Skocz do zawartości

Polecane posty

Wybrane dla Ciebie
johny11901    0

Jakie prace wykonujecie na wyższych obrotach WOM ? tzn 1000obr/min. pytanie w szczególnosci do użytkowników ciągnika TD 5030 ale tez modeli pochodnych . chodzi oto by końcówka wałka była nadal z sześcioma wpustami ;)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
yarecki12    0

My wykonujemy prace na 1000 obrotów końcówką na 6 czy wpustów ( a nie 8?).

Ciągniki wprawdzie inne - nh tm i te co mam w galerii, maszyny - kombajn do ziemniaków, redliniarka, pompa do deszczowni itp, brona aktywna 4m, i nic się nie dzieje z ciągnikami a naprawdę dużo już przerobiły na wom. Znaczy nić się nie dzieje z womem i skrzynią biegów.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
PioterKolo    9

U nas od nowości na 1000 obr/min pracuje JD z wozem paszowym Sano mimo ze pisze ze ma mieć 540 obr ale ciągle daje na 1000 a obr ciągnika w przedziale 1500-1800 więc az paszowóz się tak fajnie buja w boki i nic nigdy się nie zepsuło i oby tak dalej... a tak poza tym to inne maszyny też typu przyczepa zbierająca, beczka itd itd

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl

yarecki12    0

Można w jakichś maszynach o mniejszym zapotrzebowaniu mocy włączyć 1000 obrotów i jechać na niskich obrotach 1000-1200 obrotów i wtedy na wałku mamy około 450-500 obrotów, my tak robimy - ursusa 1212 lub zetora przy napędzie pompy przestawiamy na 1000 obr i wtedy chodzi na małym gazie i mniej pali niż na 540 bo wtedy trzeba wysokie obroty mu dać. Ale jak ciągnik dymi tzn że ma ciężko i wogle po głosie silnika słychać wtedy trzeba dać spowrotem na 540.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
PioterKolo    9

No my tak dajemy w prasie ale tu akurat trzeba 540 i wtedy w słomie ciągnik miał 1800 obr/min a teraz w nowym jest juz 540 EKO no i jedziemy tym i obroty na 1200-1300... Robimy też tak w kosiarce ale to w 2 i 3 pokosie bo w pierwszym niestety trzeba dać po garach ale wtedy w 2 i 3 zamiast dac te 2200 obr/mion to jedziemy te 1800... Róznie się tym można bawić - -byle z głową

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
mariusz(ZDUN)    175

praktycznie nie powinno się pracować zwykłymi wałkami na 1000 obrotów dlatego 1000 ma 21 wpustów żeby ich nie zamieniać 540Eko to to samo co 750 obrotów i wtedy 540 uzyskuje si przy niższych obrotach można stosować 1000 ale z głową czyli nie gazować ciagnika na wysokie obroty. Wiele ciagników z elektronicznym sterowaniem wom rozłacza napęd po przekroczeniu max obrotów np MFy już od serii 3000


Mechanika Rolnicza.
Naprawy ciągników zachodnich , wszystkie podzespoły i układy, regeneracja uszkodzonych części, regeneracje pomp hydrauklicznych tłoczkowych. Części zamienne nowe i używane. 501832246 Mariusz

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
yarecki12    0

Czyli co mam za każdym razem końcówkę zmieniać w ciągniku? Ale kupione maszyny na 1000 obr mają w zestawie wałek na 6 wpustów taki dostaliśmy z maszynami.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
mariusz(ZDUN)    175

to dziwne być może producenci odchodzą już od 21dno frezowych wałków skoro masz na 6 to robisz na 6 chodzi głównie o to że maszynyn przewidziane na 540 obr zwłaszcza te które uzyskują duże obroty nie powinny pracować na 1000 i dlatego trzeba mocno kontrolować obroty i pracować na niskich obrotach silnika z kolei maszyna porzanaczona na 1000 nie będzie pracowała na 540 np kosiarka nie rozbuja się nawet i nie będzie cieła poprawnie


Mechanika Rolnicza.
Naprawy ciągników zachodnich , wszystkie podzespoły i układy, regeneracja uszkodzonych części, regeneracje pomp hydrauklicznych tłoczkowych. Części zamienne nowe i używane. 501832246 Mariusz

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
mariusz(ZDUN)    175

po prostu tak jest wiele ciągników ma tak zrobione że przekładasz końcówki i 1000 uzyskasz tylko i wyłacznie na 21 frezów bo albo załek zazębia się z innym trybem albo przesówa przesówkę w mniejszych ciągnikach zmiana jest niezalarzna od rodzaju końcówki dlatego ludzie pracuja z 6cioma wpustami na 1000 obr


Mechanika Rolnicza.
Naprawy ciągników zachodnich , wszystkie podzespoły i układy, regeneracja uszkodzonych części, regeneracje pomp hydrauklicznych tłoczkowych. Części zamienne nowe i używane. 501832246 Mariusz

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
yarecki12    0

No tak - takie były sposoby przełączania - teraz większość nowszych ciągników ma przełączanie prędkości wom dźwignią z kabiny.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
johny11901    0

jakie obroty dajecie na silnik podczas belowania przy predkosci 540 w TD? bo ta predkosc jest przy 2200 obr na silniku . a czy np 1800 starczy??

