Skocz do zawartości
Moorgi

Wspomaganie w zetorze 6245

Polecane posty

Wybrane dla Ciebie
Moorgi    294

Witam. Własnie padło mi wspomaganie w zetorze 6245 i szukam jakiejs dobrej stronki z gdzie moge to kupić ponieważ różnie wpisuje na allegro i nie wyskakuje mi... :D A dokladniej potrzebuje sam siłownik wspomagania z orbitrolem.

Jak byście mogli taka stronke podac to był bym wdzięczny :)

 

Pozdrawiam. :D

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl

jacus    149

miedzy serwem a orbitrolem to jest chyba"lekka" roznica.

najpierw sprawdz pompe bo w silowniku to raczej nic sie nie zepsuje-chyba ze go zlamiesz ,nawet na pokrzywionym bedzie olej cieknal a silownik bedzie dzialal,


buk, humor ,seks ,rokendrol.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
sebe1033    78

popatrz na zawory na siłowniku od strony sprzęgła tam gdzie jest drążek sterujący nimi może coś tam nie łaczy

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
center    9

Witam ja mam tak samo w lewo lekko w prawo ciężko cholera mnie już bierze... U mnie chyba jest to problem tego czepienia dużego na siłowniku tam podobno w nim jest jakaś uszczelka i jak pada to tak się dzieje... jak do tego się dobrać? jak to się rozbiera? pozdrawiam

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
jacus    149

znowu to samo,ze 100 razy to juz bylo opisane,regulujecie na silowniku polozenie zaworow,wkrecacie lub wykrecacie tlok i po problemie.dokladnie juz to kilka razy opisalem i wiecej nie bede :mellow:


buk, humor ,seks ,rokendrol.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
center    9

Kolego wiem dobrze nie raz odpisywałem na ten temat ale problem jest taki że nie moge go ustawić już tym tłokiem coś jest źle z tym zaworem i muszę to jakoś rozebrać coś w tym wymienić podobno jakaś uszczelka ale jak to rozwalić?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
jacus    149

tam nie ma za bardzo co sie zepsuc,pare oringow. simering,2 pierscienie-mozna kupic za 15zl komplet naprawczy ,cala sztuka polega na ustawieniu odpowiednio dwoch czesci wzgledem siebie,dlatego wkrecasz lub wykrecasz zawor,jesli nie leje olej to po co rozkrecac.winne moze tez byc lozysko na wale kierownicy-u mnie po 2 latach ukrecilem wal kierownicy przez rozleciane lozysko.


buk, humor ,seks ,rokendrol.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
center    9

i znowu Panowie po raz kolejny gadacie głupoty... Teraz uwaga mam zdjęcia z katalogu Zetora tego wspomagania i w tej główce sterowniczej jest klika pierścieni i kilka uszczelniaczy i jeśli się przepracują lub padną to żadne ustawianie tłokiem nie pomoże żeby nie wiem co... i komplet naprawczy do tego tematu kosztuje uwaga 50zł + trzeba ustawić to raczej na profesjonalnym stole z manometrem najlepiej nie pod olejem a pod powietrzem gdyż dokładniej się ustawi, ale podobno jeśli nie jest złom to doraźnie nieźle się ustawi na podniesionych kołach przednich co w waszym przypadku na pewno zadziała u mnie ta główka jest zajechana... i nic już nie pomoże tylko rozbiórka ale dopiero się zabiorę po zakończeniu sezonu teraz jakoś wytrzymam jak ktoś chce foty mogę wysłać z katalogu przyda się dla potomnych;) pozdro :blink:

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
grzen    187

panowie wiecie jak można samemu rozebrać siłownik od wspomagania z zetoże bo cieknie ostro z tuleji zetor 6245

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
jacus    149

"fachowcy ksiazkowi" ci najlepiej "doradza" :(:P;) center nie rozsmieszaj mnie-mam katalog,instrukcje obslugi i napraw -zeby naprawiac wg. ksiazek to trzeba miec profesjonalny warsztat a najlepiej do serwisu zawiesc, chyba ze ma sie troche praktyki,glowe na karku to wtedy pare rad doswiadczonych naprawiaczy i sam prawie wszystko zrobisz,jak kiedys rozbierzesz silownik to zobaczysz ze to jest proste jak budowa cepa.

 

 

odkrecasz silownik,pare szmat,imadlo,klucz do rur,ruszasz pare razy silownikiem zeby caly olej wylal sie,,dajesz w imadlo-obwin szmatami zeby sie nie porysowal,popuszczasz objemke wykrecasz glowice z zaworem,kluczem do rur wykrecasz koncowke z cylindra wyciagasz wszystko na wierzch,wymiana pierscieni oringow i simeringow-problem jest przy wlozeniu dwoch stalowych pierscieni,przydala by sie objemka jak do pierscieni silnikowych lub odrobina sprytu-obcieta plastikowa miarka od titusa[oprysk na kukurydze]lub cos podobnego


buk, humor ,seks ,rokendrol.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
grzen    187

w sumie to jest proste ale książka mi sporo pomogła najbardziej przy rozmontowaniu tłoczyska z tulei wspomaganie działa elegancko B)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
grzegorzk4    62

odświeże temat

A jeżeli mam luzy na tej gałce co jest w tym kwadraciaku, i na drodzę jak jest oś na podnośniku koła zaczynaja latać na boki, to da się jakos ten luz skompensować ?

