Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Wybrane dla Ciebie
Opublikowano

Czesc, przychodzę z pytaniem o wzmacniacz momentu w moim zetorze 8145. na zimnym wszystko wydaje sie być w porządku natomiast na rozgrzanym po wrzuceniu zająca ciągnik jakby lekko dostaje " kopa " ale nie dokońca i potem za chwilę sie załącza do końca. Czasem jak schodzę z obrotów to potrafi sam zrzucić na żółwia. Olej w skrzyni jest, śruba od regulacji pod schodkami rozkontrowana jakimś cudem. Mam plan ją lekko dokręcać o jakies pol obrotu i sprawdzać oczywiście na gorącym 

Opublikowano

Ta śruba jest od taśmy a nie od tarczek. Tarczki ściska ciśnienie oleju które robi mikropompka. Zamontuj manometr na stałe żeby wiedzieć jakie masz ciśnienie mikropompki. Wtedy sterując widać czy masz spadki ciśnienia na wzmacniaczu, na sprzęgle wom, czy na przystawce napędu. 

Opublikowano

Działać działa, ale czasem sie wyłączyć nie chce. Na ten moment nie mogę sobie pozwolić na rozpoławianie tym bardziej ze jeszcze tego nie robiłem, więc będzie to zima. Co mogę zrobić na teraz? próbować naciągac tą taśmę?

Opublikowano

Najlepiej zmienić przewód od zasilania przystawki przedniego napędu na taki z dodatkowym wyjściem i pociągnąć przewód do kabiny i zamontować na stałe w dowolnym miejscu. 

Opublikowano (edytowane)

Z tyłu ciągnika do womu idą 2 metalowe rurki, jedna od załączania, a druga od hamowania wom.

Musisz podłączyć się pod jedną z tych rurek.

Edytowane przez Przemek00

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Podobna zawartość

    • Przez Latashi
      Witam wszystkich, noszę się z zamiarem wymiany mojego Zetora 10045 na coś innego, zachodniego. Ale pojawiają się wątpliwości czy warto bo nie wiadomo co się kupi, a tu wiem co mam i co jest do naprawy ( trochę by się uzbierało, ale to w większości pierdoły, wyciek, elektryka, lakier, przedni napęd, hamulce i można by do skrzyni zajrzec bo jak się rozgrzeje to ślizga się na żołwiu) wszystko do ogarnięcia ale już trochę denerwuje że zawsze coś i nie wiadomo co jeszcze wyjdzie. Jeżeli doszło by do wymiany to na pewno byłby komfort, być może lepsze wykonanie części zamiennych i na pewno młodszy, ale tak jak mówię czy warto. Podpowiedzcie coś bo sam nie wiem co robić. Pracuje na 20 hektarach jako główny traktor z pługiem obrotowym, agregatem uprawowo siewnym i talerzowka.
    • Przez rolkam72
      Witam. 
      Posiada ktoś a może zna dobrze pod którym bezpiecznikiem co powinno być podłączone .
      Nie chodzi mi nawet o cały schemat lecz sam opis gdzie co ma być  
      Ciągnik to Zetor 10245 więc cała seria ..245 
      Zdjęcie bezpieczników poniżej .
      Tak dla pewności podkresle słowo ,,powinno'' być fabrycznie podłączone .
      Dziękuję za każdą odpowiedź 

    • Przez damianhaczynski
      Witam wszystkich
      Mam taki problem gdyż ponieważ jadą swoim zetorem 8011 normalnie na 4 biegu przy zerowym obciążeniu, to jadący taki sam ciągnik wyprzedza mnie bez żadnego problemu. I teraz jest taki w tym wszystkim problem, że nie wiem o co chodzi,  na początku myślałem, że może mam włączonego tak zwanego żółwia, ale był on wyłączony. Po pewnym czasie też przyszło mi na myśl że to może być wina kół ponieważ w moim mam koła balonowe, ale myśląc nad tym dłużej stwierdziłem że nie jest to też przyczyna mojego problemu. I teraz pytanie do was w czym może być ten problem że mój ciągnik tak wolno się porusza, bo patrząc tak poglądowo instrukcja mówi że dany ciągnik powinien poruszać się z max prędkością 28km/h no a mój w przybliżeniu porusza się tak max do 23km/h. Macie może jakiś pomysł co jest przyczyną? 
    • Przez Kilus25
      Witam, mam problem z podnośnikiem w zts Zetor 16245, problem jest taki że podnosi tylko do pewnego momentu i przestaje.Filtry pozmieniane olej nowy tłok cylinder rozdzielacz chodzi dobrze.Pomocy!!!
    • Przez karol259
      Witam panowie i panie,
      mam problem z pneumatyką w Zetorze. Pneumatyka 2-obwodowa. Jadąc z przyczepą po naciśnięciu hamulca, hamulec w przyczepie odpuszcza, po czym znów się powoli zaciąga.
      Do diagnozy podpiąłem zegar do żółtego wyjścia w ciągniku. Okazało się, że kiedy nacisnę hamulec ciśnienie dobija normalnie do 7-8 bar, po puszczeniu hamulca spada normalnie do 0 bar, po czym samoczynnie stopniowo wzrasta aż do 7-8 bar. Wymieniłem już zawór sterujący i zawór hamulcowy i problem nadal istnieje. Nie mam pojęcia w czym może być problem.
      Może ktoś z was miał już kiedyś taką usterkę i może doradzić?
×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v