Skocz do zawartości

International 856 XL


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano (edytowane)

Ja w swoim 845xl 86r. od samego początku mam hipol 80W-90 GL-4 - jak w poniższej instrukcji spełnia normę

http://www.fotosik.p...854e8ca570.html - do przetłumaczenia język francuski

 

Kiedyś czytałem że GL-5 nie można używać do skrzyń z synchronizacją bo wpływa to na korozję metali szlachetnych ale nie mogę tej lektury znaleźć

Edytowane przez macin87
Opublikowano

Panowie mam problem z 845 xl. Dzisiaj sobie odpaliłem ciągnik popracował jakies 15 min. i zaswieciła sie kontrolka od oleju. Ta co pali sie razem z tą od ładowania po przekreceniu kluczyka od razu zgasiłem ciągnik, Postał chwilke i znowu odpaliłem, kontrolka sie nie swieciła i po jakichś 2 min mrygała i po chwili swieciła si cały czas. Pierwsze co spraawdzic czujnik ??

Opublikowano

@IEA sąsiad tak miał to silnik był do remontu, ale ewentualne sprawdzenie ciśnienia nie zaszkodzi ewentualne sprawdzenie pompy olejowej silnika

 

@international845XL nie wierz ludziom ze sklepu ich wiedza dotyczy ciągników MF z 3060 i pochodne (popularnych kilka lat temu) Ta seria case-ów nie używają oleju ze skrzyni do hydrauliki w przeciwieństwie do MF ale hydraulika powinna być zalana hy-tran ultra

Opublikowano

Witam panowie. Posiadam internationala 745 xl i moje pytanie brzmi ciaagnik nie jest wyposażony w pneumatyke chce podpiąć do niego przyczepe i teraz przyczepa musi być z hamulcem najazdowym lub własnie czy ciągnik może być podpięty do przyczepy z hamulcem hyddraulicznym ????

Opublikowano

czesc Forumowicze jestem nowy tutaj od nie dawana a mam maly problem ze swoim internationalem 745 xl tylko nie wiem czy dobrze tutaj trafiem w dobrym dziale:) jesli nie to sorki nastepnym razem sie poprawie:) a mianowicie chodzi o hamowanie przyczepy tzn dokladniej jak zrobic bo mam problrm taki ze niby wyjscie hydrauliczne do tego tego mam z tylu ciagniaka i jakis olej czy to plyn z niego sie wydostaje ale jak podlacze silownik zeby sprobowac to jest zero reakcji i nic sie nie dzieje i po prostu teraz juz sam nie wiem czy cos jest zepsute czy wyjscie tylko jest takie dla picu zeby bylo. bo chcialem zrobic hamulce hudrauliczne w przyczepie zakupilem silowniki a tu sie okazuje ze nie dziala niestety. prosze o pomoc i z gory dziekuje :)

Opublikowano

Dzisiaj właśnie skończyłem moje hamulce hydrauliczne -śmigają lepiej jak pneumatyk .Może masz nie sprawne przy ciągniku gniazdo i nie otwiera ci strumienia ciśnienia .Trzeba sprawdzić wszystko po kolei .Po pierwsze czy jest stan oleju hydraulicznego ,czy jest stan płynu hamulcowego w ciągniku - gdyż to działa w ten sposób że ciśnienie płynu z małego zbiorniczka w ciągniku poprzez pompy hamulcowe otwiera zawór oleju hydraulicznego który daje ciśnienie na szybkozłącze gniazda hamulcowego - z tyłu ciągnika. Ja przy 845 XL miałem je zepsute i musiałem kupić komplet gdyż sama wtyka do przyczepy nie chciała się załączać z gniazdem -koszt w GRENE -wtyka przyczepy 57zł ,gniazdo ciągnika 97 zł .Skoro po sprawdzeniu tego nie będzie ci działać to kłopotliwa sprawa -pozostaje ci do sprawdzenia zawór hydrauliczny /3404607R2 - 845 XL / umieszczony centralnie pod kabiną.

Opublikowano

Witam. Dzisiaj przy orce urwała mi się ta ośka 2 od tylnego tuz. Wyciągałem tego pręta i nie wiem co tam jest w środku na tym pręcie założone.

post-9883-0-06884600-1329771827_thumb.gif

Opublikowano

Czyli nie ma tam żadnego łożyska igiełkowego, bo widziałem jakby tam się coś kręciło na środku.

Opublikowano

witam mam taki problem z 856xl... od kilku dni podnosnik przestal opuszczac mi ciegna. zaczelo sie od coraz to wolniejszego opuszczania a teraz mimo ze mam zalozony plug cztero skibowy czyli dosyc ciezki potrzebuje na opuszczenie ok 20 min. co to moze byc??????

