Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Wybrane dla Ciebie
Opublikowano

witam. ostatnio kiedy tankowalem zapomnialem zakręcić korek do baku i zgubiłem :blink: poszukuje takiego korka tylko nigdzie nie moge go znaleźć.. ciagnik to lamborghini formula 135 z 94 roku.. czy wie ktos gdzie moge taki korek dostac? z gory dziekuje za pomoc.

Pozdrawiam

Opublikowano

Poszukaj tutaj jest duży wybór:

http://www.granit-parts.pl

 

Dzięki Kolego. mają taki korek jak potrzebuje tylko cena mnie zaskoczyła. 120 zeta za kawałek metalu? może i chcą zarobić ale raczej ja im nie dam. porządną stronę mi podałeś. bardzo przydatna. nie wiem czy wszystko mają tak drogie (przypuszczam że tak) ale jakbyś miał jeszcze jakieś podobne witryny to możesz podrzucić. nawet na PW.

Dziekuję i Pozdrawiam.

Opublikowano

Jeszcze takie:

http://www.grene.pl

 

Faktycznie cena zwala z nóg ;)

Może Ci od MTZ będzie pasował albo od Ursusa

http://moto.allegro.pl/korek-metalowy-wlewu-paliwa-mtz-stary-typ-i1246216726.html

 

http://moto.allegro.pl/korek-paliwa-z-kluczykiem-ursus-c-360-c-385-u912-i1272604852.html

 

http://moto.allegro.pl/korek-do-baku-uniwersalny-i1249338785.html

 

Lub poszukaj Jakiegoś Same, Lamborghini czy Hurlimann'a na części i zapytaj o korek ;)

Opublikowano

Jeszcze takie:

http://www.grene.pl

 

Faktycznie cena zwala z nóg ;)

Może Ci od MTZ będzie pasował albo od Ursusa

http://moto.allegro.pl/korek-metalowy-wlewu-paliwa-mtz-stary-typ-i1246216726.html

 

http://moto.allegro.pl/korek-paliwa-z-kluczykiem-ursus-c-360-c-385-u912-i1272604852.html

 

http://moto.allegro.pl/korek-do-baku-uniwersalny-i1249338785.html

 

Lub poszukaj Jakiegoś Same, Lamborghini czy Hurlimann'a na części i zapytaj o korek ;)

Dzieki Kolego. jesli chodzi o ten korek to jest ten: http://www.granit-parts.pl/NS512A/servlet/abc.ibs.ns.cf.StartServlet?LOGIN=false&LanguageCode=PL

poszukam jeszcze na allegro może jak raz :D

jeszcze takie pytanko czy masz może jakieś namiary na hurtownie czy sklep ktory sprzedaje oleje? chodzi mi o Akros. potrzebuje te oleje bo narazie do skrzyni wlalem hipol 6 a do silnika turdus. proponowali mi castrol do skrzyni ale jak juz mam dac tyle kasy to wole zeby bylo to co ma byc. producent zaleca lac akros do ciagnika to chce zeby tak bylo.

Opublikowano

Turdusa też używam do silnika Deutz i Zetora tym pierwszym zrobiłem ponad 800mth i jest ok.

Czy twoja skrzynia posiada wzmacniacz momentu (tzw. półbiegi)?

ma połbiegi. chyba elektycznie zalaczne czy jakos tak. w kazdym razie przyciskiem bez sprzegla. tylko ze teraz mam z nimi problem bo nie ciagnie na polbiegu i ich nie uzywam. ciagnik to lamborghini formula 135 z 94 roku. mam slabe cisnienie w silniku ( 4 bary kiedy zimny a jak sie zagrzeje to spada do 2 i nie idzie nawet ukrecic kierownica) i moze to byc przez to?

Opublikowano

no taki Kolego.

 

mi jak załączam półbieg to zaczyna wyć jakoś dziwnie tak jakby pasek klinowy na kole smykał i stoi. bez obciążenia pojedzie ale pod obciążeniem nawet nie włączam bo nie ma szans ze pojedzie i się boje ze się rozleci coś jeszcze a nie chce sobie robić w kosztów jak na razie. mówisz że olej? jeszcze raz mogę wymienić tylko chyba i filtry będę musiał jak zaleje coś innego no nie? :/ olej i filtry wymieniałem jakieś 300 mth temu i z tymi półbiegami to się podziało po tej wymianie ale nie od razu tylko no można powiedzieć że za parę mth. a z tym ciśnieniem w silniku to nie wiesz co to może być? jeśli będziesz potrzebował to opisze co i jak się dzieje.

