Skocz do zawartości
pawel03

Lamborghini Formula 135

Polecane posty

Wybrane dla Ciebie
galeria
Lamborghini
pawel03    0

witam. ostatnio kiedy tankowalem zapomnialem zakręcić korek do baku i zgubiłem :blink: poszukuje takiego korka tylko nigdzie nie moge go znaleźć.. ciagnik to lamborghini formula 135 z 94 roku.. czy wie ktos gdzie moge taki korek dostac? z gory dziekuje za pomoc.

Pozdrawiam

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
pawel03    0

Poszukaj tutaj jest duży wybór:

http://www.granit-parts.pl

 

Dzięki Kolego. mają taki korek jak potrzebuje tylko cena mnie zaskoczyła. 120 zeta za kawałek metalu? może i chcą zarobić ale raczej ja im nie dam. porządną stronę mi podałeś. bardzo przydatna. nie wiem czy wszystko mają tak drogie (przypuszczam że tak) ale jakbyś miał jeszcze jakieś podobne witryny to możesz podrzucić. nawet na PW.

Dziekuję i Pozdrawiam.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl

MgrLukash    124

Jeszcze takie:

http://www.grene.pl

 

Faktycznie cena zwala z nóg ;)

Może Ci od MTZ będzie pasował albo od Ursusa

http://moto.allegro.pl/korek-metalowy-wlewu-paliwa-mtz-stary-typ-i1246216726.html

 

http://moto.allegro.pl/korek-paliwa-z-kluczykiem-ursus-c-360-c-385-u912-i1272604852.html

 

http://moto.allegro.pl/korek-do-baku-uniwersalny-i1249338785.html

 

Lub poszukaj Jakiegoś Same, Lamborghini czy Hurlimann'a na części i zapytaj o korek ;)


♫Life Is Music♫
♫Music Is Life♫

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
pawel03    0

Jeszcze takie:

http://www.grene.pl

 

Faktycznie cena zwala z nóg ;)

Może Ci od MTZ będzie pasował albo od Ursusa

http://moto.allegro.pl/korek-metalowy-wlewu-paliwa-mtz-stary-typ-i1246216726.html

 

http://moto.allegro.pl/korek-paliwa-z-kluczykiem-ursus-c-360-c-385-u912-i1272604852.html

 

http://moto.allegro.pl/korek-do-baku-uniwersalny-i1249338785.html

 

Lub poszukaj Jakiegoś Same, Lamborghini czy Hurlimann'a na części i zapytaj o korek ;)

Dzieki Kolego. jesli chodzi o ten korek to jest ten: http://www.granit-parts.pl/NS512A/servlet/abc.ibs.ns.cf.StartServlet?LOGIN=false&LanguageCode=PL

poszukam jeszcze na allegro może jak raz :D

jeszcze takie pytanko czy masz może jakieś namiary na hurtownie czy sklep ktory sprzedaje oleje? chodzi mi o Akros. potrzebuje te oleje bo narazie do skrzyni wlalem hipol 6 a do silnika turdus. proponowali mi castrol do skrzyni ale jak juz mam dac tyle kasy to wole zeby bylo to co ma byc. producent zaleca lac akros do ciagnika to chce zeby tak bylo.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
MgrLukash    124

Turdusa też używam do silnika Deutz i Zetora tym pierwszym zrobiłem ponad 800mth i jest ok.

Czy twoja skrzynia posiada wzmacniacz momentu (tzw. półbiegi)?


♫Life Is Music♫
♫Music Is Life♫

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
pawel03    0

Turdusa też używam do silnika Deutz i Zetora tym pierwszym zrobiłem ponad 800mth i jest ok.

