Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Wybrane dla Ciebie
Opublikowano

Witam

Chciałem dzisiaj odpalić swojego ursusa i raz zakręcił i nagle staną tak że się go nieda ruszyć więc zadzwoniłem do swojego mechanika i powiedziałem mu co się stało więc przyjechał rozkręciliśmy i okazało się że urwał się wał pompy i nie wiemy teraz dlaczego się urwał i ile kosztuje taki wał

Opublikowano

Dlaczego się urwał? Zmęczenie materiału. A co do ceny wałka to nie powinno być coś wielkiego gorzej jest z założeniem bo musisz oddać całą pompę do pompiarza a za wymianę mogą trochę skasować, oby sekcje były w dobrym stanie

Opublikowano

A  sam regenerowałeś pompę? jeśli masz  sprzęt to możesz  , ale  nie  sądzę skoro  zadajesz  takie  pytania .

Jeżeli  była  regenerowana  2  tyg  . temu to powinna  być na  gwarancji 

Opublikowano (edytowane)

Witam. Mam do was pytanie pompa robiona rok temu. 2 miesiące po gwarancji. Wszystko było wymienione kosztowało 500 zl. I ciapęk dopiero przedwczoraj i dziś dostał ostro po garach. I wycieka olej z pompy przez filterek pompy i z z uczelnienia pokrywy regulatora. Wcześniej tak nie było ale i ostro nie dostał od regeneracji. Oleju wlalem 0,6 litra. I dalej tam jest olej nie ropa. Czyżby za dużo oleju ? Oraz jak się dobrze rozgrzeje to raz na jakiś czas po spuszczeniu z obrotów I dodaniu gazu puści trochę białego dymka i mulowato się wkreca na obroty ale nie zawsze raz na jakiś czas. Po dodaniu postukiwal ze dwa razy lecz mi się wydaje że to w skrzyni lub sprzegle bo napęd wom włączony był a jest trochę wyrobiony. Sorki za pisownię ale tel. chce być mądrzejszy odemnie. Pozdrawiam

Edytowane przez Krzysiek1922
Opublikowano

Oznacza że nieszczelność jest.A bardzo cieknie czy tylko sączy ?

Bo jak sączy to bym zostawił ale jak bardzo cieknie to dałbym do pompiarza żeby sprawdził i uszczelnił.

Opublikowano

Witam mam do regeneracji pompę paliwową w moim "trupku" czy ktoś z forumowiczów kupował pompę od Firmy Maniek - Jan Szypryt Piastoszyn ul. Krótka 1, 89-506 Kęsowo nie mogę znaleźć w sieci opinii ww firmy i czy da się coś "ulepszyć" w pompie bo sprzedawca pisze np że ma ona wzmacniane sekcje FPE9-3U 
jestem ciekaw waszego zdania smile.png

 http://www.emaniek.p...ekcje-p-38.html

Opublikowano

Nie wiem kolego czy doczekamy się na jakąś odpowiedz w sprawie tej firmy. Bo wiesz wszyscy pokupowali zachodnie wynalazki i c 360 nawet znać nie chcą, wiec chyba tylko my mamy te "trupki"  :D :lol: . Ja powoli szykuje się na remont na wiosnę i tez szukam dobrych części. Pompę, wtryski i plecak chce zregenerować.  

Opublikowano

Panowie, pytanie.

 

Czy do C 328 można założyć pompę wtryskową z C 330? Zrobiłem taki manewr i teraz ciężko pali ale najgorsze jest to że bardzo mocno kopci. Na niskich obrotach lekko niebiesko, na wysokich czarno i bardzo intensywnie. Przerobiłem już instalację paliwową na C 330  (powrót z pompy bezpośrednio do baku połączony z przelewem z wtrysku) i chodzi przynajmniej w miarę równo. Kopci nadal. czy jest szansa coś z tym zrobić czy muszę sie przeprosić ze starą pompą.

 

 

 

Opublikowano (edytowane)

Tak można ja mam przy silniku c-330 pompę c 325 i jest ok.Masz źle zapłon ustawiony.Najprawdopodobniej masz za wczesny zapłon.

Edytowane przez denis667
Opublikowano

Rozmawiałem z kilkoma "mechanikami" i twierdzą, że dawka w pompach C330 nie ta, że wtryski nie daja rady i najlepiej założyć starą. Był "szpec" i mówił, że tak ma kopcić (chyba bardziej ekologiczna jest elektrownia Bełchatów) i przede wszystkim, zapłon jest dobrze ustawiony. Kupiłem bak od 330 (na powrocie śruba 14), kilka drobiazgów i w sklepie zostało niecałe 400zł, troche szkoda jeśli z tego ma nic nie wyjść (pompe od 330 mam nówkę sztukę i szkoda żeby się zmarnowała) Czym te pompy się różnią i może do 330 pasuje od 328 i 325 a na odwrót nie? Nie znam się...


