Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam. Własnie padło mi wspomaganie w zetorze 6245 i szukam jakiejs dobrej stronki z gdzie moge to kupić ponieważ różnie wpisuje na allegro i nie wyskakuje mi... :D A dokladniej potrzebuje sam siłownik wspomagania z orbitrolem.

Jak byście mogli taka stronke podac to był bym wdzięczny :)

 

Pozdrawiam. :D

Opublikowano

miedzy serwem a orbitrolem to jest chyba"lekka" roznica.

najpierw sprawdz pompe bo w silowniku to raczej nic sie nie zepsuje-chyba ze go zlamiesz ,nawet na pokrzywionym bedzie olej cieknal a silownik bedzie dzialal,

Opublikowano

Witam ja mam tak samo w lewo lekko w prawo ciężko cholera mnie już bierze... U mnie chyba jest to problem tego czepienia dużego na siłowniku tam podobno w nim jest jakaś uszczelka i jak pada to tak się dzieje... jak do tego się dobrać? jak to się rozbiera? pozdrawiam

Opublikowano

znowu to samo,ze 100 razy to juz bylo opisane,regulujecie na silowniku polozenie zaworow,wkrecacie lub wykrecacie tlok i po problemie.dokladnie juz to kilka razy opisalem i wiecej nie bede :mellow:

Opublikowano

Kolego wiem dobrze nie raz odpisywałem na ten temat ale problem jest taki że nie moge go ustawić już tym tłokiem coś jest źle z tym zaworem i muszę to jakoś rozebrać coś w tym wymienić podobno jakaś uszczelka ale jak to rozwalić?

Opublikowano

tam nie ma za bardzo co sie zepsuc,pare oringow. simering,2 pierscienie-mozna kupic za 15zl komplet naprawczy ,cala sztuka polega na ustawieniu odpowiednio dwoch czesci wzgledem siebie,dlatego wkrecasz lub wykrecasz zawor,jesli nie leje olej to po co rozkrecac.winne moze tez byc lozysko na wale kierownicy-u mnie po 2 latach ukrecilem wal kierownicy przez rozleciane lozysko.

Opublikowano

i znowu Panowie po raz kolejny gadacie głupoty... Teraz uwaga mam zdjęcia z katalogu Zetora tego wspomagania i w tej główce sterowniczej jest klika pierścieni i kilka uszczelniaczy i jeśli się przepracują lub padną to żadne ustawianie tłokiem nie pomoże żeby nie wiem co... i komplet naprawczy do tego tematu kosztuje uwaga 50zł + trzeba ustawić to raczej na profesjonalnym stole z manometrem najlepiej nie pod olejem a pod powietrzem gdyż dokładniej się ustawi, ale podobno jeśli nie jest złom to doraźnie nieźle się ustawi na podniesionych kołach przednich co w waszym przypadku na pewno zadziała u mnie ta główka jest zajechana... i nic już nie pomoże tylko rozbiórka ale dopiero się zabiorę po zakończeniu sezonu teraz jakoś wytrzymam jak ktoś chce foty mogę wysłać z katalogu przyda się dla potomnych;) pozdro :blink:

Opublikowano

"fachowcy ksiazkowi" ci najlepiej "doradza" :(:P;) center nie rozsmieszaj mnie-mam katalog,instrukcje obslugi i napraw -zeby naprawiac wg. ksiazek to trzeba miec profesjonalny warsztat a najlepiej do serwisu zawiesc, chyba ze ma sie troche praktyki,glowe na karku to wtedy pare rad doswiadczonych naprawiaczy i sam prawie wszystko zrobisz,jak kiedys rozbierzesz silownik to zobaczysz ze to jest proste jak budowa cepa.

