Skocz do zawartości
BUSTED

pytanie do uzytkowników zetora

Polecane posty

Wybrane dla Ciebie
BUSTED    60

witam mam pytanie do uzytkowników zetora typu 8011-18345 czy macie i jak wygłuszona podłoge w tych ciagnikach

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
lukaszz110    4

o ile wiem to w moich 12145 x2 i 8111 nie ma wygłuszenia podłogi no chyba ze przyjrzeć sie wygłuszeniu pod siedzeniem operatora tam była wygłuszona kabina od spodu

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Arek    137

Pod pokrywą nad skrzynią biegów też jest trochę wygłuszenia ale więcej z tego co pamiętam to nie ma.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl

Nikita_Bennet    123

jest pod blachą gdzie idą lewarki/dźwignie zmiany biegów, pod miejscem gdzie jest przykręcone siedzenie kierowcy też powinno być ale wiele osób to wyrwało.


pzdrwm Nikita_Bennet
"Whether we are based on carbon or on silicon makes no fundamental
difference. We should all be treated with appropriate respect."
                                                              Sir A C. Clarke

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
ZetorPower    0

w 10540 mam pod cała podłoga wygłuszenie taka jak by biała wata szklna a w 18345 nie mam tylko pod tylna czescia


zetor 7211  zetor 10540  zetor 11441  zetor 18345  XTZ T-150K

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
camre    0

w sprowadzonym 8045 nic nie było. po wymianie pompy oleju (głównej w skrzyni) przy okazji wygłuszyłem prasowanym styropianem, dziury wycinałem na gorąco. zbytniej różnicy nie ma, ale przy pracy zimą, podłoga deko cieplejsza:) uszczelki w drzwiach wymieniłem na samochodowe. wiatraki obu nagrzewnic również. teraz myślę o klimie w miejscu sprężarki;)

pozdrawiam:)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Nikita_Bennet    123

klimę pod sprężarką i napęd jednym paskiem ale musiałbyś wywalić serwo i wstawić orbitrol - ktoś na af ma tak zrobione w sześciogarówce.


pzdrwm Nikita_Bennet
"Whether we are based on carbon or on silicon makes no fundamental
difference. We should all be treated with appropriate respect."
                                                              Sir A C. Clarke

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Arek    137

Masz jakiegoś linka do fotki? Bo myślałem nad tym i jakoś nie mogłem sobie tego wyobrazić :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Nikita_Bennet    123

są na AF :)

Nie pytaj gdzie ale wiem że są.


pzdrwm Nikita_Bennet
"Whether we are based on carbon or on silicon makes no fundamental
difference. We should all be treated with appropriate respect."
                                                              Sir A C. Clarke

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
camre    0

dobry pomysł z tym jednym paskiem i oszczędzaniem sprężarki.

a mając kompletny zestaw z jakiegoś auta np. to instalacja nie była by trudna, a raczej czasochłonna. chłodnice przed chłodnice, nagrzewnicę zamiast dolnej do ogrzewania.. tylko przewody trzeba przedłużyć i co za tym idzie będzie trzeba więcej czynnika wcisnąć.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Arek    137

Duży promień skrętu, kiepsko wyciszona kabina, mała widoczność z kabiny to tyłu, niezbyt mocny podnośnik, mało biegów, wlew paliwa w niewygodnym miejscu, dużo by wymieniać :unsure:

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
camre    0

zetor to na ciężką orkę tylko;p no skręt słaby, to fakt. biegi słabo zsynchronizowane. tuz jeżeli bez siłownika pomocniczego, to ciężejszych przedmiotów radzę nie unosić.

ale zetor to przecież nie tylko same wady;p

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
lukaszz110    4

ale takie pierdoły wymieniasz @Arek

przeciesz każda szóstka ma taki sam promien skrętu , niezbyt mocny podnosnik <chyba w twoim> :lol:,

mało biegów <szóstki turbo mają jeszcze mniej> trzeba miec wzmacniacz sprawny, wlew paliwa w kazdym ten sam <w masce>, mała widoczność w seri XX145 ale w XX245 tez w cale nie poprawiona, wyciszenie kabiny jak ciagnik nie był kombinowany to wyciszenie jest w miare dobre w porównaniu do ursusa

 

Ciekawe co byś jeszcze wymieniał????? może starter ze na guzik a nie stacyjke?? albo ze duzo pali a moze szybko sie psuje???

