Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Ja bym zmienił bo silnik nie ma mocy i się grzeje ale jak będziesz miał odkręconą miskę olejową to rozbierz do rozrząd i sprawdź wałek rozrządu.Może mieć już wyrobione krzywki i taż kopci jak lokomotywa.Zmieniałem właśnie w mf 255 gościowi bo nic nie pomagało a tłoki miał płaskie i silnik ma po remoncie koło 4000 motogodzin ale z czasem robił się słabszy i kopcił a nie pobierał oleju.Zmiana wałka pomogła.

Opublikowano

Mój silnik moc ma normalną tylko że dymi. Silnik był robiony w Zwoleniu jest jeszcze na gwarancji byłserwisant powiedział że są zakładane tłoki angielskie które mają inną komore spalania i dlatego dymią. Powiedział ze mogą zmienić na polskie tłoki które są mnij trwałe ale kopcenie się skończy.

Opublikowano

Dziwne że angielskie tłoki są z czubkami no chyba że teraz bo oryginał w silniku mf są proste bez czubka.Te silniki które robię mają wstawiane tuleje surowe szlifowane i tłoki z THM i chodzą bez zarzutów i ten silnik w którym zmieniałem też jest na tłokach THM i ponad 4000 motogodzin i chodzi ale teraz i THM ma tłoki z czubkami i zakładałem te http://allegro.pl/tlok-silnika-lucas-mf-3-235-255-ursus-2812-3514-i4056140291.html do dwóch silników i chodzą jak przeciąg.

Opublikowano

Mi dzisiaj powiedzieli w Zwoleniu żeby przywieźć silnik to wymienią tłoki tylko pytanie na jakie wymienić jeżeli nie na angielskie co polecacie?

Opublikowano

Nie rozumie jakie proponujesz założyć?

Podałem ci link wcześniej jakie zakładałem http://allegro.pl/tlok-silnika-lucas-mf-3-235-255-ursus-2812-3514-i4056140291.html i jest gitara.W oryginalnych zestawach MACHLE były tłoki indyjskie ale jak ci pisałem że nigdy do tych silników nie zakładałem tulei wymiarowych tylko surowe i były szlifowane pod wymiar i tłoki niegdyś THM i chodzą do dzisiaj ale teraz THM ma z czubkami tłoki wiec zakładałem te które podałem ci i jest git beż czubka.Trochę dziwi mnie że Zwoleń zakłada co popadnie a nie trzyma się technologi tego silnika.Tak jak w silnikach od c 330 zawsze jadę i mierzę komorę spalania że starym tłokiem z czasów komunistycznych oryginał ursus i musi grać jak zegarek.Nie chodzi mi tak dokładnie o 0,1 mm ale nie które mają różnicę 2 mm czyli każda firma robi jak im pasuję a nie trzyma się wymiarów i robią się jaja z silnikami brak mocy albo kopcą jak lokomotywa więcej palą niż przed remontem więc poco ten remont. :D :D :D

Opublikowano

Ale ciebie interesują tłoki a nie zestawy a druga sprawa jak spierdzielili robotę to niech zrobią jak ma być i silnik sami powinni zdemontować i założyć do ciągnika skoro nie mogą zrobić tego na miejscu.Co do tych tłoków to je tylko polecam a one nie są polskie jak sama nazwa lukas.Polski tłok gorzycki kosztuję koło 160 zł sztuka a więc wątpię żeby takie tłoki mieli i zakładali. :blink:

Opublikowano

Zestawów to oni ci nie założą jak nie będą wydarte tylko same tłoki ci wymienią i pierścienie a tuleje zostaną te same a pisałem że mają założyć tłoki bez czubka tak ci ciężko to pojąć. :D