 

 

odkrecasz silownik,pare szmat,imadlo,klucz do rur,ruszasz pare razy silownikiem zeby caly olej wylal sie,,dajesz w imadlo-obwin szmatami zeby sie nie porysowal,popuszczasz objemke wykrecasz glowice z zaworem,kluczem do rur wykrecasz koncowke z cylindra wyciagasz wszystko na wierzch,wymiana pierscieni oringow i simeringow-problem jest przy wlozeniu dwoch stalowych pierscieni,przydala by sie objemka jak do pierscieni silnikowych lub odrobina sprytu-obcieta plastikowa miarka od titusa[oprysk na kukurydze]lub cos podobnego

Opublikowano

odświeże temat

A jeżeli mam luzy na tej gałce co jest w tym kwadraciaku, i na drodzę jak jest oś na podnośniku koła zaczynaja latać na boki, to da się jakos ten luz skompensować ?

 

to zaznaczone na czerwono

post-60569-0-84396100-1477576924.jpg

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Podobna zawartość

    • Przez MUMINEK2000
      Koledzy postanowiłem przerobić wspomaganie przy zetorze z mocowaniem orbitrola nie ma problemu ale nie wiem jaki ma być orbitrol, jaki jest orginalnie bo musi być zgrane z pompą.Najwarzniejsze jak umocować siłownik, wiem że niektóre miały orginalnie ale jak żeby to wszystko wytrzymało. Może ktoś takiego ma to prześle mi zdjęcie będę wdzięczny, niechce odwalić lipy.
    • Przez ziooober88
      Witam, z racji tego, że moje stare wspomaganie strasznie zaczęło cieknąć stwierdziłem, że oddam je do regeneracji. Regeneracja polegała na zdaniu starego siłownika i wzięciu po regeneracji. Przy okazji remontu postanowiłem wymienić wszystkie końcówki drążków. Poskładałem wszystko w całość, mniej więcej ustawiłem zbieżność, podniosłem przód ciągnika. Wymieniłem filtr oleju i zalałem nowy olej. Odpaliłem ciągnik i kręciłem w prawo i w lewo. I jakie wnioski? Jak kręcę w prawo to siłownik dochodzi ładnie do samego końca. Natomiast jak kręcę w lewo to przy samym końcu jest takie przełamanie mocne siłownika. Dlaczego tak się dzieje? Dodatkowo w momencie jak np koła są na wprost i kręcę w prawo i nagle chcę dać w lewo to jest takie przełamanie. Czemu tak się dzieje? Dodam, że kół nie ściąga ani w prawo ani w lewo. Gość od którego to kupiłem kazał kilka razy pokręcić w lewo i w prawo i ma być. Tylko moje stare wspomaganie działało dużo lepiej. Ktoś coś podpowie?
    • Przez szumrak
      Mam pytanie czy opłaca się montować elektryczne wspomaganie do ursusa c 330 bo jest tanie podug hydraulicznego 
    • Przez Zetor-Team-7711
      Witam czy wie ktoś jak sie nazywa ta zaznaczona część tej dźwigni i czy można ją kupić osobno bez wymiany całej dźwigni? Czy może jest jakaś możliwość zamienienia tego elementu na jakieś łożysko?
    • Przez ziooober88
      Witam, posiadam Zetora 7211 i mam problem z luzem na kierownicy, nie jest on jakiś duży ale jest. W innym wątku wyczytałem, że można go skasować. Rozkręciłem kolumnę kierowniczą i jakie mam wnioski. Wszędzie piszą, że luz można wykasować tymi nakrętkami. Rozkręciłem te nakrętki i pod nimi jest taka tulejka, którą można wkręcić lub wykręcić i teraz pytanie jak ona ma być ustawiona? Bo pod tymi nakrętkami jest tam dwie śrubki, je jak odkręciłem to wykręciłem ten pierścień i pod nim jest następny i jak go dokręciłem delikatnie to kierownica ciężko się kręciła. Więc wróciłem do wersji pierwotnej. Interesuje mnie to czy tą tulejką pod nakrętkami można coś wykasować?

×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v