Opublikowano

Ja ekspertem od tych spraw nie jestem ;) ale w skrzyni śą jakieś tarczki które są odpowiedzialne za półbiegi i mogoą byc zużyte i się będą ślizgac... jęśli masz jakąś możliwośc to sprawdż czy w skrzyni nie ma opiłków bo jeśli są to niedobrze...

A czy po załączeniu półbiegu nie czuc szarpnięcia?

w Fińskich ciągnikach kosztuje to ponoc ok. 5000zł

Opublikowano

a jak można sprawdzić czy te opiłki są to może coś wykombinuje..

z tymi półbiegami to tak: jadę sobie elegancko z pługiem po naszych pięknych szosach te 30 km/h bo przepisy więcej nie pozwalają ;) załączam półbieg i mi zwalnia elegancko do tych 25 czy coś koło tego. zajeżdżam w hektary opuszczam pług, wrzucam jeden i mknę na drugi koniec. dajmy na to w połowie coś fura nie chce iść no to pstryk i załączam półbieg i tu się zaczyna jeszcze większy problem bo wtedy całkowicie staje i coś wyje w skrzyni. po przełączeniu na cały rusza bez problemu. może jeszcze nie trzeba tego sprzęgła wymieniać? pociesz mnie proszę ;)

Opublikowano

ale nigdy w życiu! nie hamuje połbiegami. taki przykład dałem ;) rusze z półbiegu bez problemu ale do jazdy. pod obciążeniem nie ma mowy o jakimkolwiek jechaniu.

a te przepisy kiedy zmieniali? bo jak zdawałem w tamtym roku na CE to jeszcze było ze do 30.

no to mnie pocieszyłeś. 5 koła nie moje. wypas. jeszcze mi pewnie powiesz ze przez olej? ;)

Opublikowano

właśnie wróciłem od orki. sprawa wygląda następująco. jak jeżdżę jedynką to nie ma mowy że na półbiegu pójdzie. ale jak wrzuciłem 6 wolną to szedł bez problemu. i bądź tu mądry człowieku :]

a co do tego sprzęgła no to zwykłe kosztuje coś koło 1500 a do półbiegów no to nie bardzo jeszcze wiem ale ja się tu dowiem. oczywiście oryginał nie tam żaden chiński szmelc B) :lol:

Opublikowano

U mnie w Zetorze było cos takiego że ma polowych ciągał a gdy mu się szybszy bieg wrzuciło to było czuc że sie sprzęgło ślizgało a sinik tyko lekko z obrorów schodził a ciągnik prawie w miejscu stał B)

Opublikowano

U mnie w Zetorze było cos takiego że ma polowych ciągał a gdy mu się szybszy bieg wrzuciło to było czuc że sie sprzęgło ślizgało a sinik tyko lekko z obrorów schodził a ciągnik prawie w miejscu stał B)

ja mam problem z półbiegami. na całych szosowych chodzi wszystko ładnie a jak załączę półbieg to stoi w miejscu i wyje. jak robię na polowych tak jak pisałem dziś, że jechałem na 6 polowej i załączyłem półbieg to szedł. w prawdzie jak włączam polowe to nawet na całych słychać takie dziwne wycie ale idzie bez problemu. nie wiem, może to jednak sprzęgło. :>

Opublikowano (edytowane)

koledzy jest jeszcze jeden problem. strasznie sie grzeje olej w skrzyni. jak pojezdze caly dzien to nie nie idzie wytrzymac w kabinie. co to moze byc? jak ma wygladac chlodzenie? bo wiem tylko ze jest chlodnica oleju. :]

Edytowane przez pawel03
Opublikowano

koledzy potrzebuje dolny zaczep do tego ciagnika bo nie bylo jak kupilem. Ci handlarze wyciagaja i sprzedaja osobno czy jak? gdzie moge taki dostac? nie musi byc nowy bo to kosmiczna kasa. jestem z malopolski tak na marginesie :D

