zetorki

Czy się opłaca napęd w 5320?

Polecane posty

zetorki    26

Witam mam pytanie czy opłaca się załorzyć przedni napęd do mojego 5320? Czy lepiej sprzedać go dołożyć trochę kasy i kupić innego. I ile to może kosztować?

Pozdrawiam :D


Zetor 7340 + tur MetalFach
Zetor 5320
URSUS c-330 + tur1
3 konie na 35ha ;)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
rumin    0

ja się taty zapytałem kiedyś czy opłaca się kupić ciągnik i założyć przedni nie?

1)Za przedni most chcą po 10 tyś na allegro sam zobacz! :D

2)Sam most nie wystarczy są jeszcze jakieś inne pierdoły! :D


"Kto gówno sieje, ten gówno zbiera..."

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
agro973    41

Sam kiedyś z tatą mieliśmy założyć przedni napęd w ursusie 4512 i jak obliczyliśmy to taka przeróbka może kosztować 15 tysięcy, więc się nie opłaca lepiej sprzedać i kupić z napędem

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl

look19    29

Najlepiej to kupić z napędem, napęd przełożyć do swojego, a tamtego sprzedać bez (jeśli jest w gorszym stanie, jeśli nie, to zostawić i swojego sprzedać). Tak się składa, że kupiliśmy do naszego 7211 napęd za 8tys i jeszcze ze 2 trzeba było włożyć. Ogólnie przeróbka nie jest tego warta. Ojciec mówił, że nigdy więcej by tego nie robił gdyby wiedział ile to zachodu.


Jeśli chcesz poznać prawdę na temat Agromy pisz na PW. Na pewno odpowiem. Miałem z nimi do czynienia.

Nie polecam zgrabiarki firmy METAL-TECHNIK z powodu wad konstrukcyjnych.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
armi95    0

Taka przeróbka nigdy nie będzie się opłacać. Najlepiej kupić z przednim od razu.


<<SPRZEDAM>> Taśmociąg do kostek siana lub słomy w bdb stanie z zaczepem do ciągnika. Jest on na kołach gumowych. Mało używany. Tanio. Okolice Węgrowa, Korytnicy. W razie pytań pisać na PW. <<SPRZEDAM>>

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
prometeusz    2

jak chcesz mieć ciągnik z przednim napędem a swój masz od nowego i jest w dobrym stanie technicznym to zakładaj, przynajmniej wiesz co masz, a jak kupisz drugiego to mogą być niespodzianki,

a za swojego to możesz dużo nie dostać, teraz wszyscy wolą z przednim napędem

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez Dz1kyy
      Witam. Mam możliwość zakupu zetora 7011. Ciągnik znam od małego, należy do mojego wujka może mi go sprzedać po BARDZO atrakcyjnej cenie, ale jest on do remontu. chciał bym go kupić do ładowacza czołowego lecz przydał by mi się do niego przedni napęd. i tu pojawia się pytanie - czy da się założyć do niego napęd od ciężkiej seri zetora/ursusa? ostatnio kupowałem część obudowy do napędu w mojej 12, i w opisie było napisane, że pasuje ona do zetorów 6x45 i7x45 z ciężkimi mostami.
    • Przez AdamKryski
      Witam. W przeciągu 6lat w przednim napędzie  wymieliło mi  3 razy łożyska igielkowe, uszczelniacze obudowę tryb zebaty atakujący, wałek i wszystkie inne.... 3ci raz i tylko prawa strona!!!! Ręce mi już opadają.... 
      Opony przód  9,5-24 diagonalne
                     Tyl 14,9-28 radialne.
      Czy nie powinne  być z tylu 16,9-28 ??? Różnie piszą raz że 14.9 A raz że  16stki....
      Pomocy!!!
    • Przez Ogrodowa
      Witam mam pytanie odnośnie przedniego napedu do zetora 7211, czy moge zalozyc naped od 7245 na oponach 9,5/9-24 bo tyle sa 16,9-28 i moje pytanie czy to zgerywalo by sie  razem ze sobą??
    • Przez kruczek14
      Witam 
      Mam problem z moim zetorkiem,  mianowicie ostatnio jak włączę wsteczny to zalącza się napęd dosłownie na sekundę i tak strzela jak by się rozlaczyl,  widocznie coś tam zazębia się i po chwili rozlacza,  co może być tego przyczyną? Z góry dziękuję za pomoc 
    • Przez Poznaniak
      Podczas jazdy zablokowało mi koło bo rozpadło sie łozysko. 
      Zagwintowałem długie  szpilki i wkrecajac w 3 dziurki zdjąłem zwolnice potem wymieniłem:
      kosz satelitów kompletny + satelita srodkowa
      łozysko 
      koło koronkowe - i tu miałem dylemat czy zakładac bo odlew jakby nie był w jednej płaszczyznie z obrecza była szpara z 3mm z jedej ze stron obojetnie jakby je obrócic zawsze szpara i kołysało (a stare idealnie przylegało obojetnie jak by przyłozyc ale miało niektóre zeby uszkodzone) wiec załozyłem nowe   włozyłem sylikon i na srubach dokreciłem i teraz jak jade po drodze asfaltowej to czuje bicie jakbym po gałazkach jechał i nie wiem czy to od tego ze zły odlew był czy moze inna przyczyna
      Pozatym po skreceniu 8 srub ( tych wokół krzyzaka co trzymaja kosz satelit) koło nie doszło do konca ( mam wieksza szpare o kilka mm niz przy drugim kole ) a bardziej juz srub sie nie dało dociagnac i zastanawiam sie czy czasem w odlewie kosza satelitów nie był krótszy gwint niz w orginale, sruba doszła by do konca gwintu i stop.  I moze stad to bicie?
×

Ważne informacje

Używamy plików cookies, aby poprawić funkcjonowanie strony Agrofoto.pl. Pliki cookies dopasowują treść strony, w tym wyświetlanych reklam, do indywidualnych potrzeb i zainteresowań użytkownika, pozwalają nam również zrozumieć, w jaki sposób korzystasz z naszej strony. Korzystanie z Agrofoto.pl bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim urządzeniu końcowym. Możesz dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Więcej szczegółów w naszej Polityce prywatności i plików cookies.