Skocz do zawartości
Zaloguj się, aby obserwować  
wojtek13

MF 235

Polecane posty

Wybrane dla Ciebie
galeria
MF 235
wojtek13    0

Witam wszystkich sprawa jest taka zapowietrzyłem dzisiaj mojego mf235 już niestety go nie odpaliłem pompa przestała podawać na wtryski nie wiem czy przez brak chwilowy paliwa czy ze starości sprzęt ma już 20 latek pompa jest firmy lukas i nie wiem czy oddawać ja do regeneracji czy kupić nowa zamiennik widziałem na na allegro za 900 zł dodam ze cały silnik tez od razu zamierzam remontować myślicie że opłaca się kupić taki po remoncie czy oddać do remontu jakiemuś znanemu mechanikowi

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
piotr1980    2

Przydał by się dobry mechanik jeśli chodzi o pompę bardzo dobry pompiarz moja ma 26 lat i chodzi bez ingerencji sąsiad ma z tego roku i stwierdził że przy robocie całego silnika zrobi pompę też i to był błąd teraz dziwnie chodzi nierówno u nas nie ma dobrego fachowca od pomp.

Jeśli chodzi o silnik MF 3 to robiłem ich kilka sam posiadam MF 255 i w mojej miejscowości jest 3.Nie jestem mechanikiem bo nie mam na to czasu tylko raz na jakiś czas coś remontuje. Mianowicie używam zestawów z Krotoszyna mech-le na surowych tulejach, dobrym rozwiązaniem jest tuleja Krotoszyn a tłok thm który posiada szpic na środku przez co silnik spala lepiej i ciszej pracuje a czego nie posiadają inne oprócz oryginałów ,korbowody do kontowania wał do szlifu nowa pompa oleju i głowica ponieważ regenerowana rozpada się po 3 miesiącach. mój MF po remoncie chodzi już 8 rok i silnik nie ma objawów brania oleju ani żadnych stukań jeśli chodzi o te silniki są ok.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
zenas    6
;) kolego na odległość trudno ocenić stan silnika i pompy,jeżeli ma takie objawy jak duże zużycie oleju,niebieski dym z tłumika,rzężenie itp,itd,jeżeli chodzi o pompe to rzeczywiście trudno się odpowietrza,ale te pompy rozdzielczowe Lukasa bardzo ale to bardzo rzadko odmawiają posłuszeństwa powiem więcej są bez awaryjne ,warunek czyste paliwo bez wody,wiem coś na ten temat mamy trzy silniki z tym systemem,powyżej dwadzieścia lat,no problem :P

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl

Dziwna sprawa z tą pompą, aby przestała działać tak po jednym zapowietrzeniu. Spróbuj dobrze odpowietrzyć tą pompę. Sprawdź kondycję pompki zasilającej (tej po prawej stronie silnika napędzanej z wałka rozrządu). Spróbuj też odpalić ciągnik z zaciągu. Ja kiedyś zapowietrzyłem swojego 3p i nie mogłem go na rozruszniku odpalić. Spróbowałem z zaciągu ,koło obróciło się z jeden raz i ciągnik odpalił. Może to prymitywne, ale może odpalić.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
wojtek13    0

koledzy co do silnika to remont już trzeba bierze olej i wo gule jak byście mi Jeszce powiedzieli ile taki remont silniczka ale sprawa z ta pampa jest ciekawa bo kurcze paliwo w niej jest przez te dwie małe śrubki co się odpowietrza leje się ostro i nawet jak rozkręcałem taka blaszkę z boku widać paliwo filtr podaje paliwo pompie przejrzałem cały układ paliwo zatrzymuje się w pompie i koniec nie wychodzi na żaden wtrysk wiec raczej to pompa nie wiecie jak ja można sprawdzić Jeszce czy jest jakieś sitko i wo gule a co do paliwa to lane było czyste zawsze ON nie żaden opał i teraz poradźcie jak to faktycznie pompa to regeneracja czy nowa na allegro są około 1000 ale jaka to firma to ja nie wiem a ta jest LUKASA wiec kurcze szkoda a jak się dopytywałem to podobno regeneracja też tysiączka dzięki wszystkim za zainteresowanie a zapomniałby nie podaje nić nawet kropelki na wtryski zero paliwa tak nagle by padła czy jest tam jakieś siteczko żeby się zatarło

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
tomek73    189

Regeneracja od 450 do 750 koło mnie.Jeśli nie podaję paliwa to mogła się głowica ukręcić.Zdarza się.Spróbuj na zaciąg.

Sitko jest jak się przykręca rurkę z filtra.Trzeba ją odkręcić i ta śrubę chyba na klucz 24 lub 27.W środku masz zaworki i sitko.Musisz wszystko wyjąć żeby wyczyścić.Ale jak pomieszasz zaworki to go już nie odpalisz.Musisz tak samo złożyć.

Tak jak piszesz to jest objaw ukręconej głowicy w pompie.

Jak tymi małymi śrubkami paliwo idzie a na wtryskach nie to musi być odpowietrzona.Spróbuj jeszcze na zaciąg,jak się nie uda to pompę chyba będziesz musiał wyciągać.

Ja miałem teraz tak że mi trochę osłab i nie chciał rano zapalać dobrze.Wreszcie nie zapalił. Pompę zawiozłem a na drugi dzień odebrałem zapłaciłem 100 zł i jest dobrze.Ale nie powiedzieli co było.Pewnie błahostka.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

Zaloguj się, aby obserwować  

  • Podobna zawartość

    • Przez Riko
      Witam Mam problem z hamulcem ręcznym.
      Napiszę na wstępie, że się zaciąga linka działa dobrze, nie wiesza się.
      Po ściągnięciu dekla za lewym kołem znalazłem część, którą wysyłam w załączniku.
       
      Przypuszczam że jest to element z mechanizmu hamowania ręcznym i dlatego nie działa.
      Czy to jest od hamulca czy od czegoś innego?
      Znalazłem również 2 trybki, a stuka mi II bieg. Czy możliwe że ,mogły się one tam pod dekiel dostać z tych zębatek od 2 biegu?

    • Przez Mirek17
      Mam propozycję kupna oleju do skrzyni GL4. Co o tym oleju sądzicie???
    • Przez kinga1111
      kupiłem massey ferguson 294s na 3 biegu jest zbyt wolny może jest 4 bieg? prosiłbym o schemat biegów
    • Przez Paweł9042
      Jak wymontować lewą półoś?
    • Przez czapla112
      Witam. Czy ktoś mi powie który z tych ciągników jest "lepszy", na co zwrócić uwagę oglądając go u sprzedającego?
       
      MF 3060 - Używany, Rok prod 1995, Moc 86km, Silnik 4 cyl Półbiegi Rewers mechaniczny.
      I w sumie nie ma więcej informacji w ogłoszeniu. Po zdjęciach nie wiele widać bo czysty jak nowy.
       
      MF 1004 - Rok produkcji 1985, 6600 Motogodzin, silnik 4 Perkins bez turba, 3 biegi, 1 pół bieg mechaniczny, reduktor, skrzynia całkowicie mechaniczna, posiada tura, tuza, kabina ogrzewana, pneumatyka do przyczep, opony tył 80% przód 50%,stan bardzo dobry, świeżo sprowadzony z Niemiec
×