Polecane posty

Witam ponownie. Czy przed zmianą filtru hydrauliki konieczne jest wypuszczenie oleju ze skrzyni? Ciągnik to MF 3065. Z ciekawości zapytam jeszcze- ile cm grubości ma nowa tarcza sprzęgłowa do tego modelu?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
atomik    145

raczej nie jest potrzebne spuszczenie oleju tylko podstaw wiadro bo coś zawsze poleci


wieśniactwo to stan umysłu a nie miejsce zamieszkania

dopiero kiedy wytniemy ostatnie drzewo zostanie wycięte, ostatnia ryba złowiona, zatruta zostanie ostatnie rzeka, zrozumiemy, że nie da się jeść pieniędzy

jeśli pomogłem kliknij zieloną strzałkę obok postu :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl

bogdan815    0

Dzięki, a orientuje się ktoś odnośnie drugiego pytania?

 

witam

ja w swoim przy wymianie filtru hydrauliki podnoszę trochę ciągnik do góry ,jedna stronę i nic nie leci można spokojnie odkręcać filtr

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Podstawowe pytanie czy świeci się kontrolka informująca że główny filtr hydrauliczny jest zabrudzony. Czy wiesz ile na tym oleju w skrzyni pracował ciągnik w jakim jest stanie olej. Jeżeli jest to świeżo sprowadzony ciągnik to osobiście radziłbym wymienić olej i pozostałe filtry.


Podziwiać należy wielkie czyny, a nie wielkie słowa

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
wel    0

Witam! .Jeśli chodzi o wymianę filtra bez spuszczania oleju to jest to jak najbardziej możliwe. Wiem bo sam wymieniałem.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
KamilW    3

Nawt nie ma konieczności podnoszenia, filtr znajduje się ponad "lustrem" oleju w skrzyni i zasysa ten olej przez taką jakby rurkę. Ubędzie ci tyle oleju ile się zmieści w filtrze, ale tego z filtra radzę nie wlewać do skrzyni bo to największy syf jest. :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
riki    1

mam pytanie czy ten główny filtr wymienny jest na tłoczeniu czy na ssaniu pompy hydraulicznej bo jeszcze tego nie rozbierałem

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
masseyf30    60

Witam.

Gdzie znajduje się ten drugi filtr hydrauliki?? Ten główny to żaden problem bo jest na wierzchu ale ten drugi?? Jaki on jest?? Ciągnik to MF 3095.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
burza_86    0

Witam. od 1,5 godziny przegladam internet i nignie nie moga znaleśc, gdzie sa filtry hydrauliki w MF 3065 i pokrewnych. Jeden jest widoczny jak na dłoni, ale gdzie pozosałe 2 ?

 

Poza tym czy olej Fuschs STOU 10W30 do tych ciągników bedzie dobry? 10W 30 ponieważ w nowym NH w skrzyni jest 10W30 a rózne sprżety się rzypina i stniej mozliwość miesznia

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
masseyf30    60

Zależy od wersji. Jak kole masz długi filtr to znaczy że jest jeden, ale jak tam jest krótki filtr to po tej samej stronie mniej więcej na łączeniu skrzyni z silnikiem powinien być jeszcze jeden, tam wtedy jest tylko wymienny wkład. 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
burza_86    0

Wczoraj byłem w klepie z częściami, gdzie sprzedawca mnie przkonywał, że jest 3 filtry. Do trzeciego coś trzeba odkręcić by się dostać.

pierwsdzy wygląda tak :

https://onedrive.live.com/redir?resid=A102DF960B55CA83!355&authkey=!AHIBJhBU9ikHZbk&v=3&ithint=photo%2cjpg

 

drugi nie jestem pewien ale chyba to ten:

https://onedrive.live.com/redir?resid=A102DF960B55CA83!352&authkey=!AHLDSSIzl69W3Gg&v=3&ithint=photo%2cjpg

 

ale gdzie ten trzeci ??

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
kamillo96    3

Panowie podpowiecie mi jak odkręcić tą nakrętkę wkładu filtra z prawej strony obok pompy w mf 8110, jest tam bardzo mało miejsca i ciężko coś wymyśleć może macie jakieś pomysły lub sposoby na to a i jeszcze jedno pytanie ile filtrów jest w tym modelu i ile korków spustowych bo naliczylem się 3 są jakieś jeszcze??

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
burza_86    0

U mnie nie ma żadnej śruby na Imbus :( tylko pominąłem pod wałem napędu przednie osi bo kto by tam coś takiego umieścił

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez aga19892010
      poszukuje eurozłącza ,do króćców pomiarowych ciśnienia w skrzyni,sprzęgle  do massey ferguson 8140.może ktoś wie o jakich symbolach te eurozłącze kupić lub od czego dopasować
    • Przez marcin90
      Witam serdecznie, chciałbym zapytać wszystkich użytkowników ciągników Massey Ferguson z końcówki lat 80 i początku 90 jak to jest z ta awaryjnością tak na prawdę. Bo dużo się czyta o awariach skrzyni, hydraulik , elektrozaworach itp.
      Generalnie chodzi o to, że szukam dla taty traktora z przednim napędem w kwocie do max 40-50 tys o mocy około 80-110 km.  Jako że gospodarstwo jest nie duże ( na stale około 10 sztuk bydła, i około 35-50 sztuk trzody chlewnej) areał jaki posiada to około 6 ha łąk, około 20 ha zbóż i około 5 ha kukurydzy na ziarno. Ja na stałe pracuje w warsztacie i jedynie pomagam przy grubszych robotach to chciałbym, by Ojciec ( już prawie 60 letni) miał choć odrobinę wygody, ciszy i namiastkę komfortu przy pracy. A to w tych pieniądzach oferuje chyba jedynie massey. ( nie urażając posiadaczy innych ciągników) 
      Co prawda tata chyba wolałby jakiegoś zetorka ( boi się awaryjności, a właściwie kosztów napraw wszystkiego co nie jest zetorem lub ursusem) ale ja myślę że przyjemniej i wygodniej byłoby Fergusonem. Myslę o modelach bodajże 3060-3095. Prosiłbym forumowiczów o odpowiedź jak to jest z waszymi Masseyami , co już Wam się zepsuło i jakie ewentualnie były koszty napraw. Jak ktoś sprawdzał to jeszcze spalanie w orce bym poprosił . Pozdrawiam , Marcin
       
