Skocz do zawartości

Wskaźnik paliwa w ursus 3512 [połączone]


Rekomendowane odpowiedzi

Wybrane dla Ciebie
Opublikowano

     Witam, mam pewien problem z Ursusem 3512, dokładnie chodzi o to, że wskaźnik poziomu paliwa cały czas pokazuje że bak jest pełny i wydaje mi się, że gdyby nie było w nim ograniczeń kręciłby się w kółko. Drugi problem jest następujący, wszystkie wskaźniki są podświetlane aż miło, ale jeden nie działa, od ciśnienia, żarówka jest nowa, i nie spalona, jak podczepiłem do niej kabel od podświetlenia paliwa to działała i nie wydaje mi się że kabel od ciśnieniomierza jest gdzieś oderwany, myślałem że to wina bezpiecznika ale wszystkie są dobre. Mam też 3 problem, światła na błotniku po prawej stronie mi nie działają, ale tylko pozycja, obstawiam że to wina tego że gdzieś nie ma dobrej masy, ale warto poradzić się kogoś bardziej doświadczonego ode mnie. Byłoby mi miło gdyby ktoś chciał mi pomóc, ponieważ chciałbym żeby ciągnik był sprawny do wiosny :)

Opublikowano

1. Czerwona żarówka od spadku ciśnienia powietrza , masz kolego czujnik który jest walnięty , zdejmij wsuwki z czujnika i zewrzyj jak zaświeci tzn. że czujnik walnięty jak nie zaświeci szukaj po wiązce.

 

2.Wskaźnik poziomu paliwa może nie mieć masy sprawdź to koniecznie podpinając wolny przewód do wskaźnika od minusa akumulatora. Bardzo często czujnik w zbiorniku paliwa robi taki numer jest walnięty i pokazuje max,

 

3. Jakbyś nie miał masy to pozycja świeci nie jasno tylko ćmi na pomarańczowo , jak świeci jasno masę masz tylko , żarówka kierunek spalona stop spalona oświetlenia tablicy itp. Pod błotnikiem nad zwolnica masz kostkę spinającą błotnik lewy z instalacją biegnącą z wiązki od tablicy bezp. Tam często utleniają się wsuwki i kostka siedzi a wsuwki nie łączą. Weź przewód z żarówką obczyść kostkę z błota i włącz max ilośc oświetlenia , stop kierunek pozycję - sprawdzaj na wejściu i wyjściu z kostki czy jest prąd ...... a najlepiej zacząc od tyłu czyli od samej lampy czy prąd dopływa i żarówki ok.

pozdr,.... 

Opublikowano (edytowane)

Nie chodzi o żarówkę od spadku ciśnienia, ona działa dobrze, tylko o żarówkę która podświetla manometr ciśnienia powietrza.
Przy wskaźniku paliwa niby jest podczepiona masa, ale może z nią być coś nie tak, sprawdzę to, a ten czujnik w zbiorniku dałoby się coś z nim zrobić ?  :)

Edytowane przez DarkDevil98
Opublikowano

Wymontuj wpierw pływak (wykręć go z baku i wyjmij) i zobacz czy nie zużyło się coś w nim, nie zaciął się lub czy bańka na mocowaniu obejmy nie przetarła się i paliwo w środku masz. Operacja prosta tylko jak coś padło to albo to naprawisz sam albo cały nowy pływak mus kupić bo niema podzespołów a bynajmniej ja nie mogłem dostać tej bańki i zakleiłem . A, że nie podświetla Ci tablicy rozdzielczej czy świateł brak to proponuje też wymontować wszystkie bezpieczniki przeczyścić gniazda i trzpienie bezpieczników papierem ściernym drobnym i duże szanse, że powróci wszystko do normy. 

Opublikowano

wskaźnik paliwa niewiem dla czego ale jest połączony z alternatorem że jak słabo ładuje nie będzie wskazywał a jak za mocno to może dziać się to co u ciebie że coagle pełny zbiornik, podświetlenie może być problem z wsowkami lub zasniedziale kable a co do tylnych świateł sprawdź czy prond dochodzi

Gość Profil usunięty
Opublikowano

Co Ty za bzdury wypisujesz. Zajrzyj do książek, a później udzielaj rad. Jako pierwszą weź słownik, bo dzieci w przedszkolu lepiej sobie radzą z ortografią niż Ty.

Opublikowano (edytowane)

1. Czerwona żarówka od spadku ciśnienia powietrza , masz kolego czujnik który jest walnięty , zdejmij wsuwki z czujnika i zewrzyj jak zaświeci tzn. że czujnik walnięty jak nie zaświeci szukaj po wiązce.

