Skocz do zawartości

Case 4230 brak półbiegów.


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Tak jak w temacie. Ciągnik zgaszony po zakończeniu pracy na półbiegu żółw. Po uruchomieniu brak reakcji na zmianę pobiegł. Przekaźnik obok wybieraków wymieniony na sprawny, przekaźnik pod wyświetlaczem też jest sprawny. Jedyne co pozostaje to cewka ? Jeśli tak to gdzie ona się znajduje ? Dodam że przed awarią gdy jeździłem na "żólwiu" bieg potrafił tak jakby wypaść. Po wciśnięciu sprzęgła wszystko wracało do normy. 

Opublikowano (edytowane)
54 minuty temu, Amigo25 napisał(a):

Ta Dodam że przed awarią gdy jeździłem na "żólwiu" bieg potrafił tak jakby wypaść.

Jedyne co mogło wystąpić to chwilowy uślizg zużytych tarczek . 

Czy następuje zmiana wyświetlanej ikonki na kontrolce półbiegów?  W układzie oprócz przełącznika półbiegów jest jeszcze czujnik ( stycznik ) nad pedałem sprzęgła a następnie elektrozawór. To podanie napięcia do elektrozaworu uruchamia zająca ," w przeciwnym razie na stałe działa żolw, po wciśnięciu sprzęgła też z automatu przełącza na żółwia. Były też wersje z czujnikiem przy wybieraku ( przełaczało z automatu na żolwia na biegu 4H - ograniczenie prędkości).

Edytowane przez andrzej78
Opublikowano
2 godziny temu, andrzej78 napisał(a):

Jedyne co mogło wystąpić to chwilowy uślizg zużytych tarczek . 

Czy następuje zmiana wyświetlanej ikonki na kontrolce półbiegów?  W układzie oprócz przełącznika półbiegów jest jeszcze czujnik ( stycznik ) nad pedałem sprzęgła a następnie elektrozawór. To podanie napięcia do elektrozaworu uruchamia zająca ," w przeciwnym razie na stałe działa żolw, po wciśnięciu sprzęgła też z automatu przełącza na żółwia. Były też wersje z czujnikiem przy wybieraku ( przełaczało z automatu na żolwia na biegu 4H - ograniczenie prędkości).

Gdy wciskam guzik ikonki zapalają się na zmianę. Jeśli chodzi o czujnik nad pedale sprzęgła (jeśli dobrze myślę ten który ma za zadanie uniemożliwić rozruch gdy sprzęgło nie jest wciśnięte) to jest on odpięty a kable od niego złączone. 

Opublikowano

Nie ,ten jest wyżej obok pompki sprzęgła. Kwestia tylko sprawdzić czy wyłącznik działa ,obwód stale połączony a rozwarty po wciśnięciu sprzęgła.  Pomiędzy lewym zbiornikiem paliwa a korpusem skrzyni, od  dołu  znajduje się mocowana na śrubkę blaszana osłona wtyczki elektrozaworu. Tam można sprawdzić " prądy" i elektrozawór.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Podobna zawartość

    • Przez zipo1
      Witam szukam wszelkich informacji na temat case mx 150 maxum,(na co uważać, czego pilnować), kupiłem taki ciągnik, super by było dostać instrukcję obsługi, zgóry dziękuję.
    • Przez kurzyn198
      Witam wszystkich
      Posiada ktoś z was schemat elektryczny do Case Mx 135. Padły mi kierunkowskazy, bezpiecznik jest ok, przerywacz jest sprawny (podmieniałem ze sprawnego ciągnika), awaryjne działają, a kierunków brak.
    • Przez roxor
      Witam panowie mam do was taka prośbę chce kupić case mx 135 to mój pierwszy case i nie wiem na co trzeba zwrócić uwagę w tym ciągniku jeżeli ktoś wie coś na temat tego ciągnika to proszę o wasze rady dzięki i pzdr.
    • Przez jacumi
      Witam,
      Dziś podczas talerzowania zapaliły się wszystkie kontrolki w moim Case MX100 (2000r).
      Ojciec jeździł i powiedział że wszystko się popodświetlało (akumulator, ciśnienia oleju, kontrolka od ręcznego itp itd)
      Pierwsza myśl była że mało oleju w silniku, poziom był minimum. Uzupełniono do 2/3 max. I nie pomogło.
      Jak wróciłem do domu (traktor stał 2-3 godziny) to sytuacja jest taka sytuacja jak na zdjęciu (traktor zgaszony, czyli ostygł).
      Kontrolki już się nie świecą wszystkie tylko te właściwe, traktor zapala (test tylko na chwile).
       
      ktoś przerabiał coś takiego ??
       
      pozdrawiam
      Jacek

    • Przez kada2k
      Witam, wyświetliło mi się ostrzeżenie w Case Farmall 85C w instrukcji znalazłem że odpowiada to za zbyt niskie ciśnienie w przekładni i układzie kierowniczym. Poziom oleju się zgadza, hydraulika działa jak wcześniej, wspomaganie tak samo, płynność rewersu i półbiegu również. Ktoś miał podobny przypadek lub ma jakiś pomysł co mogło się stać, jutro jeśli będzie dalej to samo dzwonie do serwisu ale z uwagi na godzinę chciałem się tutaj dopytać.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v