Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

WITAM.

 

MAM PROBLEM Z K110

KUPIONY NOWY W PL W 2008 ROKU.

NA POCZĄTKU NIE BYŁO Z NIM PROBLEMU CHOĆ JAK PRZESIEDLIŚMY SIĘ Z MTZ 82 TO NIE ZWRÓCILIŚMY NA TO UWAGI ŻE CIĄGNIK NIE MA MOCY ALE PO ROKU STAŁ SIĘ BARDZO SŁABY.

DLA PRZYKŁADU; 2 PRZYCZEPY PO 6 TON ZIEMNIAKÓW TRASA 12 KM DO KROCHMALNI ŁOBEZ(ZACHODNIOPOMORSKIE) NA GÓRKACH TRZEBA REDUKOWAĆ BIEGI NA 2-KĘ. WZYWALIŚMY SERWIS 2 RAZY, ZA PIERWSZYM RAZEM ( PODOBNO) SERWISANT PODWYŻSZYŁ MOC DO 130KM(CO CIEKAWE ŻADNEJ HAMOWNI TYLKO KOMPUTEREM, TERAZ TO WIEM ŻE TO ŚMIECH NA SALI)- PO TYM DALEJ TO SAMO, CIĄGNIK BARDZO SŁABY, MTZ 82 POD GÓRKĘ Z 2 PRZYCZEPAMI BEZ PROBLEMU, A DF SIĘ PO PROSTU MĘCZY. TO SAMO W CZASIE ORKI ITP. ZA DRUGIM RAZEM TEŻ COŚ TAM SPRAWDZALI I BEZ EFEKTU.

CIĄGNIK MA 900MTG.

CO TO MOŻE BYĆ?

CZY MOŻLIWE ŻE JEST COŚ ZAPCHANE?

PALIWO KUPUJEMY NA STACJI ORLEN

PROSZĘ O POMOC

NIE MAM JUŻ DO NIEGO SIŁ

ZNAJOMY MA 130STKĘ I POD GÓRKĘ CZASAMI W OGÓLE NIE REDUKUJE BIEGÓW A CIĄGA 20TON !!

Opublikowano

jest coś takiego w tym ciągniku jak odma,membrana gdzieś zaraz pod podłogą kabiny w okolicy lewarka sprzęgła znajomy z serwisu robił juz 2 takie przypadki jak opisujesz tylko ze tam był gwałtowny spadek mocy...

Opublikowano

z tego co wiem to odma jest odpowietrznikiem ma za zadanie ,,wywalac" powietze z silnika lub skrzyni zeby sie nie robilo nadcisnienie

 

mozesz tez sprawdic czy ma odpowiednia dawke paliwa (pompa wtryski) ale 2 letnim ciagniku to raczej powinno byc ok chyba ze zalales jakies straszni syfiaste paliwo

Gość Profil usunięty
Opublikowano

Sposób opisu usterki/wady jest mało klarowny i bardzo względny...Więcej konkretów i przykładów.

Opublikowano

a JAK MAM INACZEJ OPISAĆ USTERKĘ.

NIE MA SIŁY UCIĄGU. CIĄGNIK KTÓRY MA 100KM, TO MTZ 82 LEPIEJ SZEDŁ POD GÓRKĘ Z PRZYCZEPAMI, A TYM MUSZE REDUKOWAĆ NA 2-KĘ.

LUDZIE MAJ NOWE BIAŁORUSY I CIĄGAJĄ 20 TON BEZ PROBLEMU A JA TEN PROBLEM MAM.

Opublikowano

hm, jak sprawdzic tą drożność?? ktoś spotkał się z takim przypadkiem.

Szczerze mówiąc to c 360 pod górkę z 2 przyczepami i takim samym obciążeniem jeździłem na dwójce. A co dopiero ciągnik który niby ma 2 razy więcej koni.

