Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Agrofarm 420GS podstawowy: opony 420/70r24 i 480/70r34, 5,1t podnośnika, inwersor elektrohydrauliczny, 20x20 biegów a dokupić można skrzynię 40x40 z dwoma półbiegami na każdym biegu, siłowniki wspomagające TUZ 6,2T, fotel pnełmatyczny, fotel pasarzera, dach szklany, klimatyzację obciążniki. przedni TUZ i wom

Opublikowano (edytowane)

ja dostałem ofertę na tego Agrofarma za 184 brutto tylko bez przedniego tuza i wałka, w tym skrzynia 40/40, klima, lepszy fotel szklany szyber, siedzisko pasażera, szerokie gumy, obciążniki i co tam jeszcze w nim dają;) niestety nie ma w nim EHR co mnie dziwi bo już chyba powinien być w takim traktorze

Edytowane przez marius21
Opublikowano (edytowane)

184 000zł netto? ;) toż to za tyle już można Agrotrona z serii K kupic ;)

 

 

 

Kto mi może wyjaśnic czym poza skrzynią biegów różni się Agrofarm Ecoline od podstawowej wesjii DT

Jaka jest w przybliżeniu różnica w cenie głównie chodzi o 410 :P

Edytowane przez MgrLukash
Opublikowano

Mam Agrofarma 100 i zrobiłem nim ok 700mth, nie mam z nim większych problemów oprócz tandetnych przewodów które są Made in Italy (polskie moim zdaniem są o wiele lepsze)... średnie spalanie to 5-6litrów na 1mth. Kumpel ma Agrofarma 420 to miał problem z wtryskiwaczami ale serwis szybko naprawił mu tą usterke i jest wszystko w porządku.

Ja mam r 3 evo 100 lamborghini 650 mth nic nie robione chodzi jak rzyleta. A to to :D samo co df :blink:

 

184 000zł netto? ;) toż to za tyle już można Agrotrona z serii K kupic ;)

 

 

 

Kto mi może wyjaśnic czym poza skrzynią biegów różni się Agrofarm Ecoline od podstawowej wesjii DT

Jaka jest w przybliżeniu różnica w cenie głównie chodzi o 410 :P

agrofarm 410 ful wypas kost w 2010 .150brut tys naj słapsza wersja 130 brut :D

 

Hmm to jeżeli DF i Lambo posiadają te same podzespoły itp i oba są składane we włoszech to czemu jest taka różnica w cenie? tzn że jeżeli posiada aż 4 pompy wtryskowe to ewentualny koszt naprawy tez wzrasta w górę i to bardzo . .

Cena ciagnikó wersja taka sama różnica 2 .3 tys nie więcej B)

 

A czy dlugosc gwarnacji do kwestia dilera z osobno? Bo u jednego na DFa Agrofarma na ofercie pisze 12 mies gwarancji a u drugiego 18 mies.

np jest rok 2012 go pazdziernika gwarancja jest 18 mies a od pazdziernika ciagnik tańszy jest ale gwarancja 12 mies bo niebawem zbilrza sie 2013 i dostaje ciagnik w dupe ,podałem przykład :D

Opublikowano

Nakręciłem ponad 600MTG w niecały rok od zakupu poza wymianą uszczelki pod obudową od hydrauliki z winy producenta to swietny ciągnik. Zwrotny ekonomiczny wygodny i ergonomiczne wykonanie co do spalania jak nie bedziesz przekraczał 2200 to spali jak kolega pisal a jak wcisniesz mu do konca to wypije ale jak kazdy a co do silnikow to nie do konca macie racie w tym modelu silnik deutza a fendta sie rozni na korzysc tego drugiego jednak X , TTV M najwieksza maja takie same motory.

Opublikowano (edytowane)

Dlatego że JD ma wszystkie podzespoły słabsze a silnik bardziej paliwożerny a do tego taki rozedrgany że trzeba go na silentblokach osadzić-potrzebna więc jest rama aby wszystkie te podzespoły jakoś utrzymać w kupie a dodatkowo przecież jakos ten o wiele większy zbiornik paliwa trzeba do czegoś przymocować nie ?

