Skocz do zawartości
jasiu7745

jak ustawia się zawory w zetorze 7245

Polecane posty

jasiu7745    1

Witam wszystkich prosze was o pomoc w ustawieniu zawrów w zetku 7245. Musiałem oddać głowice do regeneracji bo lała się woda z tych tulejek gdzie jest osadzony wtryskiwacz a przy okazji wstawiłem wszystko nowe i zrobiłem planowanie głowic całkowity koszt wyniusł mnie 388zł do tego komplet wszystkich uszczelek za 180zł Teraz mam taki problem że niewiem jak ustawia się zawory prosze o podanie wszystkich procedur od A do Z przy tym ustawianiu bo patrzyłem do instrukcji ale tam nic nie piszą tylko jest podany jaki ma być luz na zimnym silniku licze na waszą pomoc bo niewiem jak się za to zabrać z góry dziękuje

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
damian2132    0

ustaw tlok ktory regulujesz pod koniec suwu sprezania to jest jak tlok podchodzi do gory i obydwie dzwigienki sa luzne i wtedy ustawiaj przerwe na dane wartosci i jak ustawisz to obruc walem i sprawdz ustawienia. mozna tez pzrez okieko w komorze sprzegłowej według znakow na kole zamachowym ale w zetorze to nie wiem bo nie ustawialem jeszcze. ale ta pierwsza metoda jest dobra bo juz tak kilka razy ustawialem w bardzo wielu silnikach bo czesto pomagam mechanikowi wujowi.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
mariusz(ZDUN)    175

,


Mechanika Rolnicza.
Naprawy ciągników zachodnich , wszystkie podzespoły i układy, regeneracja uszkodzonych części, regeneracje pomp hydrauklicznych tłoczkowych. Części zamienne nowe i używane. 501832246 Mariusz

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl

jasiu7745    1

a jak sprawdzić kiedy jest suw sprężania?? bo słyszałem taką zecz że można to sprawdzić wykręcając przewody wys ciśnienia dać gaz na max i obrucić wałem o 180 stopni i wtedy jak wyjdzie paliwo z danej sekcji do jest suw spreżania ale jak to jest z tyn na prawde to tego niewiem :) bardzo dziękuje za pomoc jak by coś wam trzeba bło pomóc to piszcie jak bede mugł to pomoge pozdrawiam

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
prorok    785

Chyba najprościej zrobić to właśnie tak jak piszesz.Sam w ten sposób robiłem to w 60.Po prostu odkręcasz przwód wysokiego ciśnienia przy samej pompie(chyba że masz nakręcany ucięty przewód wysokiego ciśnienia z przeźroczystą rurką-wtedy jeszcze lepiej widać) kręcisz wałem i patrzysz kiedy w tej dziurce przy pompie gdzie wcześniej był przykręcony przewód wysokiego ciśnienia drgnie paliwo(najlepiej paliwo które znajduje się wcześniej w tej dziurce wydmuchać wtedy będzie elegancko widać kiedy jego poziom się podniesie.Jak paliwo drgnie to wtedy wiesz że jest suw sprężania.Wtryski pewnie masz wykręcone więc najlepiej przez otwór po wtryskiwaczu włożyć np śrubokręt i kręcąc dalej wałem ustawiasz tłok w Górnym zwrotnym położeniu.

 

W ten sposób masz ustawiony tłok podczas suwu sprężania w jego górnym zwrotnym położeniu.Wtedy regulujesz ustawienie luzu na zaworze ssącym i wydechowym i przechodzisz do następnego cylindra powtarzając operacje.

 

Jeśli coś źle napisałem to Koledzy proszę mnie poprawićwink.gifsmile.gif

 

Edit

 

Na stronie piątej w tym temacie http://www.agrofoto.pl/forum/topic/8858-w-c-355c-360-woda-dostaje-sie-mi-do-oleju/page__st__80 jest trochę o zaworach w prawdzie w c-360 ale zasada jest taka samawink.gif


Ci Prorocy co chleb jedzą g**no wiedzą!

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
zorzyk2    50

"i wtedy jak wyjdzie paliwo z danej sekcji do jest suw spreżania "

 

To jest koniec suwu sprężania i tłok znajduje się w GMP

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
jasiu7745    1

a ha już coś załapałem jutro jeszcze craz to przeczytan wszystko żebym był pewien i żebym nie zrobył jakiejś głupoty slicznie wam chłopaki dziękuje za pomoc agrofoto jet THE BEST :) jak ustawię to napisze jeszcze raz diękuje ;)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
seweryn20    652

Po co przewody odkręcać... nie rozumiem. Jak pierwszy cylinder ma mijanke ustawiasz czwarty, jak drygi ustawiasz trzeci jak trzeci ustawiasz drugi i jak czwarty ustawiasz pierwszy. Wystarczy znać kolejność zapłonów i zasadą działania silnika.