Czy twoja skrzynia posiada wzmacniacz momentu (tzw. półbiegi)?

ma połbiegi. chyba elektycznie zalaczne czy jakos tak. w kazdym razie przyciskiem bez sprzegla. tylko ze teraz mam z nimi problem bo nie ciagnie na polbiegu i ich nie uzywam. ciagnik to lamborghini formula 135 z 94 roku. mam slabe cisnienie w silniku ( 4 bary kiedy zimny a jak sie zagrzeje to spada do 2 i nie idzie nawet ukrecic kierownica) i moze to byc przez to?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
MgrLukash    124

wiem o jakiego chodzi: http://www.konedata.net/Traktorit/Lamborghini105Formula.htm

 

Półbiegi a właściwie ich brak to może byc spowodowane złym olejem lub pomieszaniem olei

Ja posiadam Valmeta ze skrzynią PowerShift i w serwisie gościu mi odradził zalewania jakiegokolwiek tanszego oleju oraz mieszania olei z innymi bo może to byc kosztowne tzn. półbiegi posypią sie ;)


♫Life Is Music♫
♫Music Is Life♫

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
pawel03    0

no taki Kolego.

 

mi jak załączam półbieg to zaczyna wyć jakoś dziwnie tak jakby pasek klinowy na kole smykał i stoi. bez obciążenia pojedzie ale pod obciążeniem nawet nie włączam bo nie ma szans ze pojedzie i się boje ze się rozleci coś jeszcze a nie chce sobie robić w kosztów jak na razie. mówisz że olej? jeszcze raz mogę wymienić tylko chyba i filtry będę musiał jak zaleje coś innego no nie? :/ olej i filtry wymieniałem jakieś 300 mth temu i z tymi półbiegami to się podziało po tej wymianie ale nie od razu tylko no można powiedzieć że za parę mth. a z tym ciśnieniem w silniku to nie wiesz co to może być? jeśli będziesz potrzebował to opisze co i jak się dzieje.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
MgrLukash    124

Ja ekspertem od tych spraw nie jestem ;) ale w skrzyni śą jakieś tarczki które są odpowiedzialne za półbiegi i mogoą byc zużyte i się będą ślizgac... jęśli masz jakąś możliwośc to sprawdż czy w skrzyni nie ma opiłków bo jeśli są to niedobrze...

A czy po załączeniu półbiegu nie czuc szarpnięcia?

w Fińskich ciągnikach kosztuje to ponoc ok. 5000zł


♫Life Is Music♫
♫Music Is Life♫

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
pawel03    0

a jak można sprawdzić czy te opiłki są to może coś wykombinuje..

z tymi półbiegami to tak: jadę sobie elegancko z pługiem po naszych pięknych szosach te 30 km/h bo przepisy więcej nie pozwalają ;) załączam półbieg i mi zwalnia elegancko do tych 25 czy coś koło tego. zajeżdżam w hektary opuszczam pług, wrzucam jeden i mknę na drugi koniec. dajmy na to w połowie coś fura nie chce iść no to pstryk i załączam półbieg i tu się zaczyna jeszcze większy problem bo wtedy całkowicie staje i coś wyje w skrzyni. po przełączeniu na cały rusza bez problemu. może jeszcze nie trzeba tego sprzęgła wymieniać? pociesz mnie proszę ;)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
MgrLukash    124

W Valmecie pod skrzynią jest tzw "kielich" odkręca się go...

Czy ja dobrze zrozumiałem ty hamujesz półbiegami?

a przepisów nie zmienili przypadkiem do 40km/h?

No teraz to może byc nawet sprzęgło ;)


♫Life Is Music♫
♫Music Is Life♫

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
pawel03    0

ale nigdy w życiu! nie hamuje połbiegami. taki przykład dałem ;) rusze z półbiegu bez problemu ale do jazdy. pod obciążeniem nie ma mowy o jakimkolwiek jechaniu.

a te przepisy kiedy zmieniali? bo jak zdawałem w tamtym roku na CE to jeszcze było ze do 30.

no to mnie pocieszyłeś. 5 koła nie moje. wypas. jeszcze mi pewnie powiesz ze przez olej? ;)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
MgrLukash    124

Duże prawodpodobieństwo że przez olej ;)

Ok. 5000zł to w Valmecie a do włoskich ciągnków może byc taniej/drożej


♫Life Is Music♫
♫Music Is Life♫

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
pawel03    0

właśnie wróciłem od orki. sprawa wygląda następująco. jak jeżdżę jedynką to nie ma mowy że na półbiegu pójdzie. ale jak wrzuciłem 6 wolną to szedł bez problemu. i bądź tu mądry człowieku :]

a co do tego sprzęgła no to zwykłe kosztuje coś koło 1500 a do półbiegów no to nie bardzo jeszcze wiem ale ja się tu dowiem. oczywiście oryginał nie tam żaden chiński szmelc B) :lol:

