Skocz do zawartości

pompa regulacji kierownicy


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

jak w temacie, ktos sie do tego dobierał??

Zajrzałem tam ale chyba trzeba wybić sforzen od rączki zeby dostac sie do tłoczka i moze by sie udało uzupełnic płyn.

Opublikowano

Od biedy mozna plyn uzupelnic, ale nawet jesli ci sie to "uda" to regulacja nie bedzie dzialala jak w oryginale. Kiedys sie tym bawilisy ale w tej chwili wymieniamy calosc na nowe.

Opublikowano

Jeśli dobrze pamiętam to u góry się wlewa przez odkręconą śrubkę, robiłem to w zeszłym roku.

I jak narazie to działa bez zarzutów (ale jeszcze odpowietrzałem ten mały układ żeby nie było pęcherzyków powietrza).

Opublikowano

Trzeba było tak od razu. Ze 2 dni po napisaniu postu zabrałem sieza to. Wybiłem ten sforzeń od rączki , wyjąlem pompkę na wierzch a tam... korek do uzupełnienie oleju. Wlałem olej, delikatnie odpowietrzyłem, podpompowując. Najgorzej było wbić ten sforzeń spowrotem, ale udało się. Teraz działa bez problemu i wkońcu prawe dzwi do czegoś się przydają.

 

odp z PM dla @favi515

 

Ja wybiłem ten sforzen 8mm, blizej tłoczka, te dwa sprezyste bedzie ciezko, z tym ze nie ma takiej potrzeby.

Od góry, blizej kolumny kierownicy jest plastikowy korek na 13 czy 14 klucz, bedzie ciezko sie do tego dostac, ale zawsze mozna obciąc lub dospawc jakiś drut do klucza zeby go odkrecic. Potem juz tylko strzykawka i kawalek wezyka. Dolewaj i delikatnie malymi ruchami pompuj. jak przestanie ubywac to coraz wiecej podciagaj dzwignie. Na koniec zakrec i gotowe.

Ja wlałem jakis mineralny, raczej gesty olej.

Opublikowano (edytowane)

Witam, na świeżo przerobiłem właśnie problem, i można powiedzieć że wiem wszystko już na temat tej regulacji. Nie trzeba kupować drogich pompek za 1200zł, kompletów uszczelniaczy za 500zł. Wszystkie uszczelniacze dobrałem za 100 złotych i wszystko działa. Jeśli będą jakieś dodatkowe pytanie co i jak to służę pomocą.

Edytowane przez sopka
Opublikowano
W dniu 3.02.2024 o 16:30, sopka napisał(a):

Witam, na świeżo przerobiłem właśnie problem, i można powiedzieć że wiem wszystko już na temat tej regulacji. Nie trzeba kupować drogich pompek za 1200zł, kompletów uszczelniaczy za 500zł. Wszystkie uszczelniacze dobrałem za 11 złotych i wszystko działa. Jeśli będą jakieś dodatkowe pytanie co i jak to służę pomocą.

Podaj więcej informacji. Jakieś linki gdzie to kupić?

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Podobna zawartość

    • Przez bazyli143
      Dzień dobry, przymierzam się do wymiany olejów w fendt farmer 310c. Mam prośbę o pomoc i i pytanie jaki olej hydrauliczny wlać, czy zwykły L-HL46 lub 68, czy jednak jakieś inne bardziej zalecane?
      Z góry dziękuję
    • Przez Rolnik8888
      Witam od czego jest błąd w zdjęciu niżej ciągnik Fendt 514c 


    • Przez Rolnik8888
      Witam od czego jest błąd w zdjęciu niżej ciągnik Fendt 514c 


    • Przez szympek
      Witam mam problem w fendzie 310 farmer lsa turbomatic 1993rok  mianowicie po wymianie oleju  zaświeciła się kontrola oleju zmieniony olej filtr sparwdzony został zaworek przy filtrze wszystko niby okej zero opiłków w oleju nie dymi zbadane zostało ciśnienie na rozgrzanym wolne obroty około 0.6 bara  co może być przyczyną pompa oleju czy panewki już ? 14.200 motogodzin 
    • Przez Sebastian32
      Witam. Problem polega na mocnym hałasie dobiegającym z silnika jakby zasysał powietrze. Gdzie szukać usterki? Nigdzie z ,, góry,, nie widać uszkodzeń. 
×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v