Skocz do zawartości

Fendt 820 Vario - gaśnie przy ciężkiej pracy


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam, 

mowa o Fendt 820 Vario - problem tego traktora jest wielką zagadką, podczas ciężkiej pracy gaśnie, po prostu - postoi minute, dwie, sześć, pietnaście minut i znów normalnie odpala. Ciśnienie na listwie wysokiego napięcia się zgadza, filtry są czyściutkie, myśleliśmy, że sterownik - dostał go z innego traktora, nadal to samo. Pytanie brzmi - natrafił sie komukolwiek taki problem? Jeśli tak to jak się z nim uporał?

Pozdrawiam, Tikuś

Opublikowano

Jak zgaśnie, to wyciąg smok ze zbiornika i zobacz czy tam czapka z daszkiem nie zatyka smoka. Poświć latarką i zobacz czy aby jakiś kawałek szmatki albo innego gluta się nie pałęta.

Opublikowano
14 godzin temu, mirro napisał(a):

Jak zgaśnie, to wyciąg smok ze zbiornika i zobacz czy tam czapka z daszkiem nie zatyka smoka. Poświć latarką i zobacz czy aby jakiś kawałek szmatki albo innego gluta się nie pałęta.

Dokładnie,ja kiedyś miałem w baku prześwitującą uszczelkę która jest pod korkiem bańki 20 litrowej którą to było wlewane paliwo i smok ją zasysał i zatykała paliwo a gdy maszyna zgasła to uszczelka się odklejała od smoka, latarką w baku uszczelki nie było bardzo widać bo była prześwitująca , dopiero po dokładnym przyjrzeniu się dojrzałem ją, narobiła mi kłopotu do cholery bo nie wiedziałem co jest grane

Opublikowano
21 godzin temu, mirro napisał(a):

Jak zgaśnie, to wyciąg smok ze zbiornika i zobacz czy tam czapka z daszkiem nie zatyka smoka. Poświć latarką i zobacz czy aby jakiś kawałek szmatki albo innego gluta się nie pałęta.

6 godzin temu, slonju77 napisał(a):

Dokładnie,ja kiedyś miałem w baku prześwitującą uszczelkę która jest pod korkiem bańki 20 litrowej którą to było wlewane paliwo i smok ją zasysał i zatykała paliwo a gdy maszyna zgasła to uszczelka się odklejała od smoka, latarką w baku uszczelki nie było bardzo widać bo była prześwitująca , dopiero po dokładnym przyjrzeniu się dojrzałem ją, narobiła mi kłopotu do cholery bo nie wiedziałem co jest grane

Odkrecaliscie to osobiście, pamiętacie jakie klucze są potrzebne i +- czas operacyjny?

19 godzin temu, akmaly napisał(a):

Trzeba sprawdzić jakie błędy łapie, czasami może czujnik położenia wału świrować i takie coś powodować.

Kody błędów stricte nie ma, do momentu ciężkiej pracy, wtedy wyskakuje:

1.2.08, 1.2.51, 1.2.52

Po wyskoczeniu błędow traktor zaczyna szczekac i będąc w ruchu przejedzie z 10 metrów i zgaśnie.

Dzisiaj przychodzi nowy nastawiacz, po wymianie biorę traktor na próbę, zobaczymy czy błąd ustąpi.

Opublikowano

Po sprawdzeniu go komputerem przy momencie samoistnego zgaszania ciśnienie nie spada ani na listwie niskiego ciśnienia, ani na listwie wysokiego. 

Opublikowano

Czujniki ciśnienia common rail ewentualnie styki od nich lub przewody,

Najprościej po odłączać i wyczyścić styki i podłączyć z powrotem jeśli to nic nie da jak masz możliwość wymiany czujnika od sprawnego ciągnika to by było najtaniej sprawdzić jeśli nie wizyta u dobrego mechanika

Opublikowano
7 godzin temu, PawełBoruta napisał(a):

Czujniki ciśnienia common rail ewentualnie styki od nich lub przewody,

Najprościej po odłączać i wyczyścić styki i podłączyć z powrotem jeśli to nic nie da jak masz możliwość wymiany czujnika od sprawnego ciągnika to by było najtaniej sprawdzić jeśli nie wizyta u dobrego mechanika

Podejrzewaliśmy elektryke, sprawdzę to dzisiaj i dam znać

Opublikowano (edytowane)

Czujniki zostały wymienione z CommonRail, wiązka sprawdzona - cała jest najprawdopodobniej. Problemy znikły, a pojawił się nowy - listwa wysokiego ciśnienia sprawdzając na komputerze ma realnie 708 bar na zgaszonym traktorze, a nominalne ciśnienie tej listwy powinno być 300 bar - mówiąc o wolnych obrotach, na zgaszonym silniku powinnień mieć 0 barów, a czy włączony silnik czy wyłączony posiada stale na listwie 300bar - dźwigając obroty silnika nominalne ciśnienie podchodzi pod tysiąc bar, gdzie nagle realne ciśnienie już jest tylko na +- 800; jeśli będzie komuś potrzebne niech da znać i dokładnie opisze ile obrótów ma silnik i co wskazuje komputer.

Edit: Odłączyliśmy wiązkę od listwy wysokiego ciśnienia, a komputer nie pokazuje, że jest wypięty przewód czy nie sprawny czujnik - ma to w poważaniu i dalej twierdzi, że ciśnienie realne jest 708 bar - jak? skoro on nie jest nawet podłączony? Podejrzewamy sterownik - czy to może on być winny?

Edytowane przez Tikuś

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Podobna zawartość

    • Przez boolick
      Cześć!
      Szukam w Internecie części zaznaczonej na dołączonym obrazku. Nigdzie nie umiem tego znaleźć. Możliwe, że źle tego szukam. Czy ktoś wie, gdzie mógłbym to kupić? Czy ktoś mógłby mi podać linka do oferty online?
      Pozdrawiam

    • Przez ClaasDominator
      Witam serdecznie . Chcialem zapytac ile wchodzi oleju do przekładni vario Fendt 818 i jak sie wymienia olej i filtry,czy trzeba kalibrowac skrzynie.Jaki olej stosujecie .Pozdrawiam i dziekuje za cenne podpowiedzi i rady.
    • Przez ziutek128
      Witam, mam pytanko odnośnie wymiany opon na szersze. U mnie w ciągniku są tył 650/65r42 przód 540/65r30. Czy mogę założyć na tył 710/70r42 a na przód 600/70 r30 ? Czy muszę inne felgi kupować? I czy ze skrzynią nic się nie stanie? 
      dziękuję z góry za odpowiedzi. 
      Pozdrawiam, ziutek128
    • Przez ClaasDominator
      Witam serdecznie . Chcialem zapytac ile wchodzi oleju do przekładni vario Fendt 818 i jak sie wymienia olej i filtry,czy trzeba kalibrowac skrzynie.Jaki olej stosujecie .Pozdrawiam i dziekuje za cenne podpowiedzi i rady.
    • Przez stanrol
      Panowie w jakiej pozycji powinny być zamontowane poduszki kabiny, w takiej pozycji
      Czy takiej
×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v