Opublikowano

Tłumik w nim chyba powinien być przelotowy, tłumi dźwięki na zasadzie rozpraszania fal. Więc powinien świecić się na wylot. Najprościej byłoby trochę pohałasować sąsiadom, czyli zdemontować i zrobić próbę bez niego oraz obadać ten tłumik w rękach. Fachowo,profesjonalni , to podłączyć manometr przed tłumikiem i sprawdzić ciśnienie(tak bada się drożność katalizatorów), a nie powinno być jego wzrostu.

http://www.openstore.pl/sklep,303,33,0,0,4048,1.html#

Opublikowano

sprawdź intercooler. i połaczenie miedzy intercoolerem a silnikiem. trzeba sprawdzic czujnik doładowania powietrza w silniku sprawdzic turbine czy ona tez nie oszukuje. za mało mtg zeby stracił az tak na mocy. po pierwsze dlaczego serwisant podkrecił ci go na 130km? mozesz przez to stracic gwarancjie bo jesli on jako diler sobie z tym nie poradził ciagnik pójdzie dalej i moga to uznac za ingerencje poza gwarancja a jedyne co mógł zrobic to zmienic dawke paliwa. skoro miał komputer powinien sprawdzic wszystkie parametry ma to jak na dłoni. po to cymbał ma komputer i program diagnostyczny zeby wyłapac wszelki błędy i nie prawidłowości. sprawdź intercoler i powietrze czy trafia go tyle ile powinno. i to o czym pisali koledzy. jezeli nie zauważyłes dymienia ubywania oleju z miski czy wody w oleju "góre" silnika tłoki pierscienie głowice i uszczelki mozna uwazac za dobre. a jak pracowałeś nim długo i zatrzymałes nagle próbowałes odkrecic miarke oleju? czy wyczuwalne jest tak ciśnienie moze byc cos nie tak z odpowietrzeniem.

Opublikowano

Tak jak pisałem na początku, przyjechał kolo z serwisu i to co wiem teraz to jego zwiększenie mocy polegało na podniesieniu dawki paliwa. To nie pomogło.

kupiliśmy ciągnik w jaryszkach i stamtąd przyjeżdżali jak dotąd serwisanci. Teraz już mam ich dość bo byli 2 razy i nic nie pomogło. może lepiej wezwać autoryzowany serwis producenta? Zapłacę im tylko i wyłącznie w przypadku gdy po ich robocie podczepię przyczepy i sprawdzę to w czasie jazdy. Sam nie znam się na tym na tyle żeby sprawdzać intercooler, czujnik powietrza itp.no chyba że ktoś mi podpowie jak to się sprawdza. Z tego co wiem, serwisant za 1 razem podłączył kompa i nie stwierdził żadnych nieprawidłowości. A co do odpowietrzania? chodzi o tzw. odmę?

Opublikowano

masz racje zrób test a najlepiej to podejdz do tego bardziej profesjonalnie i wysyłaj zgłosdzenia awari poczta poleconym za potwierdzeniem odbioru żądaj wpisów to ksiązki gwarancyjnej zeby pózniej nie obrócili kota ogonem. powiedza ci ze nic takiego nie miało miejsca. Uwazaj na to!! z nim krótko!!! :blink: nie wazne jak słodko mówia i co obiecuja. najlepiej było by ciagnik podłączyc do hamowni wtedy miałbys jasno na papierze ze cos jest nie tak z jego moca. moze spróbuj zagrac tak z serwisem fabrycznym ty dajesz zamawiasz hamownie i za nia płacisz jak okaze sie jednak masz racje oni zwracaja ci koszty jesli okaze sie ze jednak oni maja racje ty pokrywasz wszystkie koszty. fabryczny przyjedzie wtedy kiedy dostanie info od jaryszek ze sami sobie nie moga poradzic

Opublikowano

Śmiech na sali.

Dzwoniłem do Jaryszek opowiedziałem historię, a oni są zieloni, wcale nie dziwi ich fakt że zdecydowanie słabsze ciągniki tzn MTZ czy nawet c 360 lepiej zachowują się w transporcie !!!! Masakra nikt nie wie o co chodzi. Serwisant nic mi nie podpowiedział, wydałem grube pieniądze na sprzęt od nich a oni zlewają sprawę !! Do kogo mam dzwonić?, serwis główny odsyła mnie do Jaryszek, Jaryszki do serwisu centralnego i tak w kółko. Szkoda gadać.

Opublikowano

Piszesz, że słaby jest tlyko w transporcie. W pługu ma wsytarczająco mocy? Dawniej w transporcie miał wiecej mocy czy od nowosci w transporcie był słaby?

Opublikowano

nie pamiętam dokładnie z jaką prędkością jeżdżę, to był strzał:(. Tak czy inaczej jest słaby strasznie, może coś w tym jest że orka jest ok a transport już gorzej?

