Skocz do zawartości
BUSTED

pytanie do uzytkowników zetora

Polecane posty

Wybrane dla Ciebie
BUSTED    58

witam mam pytanie do uzytkowników zetora typu 8011-18345 czy macie i jak wygłuszona podłoge w tych ciagnikach

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
lukaszz110    4

o ile wiem to w moich 12145 x2 i 8111 nie ma wygłuszenia podłogi no chyba ze przyjrzeć sie wygłuszeniu pod siedzeniem operatora tam była wygłuszona kabina od spodu

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Arek    125

Pod pokrywą nad skrzynią biegów też jest trochę wygłuszenia ale więcej z tego co pamiętam to nie ma.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl

Nikita_Bennet    106

jest pod blachą gdzie idą lewarki/dźwignie zmiany biegów, pod miejscem gdzie jest przykręcone siedzenie kierowcy też powinno być ale wiele osób to wyrwało.


pzdrwm Nikita_Bennet
"Whether we are based on carbon or on silicon makes no fundamental
difference. We should all be treated with appropriate respect."
                                                              Sir A C. Clarke

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
ZetorPower    0

w 10540 mam pod cała podłoga wygłuszenie taka jak by biała wata szklna a w 18345 nie mam tylko pod tylna czescia


zetor 7211  zetor 10540  zetor 11441  zetor 18345  XTZ T-150K

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
camre    0

w sprowadzonym 8045 nic nie było. po wymianie pompy oleju (głównej w skrzyni) przy okazji wygłuszyłem prasowanym styropianem, dziury wycinałem na gorąco. zbytniej różnicy nie ma, ale przy pracy zimą, podłoga deko cieplejsza:) uszczelki w drzwiach wymieniłem na samochodowe. wiatraki obu nagrzewnic również. teraz myślę o klimie w miejscu sprężarki;)

pozdrawiam:)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Nikita_Bennet    106

klimę pod sprężarką i napęd jednym paskiem ale musiałbyś wywalić serwo i wstawić orbitrol - ktoś na af ma tak zrobione w sześciogarówce.


pzdrwm Nikita_Bennet
"Whether we are based on carbon or on silicon makes no fundamental
difference. We should all be treated with appropriate respect."
                                                              Sir A C. Clarke

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Arek    125

Masz jakiegoś linka do fotki? Bo myślałem nad tym i jakoś nie mogłem sobie tego wyobrazić :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Nikita_Bennet    106

są na AF :)

Nie pytaj gdzie ale wiem że są.


pzdrwm Nikita_Bennet
"Whether we are based on carbon or on silicon makes no fundamental
difference. We should all be treated with appropriate respect."
                                                              Sir A C. Clarke

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
camre    0

dobry pomysł z tym jednym paskiem i oszczędzaniem sprężarki.

a mając kompletny zestaw z jakiegoś auta np. to instalacja nie była by trudna, a raczej czasochłonna. chłodnice przed chłodnice, nagrzewnicę zamiast dolnej do ogrzewania.. tylko przewody trzeba przedłużyć i co za tym idzie będzie trzeba więcej czynnika wcisnąć.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Arek    125

Duży promień skrętu, kiepsko wyciszona kabina, mała widoczność z kabiny to tyłu, niezbyt mocny podnośnik, mało biegów, wlew paliwa w niewygodnym miejscu, dużo by wymieniać :unsure:

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
camre    0

zetor to na ciężką orkę tylko;p no skręt słaby, to fakt. biegi słabo zsynchronizowane. tuz jeżeli bez siłownika pomocniczego, to ciężejszych przedmiotów radzę nie unosić.

ale zetor to przecież nie tylko same wady;p

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
lukaszz110    4

ale takie pierdoły wymieniasz @Arek

przeciesz każda szóstka ma taki sam promien skrętu , niezbyt mocny podnosnik <chyba w twoim> :lol:,

mało biegów <szóstki turbo mają jeszcze mniej> trzeba miec wzmacniacz sprawny, wlew paliwa w kazdym ten sam <w masce>, mała widoczność w seri XX145 ale w XX245 tez w cale nie poprawiona, wyciszenie kabiny jak ciagnik nie był kombinowany to wyciszenie jest w miare dobre w porównaniu do ursusa

