Skocz do zawartości
Dawid18

Świeca płomieniowa

Polecane posty

Dawid18    1

Witam. Mam zamiar zamontować do c-385 świece płomieniową nie wiem jak to działa i na jakiej zasadzie i czy nie będzie od tego silnik cierpiał? Proszę o rady z góry dziękuje.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl

pawel4    0

Jest wkręcona w kolektor dolotowy. Podczas rozruchu przepływa przez nią paliwo i zapala się od rozgrzanej spirali. Musisz mieć jeszcze pompkę do tego paliwa. Ręczną lub elektryczną.

 

Silnik nie będzie cierpiał.

 

A może lepiej elektryczną grzałkę w blok wmontować?

 

Sprawna C-385 powinna odpalać bez większych problemów nawet w silne mrozy bez grzałek i świec.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dawid18    1

To jest na jakąś substancje spalającą się typu olej opałowy nafta pobudzane prądem czy coś w tym stylu tżeba to zapalać zapalniczką ? Moja c385 ma już gżałkę i cuda niewidy i nie pali.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
prometeusz    2

paliwo nie ze zbiornika tylko z przewodu paliwowego przelewu,ze zbiornika za małe ciśnienie, opadowo raczej nie da rady, zresztą jest już tyle podobnych tematów,wpisz świeca płomieniowa i zobacz

albo podejrzyj w mf 255 czy ursus 3512

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

A czy filmik powyżej nie ukazuje jasno, że spływ grawitacyjny paliwa jest wystarczający? Tak pytam z ciekawości, było by to sporym udogodnieniem, dorobić malutki zbiorniczek nad świecą. Zamiast wpinać się w obwód zasilania pompy wtryskowej.

 

Tutaj jest przykład jak to jest rozwiązane w Fordzie Transicie: http://img20.imageshack.us/img20/4779/0054z.jpg

Zasilanie świecy pociągnięte jest z filtrów paliwa, przed świecą jest jeszcze mały elektrozawór. W podobny sposób można to rozwiązać w traktorze.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
prometeusz    2

elektrozawór jest niepotrzebny, świeca nie podaje paliwa gdy nie działa, a dodatkowy zbiorniczek to większy kłopot niż kawałek wężyka czy rurki

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dawid18    1

No dobra coś wykombinuje, tylko mam jeszcze jedno pytanko. Na silnik o takiej pojemności to trzeba dwie takie świece czy jedna wystarczy ?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
prometeusz    2

ale jak z grzałką nie chcę zapalać to poszukaj raczej winy w pompie wtryskowej, zaworach, lub tłokach z tulejami, oleju nie bierze?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dawid18    1

Silniczek to ma jak dzwon moc ma kopa ma tylko zimą niechce palić taka jest jego jedyna wada oleju od wymiany do wymiamy ani kropli nie weżmie.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
pawel4    0

Jak jest zdrowy to musi palić. Może już pompa wtryskowa siada, przy rozruchu nie daje wystarczającego ciśnienia i wtryski za słabo rozpylają.

 

Oleju jak wcale nie bierze to nie wiem czy tak dobrze... ten typ tak ma że lubi trochę oleju łyknąć.

Może wtryski leją i dlatego w misce nic nie ubywa?

 

Proponuję na początek sprawdzić wtryski i pompę...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
prometeusz    2

na początek sprawdz kąt wyprzedzenia zapłonu, poszukaj na forum jak to się robi, pózniej wtryski,najszybciej i najtaniej a pompę zostaw sobie na koniec

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dawid18    1

Panowie powiem wam tak że kąt wyprzedzenia zapłonu ustawiałem, wtryski końćówki nowe, pompa jak by była na wykończeniu to by kopcił siwo, błękitno a kopci czarnym zdrowym dymem oczywiście po odpaleniu po rozgżaniu też. Może śmieszne ale ja tak zrobiłem. Jak podłącze mu grzałką i rozruch i jak suszarke od włosów włoże w kolektor i dostanie tam ciepłego powietrza na gary to od szczału poali, więc niechce latać z tą suszarką tylko zamontować coś takiego żeby na stałe było i chwilka się nagrzało i żeby zapalił.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
pawel4    0

A dajesz przy rozruchu gaz do dechy?

