Zaloguj się, aby obserwować  
wojtek13

MF 235

Polecane posty

Wybrane dla Ciebie
wojtek13    0

Witam wszystkich sprawa jest taka zapowietrzyłem dzisiaj mojego mf235 już niestety go nie odpaliłem pompa przestała podawać na wtryski nie wiem czy przez brak chwilowy paliwa czy ze starości sprzęt ma już 20 latek pompa jest firmy lukas i nie wiem czy oddawać ja do regeneracji czy kupić nowa zamiennik widziałem na na allegro za 900 zł dodam ze cały silnik tez od razu zamierzam remontować myślicie że opłaca się kupić taki po remoncie czy oddać do remontu jakiemuś znanemu mechanikowi

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
piotr1980    2

Przydał by się dobry mechanik jeśli chodzi o pompę bardzo dobry pompiarz moja ma 26 lat i chodzi bez ingerencji sąsiad ma z tego roku i stwierdził że przy robocie całego silnika zrobi pompę też i to był błąd teraz dziwnie chodzi nierówno u nas nie ma dobrego fachowca od pomp.

Jeśli chodzi o silnik MF 3 to robiłem ich kilka sam posiadam MF 255 i w mojej miejscowości jest 3.Nie jestem mechanikiem bo nie mam na to czasu tylko raz na jakiś czas coś remontuje. Mianowicie używam zestawów z Krotoszyna mech-le na surowych tulejach, dobrym rozwiązaniem jest tuleja Krotoszyn a tłok thm który posiada szpic na środku przez co silnik spala lepiej i ciszej pracuje a czego nie posiadają inne oprócz oryginałów ,korbowody do kontowania wał do szlifu nowa pompa oleju i głowica ponieważ regenerowana rozpada się po 3 miesiącach. mój MF po remoncie chodzi już 8 rok i silnik nie ma objawów brania oleju ani żadnych stukań jeśli chodzi o te silniki są ok.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
zenas    9
;) kolego na odległość trudno ocenić stan silnika i pompy,jeżeli ma takie objawy jak duże zużycie oleju,niebieski dym z tłumika,rzężenie itp,itd,jeżeli chodzi o pompe to rzeczywiście trudno się odpowietrza,ale te pompy rozdzielczowe Lukasa bardzo ale to bardzo rzadko odmawiają posłuszeństwa powiem więcej są bez awaryjne ,warunek czyste paliwo bez wody,wiem coś na ten temat mamy trzy silniki z tym systemem,powyżej dwadzieścia lat,no problem :P

Ciągnik powinien być jak koń-prosty w budowie i nie zawodny w pracy.
www.youtube.com/watch?v=N--TWYKpbYM

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl

Dziwna sprawa z tą pompą, aby przestała działać tak po jednym zapowietrzeniu. Spróbuj dobrze odpowietrzyć tą pompę. Sprawdź kondycję pompki zasilającej (tej po prawej stronie silnika napędzanej z wałka rozrządu). Spróbuj też odpalić ciągnik z zaciągu. Ja kiedyś zapowietrzyłem swojego 3p i nie mogłem go na rozruszniku odpalić. Spróbowałem z zaciągu ,koło obróciło się z jeden raz i ciągnik odpalił. Może to prymitywne, ale może odpalić.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
wojtek13    0

koledzy co do silnika to remont już trzeba bierze olej i wo gule jak byście mi Jeszce powiedzieli ile taki remont silniczka ale sprawa z ta pampa jest ciekawa bo kurcze paliwo w niej jest przez te dwie małe śrubki co się odpowietrza leje się ostro i nawet jak rozkręcałem taka blaszkę z boku widać paliwo filtr podaje paliwo pompie przejrzałem cały układ paliwo zatrzymuje się w pompie i koniec nie wychodzi na żaden wtrysk wiec raczej to pompa nie wiecie jak ja można sprawdzić Jeszce czy jest jakieś sitko i wo gule a co do paliwa to lane było czyste zawsze ON nie żaden opał i teraz poradźcie jak to faktycznie pompa to regeneracja czy nowa na allegro są około 1000 ale jaka to firma to ja nie wiem a ta jest LUKASA wiec kurcze szkoda a jak się dopytywałem to podobno regeneracja też tysiączka dzięki wszystkim za zainteresowanie a zapomniałby nie podaje nić nawet kropelki na wtryski zero paliwa tak nagle by padła czy jest tam jakieś siteczko żeby się zatarło

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
tomek73    303

Regeneracja od 450 do 750 koło mnie.Jeśli nie podaję paliwa to mogła się głowica ukręcić.Zdarza się.Spróbuj na zaciąg.

