Skocz do zawartości
Zaloguj się, aby obserwować  
bracinio

Jaki TUR do john deere 5080m

Polecane posty

Wybrane dla Ciebie
galeria
john
bracinio    0

Witam mam w zamiarze kupno john deera 5080m wraz z turem przeglądam forum w tym celu lecz im wiecej czytam tym mam wiekszy mentlik głowie .Może ma ktoś takiego johna czy tez o mocy 80KM ,TUR u mnie chodziłby głównie przy załadunku słomy ,załadunku obornika ,nawozu ,przy sianokiszonce by nie pracował zalezałoby mi tez na tym by ułożyc cztery warstwy bali słomy wiec w miare wysoko by musiał podnosic.Miałem od począdku kupic oryginalnego john deera ale są drogie wiec zastanawiam sie nad polskim turem myslałem o takich firmach jak Metal-Fach bądź Hydramet. I jeszcze jedno ,czy ktos moze wie jak jest z mocowaniami tura jezeli ciągnik ma rame tak jak to jest w john deere z góry dzieki i pozdrawiam

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
arturektdi    4

Polecam tur 6 z pol-mot warfama. Dziś byłem u delera john deere i stały jaski z takimi turami naprawde ładnie sie prezentują.

A bele słomy ułożysz 4 warstwy prawie każdym poprostu 2 ostatnie bele podnosisz jednoczesnie a cena coś nieco ponad 20 tys za ramke z amortyzacja a kolor free. Nie jestem fanem pol-motu ale ten ładowacz pasuje do john deere.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Syty    0

Mi dealer JD mówił że jeśli chodzi o tura to moja decyzja czy chce orginał czy metal-fach - różnica ceny, może i jakości ale ma chodzić i zakładają sami model ładowacza pasujący do ciągnika i pod kolor ciągnika (zielony).

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl

bracinio    0

KACZOR12 oglądałem na necie je i troche o nich czytałem i piszą ze są stosunkowo lekkie w stosunku do turów innych firm, a jak jest z jego odpinaniem montowany jest na jakies bolce czy jak ?masz u siebie samopoziom i amortyzator drgan ?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
danielhaker    803

A do nowego JD można założyć tura innego niż oryginała? Bo np. w Zetorze traci się gwarancję jeśli podczas 18 miesięcy założy się innego niż Trac Lifta

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
rafftti    2

Można śmiało zakładać tura jaki nam się podoba. Jak brałem swoją emke to była możliwość wzięcia jakiegoś polskiego ale zdecydowałem się na JD. 20 a 25 tyś to nie jest duża różnica, tym bardziej że Jd da w standardzie samo poziom, amortyzację, szybko złącze ( jedną wajchą spinasz przewody od hydrauliki i elektryczne i ani kropli oleju) i ogólnie jest dużo lepiej dopracowany od polskich. Sąsiad non stop coś przy swoim w dżojstiku lutuje.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
bracinio    0

rafftti a ten TUR JD ile cie wyniósł z oporządzeniem tzn .chodzi mi o łyżke i krokodyl .Dawno emke brałeś ? jakiej mocy ile cie wyniosła?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
bracinio    0

Dziś troche podzwoniłem i sie troche dowiedziałem o cenach i wyposażeniu

POL-MOT TUR 6 kosztuje netto17,570zł w tym jest samopoziom,stabilizator drgan i euro ramka,za multi złącze trzeba dopłacić 1000zł ,za łyżke 2m 1650zł,krokodyl 1,8m 4760zł

HYDROMETAL

za AT 20 zazyczyli sobie 17,300 netto ,za łyżke 2m 2000zł , za krokodyla 1,8 m 3400zł

za AT 30 trzeba dać 18800 zł netto ,za łyżke 2m 2000zł , za krokodyla 1,8 m 3400zł

za multi złącze 1500zł , obydwie wersje w za tą cene majo samopoziom,stabilizator drgan i euro ramke

porozmawiałem troche z dealerem i powiedział ze dolna rama jest skopiowana z quicka a góra z john deera

jutro zadzwonie do Metal-fach,i do hydramet i co mi zaoferowali

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
KACZOR12    0

to prawda jest on podobny do wielu zachodnich turów

 

 

KACZOR12 oglądałem na necie je i troche o nich czytałem i piszą ze są stosunkowo lekkie w stosunku do turów innych firm, a jak jest z jego odpinaniem montowany jest na jakies bolce czy jak ?masz u siebie samopoziom i amortyzator drgan ?

 

zapinanyjest na dwa takie bolce blokujące wyjmujesz je unosisz ładowacz jego siłownikami do góry tymi do wychyłu osprzętu i odjerzdzasz niby proste ale jak go mamy to go jeszcze nie odczepialisimy

a amortyzacja drgani jest bardzo widoczna tylko jak byś zamawiał z ich osprzętem i bysi chciał z euroramką to im dokładnie powiedz bo do nas przywiezili z innym mocowaniem też podobnym ale troche innym tłumaczyli się tym że niebędzie problemu z pożyczaniem osprzętu dla sąsiada

a chwytak to bel też polecam bardzo dobr solidny i nie rwie balotów ten z siłownikiem w sirodku

Możesz też im zasugerowaci żeby ci zamontoowali takie eurozłocza do osprzętu zapinane pod cisinieniem bo latem przy wysokiej temperaturze olej w siłownikach się nagrzewa i wytwarza cisinienie

do krokodyla też nic nie mam

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
rafftti    2

Sprzęty brałem w kwietniu tj. 5070M i 533 miał być 5080 i 583 tylko że mi agencja ograniczyła ale nie narzekam. ładowacz mnie kosztował 25 tyś a osprzęt brałem wafarmy. Diler mi tak zaproponował. Stwierdził że do ładowacza warto dołożyć i wziąść JD ale jeżeli chodzi o osprzęt to niema sensu. W osprzęcie jak Ci się coś urwie to pospawasz i dziabie a ładowacz jest dużo bardziej skomplikowany i może być problem z naprawą

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

Zaloguj się, aby obserwować  

×