Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano (edytowane)

Witam zakupiłem swiatla bezprzewodowe led do ciagnika  c330 i mam problem bo nie działają w przeczepce z samochodem nue ma problemu a gdy wpinam co c330 to nic nie działa gdzie może być przyczyną  dodam że jak przyxzepke podepnę do ciagnika to wszystkie swiatla w przyczepce działają. 

20250925_184312.jpg

20250925_184309.jpg

Edytowane przez nec
Opublikowano

właśnie o to teraz miałem pytać


nec napisał:

11 minut temu, wojtal24 napisał(a):

a masz alternator czy prądnice w ciapku

Prądnica 

 

nie wiem dokładnie jak działają te światła bezprzewodowe ale powodem może być to że w prądnicy masz + na masie i to może być powód że to nie działa

Opublikowano
17 minut temu, wojtal24 napisał(a):

właśnie o to teraz miałem pytać

 

nie wiem dokładnie jak działają te światła bezprzewodowe ale powodem może być to że w prądnicy masz + na masie i to może być powód że to nie działa

 

Przyczepka samochodowa po podłączeniu do ciagnika działa normalnie ale w niej są zwykle  zarowki.  nie ledowe 

 

Podłączyłem u kuzyna do ciapka te swiatla i działały normalnie tylko kierunki  nie działały  ale on ma alternator  ,myślę że kierunki by działały  jak by miał przerywacz do kierunków led 

Opublikowano

Musisz w ciapku zmienić biegunowość, tak żeby zrobić minus na masę a to wiąże się z wymianą prądnicy na cokolwiek co ma minus na masie (najprościej jakiś alternator z samochodu)

Opublikowano
20 godzin temu, Karol445 napisał(a):

Musisz w ciapku zmienić biegunowość, tak żeby zrobić minus na masę 

A czy z tym + na masę w 30 to było konkretnie w jakimś celu, czy tylko po to by utrudnić ludziom życie? W innych ciągnikach też były prądnice i było normalnie przecież.

Opublikowano
5 godzin temu, bergman31 napisał(a):

Nie tylko w C-325/C-328/C-330 + był na masie. Syrena też tak miała i chyba jeszcze Jelcz serii 300.

 

5 godzin temu, jaco512 napisał(a):

Żuk na prądnicy chyba też tak miał.

Syrenka na pewno, żuk nie wiem ale Tarpan miał normalnie, tylko nie pamiętam już czy tam był alternator czy prądnica. 

20 minut temu, Karol445 napisał(a):

Tak se inżyniery wymyślili i tak zrobili 

Tyle to wiem, ale była w tym jakaś potrzeba? Czy tylko tak po to żeby było inaczej?

Opublikowano (edytowane)

Wymiana prądnicy na alternator i zamiana biegunowosci rozwiązała temat   .Dziękuję wszystkim za pomoc i zaangażowanie w rozwiązanie problemu. 

Edytowane przez nec

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Podobna zawartość

    • Przez ROLNIK7
      Tak jak w tytule, chciałbym usłyszeć opinie na ich temat. Są one zamiennikami Magnetona, a produkuje je jakaś litewska firma. Pojawiły sie one niedawno na Allego, a ich cena jest kusząca ponieważ taki rozrusznik kosztuje w granicach 350zł, jak wiadomo nowego Magnetona za taką kasę sie nie kupi. Piszcie co o tym myślicie!
    • Przez Damianek00
      Mam ursusa c360 i alternator elmot 2pin od ładowania i wzburzenia 9diodowy.I mam regulator napięcia 15RAa jak mam podłączyć przewody żółty i zielony do alternatora i do kontrolki.. Mam obecnie podłączony regulator z zetora na 4pin ale on ładuje ponad 17v


    • Przez miturskir
      Szukam elektroniką do ciągnika lubelskie...... 
    • Przez Kacgier
      Witam, mam problem z komputerem od rozsiewacza vicon rs-edw otóż niedziała mi wysuw silownikow elektrycznych od zasuw co moze byc przyczyną? Prosze o pomoc 
       
    • Przez patrykwil
      Witam.jak podpiąć taki alternator w c360

       

×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v