do końca i musi iść !

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
pasiu66    18

te pompki tak miały zawsze przepuszczały(większość)jak pompuje to zostaw, a jeśli cię to wpienia za bardzo, wymień na zetorowską, pasuję i jest bez zakręcania.

Może mi ktoś powiedzieć od jakiego zetora pasuje pompka zasilająca mam do wymiany i może bym sobie sprawił taką od zetorka :D

Edytowano przez pasiu66

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Kanuni5125    0

To wiesz wszystko zależy od średnicy otworu. Ja do Zetora raz kupiłem pompke od C-360 no i nie pasowała za durza średnica. Więc najlepiej weź starą i idź do sklepu i od razu spradź ;) Chyba że ci chodzi o całą pompke zasilającą, nie o ta pompke ręczną. Jeśli o całość to napewno od Zetora 7011 będzie pacować i ja zapłaciłem 150 zł <_<

Edytowano przez Kanuni5125

URSUS C - 328 POTĘGA MOCY
Nie ma że nie da rady, gaz do końca i musi iść !

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez Tadeusz1212
      Duzo jest roboty zeby wymienić uszczelka pod głowica w Ursusie C-360 ??? Pobawić sie samu czy lepiej dać do mechanika ??? Musze wymienić bo olejek zaczyna lecieć jeszcze nie wydmuchuje ale czym prędzej tym lepiej.
    • Przez Waldek66
      Witam, czy może ktoś mi podpowie co może być przyczyną przedostawania się oleju do paliwa? Silnik jest po wymianie tulei i tłoków, głowica po naprawie. Ropa ze zbiornika do pompki paliwowej idzie czysta, ale powraca do filtra paliwa według mnie z olejem. Rurką nadmiarową ropa spływa, paliwo jest ciemne, w zbiorniku widać że ropa jest z olejem. Odjąłem sprężarkę, przewody zaślepiłem, bo uważałem że olej ubywa przez sprężarkę. Problem nie zniknął, nadal są duże ubytki w oleju z silnika.
    • Przez tom31
      Witam! mam pytanie czy juz ktos sie spotkalz czyms takimjak;otoz moja 60 rok temu miala kapitalny remont silnika wal tuleje itd wszysko bylo ok ale w tym roku po zrobieniu 54 mth zxaczela walic olejem (chyba z paliwem} w kolektor wydechowy,dodam dzieje sie to wtedy gdzy silnik chodzi na malych obrotach i nie jest zbytnio rozgrzany to wtedy po przegazowaniu pluje kolankiem i dym jest taki siwawy ale jak idzie w pole to ok zadnych wyciekow,dodam sprawdzalem wtryski ,pompe paliwowa bo moze sekcja puszcza badz sprezyna pekła ale wszystko ok zawory tez sprawdzone,pierscieni niepodejrzewam bo oleju ani krzty niebierze ani tez nic nieprzybywa,niewiem co moze byc przyczyna?????
    • Przez mkrystian90
      Odebrałem swojego Ursusa c-360 3p od mechanika gdzie naprawiana była skrzynia biegów z uwagi na dziwny dźwięk jaki wydobywał się z niej na 5 i 4 biegu, a w szczególności gdy ciągnik jechał bez obciążenia na 5 biegu i przy małych obrotach, m. in. z górki. Po wymianie łożyska (wszystkie łącznie z igiełkowymi) dolnego wałka, i wałka pośredniego II stopnia, oraz sprzęgła problem dalej ma miejsce. Poniżej załączam dźwięk.
      https://drive.google.com/file/d/1dnjIngmihRuNg3TEbQcxsllgV0_mwWW-/view
      Według mechanika problem jest z tylnym mostem, według niego jest za duży luz na wałku atakującym i mechanizmie różnicowym. Dodam że próbowałem już rozłączyć reduktor wolne szybkie biegi i załączyć 5 bieg, i nie słychać jest tego dźwięku jedynie pojawia się na szosowym biegu 5.
      Czy spotkał się ktoś z takim problem i czy może to być wina mechanizmu różnicowego i koła atakującego z satelitą ?
       
    • Przez Rafał2222
      Witam. Mój traktor Zetor 5011. Zauważyłem że za pompą paliwa jest jak by wyciek. Troszkę się przestraszyłem że mi blok pękł, ale tak bliżej patrzę dokładniej to nie wygląda na blok a na łączeniu pompy z blokiem tam jest wszystko opaprane i cieknie po bloku może nie cieknie a bardziej poci. Poszperałem w necie i gdzieś  tam ma być jakaś rurka od nadmiaru ropy. I tutaj pytanie czy to możliwe aby nadmiaru ropy pocił się na bloku? Nie jest to że jeci potokiem, raczej takie lekkie zapocenie. Może i banalne pytanie, ale warto wiedzieć o co chodzi.
×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj