Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

w td ale na czym w silniku? jeśli tak to zapewne miske trza olejową ściągać coby podregulować jak w większości silników zresztą z tego co pamiętam to w silniku te ok 1,5 atm ma być

ja dalej z tą hydrauliką mam problemy tylko 100Atm na wyjściach a jak przygazuje na zimnym to nawet do 300 dochodzi

regulowałem już i nic nie pomaga był serwis to stwierdzili że uszczelniacze napewno na zaworach tych w pokrywie  kazali przywieść na serwis ale jak mi powiedzieli że ok 1400zł ma to kosztować to stwierdziłem że sam to zrobie , więc wimontowałem te zawory z pokrywy zawiozłem do nich powymieniali uszczelniacze i jest jeszcze gorzej, boje sie że to pompa padła a nie mam czym sprawdzić więc sie z serwisem przeprosiłem i jutro tam jade zobaczymy co powiedzą


chyba że o pneumatyke chodzi no to u mnie jest ok.7 atm i jak spuszcze powietrze bo nawet pare miesięcy i nic nie ucieka to w ciągu może 0,5 min. i jest ok

Opublikowano

nie wiem ile MTH ale podejrzeewam zawór jakiś

może powieszony?

jak mnie  w szkole uczyli kilkanaście lat temu to sprężarka chyba ok 12 atm powinna bić

 


nie doczytałem odnośnie skali ale prubowałeś hamować przyczepami?

bo skale masz za nisko na zegarze może?

jak piszesz że skala do 2,5 to masz aż za dobrze

Opublikowano

Na zegarach masz oznaczone,u mnie jest na żółto pokazane.

Geesy urwała się śruba od mocowania ładowacza tam pod spodem.

Teraz się zrobił większy problem bo padł wom, nie miał siły zagrabiarki kręcić. Koszt około 4000zł po 1200mth w tym wom może pracował z 200mth

Opublikowano (edytowane)

Tak karol2 I u Mnie jest na zegarach te 540E tylko że ja tej opcji WOM nie mam. Ja mam 540/1000 i w tej opcji są inne tryby Tak przynajmniej mi się wydaje, ale mogę być w błędzie tylko po co wtedy w opcjach za dopłatą tę 540E jest?

 

Edytowane przez mistsz
Opublikowano

miał ktoś problem z podnośnikiem ze po jakiejś półtorej godziny pracy nie chciał podnosić?

udaje się to tylko robić tylko tym "liftomarickiem" ale rączka już nie...

po ostygnięciu gdy ciągnik postoi wszystko wraca do normy itd

Opublikowano

Ja miałem coś podobny problem z podnośnikiem, tylko mi i lftomatic też nie działał jak olej się zagrzał. Przyjechał serwis zabrał ciągnik wymienił jakiś ring który przy składaniu na fabryce przycięli i teraz od 4 lat wszystko działa, ponoć 6 sztuk  z tego miesiąca montażu to miało.

 

Opublikowano

Witam. Chciałbym zamontować hamulce pneumatyczne i tu moje pytanie czy ktoś to robił. czy są gotowe zestawy do danego modelu czy trzeba dorabiać i ile to kosztuje?

Opublikowano

Mi też z montażem  w NH  6000(jakoś w maju), ale słyszałem że jakaś firma robi to za max 3000 do wszystkich typów i marek

Jak brałem nowy to mi chcieli 8000

 

Opublikowano

Witam,
poszukuje opini o td5.85, przymierzam się do zakupu i może znajde w tym temacie właścicieli owego modelu. Co o nim powiecie? jak z awariami i serwisem? Co potrafi? potrzebuje maszyny do transportu i tu pytanie ile tak naprawde potrafi się rozpędzić? Pisałem w temacie o tym modelu ale tam cisza;) 

Opublikowano

czy w nh td 5030 i td5 85 trzeba wciskac sprzegło przy właczaniu wom?

 

u mnie w td 5050 nie trzeba bo sie włącza hydraulicznie zresztą jak zgasze ciągnik i ciśnienie w hydraulice zaniknie to sama "wajcha" sie wyłączy   a jak u ciebie to nie wiem

co do moich problemów z podnośnikiem to na serwisie doszli po 3 dniach i moje podejrzenia sie sprawdziły _pompa

 

Opublikowano (edytowane)

niestety tak - ich pomyłki kosztowały mnie ponad 3500 razem oczywiście z nową pompą no i filtrem plus olej tylko nie wiem czemu aż 7l poszło (3oddali w bańce i oczywiście 10l policzyli)

ale jak im mówiłem że najprawdopodobniej pompa siedzi to stwierdzili że niemożliwe przy tych MTH (ok 350 było wtedy) i szukali od końca

sam sprawdzałem ciśnienie manometrem tylko nie miałem takiego coby do pompy bezpośrednio podłączyć bo sam bym to zrobiłł w 1 dzień za 1200 zł (czyli pompa) bo u nich na serwisie 1600 kosztowała ale jak zamontowali i mi dzwonili to oczywiście im powiedziałem że taniej widziałem to oni na to że mi ją mogą wymontować zpowrotem i starą założyć  tyle że jakbym miał im jeszcze za przekładke płacić to stwierdziłem żeby lepiej już nic nie ruszali

jeden plus że godzin pracy mniej policzyli przy targowaniu bo normalnie jak pytałem to 140 + vat

Edytowane przez jacenty113

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Podobna zawartość

    • Przez jurek195
      Witam jestem ciekawy czy można do NH TD5050 dołożyć siłowniki do tylnego podnośnika
    • Przez antrak
      Witam wszystkich,
      w moim nowym nabytku NH TD5 105 z 2016 roku zaświecił się bład 3141
      jeżeli ktoś się z tym wcześniej spotkał to proszę o pomoc zanim zacznę wzywać serwisy
    • Przez MAVERICK232
      Witam. Mam problem z moim N H TD90 z kierowcą. Mimo wymienienia siłownika gazowego na nowy, kierownica idzie ruszyć do góry i do dołu. Czy ktoś miał może taki problem?
      Pozdrawiam 
      MAVERICK 
    • Przez Lukas85
      Od jakiegoś czasu zauważyłem ze w moim td90 jest jakiś dziwny dźwięk przy hamowaniu. Słychać jakby metal tarl o metal. Słychać to głównie przy gwaltowniejszym hamowaniu lub jak jest dość ciężko np jak cofa z opryskiwaczem do garażu i mocniej przy hamuje. Nie wiem dokładnie jak są zrobione te hamulce czy są tam tarcze czy jakieś bębny? Może ktoś przerabia ten temat i mógłby mi coś podpowiedzieć? Musze jeszcze tylko zrobić jrden test rozpisać pedały hamulca i sprawdzić czy przy naciśnięciu obu pedałów jest taki sam dźwięk cz tylko po którejś stronie bo podejrzewam ze na oba koła są oddzielne hamulce
    • Przez arek05
      Witam, mam problem że w ciągniku przy prasowaniu słomy wałek w ciągniku się kręci i napędza prasę, lecz gdy belka jest już bardziej zbita i pojawia się obciążenie WOM w ciągniku przestaje się kręcić pomimo załączonego wałka. Zaczyna się kręcić gdy da mu się bardzo wysokie obroty. Gdzie szukać problemu, czy tam jest jakieś sprzęgło i gdzie? Bardzo proszę o pomoc.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v