Skocz do zawartości
BUSTED

pytanie do uzytkowników zetora

Polecane posty

Wybrane dla Ciebie

BUSTED    57

witam mam pytanie do uzytkowników zetora typu 8011-18345 czy macie i jak wygłuszona podłoge w tych ciagnikach

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

lukaszz110    2

o ile wiem to w moich 12145 x2 i 8111 nie ma wygłuszenia podłogi no chyba ze przyjrzeć sie wygłuszeniu pod siedzeniem operatora tam była wygłuszona kabina od spodu

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Arek    113

Pod pokrywą nad skrzynią biegów też jest trochę wygłuszenia ale więcej z tego co pamiętam to nie ma.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl


Nikita_Bennet    100

jest pod blachą gdzie idą lewarki/dźwignie zmiany biegów, pod miejscem gdzie jest przykręcone siedzenie kierowcy też powinno być ale wiele osób to wyrwało.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach


camre    0

w sprowadzonym 8045 nic nie było. po wymianie pompy oleju (głównej w skrzyni) przy okazji wygłuszyłem prasowanym styropianem, dziury wycinałem na gorąco. zbytniej różnicy nie ma, ale przy pracy zimą, podłoga deko cieplejsza:) uszczelki w drzwiach wymieniłem na samochodowe. wiatraki obu nagrzewnic również. teraz myślę o klimie w miejscu sprężarki;)

pozdrawiam:)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Nikita_Bennet    100

klimę pod sprężarką i napęd jednym paskiem ale musiałbyś wywalić serwo i wstawić orbitrol - ktoś na af ma tak zrobione w sześciogarówce.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Arek    113

Masz jakiegoś linka do fotki? Bo myślałem nad tym i jakoś nie mogłem sobie tego wyobrazić :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach


camre    0

dobry pomysł z tym jednym paskiem i oszczędzaniem sprężarki.

a mając kompletny zestaw z jakiegoś auta np. to instalacja nie była by trudna, a raczej czasochłonna. chłodnice przed chłodnice, nagrzewnicę zamiast dolnej do ogrzewania.. tylko przewody trzeba przedłużyć i co za tym idzie będzie trzeba więcej czynnika wcisnąć.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach


Arek    113

Duży promień skrętu, kiepsko wyciszona kabina, mała widoczność z kabiny to tyłu, niezbyt mocny podnośnik, mało biegów, wlew paliwa w niewygodnym miejscu, dużo by wymieniać :unsure:

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

camre    0

zetor to na ciężką orkę tylko;p no skręt słaby, to fakt. biegi słabo zsynchronizowane. tuz jeżeli bez siłownika pomocniczego, to ciężejszych przedmiotów radzę nie unosić.

ale zetor to przecież nie tylko same wady;p

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

lukaszz110    2

ale takie pierdoły wymieniasz @Arek

przeciesz każda szóstka ma taki sam promien skrętu , niezbyt mocny podnosnik <chyba w twoim> :lol:,

mało biegów <szóstki turbo mają jeszcze mniej> trzeba miec wzmacniacz sprawny, wlew paliwa w kazdym ten sam <w masce>, mała widoczność w seri XX145 ale w XX245 tez w cale nie poprawiona, wyciszenie kabiny jak ciagnik nie był kombinowany to wyciszenie jest w miare dobre w porównaniu do ursusa

 

Ciekawe co byś jeszcze wymieniał????? może starter ze na guzik a nie stacyjke?? albo ze duzo pali a moze szybko sie psuje???

na kazdy ciągnik jest kilka wad

I ja to rozumie ze kazdy wymienia byle pierdołe ale powiedz czy są jakieś wady konstrukcyjne albo wady materiałów?? <nie ma> więc ciągnik w porządku ale no przeciesz jak ktoś kupuje ciagnik to pierwsze na co sie patrzy to oczywiscie wlew paliwa,;) a nie podzespoły silnik skrzynia i zespoły jezdne

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Arek    113

Zależy kto ile użytkuje i czego oczekuje od ciągnika :lol:

Przy intensywnym użytkowaniu te wady, które wymieniłem znacząco przeszkadzają, jak nie były by to znaczące wady to by w nowszych wersjach ich nie poprawiali ;)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

lukaszz110    2

no dobra przyznam troche racji :)

 

Bo jak przychodzi mi siadać juz któryś raz z rzędu w ten ciagnik to nie ukrywam ze jest to meczace ale potem jakos sie człowiek wciaga po kilkunastu minutach i juz to nie przeszkadza ;)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Arek    113

Wiadomo, że jak przesiadasz się z jakiejś sześćdziesiątki albo czegoś podobnego na zetora to jest lepiej ale jak już pojeździsz zetorem kilka lat albo pojeździsz jakimś trochę lepszym traktorem to zaczynasz zauważać więcej wad zetora :) Niestety takie życie że stare nigdy nie będzie wygodniejsze i funkcjonalniejsze od nowego.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się


  • Podobna zawartość

    • Przez ferguson235
      czeski odpowiednik ursusa C385/902. Co sadzicie o tym zetorze, wady zalety, i jak to sie stalo ze 8011 jest prawie identyczny do C385/902 ?
    • Przez dzarjan8111
      Czy na tabliczce znamionowej po prawej panelu sterowania znajduje się numer nadwozia czy jest to jakis numer seryjny? Ponieważ w oglądanym egzemplarzu ma jedna cyfrę więcej i różni się od numeru nadwozia obok pompki hamulcowej który zgadza się z dowodem. Ciągnik wygląda na orginał, byłbym wdzięczny za szybka odpowiedz ponieważ zastanawiam się nad zakupem.
    • Przez Sylwekx25
      Witam chciałbym uzyskać pewne i szczerze odpowiedzi najchętniej od użytkowników tych maszyn. Moje pytania to:
      czy rzeczywiście ten traktor ma te 155 km czy tak jak gdzieś tutaj czytałem dużo mniej . tzn około 130.
      Czy poradzi sobie bez zbędnego katownia z takimi maszynami : pługiem zagonowym 5x45 lub obracalnym 4x45 ,gleby mam w większości lekkie aczkolwiek jest kilka kawałków ciężkiej gliniastej 3 twardej jak asfalt w dodatku pod lekkie wzniesienia ,
      druga maszyna to gruber 13 łap na sercowych redlicach 
      i trzecia maszyna to agregat uprawowy 5.20 na wysokim wąskim zębie ,z przodu włóka z tyłu podwójne wały strunowe.
       lub agregat uprawowo-siewny na bronie wirnikowej 3 metrowy.
      Kolejne pytanie to jakże rozbieżne opinie o spalaniu czytałem że pali i 15 litrów na godzinę i 22 i nawet 30... wiadomo zależy od stanu silnika , warunków ,operatora ,ale np dajmy na to przy tym pługu 5x45 przy normalnej pracy bez żadnego katowania orientacyjnie na jakim poziomie będzie spalanie ?
      i ostatnia rzecz czy za około 30 tysięcy da się kupić coś konkretnego z tych modeli czy raczej w tej cenie będą same trupy?...
      Za wszystkie odpowiedzi z góry dziękuję . Pozdrawiam.
    • Przez jendrek997
      Witam jak w temacie mam problem z rozłaczeniem napedu w przystawce sa tarczki kostka z linką nowa prosze o pomoc
    • Przez Jaskun
      Witam! Mam pytanie, czy ktos moze mi napisac jaka powinna byc zbieznosc przednich kol w zetorze 9245?
×