Skocz do zawartości

Polecane posty

Witam ponownie. Czy przed zmianą filtru hydrauliki konieczne jest wypuszczenie oleju ze skrzyni? Ciągnik to MF 3065. Z ciekawości zapytam jeszcze- ile cm grubości ma nowa tarcza sprzęgłowa do tego modelu?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
atomik    145

raczej nie jest potrzebne spuszczenie oleju tylko podstaw wiadro bo coś zawsze poleci


wieśniactwo to stan umysłu a nie miejsce zamieszkania

dopiero kiedy wytniemy ostatnie drzewo zostanie wycięte, ostatnia ryba złowiona, zatruta zostanie ostatnie rzeka, zrozumiemy, że nie da się jeść pieniędzy

jeśli pomogłem kliknij zieloną strzałkę obok postu :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl

bogdan815    0

Dzięki, a orientuje się ktoś odnośnie drugiego pytania?

 

witam

ja w swoim przy wymianie filtru hydrauliki podnoszę trochę ciągnik do góry ,jedna stronę i nic nie leci można spokojnie odkręcać filtr

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
kazik189    0

Witam, mam pytanie czy jest potrzeba zmieniac filtr bez wymiany oleju?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
tomasz21    1

Witam, mam pytanie czy jest potrzeba zmieniac filtr bez wymiany oleju?

witam a jaki masz ten ciagnik

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Podstawowe pytanie czy świeci się kontrolka informująca że główny filtr hydrauliczny jest zabrudzony. Czy wiesz ile na tym oleju w skrzyni pracował ciągnik w jakim jest stanie olej. Jeżeli jest to świeżo sprowadzony ciągnik to osobiście radziłbym wymienić olej i pozostałe filtry.


Podziwiać należy wielkie czyny, a nie wielkie słowa

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
wel    0

Witam! .Jeśli chodzi o wymianę filtra bez spuszczania oleju to jest to jak najbardziej możliwe. Wiem bo sam wymieniałem.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
KamilW    3

Nawt nie ma konieczności podnoszenia, filtr znajduje się ponad "lustrem" oleju w skrzyni i zasysa ten olej przez taką jakby rurkę. Ubędzie ci tyle oleju ile się zmieści w filtrze, ale tego z filtra radzę nie wlewać do skrzyni bo to największy syf jest. :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
riki    1

mam pytanie czy ten główny filtr wymienny jest na tłoczeniu czy na ssaniu pompy hydraulicznej bo jeszcze tego nie rozbierałem

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
ppiotr    28
(edytowany)

Na ssaniu pompy oleju.

Edytowano przez ppiotr

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
masseyf30    60

Witam.

Gdzie znajduje się ten drugi filtr hydrauliki?? Ten główny to żaden problem bo jest na wierzchu ale ten drugi?? Jaki on jest?? Ciągnik to MF 3095.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
ariss    4

są 3 filtry czytaj forum to się dowiesz wszystkiego :D

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
burza_86    0

Witam. od 1,5 godziny przegladam internet i nignie nie moga znaleśc, gdzie sa filtry hydrauliki w MF 3065 i pokrewnych. Jeden jest widoczny jak na dłoni, ale gdzie pozosałe 2 ?

 

Poza tym czy olej Fuschs STOU 10W30 do tych ciągników bedzie dobry? 10W 30 ponieważ w nowym NH w skrzyni jest 10W30 a rózne sprżety się rzypina i stniej mozliwość miesznia

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
masseyf30    60

Zależy od wersji. Jak kole masz długi filtr to znaczy że jest jeden, ale jak tam jest krótki filtr to po tej samej stronie mniej więcej na łączeniu skrzyni z silnikiem powinien być jeszcze jeden, tam wtedy jest tylko wymienny wkład. 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
burza_86    0

Wczoraj byłem w klepie z częściami, gdzie sprzedawca mnie przkonywał, że jest 3 filtry. Do trzeciego coś trzeba odkręcić by się dostać.

pierwsdzy wygląda tak :

https://onedrive.live.com/redir?resid=A102DF960B55CA83!355&authkey=!AHIBJhBU9ikHZbk&v=3&ithint=photo%2cjpg

 

drugi nie jestem pewien ale chyba to ten:

https://onedrive.live.com/redir?resid=A102DF960B55CA83!352&authkey=!AHLDSSIzl69W3Gg&v=3&ithint=photo%2cjpg

 

ale gdzie ten trzeci ??