na kazdy ciągnik jest kilka wad

I ja to rozumie ze kazdy wymienia byle pierdołe ale powiedz czy są jakieś wady konstrukcyjne albo wady materiałów?? <nie ma> więc ciągnik w porządku ale no przeciesz jak ktoś kupuje ciagnik to pierwsze na co sie patrzy to oczywiscie wlew paliwa,;) a nie podzespoły silnik skrzynia i zespoły jezdne

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Arek    137

Zależy kto ile użytkuje i czego oczekuje od ciągnika :lol:

Przy intensywnym użytkowaniu te wady, które wymieniłem znacząco przeszkadzają, jak nie były by to znaczące wady to by w nowszych wersjach ich nie poprawiali ;)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
lukaszz110    4

no dobra przyznam troche racji :)

 

Bo jak przychodzi mi siadać juz któryś raz z rzędu w ten ciagnik to nie ukrywam ze jest to meczace ale potem jakos sie człowiek wciaga po kilkunastu minutach i juz to nie przeszkadza ;)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Arek    137

Wiadomo, że jak przesiadasz się z jakiejś sześćdziesiątki albo czegoś podobnego na zetora to jest lepiej ale jak już pojeździsz zetorem kilka lat albo pojeździsz jakimś trochę lepszym traktorem to zaczynasz zauważać więcej wad zetora :) Niestety takie życie że stare nigdy nie będzie wygodniejsze i funkcjonalniejsze od nowego.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez Baumax
      Witam mam zetora 8045 i chce do niego podpiąć sieć karmie pottinger mex 2s. Zmieniłem obroty wałka z 540 na 1000 i kosi elegancko tylko jest takie ostrzeżenie i do końca nie rozumiem (w załączniku) 
      Na razie jeżdżę na 1 polowej i obrotach 1500 bo kuku duża ale nie wiem czy dobrze robię bo nie rozumiem tego ostrzeżenia


    • Przez lukasztusin123
      Witam kupiłem zetora 8145 w którym ciężko ze zgrzytem wchodziły biegi oraz ciągnęło sprzęgło.
      po rozjechaniu Wymieniłem : Słoneczko, piasta napędu WOM, tarcza dociskowa była nowa i w bdb stanie więc zostawiłem, tarcza sprzęgła nowa, koło zamachowe było już nowe i w bdb stanie, łożysko oporowe zmieniłem na nowe wyższe 45mm, nowa tuleja wyciskowa + nowe widełki i cięgło regulacyjne. piaste WOM i tarczę sprzęgła założyłem na 100% dobrze (tarcze krótszą piastą w stronę skrzyni. Po zjechaniu jest tak samo co przed "naprawą".
      Zrobiłem pomiary i po wciśnięciu pedału sprzęgła łożysko oporowe pracuje max 10.5mm, natomiast skręciłem na wierzchu docisk z tarczą do koła zamochowego i po wciskaniu prasą hydrauliczną tarcza zwalnia się przy 13-14mm wciskając słoneczko. stara tarcza była zwykła pełna i tutaj pytanie czy w docisku typu słoneczko nie powinna znajdować  się 6ramienna tarcza ceramiczna? czy to może być problemem złego wysprzęglania tarczy?
    • Przez Nieznany1235
      Od jakiegoś czasu nie da się wyłączyć napędu przedniego w zetorze crystal 8045 wszesniej było wszytko dobrze co to może być? 
    • Przez Andrzej1983dkl
      Witam. Mam problem z zetorem 12145. Przy skręcaniu blokuje przednie koła. Obie zwolnice rozebrane- wszystko ok. Po odkręceniu wału napędowego problem znika. Jaka  może być przyczyna?
    • Przez Zetix
      Witam... mam pytanie Pacjent to zetor12011 deluxe rocznik 1980. Rozchodzi się o ten numer 8600060202465P6 i od czego jest ten numer? Możecie mi podpowiedzieć gdzie szukać tego w ciągniku ?
×

Ważne informacje

Używamy plików cookies, aby poprawić funkcjonowanie strony Agrofoto.pl. Pliki cookies dopasowują treść strony, w tym wyświetlanych reklam, do indywidualnych potrzeb i zainteresowań użytkownika, pozwalają nam również zrozumieć, w jaki sposób korzystasz z naszej strony. Korzystanie z Agrofoto.pl bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim urządzeniu końcowym. Możesz dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Więcej szczegółów w naszej Polityce prywatności i plików cookies.