Poza tym to jest książkowa metoda opisana w instrukcji napraw zetora.


BEDNARY 2017... w końcu zobaczyłem :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
mariusz(ZDUN)    175

.


Mechanika Rolnicza.
Naprawy ciągników zachodnich , wszystkie podzespoły i układy, regeneracja uszkodzonych części, regeneracje pomp hydrauklicznych tłoczkowych. Części zamienne nowe i używane. 501832246 Mariusz

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
seweryn20    652

Mi tego tłumaczyć nie musisz. Cztery linijki tekstu i wszystko wiadomo. Myślę że pogubili się w twojej wypowiedzi.


BEDNARY 2017... w końcu zobaczyłem :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
jasiu7745    1

Witam wszystkich zaworki już są ustawione jutro pozakręcam przewody i miske olejową bo kapał mi olej a ja tego nie lubię i odpale go jutro

mariusz(ZDUN) ty też czytaj dobrze nie musiałem odkręcać wtryski bo i tak były wyciągnięte i przewody odkręcone bo jak ktoś czytał były głowice w regeneracji

seweryn20 ja mam tylko instr użytkowania i tyle :P

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
seweryn20    652

No Jasiu domyślam się bo inaczej tematu by nie było.

Poszukaj są na necie książki... warto szybciej robota idzie gdy poznaje się ciągnik.


BEDNARY 2017... w końcu zobaczyłem :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się


  • Podobna zawartość

    • Przez Lepez
      Witam mam problem ze swoim zetorem. Zimny nie ma sily przewalic. Nawet zakrecic. Jak odpale z pociagu to pozniej odpala bez problemu
    • Przez Mateusz_320
      Panowie mam problem z korbowodami do zetora 5211. Kupiłem wczoraj i dzis zaczałem wazyc i 2 maja 305g a 1 ma 285g czy stanie sie cos tej róznicy 2 deko? Prosze o pomoc 
    • Przez emtecc
      Zetor 7745 po remoncie góry silnika (tłok, tuleje, pierścienie, robione głowice).  Powodem remontu były popenkane pierścienie na jednym z tłoków. 
      Przed remontem z odmy czuć było, że zbiera się ciśnienie po zatkaniu odmy no i oczywiscie wyganiało olej z racji popękanych pierścieni.
      Po remonice poinformowano mnie, żeby wymienić olej po 50 mth po dotarciu. Docierałem na różnych obrotach (trochę jeździłem, chodził z przyczepą w różnym stopniu załadowaną).
      Zdziwiło mnie, że po 50mth oleju było na MIN na miarce. Rozmawaiłem z mechanikiem i określił, że to normalne bo pierścienie się układają.
      Cały czas kapało z odmy i kapie do teraz, jednak nie odczuwam zbierania się ciśnienia w skrzyni korbowej, tzn nie czuć dmuchania odmą a olej z niej kapie.
      Ostatnio na 3 godz orki do butelki skapało około 300ml oleju.
      Możliwe, że jest coś nie tak z odmą i olej nie ścieka do miski? Nie wiem jak to wygląda, nie rozbierałem nigdy tego?
      Czy pierścienie od początku są do niczego??
       
      Dodam, że ciągnik ma moc.
       
      Dodatkowo między głowicami pojawił się wyciek (chyba płynu) bo rdzewieje

    • Przez Mateusz_320
      Panowie ostatnio zawiozłem ciagnik do mechanika czyli w piatek bo na innym temacie pisałem ze strasznie ciezko pali i kopci. Zawory sa ustawione wtryski patrzylismy wczoraj maja 170-175 a ciagnik dalej tak samo. Pompiarz mówił zeby pompy nie ruszac bo moze byc okej z nia. Co radzicie na co patrzec jeszcze? Oleju odziwo nie bierze z odmy nic nie wydostaje sie. Jak odpali to dziwne obroty na poczatku ma tak jakby zaraz chciał zgasnac. Pozdrawiam
    • Przez leszczu19901
      Panowie, nie wiem czy to problem, czy nie, ale ostatnio ustawiałem zawory w Zetroze i teraz na jałowych obrotach słychac z obudowy fitra powietrza takie buczenie. Przed ustawieniem zaworów tego buczenia nie było. Dodam, równiez że na 3 cylindrze na zaworze ssącym nie było żadnego luzu.
×