 

Ciekawe co byś jeszcze wymieniał????? może starter ze na guzik a nie stacyjke?? albo ze duzo pali a moze szybko sie psuje???

na kazdy ciągnik jest kilka wad

I ja to rozumie ze kazdy wymienia byle pierdołe ale powiedz czy są jakieś wady konstrukcyjne albo wady materiałów?? <nie ma> więc ciągnik w porządku ale no przeciesz jak ktoś kupuje ciagnik to pierwsze na co sie patrzy to oczywiscie wlew paliwa,;) a nie podzespoły silnik skrzynia i zespoły jezdne

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Arek    125

Zależy kto ile użytkuje i czego oczekuje od ciągnika :lol:

Przy intensywnym użytkowaniu te wady, które wymieniłem znacząco przeszkadzają, jak nie były by to znaczące wady to by w nowszych wersjach ich nie poprawiali ;)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
lukaszz110    4

no dobra przyznam troche racji :)

 

Bo jak przychodzi mi siadać juz któryś raz z rzędu w ten ciagnik to nie ukrywam ze jest to meczace ale potem jakos sie człowiek wciaga po kilkunastu minutach i juz to nie przeszkadza ;)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Arek    125

Wiadomo, że jak przesiadasz się z jakiejś sześćdziesiątki albo czegoś podobnego na zetora to jest lepiej ale jak już pojeździsz zetorem kilka lat albo pojeździsz jakimś trochę lepszym traktorem to zaczynasz zauważać więcej wad zetora :) Niestety takie życie że stare nigdy nie będzie wygodniejsze i funkcjonalniejsze od nowego.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się


  • Podobna zawartość

    • Przez ferguson235
      czeski odpowiednik ursusa C385/902. Co sadzicie o tym zetorze, wady zalety, i jak to sie stalo ze 8011 jest prawie identyczny do C385/902 ?
    • Przez tespis17
      Problem polegał na tym że hamulce od przyczep odbijały po około 10s. ale np. gdy zahamowałem ręcznym hamulcem, to odbiły od razu. Tak samo działo się gdy podłączyłem przyczepy z hamulcami dwuobwodowymi. Diagnoza zawór wabco tzw. kapusta nr.kat 3522 009 003 0. Po rozbiorce membrana OK czyli nie to.Diagnoza- Zawór wabco do przyczep dwuobwodowych nr.kat  8284 700 152 690 z jednym przewodem hydraulicznym. Po rozbiórce , okazuje się że bardzo ciężko wsadzić zimering i po złożeniu wcale nie chodzi puszcza płyn.    Ze względu że nowy zawór taki kosztuje około 3,5 tyś chciałbym go zastąpić tym nr.kat 470 015 203 0 czyli na dwa przewody hamulcowe koszt około 800zł. Teraz czy będzie działał ten zawór za 800zł jeżeli jeden z tych przewód zaślepię a do drugiego podłącze przewód hamulcowy ??????
       
       
    • Przez nradek96
      Witam, planuję zakup ładowacza czołowego do Zetora 16145 i mam pytanie do kogoś kto takowy sprzęt posiada. Jakie obciążenie może znieść rama i jakie siłowniki (grubość tłoka itp) są montowane w ładowaczach do tego ciągnika? Pozdrawiam serdecznie.
    • Przez AdamZetor12145
      Przy Zetorze 12145 mam opony tył 18.4 R34 i przód 14.9 R24 i planuję zmianę opon na tył 600/65 R34 i tył 480/65 R24 czy to dobry wybór ?
       
      pomyłka... przód 480/65 R24
    • Przez dzarjan8111
      Czy na tabliczce znamionowej po prawej panelu sterowania znajduje się numer nadwozia czy jest to jakis numer seryjny? Ponieważ w oglądanym egzemplarzu ma jedna cyfrę więcej i różni się od numeru nadwozia obok pompki hamulcowej który zgadza się z dowodem. Ciągnik wygląda na orginał, byłbym wdzięczny za szybka odpowiedz ponieważ zastanawiam się nad zakupem.
×