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
mareknh    8

Przepraszam, że odgrzebuję temat, ale uważam, że nie ma potrzeby zakładać nowego do jednego pytania. Bo czytając instrukcję wywnioskować można, że na ustawieniu dzwigni na 1000 obr bez zmiany wałka na 21 wypustów obroty będą takie jak 540E? Czy po prostu źle to interpretuję?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
jaro86    6

Witam, moje pytanie dotyczy sprzegła wom w nh dokladnie td5010. Wedlug serwisu i instrukcji powinno sie jezdzic (jesli nie uzywam walka) z dzwignia sterujaca to sprzeglo w polozeniu gornym, ale wtedy pali mi sie kontrolka od wom-u(sprzegla). Gdy przesune dzwignie w polozenie dolne to gasnie. Teraz, gdy chce zapalic ciagnik musze najpierw lekko przesunac dzwignie do przodu, aby ta kontrolka zgasla. Tez tam macie w swoich nh?

Edytowano przez jaro86

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
giec7    0

Witam. sprzegło (ten grzybek) ma być na dole jak jezdzisz i oczywiście wyłączony wałek dżwignią. To sprzegł jest tylko do chwilowego wyłączenia wom

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
jaro86    6

Tak dzwignia od walka jest w pozycji wylaczonej. Tylko czemu, gdy przyjechali z serwisu na przeglad ciagnika to powiedzieli, aby ta dzwignia od sprzegla byla do gory, bo gdy jest na dole to tak jakby bym jezdzil na polsprzegle. W instrukcji tez jest napisane, ze: "jezeli WOM ma pozostac nieuzywany przez dluzszy okres czasu, nalezy podniesc dzwignie sterujaca sprzeglem WOM''. Wiec po ktorej stronie lezy prawda?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
karol210    12
Napisano (edytowany)

Witam.

Predkość WOM w c360 jest taka sama jak w c330(przy tych samych obrotach silnika) ? Prosze o rade na jakich obrotach silnika prasujecie Z224/1 i kosiarka.

Jak sie przedstawiaja obroty 720WOM przy obrotach silnika?

 

Dziekuje za odpowiedzi i jesli mozecie wytlumaczyc bardziej szczegolowo bede wdzieczny :rolleyes:

Edytowano przez karol210

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się


  • Podobna zawartość

    • Przez rafix255
      Witajcie koledzy. Pisze do was bo mam problem w swoim NH TD5 105. Mianowicie jakis czas (zimą) zauważyłem kałuze oleju na lewym tylnym kole ze zwolnicy. Nadmienie że ciagnik ma na dzisiaj równiuskie 500 godzin, nie ma tura a był na zime umyty i postawiony w garazu i nagle wywaliło olej ze zwolnicy. Dolałem tego multi g na stan i wycieka ten olej w nieduzym stopniu ale wtedy dolałem pona 1l czyli tyle wyleciało. Druga zwolnice jak poluzowałem korek od wlewu to poszło cisnienie. czy to mozliwe ze ściagło mi oring (uszczelniacz) ze zwolnicy zeby uszło ciścienie??? czy ktos z was miał ta usteke?? czy myslicie ze musze sciagac koło i to robć czy to ustanie??
    • Przez pawlo694
      Witam. Chciałbym wam zaprezentować nowego New Hollanda TD5.115.










      Myślę ze jest ładniejszy od TD5000 troche dziwi mnie dlaczego zegarów nie zmienili no ale może to poprawią
    • Przez Lukas85
      Mam problem z podnosnikiem w moim TD90. Z podnoszeniem nie na zadnego problemu ale podczas opuszczania ramiona opuszczaja sie bardzo wolno. Nawet pod duzym, obciazeniem podnosnik opada bardzo powoli. Co dziwne nie zawsze tak sie dzieje ale ostatnio coraz czesciej. Przy podnoszeniu/opuszczaniu podnosnika za pomocą przycisku na prawym błotniku wszystko działa jak należy.
      Moze ktos ma pomysł dlaczego tak sie dzieje?
    • Przez reazer
      witam
      miał ktoś taki przypadek że pekła mu sprężyna od pedału sprzęgła w td5050?
      jak sie zabrac za rozebranie tych plastików "deski rozdzielczej"?
      odkręcilem 2 sruby 17 z boku. i jedna 10tke z przodu i dalej wszytstko siedzi
       
    • Przez jurek195
      Witam jestem ciekawy czy można do NH TD5050 dołożyć siłowniki do tylnego podnośnika
×