Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Wybrane dla Ciebie
Opublikowano

Witam wszystkich prosze was o pomoc w ustawieniu zawrów w zetku 7245. Musiałem oddać głowice do regeneracji bo lała się woda z tych tulejek gdzie jest osadzony wtryskiwacz a przy okazji wstawiłem wszystko nowe i zrobiłem planowanie głowic całkowity koszt wyniusł mnie 388zł do tego komplet wszystkich uszczelek za 180zł Teraz mam taki problem że niewiem jak ustawia się zawory prosze o podanie wszystkich procedur od A do Z przy tym ustawianiu bo patrzyłem do instrukcji ale tam nic nie piszą tylko jest podany jaki ma być luz na zimnym silniku licze na waszą pomoc bo niewiem jak się za to zabrać z góry dziękuje

Opublikowano

ustaw tlok ktory regulujesz pod koniec suwu sprezania to jest jak tlok podchodzi do gory i obydwie dzwigienki sa luzne i wtedy ustawiaj przerwe na dane wartosci i jak ustawisz to obruc walem i sprawdz ustawienia. mozna tez pzrez okieko w komorze sprzegłowej według znakow na kole zamachowym ale w zetorze to nie wiem bo nie ustawialem jeszcze. ale ta pierwsza metoda jest dobra bo juz tak kilka razy ustawialem w bardzo wielu silnikach bo czesto pomagam mechanikowi wujowi.

Opublikowano

a jak sprawdzić kiedy jest suw sprężania?? bo słyszałem taką zecz że można to sprawdzić wykręcając przewody wys ciśnienia dać gaz na max i obrucić wałem o 180 stopni i wtedy jak wyjdzie paliwo z danej sekcji do jest suw spreżania ale jak to jest z tyn na prawde to tego niewiem :) bardzo dziękuje za pomoc jak by coś wam trzeba bło pomóc to piszcie jak bede mugł to pomoge pozdrawiam

Opublikowano

Chyba najprościej zrobić to właśnie tak jak piszesz.Sam w ten sposób robiłem to w 60.Po prostu odkręcasz przwód wysokiego ciśnienia przy samej pompie(chyba że masz nakręcany ucięty przewód wysokiego ciśnienia z przeźroczystą rurką-wtedy jeszcze lepiej widać) kręcisz wałem i patrzysz kiedy w tej dziurce przy pompie gdzie wcześniej był przykręcony przewód wysokiego ciśnienia drgnie paliwo(najlepiej paliwo które znajduje się wcześniej w tej dziurce wydmuchać wtedy będzie elegancko widać kiedy jego poziom się podniesie.Jak paliwo drgnie to wtedy wiesz że jest suw sprężania.Wtryski pewnie masz wykręcone więc najlepiej przez otwór po wtryskiwaczu włożyć np śrubokręt i kręcąc dalej wałem ustawiasz tłok w Górnym zwrotnym położeniu.

 

W ten sposób masz ustawiony tłok podczas suwu sprężania w jego górnym zwrotnym położeniu.Wtedy regulujesz ustawienie luzu na zaworze ssącym i wydechowym i przechodzisz do następnego cylindra powtarzając operacje.

 

Jeśli coś źle napisałem to Koledzy proszę mnie poprawićwink.gifsmile.gif

 

Edit

 

Na stronie piątej w tym temacie http://www.agrofoto.pl/forum/topic/8858-w-c-355c-360-woda-dostaje-sie-mi-do-oleju/page__st__80 jest trochę o zaworach w prawdzie w c-360 ale zasada jest taka samawink.gif

Opublikowano

a ha już coś załapałem jutro jeszcze craz to przeczytan wszystko żebym był pewien i żebym nie zrobył jakiejś głupoty slicznie wam chłopaki dziękuje za pomoc agrofoto jet THE BEST :) jak ustawię to napisze jeszcze raz diękuje ;)

Opublikowano

Po co przewody odkręcać... nie rozumiem. Jak pierwszy cylinder ma mijanke ustawiasz czwarty, jak drygi ustawiasz trzeci jak trzeci ustawiasz drugi i jak czwarty ustawiasz pierwszy. Wystarczy znać kolejność zapłonów i zasadą działania silnika.

Poza tym to jest książkowa metoda opisana w instrukcji napraw zetora.

Opublikowano

Witam wszystkich zaworki już są ustawione jutro pozakręcam przewody i miske olejową bo kapał mi olej a ja tego nie lubię i odpale go jutro

mariusz(ZDUN) ty też czytaj dobrze nie musiałem odkręcać wtryski bo i tak były wyciągnięte i przewody odkręcone bo jak ktoś czytał były głowice w regeneracji

seweryn20 ja mam tylko instr użytkowania i tyle :P

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Podobna zawartość

    • Przez tomato21
      Witam mam zetora 6245 w ktory założyłem nowy blok po przemrożeniu. Nowy blok jest od 72XX-średnica tłoka 102(bo podobno do 62XX-średnica tłoka 100, już nie produkują). Pompa wtryskowa jest ta sama, nie została zmieniona ani oddana do regulacji/sprawdzenia.
      Wie ktoś czy pompy wtryskowe w 62XX i 72XX różnią się wydatkami lub dawkami paliwa. Jeśli ktoś posiada takie dane to proszę o zamieszczenie.
      Pozdrawiam i dziękuje z góry
    • Przez Piotruniu25
      Ile wchodzi płynu do układu chłodzenia w 5211?Dzisiaj wymieniałem i nie wiem ile powinno wejść.
    • Gość
      Przez Gość
      Witam. Czy orientuje się ktoś

      jaki powinien być nominalnie luz na wale w silniku perkins 6, dokładnie jest to T6.354.? Silnik odebrany ze szlifierni i przy mierzeniu występu tłoka, jest wyczuwalny luz, czujnik zegarowy pokazuje 0,04mm - 0,05mm. Czy jest to dopuszczalne? Pozdrawiam serdecznie 
    • Przez wojt
      Witam
      Doradzcie czy to objedzie dajac nowe panewki czy nadaje sie do szlifu, na 4 cylindrze takie rysy na wale, roznica pomdzy gladka powierzczhnia a gdzie rysa jest tak od 0.05 do 0.1.
      Wał nominał 
       








       


    • Przez Włader
      Witam potrzebuje pomocy mam problem z odpalaniem zetora majora 80 z silnikiem deutz 2016 rok. Włączam zapłon kontrolki się zaświecą po chwili zgasną wszystko jest jako powinno być przekręcam kluczyk zakręci  krótko coś rozłączy i nie odpali czy miał ktoś taki sam problem ? Dodam jeszcze że od nowości jest przejechane 500 motogodzin i akumulator jest nowy założony 
×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v