Opublikowano (edytowane)

zobacz czy ciegno od regulacji podnosnika(pod kabiną) ci nie spadło mi kiedys spadło i przestało działac a jak nie to to może zatkało ci jakis wąż albo zawór zwrotny sie zacioł pzdr

Edytowane przez wsiok
Opublikowano

Może umiałby ktoś mi pomóc, a mianowicie kupiłem Case 856 plus z 94 roku i jest pare rzeczy do zrobienia , i tu może pytanie wiesz może co jest przyczyną nie pokazywania prędkości na liczniku - poprostu jest 0.00 i przy przyspieszaniu nic nie zwiększa sie wartość , gdzie szukac problemu? Druga rzecz ktora nie działa to hamulec , hamuje tylko na jedno koło tylne a przód w ogóle nic, napędy działają itd tylko ze nie hamuje a czytałem ze powinien , gdzie szukać usterki. I jedna mysle ze najpoważniejsza usterka to nie działający półbieg, jeździ pracuje ale na szybkim a na wolny gdy przełączę to nie jedzie w ogóle , bardzo byłbym wdzięczny gdyby ktos umiał mi pomóc. Może również orientuje sie ktos w kosztach naprawy półbiegu. Reszta ciągnika jest ok biegi chodź nie wyskakują , ręczny działa podnośnik również. Pozdrawiam i czekam na pomoc .

Opublikowano (edytowane)

No to wolne biegi nie działają , a ktos ma pomysł do czego sie dobrać przy hamulcach ? jak pedałem sie naciska i tak jakby pompki w ogóle nie było , odkręci sie odpowietrznik cos tam wypluje i po zakręceniu można deptać i nic , żadnej poprawy tak jak to jest przy odpowietrzaniu ze powoli rośnie pedał. I nie wiem gdzie swój początek bierze prędkościomierz...

Edytowane przez PronarekP5
Opublikowano

A więc zrobiłem ten podnośnik znaczy wyciek oleju przy ramionach. W agromie zamówiłem z Granitu uszczelniacze do tego podnośnika 20zł za sztukę numer tej części to 3217570R1 na rysunku 5 wchodzi on w środek części numer 6 jest on z takiej niby to pianki. Nawet nie spuszczałem oleju ze skrzyni, tylko trzeba uważać żeby tego pręta całego nie wybić tylko zostawić w tych łożyskach kulowych.

 

w rzeczywistości nie ma numer części 7 i 8 bynajmniej tak u mnie jest.

Mam pytanie. Dlaczego to przechodzi przez skrzynie? Czy to czemuś służy ?

Opublikowano

Dobre pytanie. Pręt przechodzi przez korpus tylni skrzyni, tam pod wałkami odbioru mocy. Olej tam na pewno jakiś jest bo cieknie, proste.  Inżynierom którzy projektowali te rozwiązanie coś po głowie pewnie chodziło dlaczego tak zrobili. Po pierwsze prościej było przebić ten pręt przez skrzynie i wstawić uszczelniacze. Po drugie więcej może przenosić obciążenia. Bo jak by przykręcili śrubami mocowanie ramion to pierwsza praca polowa z pługiem i trafiony kamień podczas orki i awaria.

 

Opublikowano

witam. Mam case`a 1056xl od niedawna i taki problem z hamulcami. Mianowicie: po przejechaniu kilku kilometrów zaciskają się hamulce i jest koniec jazdy:/ nawet gdy ich w ogóle nie używałem to po prostu ciągnik zaczyna zwalniać i za chwilę stop. pedały robią się twarde że nie mogę wcisnąć. Pod maską jest ta pompka i tam poluzuję te `Kalamitki` co są dwie obok siebie, spuszczę trochę płynu i jadę dalej. Od początku, gdy go mam tak nie było aż od niedawna. Ma Ktoś pomysł na to?? :)

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Podobna zawartość

    • Przez Sebastian
      Jaki ciagnik na 20-26ha nie zwracajac na cenne (no moze nie wiecej jak 180tys)?? I jakie maszynny do niego??
    • Przez SawekOcha
      Witam. Poszukuje posiadaczy ciągnika case cs 86. Mianowicie chciałbym się dowiedzieć jak sprawują się te ciągniki i co jest w nich wadliwe. Ile pala.
    • Przez Andre8989
      Witam. Mam pytanie czy w case 5120 olej na hydraulike jest w osobnym zbiorniku czy razem ze skrzynią biegów.
    • Przez grzybekkee
      Witam. Mam problem z nowo nabytym ciągnikiem Case 5130. Problem polega na tym, iż nie ma możliwości sterowania podnośnikiem, ani przyciskami na błotnikach, ani dźwignią na panelu. Sterować można jedynie joystickiem, lecz te sterowanie również jest zepsute, ponieważ na 5 z 6 pozycji podnosi, a w jednej pozycji opuszcza. Do tego pokrętło z trybami pracy można przekręcić o 360°. Aha, i ta kontrolka (N) ciągle mruga.

      Poprzedni właściciel twierdzi, że problem pojawił się podczas regeneracji pompy, więc jest taka możliwość, że coś źle podczepił.
    • Przez Padykilos
      Witam, zwaracam się do was z prośbą o wytłumaczenie różnic pomiędzy tymi modelami. Na pierwszy rzut oka wyglądają tak samo, a z tego co pamiętam to seria T5 zaczynała się od 99KM. Proszę o pomoc pozdrawiam . 
×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v