A jeśli pasuję to co zrobić żeby to działało...

Opublikowano

Ją bym powiedział że raczej za późny kont wtrysku i może wtryski trochę leją najlepiej spróbuj pokręcić regulacją konta wtrysku (zapłonu)w jedną i drugą stronę i zobaczysz kiedy będzie lepiej.

Opublikowano

Chodził równo i nie kopcił. Przy trochę wiekszych obrotach jak każdy ale naprawdę symbolicznie. Powód wymiany prozaiczny. Po zapowietrzeniu nie udało się go uruchomić. Pompka nie stawiała praktycznie żadnego oporu. Przyszedł gość i wstyd się przyznać, ale powiedział, że w pompie od paru ładnych lat nie było grama oleju. Z tym miał racje. Poza tym stwierdził, że stara nie nadaje się do użytku. Jak poprosiłem to założył nową po czym stwierdził, że to nie bedzie działać:)


czyli szukać gościa, który to będzie umiał ustawić?

Opublikowano

Była nowa, nieużywana i tydzień temu sprawdzana na stole. Mowił, że igła. Problem w tym, że rozmawiałem z dwoma macherami (koledzy) i mówią, że w 328 nie bedzie działać. I nie wiem jak jest naprawdę. Po tym jak koło tego robił to nie bardzo wierze w profesjonalizm tego Pana....


A pompa nowa z plombami (mielec, nigdy nie pracowała na silniku). Nie zakłada wcześniej bo stara chodziła ale zalana olejem i u pompiarza o ile dobrze pamietam ze dwa razy pracowała na stole, żeby właśnie nie była zastana.

Opublikowano

Witam,

jestem totalnie świeży jeżeli chodzi o mechanikę więc wybaczcie błędy

problem z pompą zaczął się na początku października, w trakcie bronowanie "ciapek" zaczął nagle tracić moc, zauważyłem ze paliwo nie dochodzi do przewodów wysokiego ciśnienia tylko wypływa zaworem tłoczącym. Z braku czasu zająłem się tym problemem jakoś w grudniu i do dziś nie mogę sobie z tym poradzić. Zdjąłem przewody wysokiego ciśnienia i okazało się ze pompa tak jakby nie ma siły podać paliwo do przewodów. sprawdziłem drożność przewodu od baku, wymieniłem filtry paliwa, wymieniłem przewód pompy zasilającej oraz wtryskowej, odpowietrzałem układ i ciągle nic, w końcu wymieniłem całą pompę wtryskową ale nie rozwiązało to problemu. Próbowałem odpalać z akumulatora, podłączyłem go do auta oraz odpalałem go "na pych".  Macie może jakieś propozycję co mogę jeszcze zrobić??

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Podobna zawartość

    • Przez miśc360
      Dzień dobry,
      W c330 na 1 stopniu przełącznika grzeje świece żarowe, czy przy kręceniu rozrusznika też powinny grzać?
      Przy kręceniu u mnie grzeją, gdzie jest oryginalny przełącznik, a ciągnik z 1973. Tylko pytanie jak ma być, bo z nudów podłączyłem kontrolkę od świec żarowych i właśnie grzeje przy kręceniu, bo sprawdzałem na odprężniku bez odpalania.
      Jak jest u was?
    • Przez prezesss89
      Witam, kupiłem kiedyś pompę c360 3p po regeneracji tylko bez dekla górnego, dekiel mam już kupiony nowy i składam sobie ją w całość tylko mam pytanie jak  powinna być założona ta sprężynka? Pompa będzie zamontowana do Ursusa c360 3p. Na pompie nie mogę znaleść kodu (ewentyalnie w którym miejscu go szukać?) 

    • Przez ferdek2620
      Cześć 
      Miał ktoś problem z żółwiem zającem w Fergusonie 2620?
    • Przez Dominik07
      Witam od jakiegos czasu przybywa mi oleju w silniku co moze byc przyczyna(new holland t3040 )
      Wykluczylismy dostawanie sie paliwa bo olej nie ma zapachu ropy
      Wiec teraz sprawdzany mozliwosc oleju hydraulicznego,wymienilismy uszczelki na pompie.
      Jesli ktos ma pomysl to prosze pisac
       
    • Przez agrosoltys13
      Witam! Szykuje mi się teraz wymiana oleju w zetorze 7011 i chciałbym się dowiedzieć o waszej opini o oleju mobil delvac. Już od 15 lat zetor chodzi na turdusie  ale słyszałem że mobil jest lepszej jakości i jest odrobinę droższy od turdusa ale może akurat warto dopłacić parę złotych do oleju.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v