Skocz do zawartości

Polecane posty

Witam ponownie. Czy przed zmianą filtru hydrauliki konieczne jest wypuszczenie oleju ze skrzyni? Ciągnik to MF 3065. Z ciekawości zapytam jeszcze- ile cm grubości ma nowa tarcza sprzęgłowa do tego modelu?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
atomik    145

raczej nie jest potrzebne spuszczenie oleju tylko podstaw wiadro bo coś zawsze poleci


wieśniactwo to stan umysłu a nie miejsce zamieszkania

dopiero kiedy wytniemy ostatnie drzewo zostanie wycięte, ostatnia ryba złowiona, zatruta zostanie ostatnie rzeka, zrozumiemy, że nie da się jeść pieniędzy

jeśli pomogłem kliknij zieloną strzałkę obok postu :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl

bogdan815    0

Dzięki, a orientuje się ktoś odnośnie drugiego pytania?

 

witam

ja w swoim przy wymianie filtru hydrauliki podnoszę trochę ciągnik do góry ,jedna stronę i nic nie leci można spokojnie odkręcać filtr

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Podstawowe pytanie czy świeci się kontrolka informująca że główny filtr hydrauliczny jest zabrudzony. Czy wiesz ile na tym oleju w skrzyni pracował ciągnik w jakim jest stanie olej. Jeżeli jest to świeżo sprowadzony ciągnik to osobiście radziłbym wymienić olej i pozostałe filtry.


Podziwiać należy wielkie czyny, a nie wielkie słowa

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
wel    0

Witam! .Jeśli chodzi o wymianę filtra bez spuszczania oleju to jest to jak najbardziej możliwe. Wiem bo sam wymieniałem.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
KamilW    3

Nawt nie ma konieczności podnoszenia, filtr znajduje się ponad "lustrem" oleju w skrzyni i zasysa ten olej przez taką jakby rurkę. Ubędzie ci tyle oleju ile się zmieści w filtrze, ale tego z filtra radzę nie wlewać do skrzyni bo to największy syf jest. :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
riki    1

mam pytanie czy ten główny filtr wymienny jest na tłoczeniu czy na ssaniu pompy hydraulicznej bo jeszcze tego nie rozbierałem

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
masseyf30    60

Witam.

Gdzie znajduje się ten drugi filtr hydrauliki?? Ten główny to żaden problem bo jest na wierzchu ale ten drugi?? Jaki on jest?? Ciągnik to MF 3095.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
burza_86    0

Witam. od 1,5 godziny przegladam internet i nignie nie moga znaleśc, gdzie sa filtry hydrauliki w MF 3065 i pokrewnych. Jeden jest widoczny jak na dłoni, ale gdzie pozosałe 2 ?

 

Poza tym czy olej Fuschs STOU 10W30 do tych ciągników bedzie dobry? 10W 30 ponieważ w nowym NH w skrzyni jest 10W30 a rózne sprżety się rzypina i stniej mozliwość miesznia

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
masseyf30    60

Zależy od wersji. Jak kole masz długi filtr to znaczy że jest jeden, ale jak tam jest krótki filtr to po tej samej stronie mniej więcej na łączeniu skrzyni z silnikiem powinien być jeszcze jeden, tam wtedy jest tylko wymienny wkład. 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
burza_86    0

Wczoraj byłem w klepie z częściami, gdzie sprzedawca mnie przkonywał, że jest 3 filtry. Do trzeciego coś trzeba odkręcić by się dostać.

pierwsdzy wygląda tak :

https://onedrive.live.com/redir?resid=A102DF960B55CA83!355&authkey=!AHIBJhBU9ikHZbk&v=3&ithint=photo%2cjpg

 

drugi nie jestem pewien ale chyba to ten:

https://onedrive.live.com/redir?resid=A102DF960B55CA83!352&authkey=!AHLDSSIzl69W3Gg&v=3&ithint=photo%2cjpg

 

ale gdzie ten trzeci ??

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
kamillo96    3

Panowie podpowiecie mi jak odkręcić tą nakrętkę wkładu filtra z prawej strony obok pompy w mf 8110, jest tam bardzo mało miejsca i ciężko coś wymyśleć może macie jakieś pomysły lub sposoby na to a i jeszcze jedno pytanie ile filtrów jest w tym modelu i ile korków spustowych bo naliczylem się 3 są jakieś jeszcze??

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
burza_86    0

U mnie nie ma żadnej śruby na Imbus :( tylko pominąłem pod wałem napędu przednie osi bo kto by tam coś takiego umieścił

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się


  • Podobna zawartość

    • Przez Maju3060
      Witam was jeśli są takie tematy to przekierować A moje pytanie do was takie że zatarł nam się elektrozawór od stopu wałka i pytanie do was takie dlaczego on się zatarł jest cały czas wciśnięty i nie ruszy go i jeszcze spytam od czego mogła pęknąć CEWKA 🤐
    • Przez RafaKluczyski
      Witam. Mam taki problem, a mianowicie po wymianie pompy wody przestało działać ogrzewanie. Szukałem na forum i się doczytałem, że trzeba gazować i powinno się samo odpowietrzyć. Dzisiaj próbowałem i przewód jeden zaczął robić się gorący. Wszedłem na dach, otworzyłem przednią pokrywę i też jeden normalnie zaczął się robić gorący, a drugi po pewnym czasie lekko ciepły. Wszedłem do kabiny i dziwnie, bo raz dmuchało ciepłym raz zimnym, znowu ciepłym i zimnym. Co może być? Miał ktoś taki lub podobny problem? Dzięki z góry za pomoc
    • Przez Peron
      Witam.
       
      Czy ktoś może się orientuje, jakie są kolory farb do poszczególnych modeli? W internecie pełno farb, ale nie jest opisane, na co która jest stosowana i cieżko  coś dobrać.
      Potrzebuję farbę na felgi do serii 3080. Teraz są pomalowane na szaro, ale spod farby wygląda szary, ale lekko metalizowany. 
      W internecie znalazłem opinię, że na felgi ma być krzemowa szarość, ale sam już nie wiem, bo wydaje mi się za ciemna. 
      Ma ktoś praktykę w tym temacie?
    • Przez pawelus
      Witam . Posiadam ciągnik Massey  Ferguson 3080 .
      Problem dotyczy przedniego napedu . Mianowicie ma luz na zawieszeniu mostu z przodem ciągnika . 
      Widoczne podczas ruszania na załączonym napędzie , Most przechyla sie delikatnie do przodu lub tyłu .
       
      Pytanie dotyczy : Jak zlikwidować ten luz bo nie chce żeby ukręciło wałek od napędu . ?
       
      Można wykonać naprawe we własnym zakresie czy trzeba  coś wytaczac na tokarkach ?
       
      Czekam na jakieś wskazówki  . Dziękuje
    • Przez bogdan815
      witam ponownie i znowu proszę o pomoc
      zapowietrzyły mi się hamulce, może ktoś wie jak je się odpowietrza chodzi o model MF 3645
      z góry dziękuje
×

Ważne informacje

Używamy plików cookies, aby poprawić funkcjonowanie strony Agrofoto.pl. Pliki cookies dopasowują treść strony, w tym wyświetlanych reklam, do indywidualnych potrzeb i zainteresowań użytkownika, pozwalają nam również zrozumieć, w jaki sposób korzystasz z naszej strony. Korzystanie z Agrofoto.pl bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim urządzeniu końcowym. Możesz dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Więcej szczegółów w naszej Polityce prywatności i plików cookies.