 

to zaznaczone na czerwono

post-60569-0-84396100-1477576924.jpg

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
jacus    149

miedzy 4 srubami po lewej jest nakretka - wlasnie nia kasujesz luz


buk, humor ,seks ,rokendrol.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się


  • Podobna zawartość

    • Przez aldanio
      Witam. Mam pytanie odnosnie wspomagania w moim zetorze niedawno go kupilem i nie wiem jak powino byc. Jak jade to wspomaganie dziala elegancko a jak sie zatrzymam to na miejcu nie moge skrecic mi sie wydaje ze tak nie powinno byc. co jest tego przyczna?? z góry dzieki.
    • Przez focusst
      Witam wszystkich,
      Jakiś czas temu kupiłem zetora model 7211, rok 1985 z myślą zamontowania na nim ładowacza trzysekcyjnego. Jest to już drugi ciągnik tej marki w naszym gospodarstwie, od nowości mamy też 7211 z 1990 r. Zastanawiam się jak rozwiązać problem wspomagania ponieważ od wszystkich użytkowników słyszę iż fabryczny serwomechanizm nie poradzi sobie ze sprawnym manewrowaniem z ciężkim, obciążonym ładowaczem czołowym. Zacząłem się zastanawiać nad montażem orbitrola ponieważ fabryczna kolumna i tak nadaje się do remontu. Aby nie niszczyć i przeciążać przedniej osi chciałem zamontować siłownik poprzeczny dwustronnego działania zamontowany na belce taki jak montowano w nowszych zetorach 3320, 5320 itp. I tu się pojawia problem z tego co widziałem na aukcjach z tymi ciągnikami to każdy miał sztywną nieresorowaną przednią oś. Modele z przednią osią resorowaną mają klasyczne serwo nawet te wyprodukowane w 1997. Pytanie moje jest takie czy miękki przód stanowi przeszkodę w montażu siłownika poprzecznego dwustronnego działania ?
      Może jest na forum ktoś kto przerabiał podobne dylematy i potrafi mi coś pomóc, podpowiedzieć.
      Mam świadomość tego że podczas pracy z ładowaczem i tak muszę zablokować zwrotnice, ale podczas pracy bez niego chciałbym jeździć na miękkim przodzie.
    • Przez Mateusz_320
      Witam. Panowie mam problem w swoim zetorze. Założyłem niedawno wspomaganie orbitrol. Przy jeździe 25-30km ciągnik z maszyną na tyle goni tańczy po drodze. Dodam że os remontowana żadnych luzow nigdzie. Da się skasować gdzieś luz lub coś żeby nie gonił tańczył. Kolumna wyrzucona. Proszę o pomoc. Dodam ma oś miękka i ma 50 kg tylko obciążenia. 
    • Przez garos
      Witam mam zetora 7245 i mam problem z kierowaniem tzn: jak jest olej zimny to kręci sie świetnie leciutko jednym palcem ale w prawo w lewo już troche ciężej a jak sie rozgrzeje to za nic nie moge skręcić kierownicą jak jade ulicą to jest jeszcze ok ale ma takie dziwne coś że sciąga go na prawo i jak chce odbic w lewo to tak jakby go troszke przycinało i dopiero koła skręcą. Problem sie zaczął jak go rozpoławiałem nic nie było ruszane przy kierowaniu olej jest jedyne co to były skasowane luzy i nic więcej pompa nowa i dalej tak samo. Stało sie to nagle nie że od czasu do czasu tak miał tylko nagle po remoncie wyjeżdżam z garażu, chce skręcić a tu bum nie da sie co może być nie tak? Jest to zwykłe nie na orbitrol kierowanie.
    • Przez Michal3512
      Witam
      Odkąd kupiłem zetora cały czas kapie mi olej do wspomagania.
      Wyciek jest z głowiczki dokładniej z okolic sworznia kulistego oraz delikatny wyciek z siłownika dokładnie w miejscu gdzie ściskamy go obejmą chyba z zaworu suwakowego.
       Kupiłem zestaw naprawczy - oring na zawór suwakowy, podkładki miedziane + osłony pyłoszczelne,  całość poskładałem, sworzeń w miarę ciasno chodzi ale niestety dalej jest wyciek.
      Czy ktoś miał taki ? Zastanawiam się czy to juz czas na zakup nowej głowiczki ale chce się upewnić tutaj na forum
      Proszę o rady, pozdrawiam 








×

Ważne informacje

Używamy plików cookies, aby poprawić funkcjonowanie strony Agrofoto.pl. Pliki cookies dopasowują treść strony, w tym wyświetlanych reklam, do indywidualnych potrzeb i zainteresowań użytkownika, pozwalają nam również zrozumieć, w jaki sposób korzystasz z naszej strony. Korzystanie z Agrofoto.pl bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim urządzeniu końcowym. Możesz dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Więcej szczegółów w naszej Polityce prywatności i plików cookies.