Skocz do zawartości
Zaloguj się, aby obserwować  
MarekSI

MTZ 820

Polecane posty

Wybrane dla Ciebie
MarekSI    0

Cześć

Zastanawiam się nad kupnem MTZ 820 wraz z turem chodzi o nowe traktory. Chciałbym się dowiedzieć kilku rzeczy a więc tak :

- czy ta maszyna będzie dawała sobie radę z pługiem 4 skibowym ziemia klasa 4 5

- jak duże jest spalanie

- czy jest awaryjny

- czym różni się skrzynia normalna z tą zsynchronizowaną

- jakie jest podstawowe wyposażenie

- dlaczego ten jest taki kwadratowy http://img716.imageshack.us/i/dsadaa.jpg/ a ten jest o wiele ładniejszy http://img44.imageshack.us/i/adny.jpg/

 

W jakich miastach są dealerzy w województwie mazowieckim okolice Radomia aby można było go obejrzeć

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
mf255    0

-Zależy od szerokości, 4x30 na pewno.

-O tym się nie wypowiem bo nie mam pojęcia, ale dużo zależy od operatora i warunków.

-j/w.

-Synchronizacją i ilością przełożeń.

-Most stożkowy (który według wielu osób do Tura się nie nadaje), oblachowanie, białoruski podnośnik z jednym poziomym tłokiem (nie wiem czy w 820 można dopłacić do podnośnika BOSCHA) belka zaczepowa i jeszcze trochę innych rzeczy.

-Bo pierwszy ma standardowe pokrycie blachą, a ten drugi jest w plastiku (dopłata jakieś 2 tys.) z tym że co diler to inna maska ;).

 

I to tyle ode mnie.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl

mf255    0

Generacje silnika (czy jak to nazwać). Cyfry oznaczają podtyp silnika np. .3 oznacza silnik spełniający normę spalin Euro II.

Efektem tego jest wyższa cena w porównaniu do modelu "bazowego" większa ekologia i różnica w obsłudze/serwisowaniu (np. inny filtr paliwa).

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
mati200    3

witam. my posiadamy takiego od 3 lat ma nakręcone ok 450 mth

ogólnie bardzo fajny ciągnik. co do awari to nie było żadnej jak

dotąd. aby tata zbił lusterko :blink: tura nie mamy wiec nie wiem jak chodzi z nim ;[ my oramy nim klasę 3,4 plugiem 4*35 wiec da rade na ziemi klasy 4,5 :P tylko jak chcesz nowy to bierz z krzyżakiem z przodu my takiego mamy to i ciagnik jakoś lepiej wygląda niż na stożku ;)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

Zaloguj się, aby obserwować  

  • Podobna zawartość

    • Przez bekba
      Witam, belarus 1025, 2010r, rozdzielacz wschodni po sprawdzeniu we firmie zajmującej sie regeneracją rozdzielaczy został uznany za sprawny(wymieniłem też profilaktycznie zawór przelewowy) , pompa założona nowa, filtr w zbiorniku na olej hydrauliczny nowy, filtr siatkowy na dole ciągnika wyczyszczony, wirnik oleju ze skrzyni tez wyczyszczony. Stan oleju pełny. Sytuacja wygląda tak że ciśnienie na zegarze podłączonym pod obojętnie które złącze przy dużym gazowaniu wzrasta do 80 bar i spada mimo że ciśnienie jest cały czas podawane. Podnośnik też bardzo słaby. Prosił bym o dokładne wskazówki jak podnieść ciśnienie w tym rozdzielaczu bo chyba nie mam takiej klapki na dwie śruby jak jest w starszych wersjach. Pozdrawiam  

    • Przez Peron
      Witam
       
      Czy ktoś z Was wymieniał fotel w swoim MTZ 82 na bardziej komfortowy? Nie chcę kombinować z samochodowymi, chciałbym kupić coś dedykowane do ciągników. Najlepszy to byłby oczywiście jakiś Grammer pneumatyczny, no ale jakiś dobry mechaniczny też może być. 
       
      Zastanawiam się nad czymś takim:
       
      http://allegro.pl/agro-mar-fotel-siedzenie-komfortowe-mtz-pronar-mf-i6574126281.html
       
       
      http://allegro.pl/agro-mar-siedzenie-fotel-mtz-ursus-mf-pronar-i6574129397.html
       
       
      Jeśli ktoś ma, to byłbym wdzięczny za opinie.
    • Przez dzony9203
      Mam problem. Od niedawna nie mogę załączyć przedniego napędu w belarusie 920. Przedni napęd na krzyżakach, załączany dźwignią.
      Dźwigienka jest w jednej pozycji, jakby zablokowana i nie można jej przestawić. 
      Co może być przyczyną?
      Pozdrawiam.
    • Przez ilovemtz
      Prosze aby w tym temacie wypowiadali sie posiadacze mtz[nie pronarów].
      My mamy mtz-a z 1983r i ojciec nic złego na silnik nie moze powiedziec wał jeszcze nie byl robiony. Ciagnik zrobil okolo 15000mth nie wiem czy to duzo czy mało. Co prawda ceiknie ale one juz takie sa. Co do awaryjnosci to moge powiedziec ze wiekszosc czesc zaczynamy dopiero teraz wymieniac tj. po 24latach wczesnije nie było potzreby. Co do spalania to jest małe w orce okolo 14l/ha napewno mniej niz ursus czy zetor z tych rocznikow nie mowie o nowych forterrach. Jest mały problrm z czesciami bo nie mozna ich dostac musimy po nie jezdzc do oddalonego o 50km żmigrodu bo nigdzie w poblizu ich nie dostaniemy .Powiedzcie co na ich temat mowia wasi ojcowie czy wy sami. Sami wiecie ze nie taki rusek straszny jak go piszą.
    • Przez marka
      Kilka wieczorów poświęciłem na przejrzenie forum dotyczące MTZ i Belarusa i stwierdziłem że każdy ciągnik jest z innej bajki więc postanowiłem otworzyć własny temat na którym będę opisywał własne kłopoty z belarusem 820.3 rocznik 2008 i rozwiązania problemów, zwłaszcza że dzięki forum rozwiązałem już dwie "awarie"patrz problem z WOM w MTZ - Agrofoto.pl Forum - strona 2 i mtz nie odpala - Agrofoto.pl Forum
      A na dzisiaj nowy problem czyli niedziałający wentylator nagrzewnicy oraz prawdopodobnie świeca żarowa .studiując schemat doszedłem do wniosku że za wentylator odpowiada przekaźnik pierwszy licząc od strony kierowcy i na kostce powinno być napięcie idące od bezpiecznika .Czy z tą awarią mogą mieć związek bezpieczniki zabezpieczające ładowanie i gdzie one są fizycznie w ciągniku ?
×