Skocz do zawartości
mlody28

C-360 - Pompa zasilająca

Polecane posty

Wybrane dla Ciebie
galeria
C-360
mlody28    38

Mam problem z pompą zasilającą (chodzi o tą pompkę ręczną, która jest przed filtrami paliwa)

 

Otóż podczas pompowania leje się spod tego tłoczka dość intensywnie paliwo (spod tłoczka to moze zle napisane no po prostu spod tej nakretki - uchwytu ktorym sie pompuje). I nie wiem czy da sie to jakoś naprawić, jest tam jakaś uszczelka, czy pompa jest do wymiany?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
seweryn20    583

Nie ma uszczelki i nie da się z tym nic zrobić. To po prostu taki patent. Poza tym w 60-ce tak rzadko się z niej korzysta że specjalnie nie ma to znaczenia.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
wiesmag    52

te pompki tak miały zawsze przepuszczały(większość)jak pompuje to zostaw, a jeśli cię to wpienia za bardzo, wymień na zetorowską, pasuję i jest bez zakręcania.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl

mlody28    38

No jak piszecie ze wiekszosc tak ma no to ok :lol:

 

Normalnie sie jej nie uzywa zbyt czesto, ale ja ostatnio uzywam, bo co chce uruchomic 60-tke to nie chce zapalic i okazuje sie ze jest zapowietrzona. Popuszczam pierwsze osadnik i wychodza babelki powietrza, potem na filtrach znowu troche powietrza wylazi.

 

Po odpowietrzeniu pali i chodzi bez problemu. Ale za kilka dni przy kolejnym uruchamianiu jest znowu to samo. Paliwo jest, dziurka w korku nie zatkana. Jedyne co mnie martwi to to ze kranik przy baku utracil szczelnosc i kapie z niego ale baaardzo powoli. Ze 3-4 krople/dobe. No i jeszcze jeden filtr paliwa ktory ma troche pofalowana uszczelke w jednym miejscu i leje sie spod tej uszczelki paliwo jak jest lekko popuszczona sruba odpowietrzajaca i pompuje pompka, ale jak srube od filtra dokrece to nic sie nie leje ani nie kapie.

 

Myslicie ze to ten kranik i uszczelka od filtra? bo cos mi sie nie chce wierzyc. W kazdym razie bede to jeszcze obserwowal.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Kanuni5125    0

mlody28 Ja mam dokładnie ten sam problem w Zetorze 7011 :P Tyle że u mnie nigdzie nie cieknie, A tak jak muwisz co jakiś czas sie zapowietrza, odpowietrze i jedzie dalej. Jakiś czas miałem spokój z tym bo wymieniłem pompke zasilającą ale patrze że znów jest to samo :lol: Więc dołanczam sie do tematu.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
wiesmag    52

uszczelki,kranik przecież idzie dostać,nie powinien być to majątek,i spokój,miałem takowy że pompki nie używałem kupę lat,chciało mnie się filtry wymienić,a tu pompka zardzewiała nie idzie ruszyć,a za godzinę ciągnik potrzebny,szczęście że miałem w zapasie.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
seweryn20    583

60-ka ma bak nad pompą, uszczelnij wszystko, wymień filtry paliwa i obejdzie się bez pompowania nawet po miesiącu. W tych ciągnikach nie ma z tym najmniejszego problemu. Jak się zapowietrza to przeważnie ciągnie powietrze w czasie pracy a na postojy zbiera się ono w pompie wtryskowej i temu ciężko pali. Instalacja paliwowa w disli MUSI być szczelna i to raczej nie podlega dyskusji.

 

 

A zetor to znowu oddzielny temat. Porządne podkładki metalowo gumowe na wszystkich połączeniach, porządne przewody gumowe i porządny zaworek zwrotny wpięty w węże a i tak jeszcze nie ma pewności że paliwo nie spłynie do baku. One po prostu tak lubią.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
asharot    176

Nie koniecznie musi ciągnąć powietrze,

może być zatkany kranik,przewód,filtry,nieszczelny lub zatkany odstojnik albo mało wydajna pompka zasilająca.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Kanuni5125    0

Ale słuchaj, pompke zasilającą mam nową, Filtry wymienione, kranika nie mam, układ szczelny bo nigdzie nie ma wycieku. Pozostaje jak muwisz odstojnik sprawdzić. A jeszcze jedno może to być przyczyna że w baku mam ponizej 10 litrów paliwa? że moze mało to i czasem powietrze załapuje?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
asharot    176

Ściągnij wężyk i zobacz jak szybko leci paliwo,

być może poprzedni właściciel wstawił jakieś rurki żeby syfu nie ciągło.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
pasiu66    17

te pompki tak miały zawsze przepuszczały(większość)jak pompuje to zostaw, a jeśli cię to wpienia za bardzo, wymień na zetorowską, pasuję i jest bez zakręcania.

Może mi ktoś powiedzieć od jakiego zetora pasuje pompka zasilająca mam do wymiany i może bym sobie sprawił taką od zetorka :D

Edytowano przez pasiu66

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Kanuni5125    0

To wiesz wszystko zależy od średnicy otworu. Ja do Zetora raz kupiłem pompke od C-360 no i nie pasowała za durza średnica. Więc najlepiej weź starą i idź do sklepu i od razu spradź ;) Chyba że ci chodzi o całą pompke zasilającą, nie o ta pompke ręczną. Jeśli o całość to napewno od Zetora 7011 będzie pacować i ja zapłaciłem 150 zł <_<

Edytowano przez Kanuni5125

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się


  • Podobna zawartość

    • Przez piotrekkkk
      Czy można założyć do świec żarowych jakiś czujnik, czy oznacza że świece są dostatecznie rozgrzane do uruchomienia silnika?
    • Przez UrsusJohnDeereTeam
      Witam.Mam problem z odpaleniem szescdziesiatki.Otoz gdy mialem stary rozrusznik wraz z bendixem odpalał normalnie,lecz gdy rozrusznik sie spalil i zalozylismy nowy rozrusznik i nowy bendix pojawil sie problem.Otoz gdy proboje ja odpalic slychac jakby chodzil tylko sam rozrusznik,szczegolnie tak sie dzieje gdy jest zimno(w lato nie bylo takiego problemu,gorzej jest teraz w zime).Dodam ze zeby na wiencu sa wszystkie w porzadku.
      W czym moze byc problem.Bede bardzo wdzieczny za odpowiedzi.Pozdrawiam
    • Przez mafia5855
      Moja chłodnica strasznie się grzeje przy cięższych pracach polowych. Na dole chłodnicy znajduje się już rdza ok7cm². Czy mam ją wymienić czy może jakieś płyny pomogą bo zależy mi na jak najtańszych kosztach. Z góry dziękuję.
    • Przez abuk14
      Witam
      Gdy uruchomiłem dziś ciągnik po kilku minutach pracy uszłyszałem dziwne stuki dochodzące z dolnej części silnika. Podejrzewam panewki albo pompę olejową.
      Nie mam teraz zbytnio czasu i jezeli możecie, napiszcie co to może być, bo nie chcę się teraz grzebać.
    • Przez Sqowron
      Hejka jaki luz na zaworach ustawić w c 360 ? Z tego co wiem to ssące 0,18 - 0,22  a wydechowe 0,28 - 0,32 ale w praktyce może być chyba trochę luźniej nie? np ssący 0,25 a wydechowy 0,35 ?? Dobrze mówię? A teraz pytanie jak je ustawiać chyba na przemian tylko który z którym 1-4 2-3 ? Czy jak bo nie mam pewności ? 
×