Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

to wydaje mi się,że jest za długi,,ale zależy jak będzie zamocowany,poprostu najlepiej zmierz miarą tam gdzie ma byc zamocowany,doliczy wysów i bedziesz wszystko wiedział.

Opublikowano

Za przewody to zależy gdzie będziesz kupował bo jaj jak zamawiałem ze sklepu internetowego to niektóre przewodu kosztowały mnie tyle co w mojej okolicy w sklepie za zarobiebie jesnej strony przewodu

Opublikowano (edytowane)

te korki po bokach to powinno być zasilanie i powrót rozdzielacza ,a te 6 korków u góry to zasilanie i powrót z każdej sekcji,jeśli masz dwusekcyjny siłownik to po prostu podłanczasz do danej sekcji obydwa przewody od siłownika i niepotrzebny żadny trójnik.

Edytowane przez grala13
Opublikowano (edytowane)

no pod ten rozdzielacz nie podłączysz bo w tym rozdzielaczu masz 2 wyjścia na sekcje ewentualnie jak siłowniki zmienisz ale to koszt dlatego te nowe ładowacze sekcyjne tyle kosztują

Edytowane przez Scarface
Gość Profil usunięty
Opublikowano

Jedno wyjście sekcji na siłownik, drugie do zbiornika i po problemie.

Opublikowano

a to drugie wyjście gdzie podłączyć do tego zbiornika, w którym miejscu?? gdzie się podpiąć?? wywiercić dziurę w korpusie skrzyni żeby tam olej spływał ?? ja myślałem zeby podpiąć te drugie wyjście do powrotu rozdzielacza, tak jak na zdjęciu wyżej.

Gość Profil usunięty
Opublikowano

Najprościej to do powrotu, za pomocą trójnika, ale jak chcesz, to możesz nawet otwór w skrzyni wywiercić ;) .

Opublikowano

zaraz zaraz... Z tego co ja zrozumiałem to jakieś fanaberie głosicie... Ja ma siłownik 1-dno stronny to podpina pod którąś sekcje. A że tam są 2 miejsca to 1 ma być zaślepione i tym co podaje olej to będzie spływał olej tak jak w przypadku podłączenia pod org. rozdzielacz np. w c360...

Gość Profil usunięty
Opublikowano

Wiesz co się stanie jak podasz olej na zaślepioną sekcję?

Opublikowano (edytowane)

właśnie nie byłem pewien czy ten trójnik zda egzamin, dzięki za podpowiedz

 

Kupiłem dziś wszystkie przewody, wyniosły mnie 400zł. Całość rozdzielacz, siłownik, przewody ok.1000 trochę drogo ale ulepszenie c-330 bezcenne :D

Edytowane przez idzkos
Opublikowano

Mam pytanie czy jak podłączysz jeden na siłownik a drugie wyjście na powrót trójnikiem za rozdzielaczem to czy tur nie będzie się wolniej opuszczał bo olej będzie szedł z pompy w ten powrót i z siłownika też będzie wraczał tym samym przewodem? Bo korek w tym miejszczu to odpada napewno o szlak trafi pompe

Opublikowano

kombinujecie jak konie pod gore. zadnych trojnikow czy innych udoskonalen nie stosujcie bo cos rozwalicie .ja ma w 30 swojej tura 3 sekcyjnego ktorego udoskonalilem 3 lata temu wiec moge sie wypowiedziedziec i doradzic nawet znam sposob na zwiekszenie udzwigu tura kosztem do 50 zl nie chodzi mi tu o podkladki czy inne duperele czy pompy na wom .

idzkos napis czy juz zrobiels lub jak mozesz to wstaw zdjecia jesli masz problem z polaczeniem to pisz na pewno poradze ci .

Opublikowano

jezeli ktos chce podnosic na turze wieksze wagi to nalezy przewod wysokiego cisnienia z pompy dac bezsposrednio na rozdzielacz na blotniku ale odplyw skierowac na rozdzielacz pod siedzenie tam gdzie jest te wejscie orginalne zasilania na rozdzielacz oczywiscie podnosnik z tylu bedzie troche slabszy ale nie mierzylem tego a moglem bo zalozylem nowa pompe wzmocniona .do tego udoskonalenia doszlem po wymianie pompy ok 3 lata temu w ferie i udalo sie cos wymyslic .mialem tak podlaczone zasilanie okolo miesiac przez ten czas testotowalem lecz przeszlem na standardowe zasilanie poniewaz tur i tak ma udzwig ok 550kg samego towaru takze jak bralem obornik to i tak d*pa skakala i zreszta nie ma co nadwyrezac przodka bo do bel i obornika uzywam duzego ciagnika.

jezeli jeszce jakies pytania macie to chetnie odpowiem w wolnym czasie.

