Skocz do zawartości
pawel1195

Ursus 1614 de luxe

Polecane posty

Wybrane dla Ciebie
galeria
Ursus
pawel1195    0

Witam.:rolleyes: mam proble iz trafił mi sie ursus 1614 de luxe w przystepnej cenie tylko jest jedno ale posiada skrzynie 4 i nie wiem co mam sądzic .Prosze o info jak to sie sprawuje ? jak z awaryjnoscia w tej skrzyni? i jak z pracu w polu na tej skrzyni? czy moze lepiej zwykła 1614 z 3 skrzynia? jest to skrzynia 40 czy przyczyną wyskakiwania 3 biegu moze byc spręzyna zatrzaskowa.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
elemer    9

4 jest zdecydowanie lepszą skrzynią. W polu łatwo dobrać przełożenie. W skrzyni 3 biegowej jest duży skok między 1 a 2. Jadąc 1 ciągnik dużo spala, natomiast na 2 często nie daje rady. Jeśli ja miałbym kupować to tylko ze skrzynio 4 biegową.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
prometeusz    2

szybka skrzynia, nie jest zła, tylko różnica między 3 a 4 mogłaby być trochę większa

a o jaką sprężynę tu chodzi?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl

pawel4    0

Bierz z czwórką. Trójkę będziesz przeklinał - tam jest właściwie jeden bieg do pracy w polu.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
TomekPL    2

Zgadzam się że różnica między 1 a 2 jest duża. I właśnie po to są 'półbiegi'! Tylko trzeba się z nimi umiejętnie obchodzić.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
gucik131    7

koledzy powiedzcie mi co może być a mianowicie mam ursusa 1201 i kiedyś jechałem do przodu z góry po polu na 3 biegu i przejechałem jakiś rów i coś tak dziwnie zgrzytło w skrzyni i od tej pory wyskakuje mi bieg 2,3 na II w reduktorze,ale gdy ostro cofałem pod górę to znów coś zgrzytlo i biegi nie wyskakują i już kilka razy mi się takie coś pojawia powiedzcie mi co się z tą skrzynią dzieje coś się rozkręciło czy skrzynia się już kończy po prostu ?? czekam na wasze odpowiedzi

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
tomek73    186

Łożysko siadło. Jak rozbierzesz to nie będzie cie to dużo kosztowało. A jak będziesz jeździł to cię zdrowo pociągnie.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
gucik131    7

kolego a które to łożysko trzeba rozpoławiać dziada??? myślałem że może jakiś zatrzask albo coś się rozkręciło

 

Nie cytuj poprzedniego posta

Edytowano przez milanreal1

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
tomek73    186

Cała skrzynia w mak.Musisz szukać które.Ja podobnie miałem to poszło na głównym wałku od strony mostu.Jak wbijesz 3 bieg, jak jedziesz i dasz gazu i puścisz to rączka od biegów chodzi przód tył czy nie.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
gucik131    7

nie rączka zostaje na luzie nie chodzi w żadną stronę a wcześniej to czasami wyskakiwały mi biegi na reduktorze na szybkich ale sporadycznie

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
tomek73    186

Mi właśnie poszło łożysko przy reduktorze.A z tą rączką to musisz jechać i dać i ując gazu. to wtedy łożysko przy żółwiu.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
TheCinek    3

Zgadzam się że różnica między 1 a 2 jest duża. I właśnie po to są 'półbiegi'! Tylko trzeba się z nimi umiejętnie obchodzić.

Po to są 'półbiegi' ? Dobre, dobre :lol: pierwsze słyszę ze po to są właśnie półbiegi... Półbieg jest po to by zmniejszyć obciążenie silnika i zwiększyć obroty silnika w czasie gdy są zmienne warunki na polu, chwilowo... Np. górka, czy jakiś pasek ciężkiej ziemi gliny czy coś w podobie ;)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
gucik131    7

Mi właśnie poszło łożysko przy reduktorze.A z tą rączką to musisz jechać i dać i ując gazu. to wtedy łożysko przy żółwiu.

Wzmacniacz jest cały nowy może ma z 200 mth więc na pewno nic tam bo to nie możliwe a skrzyni jeszcze nie rozbierałem ale widocznie czas najwyższy, a ponoć miała być po remoncie skrzyni i tak komuś wierzyć. i znów stara zasada jak sobie sam nie zrobisz to jeździł nie będziesz. dzięki za podpowiedzi trzeba będzie się do tego zabrać. pozdrawiam

Edytowano przez milanreal1

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się


×