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Podobna zawartość

    • Przez hiper81
      mam problem z prawidłowym pomiarem temperatury oleju w silniku. Wskaźnik się ustawił na MAX... wymieniłem czujnik, i mam wrażenie że odczyty nie są prawidłowe bo dość szybko licznik zaczyna wskazywać maksymalną temperaturę. Szukam przyczyny dalej... 
      Rezystancja czujnika rozpoczyna się na pokojowej temperaturze od ok 1,8 kOhm i leci w "dół" w miarę ogrzewania czujnika. 
      Czujnik uszkodzony ma rezystancje w temperaturze pokojowej ok 7,5 kOhm - zakładam że uległ uszkodzeniu skoro nowy ma niższą. 
      ALE.. 
      w liczniku wymieniałem również żarówkę od kontrolki i musiałem go zdemontować i otworzyć - na jego płytce jest przełącznik nie dostępny bez rozebrania - ale nie ma opisu od czego on jest - to jest jedyny przełącznik na tej płytce elektronicznej licznika. 
      Macie może wiedzę co to? 
       
      Nie zrobiłem zdjęcia - ale rozbiorę ponownie i zrobię fotkę, na ten moment pokazuje tylko jaki to typ licznika (znalazłem w necie wygląd) - ale mój ma "nie cyfrowy" wskaźnik motogodzin reszta wygląda tak samo. 
      https://pl.aliexpress.com/item/1005004460813453.html
       
       
       
       
       
       
    • Przez asus921
      Witam.
      Co moze byc przyczyna wycia hydrauliki? Swieci sie kontrolka od hydrauliki i wyje. Podnosnik dziala normalnie. Jak deliktnie nacisne na sekcje to wycie ustepuje, jak cofne dzwignie to wyje. Olej dolalem, bo bylo malo, ale podnosnik i wyjscia hydrauliczne dzialaja normalnie tylko na luzie cos wyje jakby sie jakis zawor zacial?
      Ciagnik nie uzywany 2 lata, potrzebny teraz na kilka godzin do podciagania przyczep. Stal i sie zepsul xD.
    • Przez daizor
      Tak jak w temacie kompletna serwisów-ka w języku angielskim.
       
      Instrukcja do pobrania :
      http://www.wrzucaj.com/518069
       
      Proszę o wciśnięcie "głosuj na post do góry"
      W sprawie hasła do archiwum pisać na PW
    • Przez arty
      Jak prawidłowo używać tzw sprzęgło pięciominutowe WOM w ciągniku Deutz/Same/lamborghini?

      Mam z lewej strony dźwignie z pozycjami - Wałek WOM zależny od prędkości jazdy/luz/wałek zależny od obrotów silnika.
      Aby przełączyć dźwignię z luzu na zależne od prędkości jazdy mogę to zrobić przy pracującym silniku - nic nie zgrzyta - aby przełączyć z luzu na zależne od obrotów murze zgasić silnik bo w przeciwnym razie jest zgrzyt.... (sprzegło pieciominutowe cały czas wyłączone). Aby wałek zaczął się obracać muszę jeszcze przekręcić elektryczny przełącznik....  -nie znam sie na tym ale to chyba to sprzęgło pięciominutowe.... - tym też wyłanczam WOM np na nawrotach...
      Gdzieś słyszałem ze  aby nie zużywało się jakieś tam łożysko powinno sie po skończonej pracy z WOM wyłączyć sprzegło pieciominutowe - właczyć luz na dzwigni i następnie sprzegło pieciominutowe znow przelaczyc na pozycję załączone tak jak w trakcie pracy WOM. Nie wiem czy ta instrukcja dotyczy konkretnej marki czy w ciagnikach SDF też powinno sie tak robić???
    • Przez tomek3105
      witam mam problem z ciagnikiem lamborghini premium 1060 
      mianowicie problem polega na tym że ciezko wrzucic bieg roboczy szybkie wolne każdą serię jak przerzucę na jadę do przodu to jest troszkę ciszej tak samo do tyłu na luzie na rozłączonej skrzyni jest najciszej jest to wersja bez połbiegów
      pompa hydrauliczna nowa
      nie wiem już czego się złapać
      kalibracja zrobiona 
      tarczki sprzęglowe zrobione 
      brak błędów na komputerze
      jest taki objaw e stuka po lewej stronie skrzyni przy silniku na wysokości jak kończy się kosz sprzęgłowy ale w samym koszu nie  było nic uszkodzone poszły nowe uszczelniacze  nie wiem co jest 
      już dużo kasy włożone i nie wiadomo o co chodzi 
      proszę o pomoc 
×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v