Skocz do zawartości

Polecane posty

WHATEVER

Witam ponownie. Czy przed zmianą filtru hydrauliki konieczne jest wypuszczenie oleju ze skrzyni? Ciągnik to MF 3065. Z ciekawości zapytam jeszcze- ile cm grubości ma nowa tarcza sprzęgłowa do tego modelu?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach


atomik    145

raczej nie jest potrzebne spuszczenie oleju tylko podstaw wiadro bo coś zawsze poleci

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl



bogdan815    0

Dzięki, a orientuje się ktoś odnośnie drugiego pytania?

 

witam

ja w swoim przy wymianie filtru hydrauliki podnoszę trochę ciągnik do góry ,jedna stronę i nic nie leci można spokojnie odkręcać filtr

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach


tomasz21    1

Witam, mam pytanie czy jest potrzeba zmieniac filtr bez wymiany oleju?

witam a jaki masz ten ciagnik

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Podstawowe pytanie czy świeci się kontrolka informująca że główny filtr hydrauliczny jest zabrudzony. Czy wiesz ile na tym oleju w skrzyni pracował ciągnik w jakim jest stanie olej. Jeżeli jest to świeżo sprowadzony ciągnik to osobiście radziłbym wymienić olej i pozostałe filtry.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

wel    0

Witam! .Jeśli chodzi o wymianę filtra bez spuszczania oleju to jest to jak najbardziej możliwe. Wiem bo sam wymieniałem.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

KamilW    3

Nawt nie ma konieczności podnoszenia, filtr znajduje się ponad "lustrem" oleju w skrzyni i zasysa ten olej przez taką jakby rurkę. Ubędzie ci tyle oleju ile się zmieści w filtrze, ale tego z filtra radzę nie wlewać do skrzyni bo to największy syf jest. :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

riki    1

mam pytanie czy ten główny filtr wymienny jest na tłoczeniu czy na ssaniu pompy hydraulicznej bo jeszcze tego nie rozbierałem

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach


masseyf30    60

Witam.

Gdzie znajduje się ten drugi filtr hydrauliki?? Ten główny to żaden problem bo jest na wierzchu ale ten drugi?? Jaki on jest?? Ciągnik to MF 3095.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach


burza_86    0

Witam. od 1,5 godziny przegladam internet i nignie nie moga znaleśc, gdzie sa filtry hydrauliki w MF 3065 i pokrewnych. Jeden jest widoczny jak na dłoni, ale gdzie pozosałe 2 ?

 

Poza tym czy olej Fuschs STOU 10W30 do tych ciągników bedzie dobry? 10W 30 ponieważ w nowym NH w skrzyni jest 10W30 a rózne sprżety się rzypina i stniej mozliwość miesznia

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach


masseyf30    60

Zależy od wersji. Jak kole masz długi filtr to znaczy że jest jeden, ale jak tam jest krótki filtr to po tej samej stronie mniej więcej na łączeniu skrzyni z silnikiem powinien być jeszcze jeden, tam wtedy jest tylko wymienny wkład. 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

burza_86    0

Wczoraj byłem w klepie z częściami, gdzie sprzedawca mnie przkonywał, że jest 3 filtry. Do trzeciego coś trzeba odkręcić by się dostać.

pierwsdzy wygląda tak :

https://onedrive.live.com/redir?resid=A102DF960B55CA83!355&authkey=!AHIBJhBU9ikHZbk&v=3&ithint=photo%2cjpg

 

drugi nie jestem pewien ale chyba to ten:

https://onedrive.live.com/redir?resid=A102DF960B55CA83!352&authkey=!AHLDSSIzl69W3Gg&v=3&ithint=photo%2cjpg

 

ale gdzie ten trzeci ??

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach


kamillo96    3

Panowie podpowiecie mi jak odkręcić tą nakrętkę wkładu filtra z prawej strony obok pompy w mf 8110, jest tam bardzo mało miejsca i ciężko coś wymyśleć może macie jakieś pomysły lub sposoby na to a i jeszcze jedno pytanie ile filtrów jest w tym modelu i ile korków spustowych bo naliczylem się 3 są jakieś jeszcze??

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach





burza_86    0

U mnie nie ma żadnej śruby na Imbus :( tylko pominąłem pod wałem napędu przednie osi bo kto by tam coś takiego umieścił

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się


  • Podobna zawartość

    • Przez dawid1983
      WITAM MAM PYTANIE CZY DO MF 3070  PRZED POMKA PALIWA MOGE ZAMONTOWAC JAKIS DODATKOWY FILTERK  ZEBU ZBIRAL TEN CALY SYF ZE ZBIORNIKA A NIE POMPKA PALIWA  JAKI TEN FILTERK ZAMONTOWAC PROSZE O PODPOWIEDZ MOZE KTOS MA COS TAKIEGO ZROBIONE JAKIES ZDJECIA
    • Przez dawid199303
      Witam, nie mam lewego kierunkowskazu, najpierw zaczął szybko mrugać to myślałem że któraś żarówka poszła ale po chwili kontrolka od lewego jak go włączyłem zaczęła świecić ciągle i coś wyje, jak wyłączę to przestaje, na awaryjnych mrugają tylko prawe lewych brak ale kontrolki dwie mrugają. żarówki całe bezpieczniki też 
    • Przez Nacki10
      Witam 
       Kilka dni temu zawiesiły mi się szczotki w Alternatorze. Więc kupiłem cały regulator ze szczotkami nowy. Po zamontowaniu niby ładuje ale występują inne problemy. Jeżeli silnik pracuje na obrotach około 800-1000  świeci kontrolka od ładowania, jeżeli dołoże do 1400 kontrolka zgaśnie i jest ok. ale jak przekrocze 1400 obrotów zaczyna migać półbiegi skrzyni AB i CD na przemian. Zaznaczam Ciągnik był myty miesiąc temu i byłem dwa razy używany i było wszystko dobrze a od wtorku jak chciałem przeprowadzić to się wszystko zaczeło 
       
      Z góry Dziękuje 
    • Przez Masterek24
      Witam
      Dzisiaj umyłem przed zimą ciągnik. Po myciu odpaliłem i podczas jazdy nie działa żaden półbieg. Jak zatrzymam ciągnik to każdy półbieg wchodzi i jaki sobie wbije i ruszę to na takim jadę tylko problem że podczas jazdy już zmienić nie mogę nie działają o co chodzi ??
    • Przez djarcik
      Witam forumowiczów! W związku z tym że ostatnio pojawił mi się problem przy moim MF 3080 tworzę ten temat aby pomóc innym poszukującym. W moim MF komputer został już dawno przerobiony na przekaźniki, jeszcze zanim go kupiłem. Teraz pojawił mi się problem z przełączaniem skrzyni na żółw/zając a także z rozłączeniem przedniego napędu. Jak wiadomo w tym ciągniku często wiąże się to z awarią komputera sterującego skrzynią. U mnie komputer jest odłączony natomiast jest zrobiona BARDZO prowizoryczna przeróbka na przekaźniki. Do tej pory działało jednak coś musiało paść i chcąc to naprawić niestety nie mogę dojść do ładu i składu z tym. Chcę zrobić instalację na nowo jednak byłbym wdzięczny jakby ktoś ogarnięty na schemacie rozrysował jak takowa instalacja ma wyglądać jakich użyć przekaźników oraz jak to wszystko połączyć. Temat przekaźników był już w wątkach poruszany jednak schematu nie znalazłem jak to dobrze zrobić. Liczę że ktoś pomoże i mi i innym forumowiczom którzy mają podobny problem.
×