Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Wybrane dla Ciebie
Opublikowano (edytowane)

Tak tak wszystko sprawdzałem ale bez efektu. W efekcie byłem zmuszony przeczepić na podnośnik bezpośrednio przy siedzeniu a nie na błotniku i tak działa bez zarzutów. Nawet lepiej przynajmniej błotnik będzie czysty:)

Edytowane przez milanreal1
cytowanie poprzedniego posta
Opublikowano

A ja mam pytanie co do tura na 30-stce.

Jak szybko podnosi wam samą ramę i na jakich obrotach?

i jak szybko podnosi wam balota siana(120x120) i na jakich obrotach?

Bo u mnie trzeba lekko dogazować aby podnieść samą ramę, a żeby podnieśc bele siana to trzeba już na pełnych obrotach, i ledwo ale podnosi. pompa jest nowa,wzmocniona,olej nowy,tur podpiety pod siedzeniem. Na wolnych obrotach nie chce mi nawet podnieść tylnego TUZu z obciążeniem 100 kg (sam tuz się podnosi).

I pytanie w związku z tym czy może to być wina jakiejś nieszczelności? Może olej puszcza bokiem? Symering pod pompą albo zacięty zawór bezp. na pompie? :rolleyes: :rolleyes: :rolleyes:

Opublikowano

możesz mieć mało oleju w skrzyni i może słabo łapać, kiedyś też miałem że wypiął się lekko filtr oleju co masz przy pedale gazu i łapie powietrza dlatego nie chce podnosić

Opublikowano

ale waszzym zdaniem to słabo podnosi tak? na takich obrotach?

oleju myślę ze jest dośc bo ok 25l., filtr oleju też raczej jest dobrze bo dość ciasno wchodzi i mocno trzyma

@jaro8540 a gdzie jest właściwie ten zawór?

Opublikowano

a czy może mi ktoś powiedzieć czemu służy takie połączenie?

bo mam troche zagiety tutaj przewód(ten gumowy)czy to wpływa jakoś na to że z trudem podnosi tur-a?

post-24664-0-58629200-1304280295_thumb.png

Opublikowano (edytowane)

No jak masz zgięty mocno to może iść słabe ciśnienie i nie ma siły podnieść

Edytowane przez milanreal1
cytowanie poprzedniego posta
Opublikowano

Witam wszystkich użytkowników AF mam problem z hydrauliką na wolnych obrotach gdy chce podnieść tura ten opada dopiero po dodaniu gazu idzie do gury wymieniłem rozdzielacz pod siedzeniem i oringi na dojściu do pompy i nie zauważyłem dużej poprawy czy przyszedł czas na pompe? Dodam że siłe ma na dużych obrotach gdy chce podnieść zadużo unosi tylne koło

Opublikowano

U mnie w Ciapku było podobnie ale dotyczyło tylnego TUZ. Przed wymianą pompy proponuje jeszcze sprawdzić filtr oleju w skrzyni biegów. Niby to oczywiste ale czasami zapomina się go wyczyścic i nie ma ciśnienia w układzie olejowym. Jeśli nie będzie to filtr oleju to myślę że przyszedł czas na pompę olejową. Napisz czy do tura masz zasilanie z oryginalnej pompy w skrzyni czy montowałeś dodatkową zewnętrzną, wtedy problemu trzeba szukać inaczej. POzdrawiam. B)

Opublikowano

Wybaczcie że tak dłudo nie odpisywałem ale naprawde nie było kiedy. Problem zlokalizowany oryngi w pompie zostały przerwane i te plastikowe pierścienie założyłem nowe oringi ale pierscienie stare bo niemogłem ich nigdzie dostać. Może wiecie z czego by pasowały, pompa aluminiowa wzmacmiana?

Opublikowano

Tak są pęknięte brakuje kawałka i po długiej i ciężkiej pracy przy oborniku znowu przerwało oryngi w miejscu pęknięcia pierścieni. Dodam że jest w tym troche mojej winy bo docisnołem zawór przeciążeniowy na maksa podnosi super ale widać tego efekty

Opublikowano (edytowane)

rozdzielacz jest ok,do c 330 montujesz??

ten siłownik ma służyć do podnoszenia,czy zamykania łyżki.???

jak do zamykania to raczej zadługi,

Edytowane przez grala13

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Podobna zawartość

    • Przez aster453
      Ostatnio taka myśl mi przyszła do głowy czy aby nie zamienić dwóch wysłużonych 60 tek z dopłatą na 4514. Co o tym sądzicie ? Czy ten wiekszy bedzie dużo więcej palił ? Myślałem o nim jako pomocniczym główny to proxima 90 plus. Jako że proxa ma tur więc praktycznie jest do wszystkiego w ciągu roku robi ok 400 Mth więc wg mnie sporo podczas gdy te dwa dziadki jedynie pracują przy cyklopie, czasem z mniejszym rozrzutnikiem 4,5 t, opryskiwacz, zielonce przewracanie, podwalanie więc dużo nie mają do roboty...  W dodatku chciałbym do niego  również tura czyli wyręczył bym dziadki w tych mniejszych pracach jak również i  przejął bym od proximy choćby prace związane z turem a nawet zamiennie prasowanie w Unia DF1,2. 
      @mf Wiesz to tez sposób można i tak zrobić tez o tym myślałem najwyżej tak tez bym zrobił. tylko czy w ogóle jest sens sprzedawać jedną (czy dwie moze mniejszy sens) i dołożyć i kupić ten pośredni ciągnik ? Czy taki ciągnik srpawdza się w turze np. ?
    • Przez Damiano604
      Witam, jestem na etapie zamawiania części do układu pneumatycznego w Ursusie 4514. Znalazłem schemat całego układu jednak przy nr. 10 mój zawór hamulca ręcznego posiada 2 wejścia a tutaj są 3, również przewód od pedału hamulca ten po prawej powinien iść przed regulator ciśnienia przed butlą (tak mi się wydaje). Może ktoś przerabiał ten temat i podpowie czy dobrze myślę. Z góry dziękuje. Pozdrawiam! 


    • Przez Marcin70707
      Witam, zamontowałem kabine na moim ursusie 3512 Lubsko 2. Kabina ma metalowy dach, ale pasuje mi coś dać od wewnątrz aby chociaż minimalnie wygluszyc na ile jest to możliwe. Jak polecacie mi to zrobić stosunków tanim kosztem i jakie macie pomysły na takie coś ?

    • Przez kacper9540
      witam chciałem zapytać się na co zwrócić uwagę przy zakupie ursusa 5314
    • Przez Lalafka
      Cześć, od nowości mam podłączonego tura na 1 parze wyjść hydraulicznych. Natomiast chciałbym teraz podłączyć go w taki sposób, aby zawsze dostępne były 2 pary. Ma ktoś coś takiego, albo robił? 
×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v