    • Przez krzyfo
      Witam Panów 
      Posiadam traktor massey 3085 i nastała dziwna usterka do zdjagnozowania.
      Mianiowicie traktor posiada dynashift i po zimie 2016 roku zaczał sie slizgac na połbiegach B i D  co zwłaszcza widac pod obciazeniem nie daje sobie rady slizga sie i staje w miejscu na polbiegach A i C jedzie i ciagnie normalnie i pracuje do tej pory. 
      Tarczki dynaschift zostały wymienione i nie dało to zadnego rezultatu.
      Elektrozawory do dynaschift tez były wymienione na nowe i tez nie pomogło. Traktor po odlaczeniu pradu na elektrozawory podobno powinien pozostac na polbiegu D ale pozostaje na połbiegu A.
      Komputer został przerobiony na przekazniki i tez nie pomogło.
      Moze ktos miał lub domysla sie co za usterka nastapilą ze traktor slizga się na połbiegu B i D lub poleca dobrego mechanika (jestem z lubuskiego) z gory dziekuję
    • Przez Trewq
      Witam
       
      Mam następujący problem rozładował mi się akumulator podładowałem go ale teraz cały czas świeci mi się kontrolka ładowania kluczyk w pozycji 0 gdy przekręcę na 1 to kontrolka gaśnie od ładowania a zapałają się te co zawsze czyli od przedniego napędu i te od oleju i hydrauliki  zapalam wszystko gaśnie, sprawdziłem czy podnośnik działa wszystko chodzi. Gasze ciągniki znów to samo  zapala się od oleju i od hydrauliki czyli standard a od ładowanie nie, przekręcam na 0 kluczyk  zapala się ładowanie i już nie gaśnie  podejrzewam ze gdzieś mi ucieka prąd. Po sprawdzeniu bezpieczników okazało się ze jak wyciągnę bezpiecznik nr 3 25A od zapalniczki i przyłącza prądowego  to żaróweczka od ładowani gaśnie(kluczyk pozycja 0) jak przekręcę kluczyk na 1 wszystko wraca do pierwotnego stanu czyli zapala się lampka ładowania,  oleju i hydrauliki zapalam wszystko jak dawniej ale przecież nie będę jeździł bez bezpiecznika.
      a jak wkładam bezpiecznik to słyszę ze w ehr jakiś przekaźnik pyka.
      spotkał się może kto z takim, przypadkiem?
    • Przez Zdzisiu97
      Witam,
      Od niedawna jestem właścicielem Fergusona 6180, dzisiaj jadąc sobie spokojnie z przyczepą usłyszałem dziwny dźwięk coś takiego jak by z wąż spadł z przyczepy i tarł o asfalt tą metalową końcówką, lecz po wstępnych oględzinach zauważyłem, że owy dźwięk wydobywa się z tyłu traktora.
      Słychać to tylko jadąc z prędkością wyższą od 10km/h. Bez różnicy czy mam "żółwia" czy "zająca" czy to wsteczny czy nie. Próbowałem nawet 4x4 włączyć ale dźwięk nie znikał.
      Po głębszych oględzinach zauważyłem też, że przy puszczaniu sprzęgła (przy samej końcówce) jest takie lekkie stuknięcie jak by w skrzyni (co do miejsca nie jestem na 100% pewny)
      Sprawdziłem poziom oleju hydraulicznego i jest ok.
      Bardzo proszę o pomoc, bardzo mi na tym zalezy.
      Dodam, że jestem zielony jeśli chodzi o Massey Fergusona (nie wiem jeszcze co gdzie i jak) posiadam go dopiero niecały miesiąc.
      Wcześniej wszystko poza tak jak by przeskokiem po puszczania sprzęgłą (przy końcówce gdy ciągnik zaczynał ruszać to tak jak by znowu wciskało się sprzęgło i dopiero potem znowu ruszał. nie wiem jak to wytłumaczyć, po prostu była taka "dziura" w sprzęgle)
       
      Jeśli ktoś potrzebuje więcej informacji to postaram się pomóc. Liczę na szybką odpowiedź z Waszej strony.
       
      Pozdrawiam
×

Ważne informacje

Używamy plików cookies, aby poprawić funkcjonowanie strony Agrofoto.pl. Pliki cookies dopasowują treść strony, w tym wyświetlanych reklam, do indywidualnych potrzeb i zainteresowań użytkownika, pozwalają nam również zrozumieć, w jaki sposób korzystasz z naszej strony. Korzystanie z Agrofoto.pl bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim urządzeniu końcowym. Możesz dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Więcej szczegółów w naszej Polityce prywatności i plików cookies.