Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Bierz lepiej ciągnik z napędem bo ma on o wiele większe możliwości przy tej samej mocy ciągnika, spalanie te same, nawet mniejsze bo mniejszy poślizg jest. Ciągnik z napędem skręca tam gdzie Ty chcesz a nie gdzie on chce. Poza tym ciągnik bez napędu potrafi niezłe koleiny porobić przy nawracaniu swoją przednią osią.

Jeżeli kolego masz jakiś drugi ciągnik z napędem to ten drugi w sumie może być bez napędu - zwrotniejszy i tańszy w zakupie, ale jak bym był jednak mimo wszystko za ciągnikiem z napędem - jeżeli jednak będzie to jedyny główny ciągnik w gospodarce to napęd przedni jest konieczny wręcz, nie patrz na to że kiedyś się robiło C330 i C360 i jakoś to było , nie te czasy. Poza tym proximy to dosyć dobre ciągniki, ale jak już weźmiesz wersje z napędem to się zastanów czy nie lepiej wziąć wersje 75 (7441) lub 85 (8441) pare koników więcej zawsze się przyda a spalanie praktycznie takie same będzie.

Opublikowano

cena niewiele większa, a przy orce zamiast ciągnąć pług 3 skibowy to pociągnie 4 bez najmniejszego problemu, tak samo z agregatem możesz ciągnąć większy i te koszty kiedyś po paru latach ci się zwrócą, co masz przez 10 lat przeznaczyć na dodatkowe spalanie to przeznacz na przedni napęd, a robota będzie zrobiona szybciej ;)

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Podobna zawartość

    • Przez krzysiekwm90
      opinie na temat ciągnika

      piście

    • Przez jeziosky
      Witam! Mam taki temat do dyskusji;  Oringi na tulejach w Zetorach. Wiadomo że dość często padają w Zetorach uszczelnienia tulei silnikowych.  Jak myślicie dlaczego tak jest? Z mojego doświadczenia, dość skromnego bo dotyczącego tylko dwóch Zetorów wydaję mi się  że oringi są dość luźno pasowane. Tuleje z nowymi uszczelniaczami wpadają w blok właściwie pod swoim ciężarem. Co ciekawe nowe oringi powinny mieć wymiar katalogowy 104x4,2  a mierząc je  mają max 4,0 mm.  Czy ma ktoś doświadczenie z zastosowaniem  innych  uszczelniaczy silikonowych ale grubszych np. 4,4?
    • Przez matixtex
      Witam, posiadam Zetora 9540. Przeciekał mi siłownik pomocniczy, wymieniłem uszczelniacze, ale dalej cieknie. Chcę go wymienić na nowy ale pan w sklepie powiedział mi że są 2 rodzaje jedne o skoku 300 drugi o skoku 280.  mówił że zakładają teraz te krótsze bo są lepsze . Wymieniał ktoś u siebie? Jak założę 280( bo mój miał 300)wszystko będzie grało czy coś się upierniczy?
    • Przez wesley
      Witam, mam problem z mocowaniem dźwigni rewersu. Tulejka w której osadzona jest dźwignia była trzykrotnie spawana i znów się urwała. Myślę żeby wymieniać całe obramowanie na nowe bo ciężko będzie to pospawać ale nie wiem czy można to kupić nie znam numeru w katalogu. Może ktoś miał z tym do czynienia i mógł mi pomóc byłbym wdzięczny. 


    • Przez Kuba1302
      Witam, potrzebuję założyć lampy ostrzegawcze w Zetorze Forterra 11741. Tak więc przychodzę z zapytaniem jak macie je zamontowane bo ja kupiłem go bez lamp i niewiem jak je założyć żeby niedziurawic kabiny.
      Ps. Będę wdzięczny za zdjęcia i porady 
×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v