Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Dzięki, a orientuje się ktoś odnośnie drugiego pytania?

 

witam

ja w swoim przy wymianie filtru hydrauliki podnoszę trochę ciągnik do góry ,jedna stronę i nic nie leci można spokojnie odkręcać filtr

Opublikowano

Podstawowe pytanie czy świeci się kontrolka informująca że główny filtr hydrauliczny jest zabrudzony. Czy wiesz ile na tym oleju w skrzyni pracował ciągnik w jakim jest stanie olej. Jeżeli jest to świeżo sprowadzony ciągnik to osobiście radziłbym wymienić olej i pozostałe filtry.

Opublikowano

Nawt nie ma konieczności podnoszenia, filtr znajduje się ponad "lustrem" oleju w skrzyni i zasysa ten olej przez taką jakby rurkę. Ubędzie ci tyle oleju ile się zmieści w filtrze, ale tego z filtra radzę nie wlewać do skrzyni bo to największy syf jest. :)

Opublikowano

Witam. od 1,5 godziny przegladam internet i nignie nie moga znaleśc, gdzie sa filtry hydrauliki w MF 3065 i pokrewnych. Jeden jest widoczny jak na dłoni, ale gdzie pozosałe 2 ?

 

Poza tym czy olej Fuschs STOU 10W30 do tych ciągników bedzie dobry? 10W 30 ponieważ w nowym NH w skrzyni jest 10W30 a rózne sprżety się rzypina i stniej mozliwość miesznia

Opublikowano

Zależy od wersji. Jak kole masz długi filtr to znaczy że jest jeden, ale jak tam jest krótki filtr to po tej samej stronie mniej więcej na łączeniu skrzyni z silnikiem powinien być jeszcze jeden, tam wtedy jest tylko wymienny wkład. 

Opublikowano

Wczoraj byłem w klepie z częściami, gdzie sprzedawca mnie przkonywał, że jest 3 filtry. Do trzeciego coś trzeba odkręcić by się dostać.

pierwsdzy wygląda tak :

https://onedrive.live.com/redir?resid=A102DF960B55CA83!355&authkey=!AHIBJhBU9ikHZbk&v=3&ithint=photo%2cjpg

 

drugi nie jestem pewien ale chyba to ten:

https://onedrive.live.com/redir?resid=A102DF960B55CA83!352&authkey=!AHLDSSIzl69W3Gg&v=3&ithint=photo%2cjpg

 

ale gdzie ten trzeci ??

Opublikowano

Panowie podpowiecie mi jak odkręcić tą nakrętkę wkładu filtra z prawej strony obok pompy w mf 8110, jest tam bardzo mało miejsca i ciężko coś wymyśleć może macie jakieś pomysły lub sposoby na to a i jeszcze jedno pytanie ile filtrów jest w tym modelu i ile korków spustowych bo naliczylem się 3 są jakieś jeszcze??

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Podobna zawartość

    • Przez xzibit0000
      Czesc. Mam problem z wałkiem wom. Podczas jazdy z rozrzutnikiem nagle wałek wom sie zatrzymał i zaczął zgrzytac. Po zdjęciu przekaźnika i wlaczeniu wom walek zaczął sie kręcić i zgrzytal i na ,,oko,, nie kręcił z ta prędkością co powinien kręcić patrząc na obroty silnika. Dzisiaj za każdym włączeniem walka zgrzytal i po wyłączeniu go tez zgrzytal dopiero po chwili przestawał.
      Za co sie zabrać? Kosz WOM czy cos innego? Dzięki za podpowiedzi
       
    • Przez darkowe1
      Pany da radę wymienić w rozdzuelaczu od ponosnika suwak na linkę? Teraz jest na panel ehr jednak sa z nim straszne problemy . Ostatnio przestał działać był jakis elektronik stwierdził ze panel jest dobry . Przerobiliśmy podnosnik na krótko nowe kable gura dół i tez się zacina ... chciałem przerobić sterowanie na linkę tylko czy da radę...
    • Przez szymon628
      Mam problem ponieważ rozebrałem przedni most w mf 3050 i zauważyłem że jedna półos jest dluzsza od drugiej czy ktoś wie z której strony powinna być 
    • Przez Sadownik3650
      Witam . Posiadam MF 3650 sadownik, co może być przyczyna takich objawów:?
      Przy pracy ze siewnikiem ciągnik wszedł w tryb migającej kontrolki oleju. Stracił moc, po kilku minutach odcina zapłon. Po ponownym odpaleniu objawy są podobne nieregularna praca. 
      Filtry paliwa są wymienione pompka działa tłoczy paliwo, filtr oleju nowy jak i olej. 
      proszę o jakaś podpowiedz...
       
       
    • Przez Mateusz1254
      Massey Ferguson 6160 skrzynia speedshift podczas pracy na polu na desce rozdzielczej zniknął napęd półbieg blokada i drążek od zmiany biegów ciężko chodzi i nie można załączyć zająca gdzie trzeba szukać przyczyny? Sterownik z prawej strony pod kabiną był sprawdzony i naprawiony Autotronic 3.przy akumulatorze u góry bezpieczniki mają prąd.Główne bezpieczniki w kabinie też sprawdzone 
×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v