Edytowane przez jaro
Opublikowano

Nie pieprzyc głupot że agrofarm w niemczech robiony a lambo we włoszecg cały sdf same explorer , agrofarm , lambo EVO robione są we włoszech a deutz agrotron seria k ,lambo r6 100.110,150,125, same iron robione są w niemczech .Ja mam lambo R3 EVO 100 silnik w nim jest deutz AG świetny cianik polecam spalanie w pługu unia tur 4 *40 palimi 14 litry na glinie idzie i nie pyta się nikogo czy to łąke trzeba wyorać to 4 cały czas na maxa rozkręcone on najlepiej do pracy w polu wykorzystany jest bo na pusto pali mi 6 litry na obr 2300.mój R3 EVO 100 lambo to to samo co df agrofarm 420 same eplorer r3 100 . teraz mam na nim tur to na gliniastych polach w pługu uciąg jest extra.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Podobna zawartość

    • Przez hiper81
      mam problem z prawidłowym pomiarem temperatury oleju w silniku. Wskaźnik się ustawił na MAX... wymieniłem czujnik, i mam wrażenie że odczyty nie są prawidłowe bo dość szybko licznik zaczyna wskazywać maksymalną temperaturę. Szukam przyczyny dalej... 
      Rezystancja czujnika rozpoczyna się na pokojowej temperaturze od ok 1,8 kOhm i leci w "dół" w miarę ogrzewania czujnika. 
      Czujnik uszkodzony ma rezystancje w temperaturze pokojowej ok 7,5 kOhm - zakładam że uległ uszkodzeniu skoro nowy ma niższą. 
      ALE.. 
      w liczniku wymieniałem również żarówkę od kontrolki i musiałem go zdemontować i otworzyć - na jego płytce jest przełącznik nie dostępny bez rozebrania - ale nie ma opisu od czego on jest - to jest jedyny przełącznik na tej płytce elektronicznej licznika. 
      Macie może wiedzę co to? 
       
      Nie zrobiłem zdjęcia - ale rozbiorę ponownie i zrobię fotkę, na ten moment pokazuje tylko jaki to typ licznika (znalazłem w necie wygląd) - ale mój ma "nie cyfrowy" wskaźnik motogodzin reszta wygląda tak samo. 
      https://pl.aliexpress.com/item/1005004460813453.html
       
       
       
       
       
       
    • Przez asus921
      Witam.
      Co moze byc przyczyna wycia hydrauliki? Swieci sie kontrolka od hydrauliki i wyje. Podnosnik dziala normalnie. Jak deliktnie nacisne na sekcje to wycie ustepuje, jak cofne dzwignie to wyje. Olej dolalem, bo bylo malo, ale podnosnik i wyjscia hydrauliczne dzialaja normalnie tylko na luzie cos wyje jakby sie jakis zawor zacial?
      Ciagnik nie uzywany 2 lata, potrzebny teraz na kilka godzin do podciagania przyczep. Stal i sie zepsul xD.
    • Przez daizor
      Tak jak w temacie kompletna serwisów-ka w języku angielskim.
       
      Instrukcja do pobrania :
      http://www.wrzucaj.com/518069
       
      Proszę o wciśnięcie "głosuj na post do góry"
      W sprawie hasła do archiwum pisać na PW
    • Przez arty
      Jak prawidłowo używać tzw sprzęgło pięciominutowe WOM w ciągniku Deutz/Same/lamborghini?

      Mam z lewej strony dźwignie z pozycjami - Wałek WOM zależny od prędkości jazdy/luz/wałek zależny od obrotów silnika.
      Aby przełączyć dźwignię z luzu na zależne od prędkości jazdy mogę to zrobić przy pracującym silniku - nic nie zgrzyta - aby przełączyć z luzu na zależne od obrotów murze zgasić silnik bo w przeciwnym razie jest zgrzyt.... (sprzegło pieciominutowe cały czas wyłączone). Aby wałek zaczął się obracać muszę jeszcze przekręcić elektryczny przełącznik....  -nie znam sie na tym ale to chyba to sprzęgło pięciominutowe.... - tym też wyłanczam WOM np na nawrotach...
      Gdzieś słyszałem ze  aby nie zużywało się jakieś tam łożysko powinno sie po skończonej pracy z WOM wyłączyć sprzegło pieciominutowe - właczyć luz na dzwigni i następnie sprzegło pieciominutowe znow przelaczyc na pozycję załączone tak jak w trakcie pracy WOM. Nie wiem czy ta instrukcja dotyczy konkretnej marki czy w ciagnikach SDF też powinno sie tak robić???
    • Przez tomek3105
      witam mam problem z ciagnikiem lamborghini premium 1060 
      mianowicie problem polega na tym że ciezko wrzucic bieg roboczy szybkie wolne każdą serię jak przerzucę na jadę do przodu to jest troszkę ciszej tak samo do tyłu na luzie na rozłączonej skrzyni jest najciszej jest to wersja bez połbiegów
      pompa hydrauliczna nowa
      nie wiem już czego się złapać
      kalibracja zrobiona 
      tarczki sprzęglowe zrobione 
      brak błędów na komputerze
      jest taki objaw e stuka po lewej stronie skrzyni przy silniku na wysokości jak kończy się kosz sprzęgłowy ale w samym koszu nie  było nic uszkodzone poszły nowe uszczelniacze  nie wiem co jest 
      już dużo kasy włożone i nie wiadomo o co chodzi 
      proszę o pomoc 

×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v