Opublikowano

Może rozwiązałeś już problem ale napisze dla potomności ;) , jeśli chodzi o tłoki to w oryginale w polsce były montowane tłoki wsk gorzyce bez żadnego czubka w środku, teraz jest to niemiecka firma fm gorzyce, tłoki nadal są produkowane ale niestety w zwykłym sklepie ciężko je dostać, polecam zamówić przez internet na farmexpert, jeśli remont ma być zrobiony raz a dobrze to polecam zamontować gorzyckie 160zł sztuka do tego pierscionki prima i surowe tuleje wytaczane po umieszczeniu w bloku, zestaw thm odradzam, lipne są, jeśli już miałby być gotowy zestaw to z tuleją mahle z krotoszyna

Opublikowano

Jeszcze się nie zdecydowałem nie wiem co robić wiezć silnik do reklamacji czy tak jeździć . Samo wyjęcie silnika zawiezienie póżniejsze docieranie to spory koszt.

Gość Profil usunięty
Opublikowano

To jest bardzo proste. Montujesz pompę na stole, podłączasz przewody do menzurek i ustawiasz dawkę zgodnie z danymi katalogowymi. A żeby uprzedzić następne pytania typu: "nie wiem jaka powinna być dawka" oraz "skąd wziąć taki stół, od razu odpowiadam: ktoś kto chce zająć się regulacją pompy musi mieć odpowiedni sprzęt i wiedzę. Jeżeli nie ma, to należy zlecić to komuś kto to wszystko posiada.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Podobna zawartość

    • Przez pronarek
      Mam prośbę chcę przerobic w swojes sześćdziesiątce układ kierowniczy
      na orbitol albo inny , byle by się lekko kręciło jak ktos ma pomysł albo jakieś fotki
      takiej przerobki prosze wyslijcie.
    • Przez TJStorm
      Witam jako że jestem nowy to się przedstawię.
      Mam na imię Dawid. Jestem z zachodniopomorskiego.
      Chce kupić ciagnik do 1ha klasy 5.
      Zadaniem ciągnika ma być:
      -oranie
      -glebogryzarka 1.8-2.1m (ziemia uprawiana ciągle)
      -bronowanie
      -ciaganie drewna z lasu(z poczatku bitką tzw a z biegiem czasu chce mu przyczepę z żurawiem hds zamontowac 4.7m do gałęzi)
      Kolega poleca c4011 mówi że nie do zajechania ma na 20lat i nie psuje mu sie na 4ha działa.
      Wiec moje pytanie do was czy c4011 sobie poradzi?
      Budżetdo 10000zl za ciągnik.
      P.S Co myślicie o tych:
      1. http://otomoto.pl/ur...11-A309600.html
      2. http://allegro.pl/ur...3258473823.html
      3. http://tablica.pl/i/...11-ID2RjH5.html
      4. http://tablica.pl/i/...ny-ID1Ug47.html
      5. http://tablica.pl/of...11-ID2493R.html
      Za i przeciw.
      Na co zwracać uwage przy zakupie.
      Dodam ze to pierwszy ciągnik jaki będe miał.
      Pozdrawiam i dzieki za rady
    • Przez lukaszn
      Mam takie pytanie może ma ktos zdjecie układu hamulcowego ursus c-4011 ''czterdziesktki'' ,a jak nie to może wie ktoś czy można jeszcze kupić pompy do hamulców i inne cześci bo chciałbym naprawić hamulce a brakuje mi paru rzeczy nie wiem zabardzo czego .A i prosze admina o nie zamykanie mojego tematu bo w innym jest wogole o czym innym mowa.
    • Przez Riko1995
      Witam.czy wymienial ktos uklad kierowniczy c4011 na uklad elektryczny?co bym musial zmienic zeby on podszedł tam zeby nie bylo go widac?caly pulpit mam zmieniony na nowy ale zbiornik mam Stary 

    • Przez Axd529
      Silnik po kapitalnym remoncie Po dodaniu gazu na 20tys obrotów ciśnienie oleju na zimnym jest 6 atm a na gorącym 4 czy to nie za dużo?
×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v