Opublikowano (edytowane)

Z pompy to znaczy skąd??

A powrót gdzie??

O tak jak na zdjęciu ??

 

Z- zasilanie

P- powrót

Po mojemu to może jedynie się zwiększyć szybkość podnoszenia a nie udźwig od tego jest zawór i podniesienie ciśnienia nim.

Edytowane przez idzkos
Opublikowano

skoro pisze ze tak robilem to tak bylo ale szkoda sprzet meczyc bo mam inne z ladowaczami.zasilanie dobrze narysowales musisz troche tylko odgiac ten przewod metalowy i pozniej powrot z rozdzielacza dajesz tam gdzie te zasilanie kolanko metalowe wchodzilo. teraz rozumiesz jesli nie to pisz bede dokladniej pisal lub narysuje ale to jutro bo narazie czasu nie mam.

Opublikowano

mietek no wez pomysl a jak zalozysz ten trojnik na zasilaniu rozdzielacza i podepniesz powrot z rozdzielacza to ciekawo jak opuscisz tura .sory za uwage ale za duzo chcecie kombinowac i szukacie problemu tam gdzie go niema.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Podobna zawartość

    • Przez aster453
      Ostatnio taka myśl mi przyszła do głowy czy aby nie zamienić dwóch wysłużonych 60 tek z dopłatą na 4514. Co o tym sądzicie ? Czy ten wiekszy bedzie dużo więcej palił ? Myślałem o nim jako pomocniczym główny to proxima 90 plus. Jako że proxa ma tur więc praktycznie jest do wszystkiego w ciągu roku robi ok 400 Mth więc wg mnie sporo podczas gdy te dwa dziadki jedynie pracują przy cyklopie, czasem z mniejszym rozrzutnikiem 4,5 t, opryskiwacz, zielonce przewracanie, podwalanie więc dużo nie mają do roboty...  W dodatku chciałbym do niego  również tura czyli wyręczył bym dziadki w tych mniejszych pracach jak również i  przejął bym od proximy choćby prace związane z turem a nawet zamiennie prasowanie w Unia DF1,2. 
      @mf Wiesz to tez sposób można i tak zrobić tez o tym myślałem najwyżej tak tez bym zrobił. tylko czy w ogóle jest sens sprzedawać jedną (czy dwie moze mniejszy sens) i dołożyć i kupić ten pośredni ciągnik ? Czy taki ciągnik srpawdza się w turze np. ?
    • Przez Damiano604
      Witam, jestem na etapie zamawiania części do układu pneumatycznego w Ursusie 4514. Znalazłem schemat całego układu jednak przy nr. 10 mój zawór hamulca ręcznego posiada 2 wejścia a tutaj są 3, również przewód od pedału hamulca ten po prawej powinien iść przed regulator ciśnienia przed butlą (tak mi się wydaje). Może ktoś przerabiał ten temat i podpowie czy dobrze myślę. Z góry dziękuje. Pozdrawiam! 


    • Przez Marcin70707
      Witam, zamontowałem kabine na moim ursusie 3512 Lubsko 2. Kabina ma metalowy dach, ale pasuje mi coś dać od wewnątrz aby chociaż minimalnie wygluszyc na ile jest to możliwe. Jak polecacie mi to zrobić stosunków tanim kosztem i jakie macie pomysły na takie coś ?

    • Przez kacper9540
      witam chciałem zapytać się na co zwrócić uwagę przy zakupie ursusa 5314
    • Przez Lalafka
      Cześć, od nowości mam podłączonego tura na 1 parze wyjść hydraulicznych. Natomiast chciałbym teraz podłączyć go w taki sposób, aby zawsze dostępne były 2 pary. Ma ktoś coś takiego, albo robił? 
×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v