Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

witam

ja mam z kolei problem z hydraulilką na wolnych obrotach strasznie powoli podnosi i obraca pługi (czyli całość coś nie halo) jak przygazuje to jest ok

jak kto może niech pomoże i najlepiej napisze co gdzie i jak

 

Opublikowano

ktoś wcześniej pisał o różnicach miedzy TD a nowymi NH. Ja mam Case i nam serwisant który po godzinach naprawia nam JX90 mówił że tylko pompa jest inna w tych nowych Farmalach reszta bebechów to samo. U nas po remoncie pompy podkręcił go trochę i jest znaczna różnica w pracach polowych. Na wiosnę do 115 ma iść ale by trzeba było zmierzyć wtedy moc przy nim

Opublikowano

no o tych mniejszych nawet nie pomyślałem bo nie mam. Podkręcił na pompie co to nie powiem bo już wróciła również z innymi parametrami z regeneracji i niestety jest również tak ustawiona że minimalne obroty na niej można 900 ustawić ciut przy dużo gdy ciągnik stoi. Spalania jeszcze nie mierzyliśmy ale jestem w 95% pewny że spadło ponieważ ciągnik ma lżej i teraz orałem na biegu 3/1 i 1500-1700obr do 1800 pod górkę w glinie bez redukcji gdzie zawsze schodziłem do 3/2 czasami 3/1. Ciągnik jest o wiele żwawszy wiec polecam ten zabieg każdemu. Nam ten serwisant robił po godzinach swojej pracy. Normalna stawka to 100zł/h plus dojazd tu brał 50zl i naprawdę nie opłaca sie brać innych mechaników którzy nie mieli styczności z danym ciągnikiem bo po prostu schodzi im to dłużej i na jedno wychodzi. No i plus tego że wyłapał resztę rzeczy które trzeba było podregulować:)

Opublikowano

Odświeżę temat.

Jak tam wasze ciągniki nie mają problemów z podnoszeniem maszyn powyżej 1tony.

Mi przywieźli nie dawno bronę talerzową 1200kg no to na zimnym oleju podniósł prawie do końca bez gazu.

Jednak jak poszedł do roboty i olej się rozgrzał no to już miał problem nawet z ziemi ją oderwać.

Po przyjechaniu do domu zaczeły sie lekko podświetlać kontrolki od napędu na 4koła i od wom. Rano już po ostudzeniu oleju było normalnie kontrolki pogasły. Ciągnik ma zrobione 800mth, nie miał zmienianego filtra hydrauliki i oleju czy to może być przyczyną słabego udźwigu.

Opublikowano

Zwiększał ktoś ciśnienie na pompie od hydrauliki? Być może mam za małe ustawione że ten podnośnik taki słaby. Wymieniłem dzisiaj filtr hydrauliki uzupełniłem olej i dalej słabo podnosi. Tak dla porównania to agregat agromaszu 780kg c355 podnosi a ten brony talerzowej 1200kg nie może

Opublikowano

Był mechanik i stwierdził że pompa od tura nie puszcza oleju na podnośnik i trzeba obie pompy wyregulować. Oczywiście nie miał ze sobą odpowiedniego sprzętu do regulacji,no i trzeba czekać aż gdzieś znowu będą w okolicy to zajadą. 

Przeprowadzał ktoś z was już taką regulację? Miał on rację? Może to być przyczyną słabego podnośnika?

Pracuje ktoś tym ciągnikiem z agregatem agromaszu 2.5 trzy pary zębów z przodu wałki i z tyłu wał bo nie mogę podnieść wysoko bo przedni wałek zapiera  o opony w ciągniku.

Opublikowano

Panowie, w TD 5040 chciałbym zamontować dodatkowy siłownik, ale przeszkadzają mi przewody od załączania blokady, więc czy mogę je wymontować, a otwory zaślepić? Blokada jest mi niepotrzebna.

Opublikowano

karolr2, pompe od ładowacza i podnośnika? chyba chyba zawór to raz. Druga sprawa że w ładowaczu masz pewnie zawór pierszeństwa, spróbuj go wyregulować. A filtr hydrauliki powinno się w NH wymieniać co 300 MTG, a olej w skrzyni co 1200. Udało mu się to ogarnąć?

Opublikowano

Co się powinno a się nie robi lub czego się nie powinno a się robi,to zostawię bez komentarza.

Był chłopak z zegarem przestawił ciśnienie na pompie z 160 na190. Podobno podnosi agregat bez gazu którego wcześniej nie mógł,jak wrócę to sprawdzę. 

