Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Jakie mogą być przyczyny że nie działa wom w td5050 tzn nie działa tylko na obrotach 540. Ciągnik jest z 2012roku i dopiero w tym roku WOM był pierwszy raz używany w przetsąszarce do siana i po chwili się rozłączył i teraz działa tylko w pozycji tej co się steruje obroty gazem,

Opublikowano

Jakie mogą być przyczyny że nie działa wom w td5050 tzn nie działa tylko na obrotach 540. Ciągnik jest z 2012roku i dopiero w tym roku WOM był pierwszy raz używany w przetsąszarce do siana i po chwili się rozłączył i teraz działa tylko w pozycji tej co się steruje obroty gazem,

 

ja w swoim nie widze regulacji WOMu inaczej jak tylko obrotami silnika więc nie bardzo kojaże ale WOM mam załączany hydraulicznie więc jak zgasze ciągnik to WOM sie wyłączy bo braknie ciśnienia w układzie hydrauliki

co do usterak bo czytałem troszke ten temat to miałem wyciek między skrzynią a silnikiem (serwis stwierdził że co drugi to ma , ponoć fabryczne uszczelniacze są wadliwe), wyciek ze zwolnic(okazało sie jak na serwis zajechałem), a wszystko sie zaczeło jak wysuneła sie tulejka co łączy wał z przystawką od przedniego napędu , było to w trasie więc jak zjechałem do domu i serwis przyjechał to sie okazało że troszke frezy zmieliło na wałku przystawki i musieli go wymienić. Dodam że było po przy 50mth więc odrazu naprawa i przegląd. Inna sprawa że troche za wcześnie na tyle usterek na raz .

Opublikowano

Jest z tyłu ciągnika przełącznik z obrotów 1000 na 540. A w ciągniku obok siedzenia jest wajcha która się popycha do przodu i wtedy wom powinien się obracać z taką prędkoscia jaka ustawisz za ciągnikiem a więc albo 1000 albo 540. No i wtedy u mnie nie działa. Jest druga opcja wajchę się pociąga do tyłu no i załącza się wom i wtedy sterujesz obrotami gazem,no i wtedy im szybciej jedziesz tym szybciej wom się obraca. Mi podczas pracy przestał działać no i nie wiem co się mogło stać.

Opublikowano

jakie EKO tam jest 540 i 1000

niby na liczniku obrotów jest EKO tylko nigdy sie z tym nie bawiłem zresztą też nie doczytałem może co i jak

wałek mi chodzi normalnie a przez skrzynie nie sprawdzałem bo nie mam takich maszyn więc trza by było komuś pewnie z tyłu stanąć coby to sprawdzić

Opublikowano

Dzwoniłem i było tak jak myślałem a więc. Przez telefon nic panu nie powiem trzeba przyjechać i zobaczyć 1h pracy to 100zł + dojazd jak się pan zdecyduje to proszę dzwonić na razie bo nie mam czasu mam dużo roboty dowidzenia. Zbliża mi się przegląd tzn wymiana olejów itp. Serwis chce 1500zł brutto za ten przegląd. Właściwie co oni robią podczas drugiego przeglądu i czy nie lepiej samemu zrobić

Opublikowano

ja mam td 5040 i drugi przeglad 550zł jesli dobrze pamietam. a skda ta cena 1500zł? za co za wymiane filtra paliwa oleju i oleju w silniku i nasmarowanie tura. chyba ze cos mi sie pomyliło albo zle czytam.

Opublikowano

chyba nie masz zamiaru zamawiać serwisu do przeglądu i wymiany oleju i kilku filtrów, bo to można samemu zrobić

 

Właśnie nie wiem co robić próbuję się dowiedzieć co tam trzeba wymieniać po 500mth ale bez efektów. Tylko gdybym ich zamówił to by mi zobaczyli do tego wom co tam się dzieje. Sam to się nie znam ojciec c360 to ma opanowana sam wszystko robił silnik itp. a w tym to sam nic nie zrobi.

Opublikowano

po 500mth wymień olej w silniku i filtr, filtr od hydrauliki, przeczyścić wszystkie papierowe filtry powietrzne, a z tym womem to trzeba pewnie spóścić olej ze skrzyni i odkręcić tylny dekiel i tam patrzeć co jest nie tak (jak z zewnątrz wszystkie dzwignie od womu są dobre)

Opublikowano

Koledzy powiedzcie mi co może być przyczyną że non stop wybija mi jeden z bezpieczników od świateł postojowych i to tylko z jednej strony....zakładam nowy na zgaszonym i działa; odpalam poszedł...nie wiem co to może być....skok napięcia, lipne bezpieczniki, zwarcie...instalacja jest ok.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Podobna zawartość

    • Przez jurek195
      Witam jestem ciekawy czy można do NH TD5050 dołożyć siłowniki do tylnego podnośnika
    • Przez antrak
      Witam wszystkich,
      w moim nowym nabytku NH TD5 105 z 2016 roku zaświecił się bład 3141
      jeżeli ktoś się z tym wcześniej spotkał to proszę o pomoc zanim zacznę wzywać serwisy
    • Przez MAVERICK232
      Witam. Mam problem z moim N H TD90 z kierowcą. Mimo wymienienia siłownika gazowego na nowy, kierownica idzie ruszyć do góry i do dołu. Czy ktoś miał może taki problem?
      Pozdrawiam 
      MAVERICK 
    • Przez Lukas85
      Od jakiegoś czasu zauważyłem ze w moim td90 jest jakiś dziwny dźwięk przy hamowaniu. Słychać jakby metal tarl o metal. Słychać to głównie przy gwaltowniejszym hamowaniu lub jak jest dość ciężko np jak cofa z opryskiwaczem do garażu i mocniej przy hamuje. Nie wiem dokładnie jak są zrobione te hamulce czy są tam tarcze czy jakieś bębny? Może ktoś przerabia ten temat i mógłby mi coś podpowiedzieć? Musze jeszcze tylko zrobić jrden test rozpisać pedały hamulca i sprawdzić czy przy naciśnięciu obu pedałów jest taki sam dźwięk cz tylko po którejś stronie bo podejrzewam ze na oba koła są oddzielne hamulce
    • Przez arek05
      Witam, mam problem że w ciągniku przy prasowaniu słomy wałek w ciągniku się kręci i napędza prasę, lecz gdy belka jest już bardziej zbita i pojawia się obciążenie WOM w ciągniku przestaje się kręcić pomimo załączonego wałka. Zaczyna się kręcić gdy da mu się bardzo wysokie obroty. Gdzie szukać problemu, czy tam jest jakieś sprzęgło i gdzie? Bardzo proszę o pomoc.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v