Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano (edytowane)

No właśnie nie do końca, największy problem z osadzeniem wtryskiwaczy jest właśnie w nowych głowicach z ursusa chełmno, i innych nawet niby markowych, poprostu koszmar, nowe i do poprawki, nie spotkalem się z tym problemem w głowicach zetora, wszystko zawsze pasowało.

A co myślisz o głowicach firmy KORURS?

Edytowane przez ursus55
Opublikowano

Ja w zimie założyłem te głowice, wtryski włożyłem podkładając pod nie po jednej podkładce dla uszczelnienia, a nie ustawienia ile maja wystawać, bo nie wiedziałem, że coś trzeba ustawiać.

 

Ciągnik na wolnych obrotach puszcza bardzo delikatny dymek, na większych nie widać prawie nic, jedynie przy dodawaniu gazu zadymi na czarno.

Opublikowano

@ursus, firmę korus czy jak piszesz korusurs znam jedynie głównie z części do skrzyni biegów, i były z nimi jazdy bo tryby nie pasują na oryginalne wałki, a wałki z tej firmy na na oryginalne tryby, co do głowic napisałem, jedynie zetor, z resztą dobra regeneracja głowicy kosztuje 160zł/szt, a nowa zetorowska 250/280 gdzie są zawory o szerszej średnicy, dla mnie jest nieopłacalna regeneracja.

Nie powiem bo dwaj moi znajomi tylko z tej firmy biorą części i chwalą, ale ja w tym temacie juz nie siedze tak jak dawniej.

Opublikowano

Zetor ma inaczej otwory na kolektor.

 

@ursus, firmę korus czy jak piszesz korusurs

 

Firma nazywa się KORURS Warszawa a nie KORUS czy korusurs. Faktycznie były już przypadki że tryby nie pasowały na wałki ale na głowice nie mieliśmy zbytnio narzekań. Jest to firma Polska która produkuje części w Sokołowie ale też ściągają części statkiem czyli od made in.

Opublikowano

panowie pomóżcie bo już ręce opadają :/ w c-360 wtryski sprawdzone sa ok, pompa po regeneracji rownież byla sprawdzana drugi raz i jest dobra, glowice dopiero co wrocily z regeneracji a ciagnik jak kopcil tak kopci nadal! Bialy dym z komina :/ co robic? próbowalem pompa regulowac zaplon ale nic nie dalo, raz wiecej kopcil raz mniej :/

Opublikowano

Niech wypowie się @seweryn, @mat912 i inni jakie siuchy są z rozrządem w c360, nawet najlepsi co zjadli na tym zęby się mylą czasami, rutyna zapędza w kozi róg w tym starym silniku, trzeba porównywać koła zawsze, każde nowe koło, każde nowe sprzęgiełko pompy, a nawet spotkałem się z piastkami pompy innymi, niby stopien dwa czy pięć, ale już nie chodzi i dymi.

Opublikowano

Jeżeli kąt wtrysku da się ustawic na znaki to rozrząd wał-pompa wtr. będzie dobrze pytanie tylko jak ma się to do zaworów. Spodkałem się z tym że znaki były jakoś na trybach pokracznie nabite i silnik nie chodził jak trzeba. ja osobiście bym tam zajrzał jak to wyglada. Inaczej nie ma możliwości tego sprawdzić. Sprawdz jeszcze czystość i drożność filtra powietrza i dolotu. Zobacz jak chodzi po odłączeniu filtra powietrza. Nawet kolektor wydechowy bym odkręcił żeby wiedzieć czy wszystkie cylindry tak fiksują czy tylko nie które. To by pomniejszyło trochę liste opcji.

Opublikowano (edytowane)

A ile motogodzin ma po tym dotarciu no i czy był pod jakimś obciążeniem na dotarciu :( No i czy sprawdzał wtryski i pompę paliwa przy remoncie :) Pozdrawiam

Edytowane przez balcerek1
Opublikowano (edytowane)

kcówki wtryskiwaczy nowe i ustawiane pompa robiona u pompiarza, 35mtg po remoncie, jasno kopci i nie raz pusci iskre z komina jak w nocy kolega patrzył

Edytowane przez milanreal1
orty
Opublikowano (edytowane)

Może. Książkowo to oznaka zbyt późnego kąta wtrysku paliwa. Ale w praktyce przy tak starych ciągnikach może to być kilka rzeczy na raz. Trzeba lecieć od początku po ustawieniach.

Edytowane przez milanreal1
Opublikowano

A u mnie też trochę dymił i po odkręceniu kolektora dolotowego okazało się że w 1/3 jest zarośnięty syfem z kurzu i oleju , wyczyściłem do gołej blachy i się polepszyło .

Opublikowano

Panowie problem, sami zobaczcie...

 

 

Jeszcze nic nie sprawdzałem i nie wymieniałem. Kopci jak oszalały przy dodawaniu gazu i na wolnych obrotach nie ma mocy takiej jaka powinna być. Przy ponad 800obr/min jest ok nawet nie dymi. Skąd olej w chłodnicy??

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Podobna zawartość

    • Przez pronarek
      Mam prośbę chcę przerobic w swojes sześćdziesiątce układ kierowniczy
      na orbitol albo inny , byle by się lekko kręciło jak ktos ma pomysł albo jakieś fotki
      takiej przerobki prosze wyslijcie.
    • Przez TJStorm
      Witam jako że jestem nowy to się przedstawię.
      Mam na imię Dawid. Jestem z zachodniopomorskiego.
      Chce kupić ciagnik do 1ha klasy 5.
      Zadaniem ciągnika ma być:
      -oranie
      -glebogryzarka 1.8-2.1m (ziemia uprawiana ciągle)
      -bronowanie
      -ciaganie drewna z lasu(z poczatku bitką tzw a z biegiem czasu chce mu przyczepę z żurawiem hds zamontowac 4.7m do gałęzi)
      Kolega poleca c4011 mówi że nie do zajechania ma na 20lat i nie psuje mu sie na 4ha działa.
      Wiec moje pytanie do was czy c4011 sobie poradzi?
      Budżetdo 10000zl za ciągnik.
      P.S Co myślicie o tych:
      1. http://otomoto.pl/ur...11-A309600.html
      2. http://allegro.pl/ur...3258473823.html
      3. http://tablica.pl/i/...11-ID2RjH5.html
      4. http://tablica.pl/i/...ny-ID1Ug47.html
      5. http://tablica.pl/of...11-ID2493R.html
      Za i przeciw.
      Na co zwracać uwage przy zakupie.
      Dodam ze to pierwszy ciągnik jaki będe miał.
      Pozdrawiam i dzieki za rady
    • Przez lukaszn
      Mam takie pytanie może ma ktos zdjecie układu hamulcowego ursus c-4011 ''czterdziesktki'' ,a jak nie to może wie ktoś czy można jeszcze kupić pompy do hamulców i inne cześci bo chciałbym naprawić hamulce a brakuje mi paru rzeczy nie wiem zabardzo czego .A i prosze admina o nie zamykanie mojego tematu bo w innym jest wogole o czym innym mowa.
    • Przez Riko1995
      Witam.czy wymienial ktos uklad kierowniczy c4011 na uklad elektryczny?co bym musial zmienic zeby on podszedł tam zeby nie bylo go widac?caly pulpit mam zmieniony na nowy ale zbiornik mam Stary 

    • Przez Axd529
      Silnik po kapitalnym remoncie Po dodaniu gazu na 20tys obrotów ciśnienie oleju na zimnym jest 6 atm a na gorącym 4 czy to nie za dużo?
×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v