Skocz do zawartości

Newholland Td5.85 2017 rok cieknie paliwo górą zbiornika


Rekomendowane odpowiedzi

Wybrane dla Ciebie
Opublikowano

Witam posiadam newholland td5.85  z 2017 rok ostatnio po natankowaniu paliwa  zbiornika pod sam korek zaczęło  lecieć  paliwo gdzieś  pod kabiną  zleciało z 5 litrów  i przestało jak chyba poziomy sie wyrównały bo pod kabiną  jest trochę ziżej  zbiornik miał ktoś  tak przypadek w swoim modelu co to może  być  za przyczyna  był bym wdzięczny?

Opublikowano

Nwm jak w T5 ale w TD 5050 jest odpowietrznik między wlewem a częścią zbiornika pod kabina . Może pękł lub rozpiął się wężyk.  Wlew jest najwyższy punktem więc gdyby się rozszczelnił gdzieś pod kabina to zleci trochę paliwa 

Opublikowano
Godzinę temu, atrol123 napisał(a):

Nwm jak w T5 ale w TD 5050 jest odpowietrznik między wlewem a częścią zbiornika pod kabina . Może pękł lub rozpiął się wężyk.  Wlew jest najwyższy punktem więc gdyby się rozszczelnił gdzieś pod kabina to zleci trochę paliwa 

 To tam jest jakiś  odpowietrznik i węrzyk do niego przychodzi tak? Jeszcze raz zatankuje dopełna sprawdzę czy to samo wystąpi  i najwyżej trzeba będzie  ściągać  zbiornik  

Opublikowano (edytowane)

U mnie jest to rozwiązanie w ten sposób że są 2 króćce jeden przy korku wlewu tuż pod wierzchem drugi w  części pod kabina i połączone wężykiem .  Mój jest z 2012 i już raz miał zmieniany przy okazji innych prac bo był już mega sztywny .  Zatankować i obserwować gdzie cieknie. Ale na 90% wężyk stwardniał i pękł   króćce same z siebie raczej nie puściły

IMG_20250823_213119.jpg

Edytowane przez atrol123

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Podobna zawartość

    • Przez rabit500
      Witam niedawno kupiłem forda/new hollanda 8240 i mam pytanie jaka może być przyczyna agresywnego sprzęgła.
      Sprzęgło działa tylko że przy ruszaniu bierze odrazu na maksa niema niema i odrazu napęd załączony z dość mocnym szarpnięciem. Czy jest jakaś metoda wyregulowania tego oprócz linki pod pedałem. Sprzęgło prawdopodobnie sterowane hydraulicznie z pompy hydrauliki ciągnika. Albo gdzie szukać przyczyny szarpnięć. Półbiegi wchodzą stosunkowo gładko, z minimalnym szarpnięciem. Skrzynia 16x16.
    • Przez rabit500
      Witam.
       
      Mam pytanie czy ma ktoś może opis poszczególnych przełączników/włączników w fordzie/new hollandzie 8240. Interesuje mnie szczególnie do czego służy przełącznik przy lewarkach zmiany biegów.
       
      Jeśli zły dział proszę o przeniesienie.
    • Przez Dayhin
      Witam mam problem od pewnego czasu , mój new Holland t7.200 pc na 19 biegu nie jedzie pełną prędkością tylko np. 39,40 .
      Czasem po dłuższej trasie w czasie jazdy sam przyspieszy do 42,5 .
      Tak jakby coś się działo z blokadą górnej granicy obrotów silnika 
      Dodam tylko że czasem wariuje prędkość na wyświetlaczu 
       
    • Przez martinoss
      Witam,
       
      Mam problem od nowości w swoim New Hollandzie. Mianowicie jak w temacie skrzynia szarpie przy zmianie na podane biegi. Zgłaszając na gwarancję kalibrowali ją, ale oczywiście mówili, że ta skrzynia nie jest idealna i tak ma   Mogłem ich mocniej docisnąć z perspektywy czasu, ale to mój pierwszy ciągnik, nie miałem doświadczenia
      Pojechałem do innego serwisu i wymienili cewkę skrzyni odpowiadającą za te biegi, skalibrowali i... Bajka, wchodzą super.
      Dopóki nie wjechałem w pole. Pod obciążeniem przy przerzuceniu na 7 bieg ciągnik staje na 2 sekundy po czym jakby ktoś młotkiem wbijał ten bieg. Czyli objaw jest taki - podczas jazdy biegi wchodzą super, pod obciążeniem dramat. Ktoś ma jakiś pomysł?
    • Przez bartekpelka
      Witam wszystkich.
      jestem posiadaczem nh t4.95 lecz kupiłem go z błędem 3405.
      Wiem że jest to błąd czujnika temperatury turbiny, układ wydechowy był zdemontowany lecz jest już ogarnięty.
      podpowie ktoś który to czujnik oraz czy można jakoś samemu skasować ten błąd?
       
      dodatkowo wyskakuje czasami błąd od niskiego ciśnienia w układzie kierowniczym. Olej wraz z filtrami wymienione. Wspomaganie działa bez zarzutu. Zaczęło się tak dziać po wymianie sprzęgła gdzie ciągnik był rozebrany. Czyżby układ zapowietrzony?
       
      pozdrawiam
×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v