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Trzeci jest pod charakterystycznym korkiem na imbus, obok spustu. Jest wymywalny i nie trzeba go wymieniać jak nie jest uszkodzony.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
kamillo96    3

Panowie podpowiecie mi jak odkręcić tą nakrętkę wkładu filtra z prawej strony obok pompy w mf 8110, jest tam bardzo mało miejsca i ciężko coś wymyśleć może macie jakieś pomysły lub sposoby na to a i jeszcze jedno pytanie ile filtrów jest w tym modelu i ile korków spustowych bo naliczylem się 3 są jakieś jeszcze??

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
sznajdik    147

Też z ciekawości bym zobaczył bo nie widziałem takiego czegoś

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
(edytowany)

To jest słynny trzeci filtr hydrauliki. W załączniku daję jego zdjęcie ;)

post-12013-0-05926600-1428431716_thumb.jpg

Edytowano przez Piotr24011975

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Czyli ten trzeci filtr znajduje się w miejscu spustu oleju ze skrzyni? Odkręcamy dużą śrubę na imbus spuszczamy olej,wyciągamy filtr,tak?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
burza_86    0

U mnie nie ma żadnej śruby na Imbus :( tylko pominąłem pod wałem napędu przednie osi bo kto by tam coś takiego umieścił

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez Scoti
      Witam wymieniłem sprzęgło w moim mf tarczki od napedu no i chyba tyle a teraz problem który mam to ze sie zapowietrza troche popracował w polu i znów nie ciągnął jak odpowietrzyłem to ciągnął więc gdzie moze łapać powietrze jakieś rady ?
    • Przez Scoti
      Witam mam problem ze skrzynia a mianowicie rozbierałem dekiel skrzyni bo troche ciekł uszczelniłem i złożyłem jak odpaliłem to biegi na zakresie B były na odwrót a na A dobrze czyli jak włączałem bieg do przodu na B to jechał do tyłu a jak R to do przodu co mogłem źle złożyć ? prosze o szybką pomoc dzieki
    • Przez ogrodniczek39
      Witam Forumowiczów ,
      Czy ktoś może pomóc i podać sprawdzony kontakt gdzie mogę zakupić nowy wałek atakujący do przedniego napędu dla Ciągnika 3115 ?
      Są ogłoszenia na internecie ale nie chcę wydawać pieniędzy na marne . 
      Awaria była w ubiegłym roku , lecz postanowiliśmy zregenerować wałek . Ciągnik przepracował może 10 Ha i problem nadal wystąpił .   
       




    • Przez Diabel1
      Witam mam problem ze sprzęgłem w moim maseyu. Jak się olej zrobi ciepły sprzęgło zaczyna nierówno brać to znaczy na wolnych obrotach robi się problem z ruszeniem. Zdarza się że pedał sorzęgła zwolnisz a ciągnik nadal stoi.Słabnie taż wspomaganie. Myślałem że to pompa,wymieniłem pompe, filtry , olej , i było troszke lepiej przez dwa dni i sytuacia wróciła.prosze o jakieś rady , wskazówki co robić.
    • Przez Rider
      Witam, po uruchomieniu ciągnika miga kontrolka WOM, wałek się nie uruchamia, półbiegi nie działają, napęd, blokada też. Hydraulika i podnośnik działa normalnie.
      Naciskając pedał sprzęgła normalnie zaświeca się kontrolka od ciśnienia oleju w skrzyni  (po uruchomieniu normalnie gaśnie) oraz kontrolki żółw/zając te od półbiegów - rozumiem ze zasilanie Autotronic jest. 
      Na uruchomionym silniku wałkiem da się kręcić
      Monitor na słupku nie działa
      Gasząc silnik kontrolka WOM gaśnie.
      Oporność na czujniku WOM (z tłu przy siłowniku ) oraz na pompie olejowej (przy filtrze hydr.) ok 450 Ohm - wg instrukcji ok, kręcąc ręką wom-em wartość się zmienia więc przypuszczam, że te czujniki są ok.
      Podpinając zasilanie bezpośrednio z akumulatora do cewki WOM - wałek startuje, do cewki hamulca WOM - hamulec blokuje wałek.
      Wersja komputera - Autotronic II
      Pytanie co może być przyczyną migającej kontrolki WOM?
       
×

Ważne informacje

Używamy plików cookies, aby poprawić funkcjonowanie strony Agrofoto.pl. Pliki cookies dopasowują treść strony, w tym wyświetlanych reklam, do indywidualnych potrzeb i zainteresowań użytkownika, pozwalają nam również zrozumieć, w jaki sposób korzystasz z naszej strony. Korzystanie z Agrofoto.pl bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim urządzeniu końcowym. Możesz dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Więcej szczegółów w naszej Polityce prywatności i plików cookies.