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
MgrLukash    124

U mnie w Zetorze było cos takiego że ma polowych ciągał a gdy mu się szybszy bieg wrzuciło to było czuc że sie sprzęgło ślizgało a sinik tyko lekko z obrorów schodził a ciągnik prawie w miejscu stał B)


♫Life Is Music♫
♫Music Is Life♫

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
pawel03    0

U mnie w Zetorze było cos takiego że ma polowych ciągał a gdy mu się szybszy bieg wrzuciło to było czuc że sie sprzęgło ślizgało a sinik tyko lekko z obrorów schodził a ciągnik prawie w miejscu stał B)

ja mam problem z półbiegami. na całych szosowych chodzi wszystko ładnie a jak załączę półbieg to stoi w miejscu i wyje. jak robię na polowych tak jak pisałem dziś, że jechałem na 6 polowej i załączyłem półbieg to szedł. w prawdzie jak włączam polowe to nawet na całych słychać takie dziwne wycie ale idzie bez problemu. nie wiem, może to jednak sprzęgło. :>

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
pawel03    0

koledzy jest jeszcze jeden problem. strasznie sie grzeje olej w skrzyni. jak pojezdze caly dzien to nie nie idzie wytrzymac w kabinie. co to moze byc? jak ma wygladac chlodzenie? bo wiem tylko ze jest chlodnica oleju. :]

Edytowano przez pawel03

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
pawel03    0

koledzy potrzebuje dolny zaczep do tego ciagnika bo nie bylo jak kupilem. Ci handlarze wyciagaja i sprzedaja osobno czy jak? gdzie moge taki dostac? nie musi byc nowy bo to kosmiczna kasa. jestem z malopolski tak na marginesie :D

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się


  • Podobna zawartość

    • Przez kisiol
      Witam. Może ktoś dysponuje opisem kodów do tego modelu Same Explorer 100 rok 2007. Wyświetlają się błędy I 25 , I 39.
    • Przez axel84
      Witam mam problem z podnośnikiem w Hurlimann H 5110. A mianowicie przy pracy z pługiem przy podnoszeniu zacina się lub samoczynnie podnosi do góry. Rozdzielacz był robiony chromowany pompa po regeneracji tłoczysko zrobione siłowniki wspomagające zrobione filtr hydrauliki wymieniony olej wymieniony jak w specyfikacji . Traktor jest z turem tur chodzi dobrze szybko podnosi tak samo kiper. Proszę o pomoc  bo nie wiem co tu jeszcze zrobić by ten podnośnik chodził jak należy . 
    • Przez dolti44
      witam posiadam traktor deutz fahr agrotron 135 i nie wiem czemu nie działa mi klimatyzacja. klimatyzacja była nabita , załączała się dobrze, wąż co idzie do klimatyzacji był zimny ale w kabinie leciało tylko ciepłe powietrze. Co może być przyczyną???
    • Przez sbastian19891411
      Witam gdzie jest korek spustowy oleju z podnośnika  ?? 
    • Przez dammianoss
      Witam!
      Mam problem z podnośnikiem w moim agrotronie 6.15 z 97r, mianowicie od razu po odpaleniu ciągnika podnośnik sam się podnosi do góry, do samego końca i próbuje dalej gdyż ciągnik przygasa, dopiero jak aktywuje centralkę to mogę go zatrzymać i opuścić na dół. Gdy ustawie przełącznik na pozycje neutralną to podnosi do góry, jak ustawie na podnoszenie to podniesie do ustawionej maksymalnej wysokości i delikatnie unosi się dalej. Wydaje mi się, że to rozdzielacz się zaciął, a na panelu EHR nie wyświetla się żaden błąd. Miał ktoś podobny problem? Nie długo trzeba jechać w pole a ciągnik niesprawny, a awaria stała się w trakcie żniw.
      Pozdrawiam
×