Opublikowano

weź pod uwagę, że MTZ osiąga 25 km/h na najwyższym biegu a Ty swoim DF na 3 medium :( całkiem inne skrzynie wiec lepiej porównuj prędkości z jakimi się poruszają pod górę a nie na jakim biegu.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Podobna zawartość

    • Przez daizor
      Tak jak w temacie kompletna serwisów-ka w języku angielskim.
       
      Instrukcja do pobrania :
      http://www.wrzucaj.com/518069
       
      Proszę o wciśnięcie "głosuj na post do góry"
      W sprawie hasła do archiwum pisać na PW
    • Przez arty
      Jak prawidłowo używać tzw sprzęgło pięciominutowe WOM w ciągniku Deutz/Same/lamborghini?

      Mam z lewej strony dźwignie z pozycjami - Wałek WOM zależny od prędkości jazdy/luz/wałek zależny od obrotów silnika.
      Aby przełączyć dźwignię z luzu na zależne od prędkości jazdy mogę to zrobić przy pracującym silniku - nic nie zgrzyta - aby przełączyć z luzu na zależne od obrotów murze zgasić silnik bo w przeciwnym razie jest zgrzyt.... (sprzegło pieciominutowe cały czas wyłączone). Aby wałek zaczął się obracać muszę jeszcze przekręcić elektryczny przełącznik....  -nie znam sie na tym ale to chyba to sprzęgło pięciominutowe.... - tym też wyłanczam WOM np na nawrotach...
      Gdzieś słyszałem ze  aby nie zużywało się jakieś tam łożysko powinno sie po skończonej pracy z WOM wyłączyć sprzegło pieciominutowe - właczyć luz na dzwigni i następnie sprzegło pieciominutowe znow przelaczyc na pozycję załączone tak jak w trakcie pracy WOM. Nie wiem czy ta instrukcja dotyczy konkretnej marki czy w ciagnikach SDF też powinno sie tak robić???
    • Przez tomek3105
      witam mam problem z ciagnikiem lamborghini premium 1060 
      mianowicie problem polega na tym że ciezko wrzucic bieg roboczy szybkie wolne każdą serię jak przerzucę na jadę do przodu to jest troszkę ciszej tak samo do tyłu na luzie na rozłączonej skrzyni jest najciszej jest to wersja bez połbiegów
      pompa hydrauliczna nowa
      nie wiem już czego się złapać
      kalibracja zrobiona 
      tarczki sprzęglowe zrobione 
      brak błędów na komputerze
      jest taki objaw e stuka po lewej stronie skrzyni przy silniku na wysokości jak kończy się kosz sprzęgłowy ale w samym koszu nie  było nic uszkodzone poszły nowe uszczelniacze  nie wiem co jest 
      już dużo kasy włożone i nie wiadomo o co chodzi 
      proszę o pomoc 
    • Przez radek8817
      Witam posiadam deutz agrotron mk3 135 swieci mo się kontrolka emc ładnie zapala wszystko niby działa ma moc tempomat dziala od czego ona może byc. Kolejna kontrolka  to zolw cały czas swieci zokw Skrzynia 6biegow 4 polbiegi ciagnik jezdzi normalnie szybko jak ja wyłączyć?. Kolejna sprawa pokazuje mi włączony Przedni wom i obroty przedniego womu ciagnik nie posiada przedniego womu nawet włącznika do niego ktoś cos moze podpowie o co tu chodzi 
    • Przez Wojtas3c
      Posiadam Same Silver 100.6 i potrzebuję zrobić hamulec ręczny. Od dołu skrzyni jest okienko z dojściem do hamulca postojowego. Spuściłem olej ze skrzyni i tylnego mostu około 60l i mam wgląd na klocki hamulcowe, które znajdują się na wale, tylko nie mam pojęcia jak je zdemontować ponieważ są już zjechane. Klocki te są przełożone poprzez okrągłe tarcze hamulcowe tzn. zasada jest taka że jeżeli zaciągam ręczny to wtedy zaciskają klocki tarcze hamulcowe na wale skrzyni. Tarcze hamulcowe są frezem osadzone na wale i moje pytanie czy one są osadzone na stałe czy na frezie powinny się przesuwać. Oczywiście wszystko pracuje w oleju.
      Poglądowy schemat https://sklep-agroland.pl/CZESCI-DO-CIAGNIKOW/Sektor-klocek-hamulca-recznego-jednostronny-0.171.5451.2
       
      Proszę o podpowiedź w jaki sposób zdemontować klocki i czy tarcze hamulcowe są przesuwne czy stałe na wałku.
       
      Pozdrawiam

×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v