Czarny dym... to słabe rozpylanie... może jednak sprawdź pompę.. Nowe wtryski i przy rozruchu trudno jej przebić...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dawid18    1

Gaz ręczny i nożny przy odpalaniu mam zaciągnięty do sanego końca. A z wtryskami to troche się żle wyraziłom mają dokładnie pzrzepracowane ze 250 mtg więc są w miare nowe. Nad pompą się zastanowie, ale teraz musze coś wymyślić bo będzie mi potrzebny i nie będzie czsu na regeneracje pompy.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się


  • Podobna zawartość

    • Przez karo0l1
      Witam wszystkich. Problem polega na tym, ze mam bardzo dobry silnik 6-cylindrowy perkins z kombajnu claas mercator 70 i mam niezbyt dobry silnik w ursusie c-385. Czy da sie zalozyc silnik z kombajnu do mego ursusa? Bo az zal patrzec jak stoi i wiednieje na podworku juz 2 rok, a sprzedac w tych czasach jest ciezko i czy duzo tych przerobek by bylo?
      Idac dalej tematem mego ursusa problem w nim polega na cisnieniu silnika gdyz po odpaleniu odrazu cisnienie wskakuje na bardzo wysoki poziom no ale niestety olej sie deczko nagrzeje i cisnienie spada do 1 a czasem nawet ponizej i prosze nie pisac ze to przyczyna pompki olejowej bo w to nie realne zeby w 914-ce na tej samej pompce cisnienie bylo prawidlowe a na pompce z 14-stki w 80-ce dalej zle
    • Przez karol1900
      Witam. Znalazłem na ogłoszeniu do sprzedaży ursusa 914 TURBO z 1997 ale jest to dziwny wręcz nieznany egzemplarz ponieważ jest z silnikiem T4390 z ursusa 6614 i 6014/6012. Czy ktoś coś wie na temat tego sprzętu nie mogę nic znaleźć o tym kiedy był produkowany i wgl.  Jakiś biały kruk z niego czy co? Tak samo nigdzie nie ma 6014 na ogłoszeniach do sprzedaży ktoś orientuje się w tym  temacie?
    • Przez URSUS1614BYQ
      Witam nowych kolegów, na początku sie przedstawię. Jestem Łukasz, mieszkam w woj. Mazowieckim, mam 14 lat, pomagam tacie i bratu w gospodarstwie przy  codziennych pracach.
      Mam takie pytanie, kupiliśmy Ursusa 1614, niestety do remontu, wał miał być do szlifu, bo panewka się obróciła. Wymontowaliśmy silnik, nastepnie wał. Zawieźliśmy go do serwisu. Po dwóch dniach dostaliśmy wiadomość, że na jednym z czopów nie można już zeszlifować, bo nie ma z czego, a wychodzi na chyba 5 czy 6 szlif (pozostałe czopy są bardzo dobre, na 1 szlif). Postanowiliśmy że zawieziemy go do napawania i szlifu(chodzi nam o napawanie tego wytartego czopu do 1szlifu, nie o napawanie całego wału na nominał). Pytanie jest takie, czy ten wał wytrzyma w tak dużym silniku? Ile może wytrzymać? Proszę o odpowiedzi
      Dodam jeszcze jakieś zdjęcia sprzed kupna Wszystkie części brakujące na zdjeciach są, był rozpołowiony przed zakupem



    • Przez nunu85
      Czesc koledzy
      Traktor juz od lat miał cisnienie takie sobie (po pełnym rozgrzaniu max 2,5 na obrotach)
      Ostatnio cisnienie spadło do max 2, wiec pomyslalem sobie- pora zmienic olej- spuszczam go a tam na dnie wiadra ustało sie sporo drobnych stalowych opiłków (w filtrze to samo, całe ścianki bąka pokryte poutykanymi w sadzy opiłkami).
      Z tym ze te opiłki to z cąła pewnoscią nie sa panewki bo kolor biały
       
      Kto ma jakis pomysł skąd moga być?
      Co to sie tam drze?
      Dodam, ze silnik pracuje normalnie, odgłos też ok, siła w normie, kolor i ilość spalin również.
    • Przez piotr63a
      witam
      mój zetor 12245 zaczął dziwnie chodzić, tzn słychać cykanie w tłumiku, staje się to coraz głośniejsze , czy to może zawór nie domyka się? może miał ktoś z Was coś takiego?
      dodam jeszcze ze zawory prawidłowo wyregulowane.
       
×