Opublikowano

a gdzie jest ten zawór ? z tego co mi na serwisie mówili to chyba pod podłogą w kabinie i siedzenie trza odkręcić najpierw

jak ktoś to robił i wie gdzie co i jak to bym prosił o odpowiedź bo nie mam zamiaru pół ciągnika rozbierać (wole żone):) coby szukać

 

Opublikowano

Panowie ostatnio podczas orki TD5030 tylni most a przynajmniej te okolice zaczął mi hałasować i dostał lekkich drgań po wyłączeniu napędu i wyjechaniu na drogę ustało miał ktoś podobny przypadek może wymiana oleju pomoże ciągnik ma 3 lata ale tylko 500 mth

Opublikowano

a gdzie jest ten zawór ? z tego co mi na serwisie mówili to chyba pod podłogą w kabinie i siedzenie trza odkręcić najpierw

jak ktoś to robił i wie gdzie co i jak to bym prosił o odpowiedź bo nie mam zamiaru pół ciągnika rozbierać (wole żone) :) coby szukać

 

Zawór nie wiem ale pompa jest z tyłu z prawej strony,łatwo rozpoznasz bo podpięte są przewody hydrauliczne.

Opublikowano

Zawór jak coś jest pod pokrywą, najpierw trzeba zdjąc kabine potem pokrywe podnosnika jak w c 330, przynajmniej w TD5050 tak jest,

A mierzyliscie ciśnienie wogóle na wyjsciu hydrauliki>>>???? że już odrazu chcecie podkręcac........

Opublikowano

U mnie było fabrycznie za małe ciśnienie ustawione 150 lub 160 dokładnie nie pamiętam. Podkręcili na 190 i już jest ok agregat talerzowy 1200kg podnosi bez gazu wcześniej z gazem ledwo dawał radę a na rozgrzanym to tylko odrywał od ziemi. Zapłaciłem 100zł

Opublikowano

dokładnie

na początku podnosił bezproblemowo, a teraz jak sie olej agrzeje to masakra (gaz do spodu praktycznie)

na zimnym niby kiepsko podnosi ale ma takie jąknięcie w połowie podnoszenia jakby zapowietrzony? zresztą na zimnym odrobine podniesie tylko a wcześniej to był moment i to bez gazu

 


Zawór jak coś jest pod pokrywą, najpierw trzeba zdjąc kabine potem pokrywe podnosnika jak w c 330, przynajmniej w TD5050 tak jest,

A mierzyliscie ciśnienie wogóle na wyjsciu hydrauliki>>>???? że już odrazu chcecie podkręcac........

 

mnie w serwisie gadali że wystarczy pod siedzeniem coś tam z podłogi poodkręcać coby do zaworu sie dostać , tzn. najpierw siedzenie

moge sie mylić ale jak kto miał podobnie to bym prosił o rade

 

 

Opublikowano

Panowie dzisiaj podczas pracy z ładowaczem coś strzeliło z lewej strony,dokładnie nie wiem gdzie bo to był moment. Nigdzie nic nie cieknie silnik pracuje normalnie tylko podczas podnoszenia cięższych towarów np. jak nabiorę pełna łyżkę piachu to dostaje drgań, czuć na kierownicy i tak jakby pod nogami. Ciężko to opisać. Może miał ktoś taki przypadek i coś podpowie.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Podobna zawartość

    • Przez jurek195
      Witam jestem ciekawy czy można do NH TD5050 dołożyć siłowniki do tylnego podnośnika
    • Przez antrak
      Witam wszystkich,
      w moim nowym nabytku NH TD5 105 z 2016 roku zaświecił się bład 3141
      jeżeli ktoś się z tym wcześniej spotkał to proszę o pomoc zanim zacznę wzywać serwisy
    • Przez MAVERICK232
      Witam. Mam problem z moim N H TD90 z kierowcą. Mimo wymienienia siłownika gazowego na nowy, kierownica idzie ruszyć do góry i do dołu. Czy ktoś miał może taki problem?
      Pozdrawiam 
      MAVERICK 
    • Przez Lukas85
      Od jakiegoś czasu zauważyłem ze w moim td90 jest jakiś dziwny dźwięk przy hamowaniu. Słychać jakby metal tarl o metal. Słychać to głównie przy gwaltowniejszym hamowaniu lub jak jest dość ciężko np jak cofa z opryskiwaczem do garażu i mocniej przy hamuje. Nie wiem dokładnie jak są zrobione te hamulce czy są tam tarcze czy jakieś bębny? Może ktoś przerabia ten temat i mógłby mi coś podpowiedzieć? Musze jeszcze tylko zrobić jrden test rozpisać pedały hamulca i sprawdzić czy przy naciśnięciu obu pedałów jest taki sam dźwięk cz tylko po którejś stronie bo podejrzewam ze na oba koła są oddzielne hamulce
    • Przez arek05
      Witam, mam problem że w ciągniku przy prasowaniu słomy wałek w ciągniku się kręci i napędza prasę, lecz gdy belka jest już bardziej zbita i pojawia się obciążenie WOM w ciągniku przestaje się kręcić pomimo załączonego wałka. Zaczyna się kręcić gdy da mu się bardzo wysokie obroty. Gdzie szukać problemu, czy tam jest jakieś sprzęgło i gdzie? Bardzo proszę o pomoc.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v