Skocz do zawartości
Piters182

Amortyzacja w ciągnikach

Polecane posty

Piters182    18

Witam nigdzie nie mogłem znaleźć tematu o amortyzacjach w ciągnikach, więć postanowiłem założyć nowy temat. Także pisać wszystko co związane jak wam sie jeździ jakim ciągnikiem i co polecacie.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
kris14    259

Ja robiłem trasę Deutz Fahr'em Agrotronem M600 z miękką przednią osią i kabiną.

Wszystkie mniejsze nierówności były niwelowane.

Nie ma problemu ze skakaniem czy kołysaniem- ciągnik pewnie trzyma się drogi.

Jednak trzeba uważać, bo z przyzwyczajenia jazdy samochodem wjechałem na próg zwalniający przy 30km/h i ładnie wyskoczyłem z fotela :lol: ale po chwili ciągnik był już stabilny.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość Profil usunięty   
Gość Profil usunięty

Amortyzacja hydro-pneumatyczna kabiny?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl

kris14    259

Kabina była amortyzowana mechanicznie.

Po przesiadce z 'twardego' Ursusa jest idealnie hehe

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
zetorek1607    1

ja jeździłem u kolegi Valtrą to na najgorszej drodze we wsi troche bujało a jak tam jade zetorem 7211 to się szybko nie pojedzie

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
korbi555    69

A czy opłaca się brać amortyzacje kabiny w MF 5455 jest jakaś znaczna róznica z i bez amortyzacji?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
krycha094    7

mf lubi bujać przy pewnych prędkościach wiec miękka oś by była wskazana a jak nie to chociaż kabina zawsze to mniejsze wstrząsy :lol:

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
zetorek1607    1

zależy też czy dużo bedziesz jeździł po ,,dziurach" jak ciągnik ma być głównie do robót w polu a nie do transportu to wiadomo że jak jest znaczna różnica a amortyzacja nie będzie wykorzystana to wiadomo że się nie opłaca :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
korbi555    69

Ciągnik będzie pracował i w transporcie i w polu...a u mnie drogi dojazdowe na pola piękne nie są :) Więc nie chce sie trząść w ciagniku jak galareta ;)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość Profil usunięty   
Gość Profil usunięty

Także na pewno oś i dobry fotel, kabina zależnie od tego ile kosztuje. :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość Profil usunięty   
Gość Profil usunięty

Z doświadczeń kolegów wynika, że oś daje więcej niż kabina.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
korbi555    69

A zatem rozważe przednią oś...

ale w MF 5455 z tego co wiem nie mozna założyć amortyzowanej osi ;)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Piters182    18

A co byście powiedzieli o amortyzacji w clssie arion 600cis. Tam jest kabina na 4 spręzynach i czy jest rożnica z przednią osią amortyzowaną czy nie? Bo to kosztuje 15tyś.zł i dlatego pytam jaka jest rożnia w jezdzie.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
brzozak2    236

jest roznica w komforcie jazdy na 100%, tymbardziej, ze w arionie jest chyba niezalezne zawieszenie kazdego kola, ale sam musisz odpowiedziec sobie czy oplaca ci sie doplacac taka kwote.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Arek    113

W agrotronie mam kabinę na zawieszeniu pneumatycznym i bardzo dobrze amortyzuje drobne wibracje, doskonale spełnia swoje zadanie w transporcie jak i w pracy w polu, miękka oś amortyzuje większe nierówności.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się


×