 

2.Wskaźnik poziomu paliwa może nie mieć masy sprawdź to koniecznie podpinając wolny przewód do wskaźnika od minusa akumulatora. Bardzo często czujnik w zbiorniku paliwa robi taki numer jest walnięty i pokazuje max,

 

3. Jakbyś nie miał masy to pozycja świeci nie jasno tylko ćmi na pomarańczowo , jak świeci jasno masę masz tylko , żarówka kierunek spalona stop spalona oświetlenia tablicy itp. Pod błotnikiem nad zwolnica masz kostkę spinającą błotnik lewy z instalacją biegnącą z wiązki od tablicy bezp. Tam często utleniają się wsuwki i kostka siedzi a wsuwki nie łączą. Weź przewód z żarówką obczyść kostkę z błota i włącz max ilośc oświetlenia , stop kierunek pozycję - sprawdzaj na wejściu i wyjściu z kostki czy jest prąd ...... a najlepiej zacząc od tyłu czyli od samej lampy czy prąd dopływa i żarówki ok.

pozdr,.... 

 

Na razie udało mi się sprawdzić tylko czujnik paliwa, masę ma, ale nadal nie mam pojęcia dlaczego cały czas jest maksymalny poziom pokazany. Sądzę że to będzie wina pływaka. Może to byś np wina tego że przy pływaku są podczepione inaczej przewody ?

 

No i udało mi się naprawić podświetlanie manometru od ciśnienia pneumatyki, problem polegał na tym, że w kablu który miał niby doprowadzić prąd do żarówki nie było prądu, ale podłązyłem się do kabla od podświetlania wskaźnika poziomu paliwa.

 

Edit: Wskaźnik poziomu paliwa nie działał, ponieważ miałem pretarte uzwojenia w zbiorniku.

Edytowane przez DarkDevil98

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Podobna zawartość

    • Przez Arkadinho
      witam! od jakiegoś czasu mam problem z licznikiem motogodzin, zauważyłem że od jakiegoś czasu się zatrzymał i chciałbym to naprawić ale nie wiem jak się do tego zabrać, gdzie ta linka jest puszczona? jeśli ktoś wie od czego muszę zacząć proszę o wskazówki  
    • Gość
      Przez Gość
      Witam. Poszukuję informacji czym najlepiej wygłuszyć kabinę w 3512 Agro. Przy pracy na wyższych obrotach po kabinie roznosi się huk, nie ma tragedii, ale mogło by być ciszej. Po przepatrzeniu starych tematów z AF wiem gdzie trzeba wygłuszać, ale nadal nie wiem co jest najbardziej skuteczne. W internecie do wyboru są maty bitumiczne, butylowe, kauczukowe itp, ale opinie na ich temat są różne bo to maty do wyciszania samochodów. Wiem że też wełna szklana pomaga. Na YT znalazłem film gdzie był Ursus 4512 z taką samą kabiną i była dosyć dobrze wyciszona więc napewno da się to zrobić,ale nie wiadomo czym. Odrazu poinformuję że nauszniki nie zdają egzaminu bo noszę okulary i nauszniki strasznie mi je dogniatają do głowy co jest niewygodne już po niedługim czasie.  Potrzebuje informacji co jest najlepszym materiałem do wygłuszania.
      Zdj dla uwagi żeby było wiadomo co jaka kabinę  chodzi.

    • Przez UltraMario
      Dzień dobry, 
      Przekopałem tematy ale jeszcze nikt o to nie pytał. 
      Czy ktoś wie gdzie kupić przednie błotniki że stelażami do 4514? W Agromie Kraków i w Miechowie nie ma. 
       
      Ewentualnie, jakich wymiarów plastikowe błotniki kupić, aby pasowały na koło rozmiaru 12.4 R24? (przyjechał z Wysp na takich kołach) 
      Jeżeli ktoś robił sam stelaże to prosiłbym o fotki, jak mają wyglądać bo wtedy będę myślał o zakupie plastikowych lub metalowych z gumą
       
      Pozdrawiam
    • Przez patrk4512
      Witam. Kupiłem swojego 4512 z wyjętą nagrzewnica i uciętymi węzami, a ponieważ właśnie przyszła mi nowa to potrzebuje informacji skąd dokładnie te węże wychodzą i którędy one dochodzą do nagrzewnicy. 
    • Przez Kobra66
      Witam! Czy ktoś się orjętuje gdzie można kupić plastikowe elementy błotników tylnych do 4514 z kabiną koja smolniki, dodam że koja tego nie sprzedaje i nie potrafi powiedzieć z kąd to brali do tych kabin. Liczę na pomoc. Pozdrawiam

×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v