Sitko jest jak się przykręca rurkę z filtra.Trzeba ją odkręcić i ta śrubę chyba na klucz 24 lub 27.W środku masz zaworki i sitko.Musisz wszystko wyjąć żeby wyczyścić.Ale jak pomieszasz zaworki to go już nie odpalisz.Musisz tak samo złożyć.

Tak jak piszesz to jest objaw ukręconej głowicy w pompie.

Jak tymi małymi śrubkami paliwo idzie a na wtryskach nie to musi być odpowietrzona.Spróbuj jeszcze na zaciąg,jak się nie uda to pompę chyba będziesz musiał wyciągać.

Ja miałem teraz tak że mi trochę osłab i nie chciał rano zapalać dobrze.Wreszcie nie zapalił. Pompę zawiozłem a na drugi dzień odebrałem zapłaciłem 100 zł i jest dobrze.Ale nie powiedzieli co było.Pewnie błahostka.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do rozmowy

Możesz pisać i zarejestrować się później. Jeśli masz konto,Zaloguj się teraz, aby publikować na swoim koncie.
Uwaga: Twój wpis będzie wymagał zatwierdzenia moderatora, zanim będzie widoczny.

Gość
Odpowiedz...

×   Wklejony jako tekst z formatowaniem.   Wklej jako zwykły tekst

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Twój link będzie automatycznie osadzony.   Wyświetlać jako link

×   Twoja poprzednia zawartość została przywrócona.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz wkleić zdjęć bezpośrednio. Prześlij lub wstaw obrazy z adresu URL.

Zaloguj się, aby obserwować  

  • Podobna zawartość

    • Przez ceston
      Mam problem z MF 1014 i nie mogę dojść z nim do ładu mianowicie od pewnego czasu ramiona tylne same się podnoszą do maksimum zaraz po odpaleniu ciągnika. Dźwignią ma wtedy opór i nie można ich opuścic. Po wyłączeniu dopiero mogę je opuścić. Ostatnio zrobiłem test z maszyna więc podłączyłem agregat ważący ponad 900 kg i ciągnik też go zaczął podnosić do maksimum mogłem go wtedy opuścić ale zaraz podnosił się spowrotem czy mogło si coś zaciac odpowietrzalem już na różne sposoby i nigdzie powietrze za bardzo nie leci tylko olej nawet. Podniosłem ramiona do góry zgasilem ciągnik odkrecilem wąż od siłownika żeby zobaczyć czy nie zaciąga powietrza ale wylatywal tylko olej.
    • Przez Paweł12
      Witam mam taki problem, że czujnik temperatury płynu chłodzącego po zapaleniu stacyjki nastawi się na punkt zerowy i nie chce wskazać temperatury, nawet po dłuższej pracy (Massey Ferguson 6270). Myślę że przyczyną może być niedziałający czujnik, ale nie wiem gdzie się znajduje? Z góry dziękuję.
    • Przez bartus14
      Niedawno nabyłem mf 6495 2005r. Silnik sisu skrzynia dyna shift  Ma problem powyżej 1.5 tys obrotów mrugaja kontrolki swiecy zarowej ,zapchanego filtra ,wlotu powietrza i wyskakuje blad 36. Co jest nie tak? Mial ktos takie objawy?
    • Przez Cytus
      Witam Panowie odnawiam kabine po spaleniu i na daszek założyłem blache 2mm A byla 1mm czy to wpłynie np na przechylach ze traktor sie szybciej wywrócić?
    • Przez lesnik1962
      Dzień dobry. Proszę o pomoc. Mam mozliwość zakupu mf 148-4 z Norwegii. Problem w tym , że brakuje wałka atakującego w przednik dyfrze i wału napedowego. Gdzie mógłbym znaleźć katalog, ewentualnie kto zajmuje się takimi naprawami i czy w ogóle ma sens zakup tego ciągnika. Mam male gospodarstwo i taki ciągnik w zupełności mi wystarczy, tylko czy da się coś z tym zrobić. Z góry dziekuję za porady.
×
×
  • Utwórz nowe...

Ważne informacje

Używamy plików cookies, aby poprawić funkcjonowanie strony Agrofoto.pl. Pliki cookies dopasowują treść strony, w tym wyświetlanych reklam, do indywidualnych potrzeb i zainteresowań użytkownika, pozwalają nam również zrozumieć, w jaki sposób korzystasz z naszej strony. Korzystanie z Agrofoto.pl bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim urządzeniu końcowym. Możesz dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Więcej szczegółów w naszej Polityce prywatności i plików cookies.