Moorgi

Wspomaganie w zetorze 6245

Polecane posty

Wybrane dla Ciebie
Moorgi    301

Witam. Własnie padło mi wspomaganie w zetorze 6245 i szukam jakiejs dobrej stronki z gdzie moge to kupić ponieważ różnie wpisuje na allegro i nie wyskakuje mi... :D A dokladniej potrzebuje sam siłownik wspomagania z orbitrolem.

Jak byście mogli taka stronke podac to był bym wdzięczny :)

 

Pozdrawiam. :D

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl

jacus    194

miedzy serwem a orbitrolem to jest chyba"lekka" roznica.

najpierw sprawdz pompe bo w silowniku to raczej nic sie nie zepsuje-chyba ze go zlamiesz ,nawet na pokrzywionym bedzie olej cieknal a silownik bedzie dzialal,


buk, humor ,seks ,rokendrol.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
sebe1033    112

popatrz na zawory na siłowniku od strony sprzęgła tam gdzie jest drążek sterujący nimi może coś tam nie łaczy

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
center    9

Witam ja mam tak samo w lewo lekko w prawo ciężko cholera mnie już bierze... U mnie chyba jest to problem tego czepienia dużego na siłowniku tam podobno w nim jest jakaś uszczelka i jak pada to tak się dzieje... jak do tego się dobrać? jak to się rozbiera? pozdrawiam

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
jacus    194

znowu to samo,ze 100 razy to juz bylo opisane,regulujecie na silowniku polozenie zaworow,wkrecacie lub wykrecacie tlok i po problemie.dokladnie juz to kilka razy opisalem i wiecej nie bede :mellow:


buk, humor ,seks ,rokendrol.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
center    9

Kolego wiem dobrze nie raz odpisywałem na ten temat ale problem jest taki że nie moge go ustawić już tym tłokiem coś jest źle z tym zaworem i muszę to jakoś rozebrać coś w tym wymienić podobno jakaś uszczelka ale jak to rozwalić?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
jacus    194

tam nie ma za bardzo co sie zepsuc,pare oringow. simering,2 pierscienie-mozna kupic za 15zl komplet naprawczy ,cala sztuka polega na ustawieniu odpowiednio dwoch czesci wzgledem siebie,dlatego wkrecasz lub wykrecasz zawor,jesli nie leje olej to po co rozkrecac.winne moze tez byc lozysko na wale kierownicy-u mnie po 2 latach ukrecilem wal kierownicy przez rozleciane lozysko.


buk, humor ,seks ,rokendrol.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
center    9

i znowu Panowie po raz kolejny gadacie głupoty... Teraz uwaga mam zdjęcia z katalogu Zetora tego wspomagania i w tej główce sterowniczej jest klika pierścieni i kilka uszczelniaczy i jeśli się przepracują lub padną to żadne ustawianie tłokiem nie pomoże żeby nie wiem co... i komplet naprawczy do tego tematu kosztuje uwaga 50zł + trzeba ustawić to raczej na profesjonalnym stole z manometrem najlepiej nie pod olejem a pod powietrzem gdyż dokładniej się ustawi, ale podobno jeśli nie jest złom to doraźnie nieźle się ustawi na podniesionych kołach przednich co w waszym przypadku na pewno zadziała u mnie ta główka jest zajechana... i nic już nie pomoże tylko rozbiórka ale dopiero się zabiorę po zakończeniu sezonu teraz jakoś wytrzymam jak ktoś chce foty mogę wysłać z katalogu przyda się dla potomnych;) pozdro :blink:

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
grzen    188

panowie wiecie jak można samemu rozebrać siłownik od wspomagania z zetoże bo cieknie ostro z tuleji zetor 6245

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
jacus    194

"fachowcy ksiazkowi" ci najlepiej "doradza" :(:P;) center nie rozsmieszaj mnie-mam katalog,instrukcje obslugi i napraw -zeby naprawiac wg. ksiazek to trzeba miec profesjonalny warsztat a najlepiej do serwisu zawiesc, chyba ze ma sie troche praktyki,glowe na karku to wtedy pare rad doswiadczonych naprawiaczy i sam prawie wszystko zrobisz,jak kiedys rozbierzesz silownik to zobaczysz ze to jest proste jak budowa cepa.

 

 

odkrecasz silownik,pare szmat,imadlo,klucz do rur,ruszasz pare razy silownikiem zeby caly olej wylal sie,,dajesz w imadlo-obwin szmatami zeby sie nie porysowal,popuszczasz objemke wykrecasz glowice z zaworem,kluczem do rur wykrecasz koncowke z cylindra wyciagasz wszystko na wierzch,wymiana pierscieni oringow i simeringow-problem jest przy wlozeniu dwoch stalowych pierscieni,przydala by sie objemka jak do pierscieni silnikowych lub odrobina sprytu-obcieta plastikowa miarka od titusa[oprysk na kukurydze]lub cos podobnego


buk, humor ,seks ,rokendrol.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
grzen    188

w sumie to jest proste ale książka mi sporo pomogła najbardziej przy rozmontowaniu tłoczyska z tulei wspomaganie działa elegancko B)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
grzegorzk4    62

odświeże temat

A jeżeli mam luzy na tej gałce co jest w tym kwadraciaku, i na drodzę jak jest oś na podnośniku koła zaczynaja latać na boki, to da się jakos ten luz skompensować ?

 

to zaznaczone na czerwono

post-60569-0-84396100-1477576924.jpg

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
jacus    194

miedzy 4 srubami po lewej jest nakretka - wlasnie nia kasujesz luz


buk, humor ,seks ,rokendrol.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez Marcian1234
      Witam 
       
      Zregenerowałem serwomechanizm wspomagania kierownicy w Zetorze 5211 bo był mocny luz na kierownicy  również wymieniłem uszczelniacze na siłowniku. Po włożeniu do ciągnika okazuje się że nie działa. Co mogłem zrobić nie tak ? Czy sworzeń o nr 8 powinien być mocno dokręcony czy tak z wyczuciem ?  Co może być przyczyna ? Dodam ze na powrocie w przewodzie jest olej z powietrzem. 
       

    • Przez focusst
      Witam wszystkich,
      Jakiś czas temu kupiłem zetora model 7211, rok 1985 z myślą zamontowania na nim ładowacza trzysekcyjnego. Jest to już drugi ciągnik tej marki w naszym gospodarstwie, od nowości mamy też 7211 z 1990 r. Zastanawiam się jak rozwiązać problem wspomagania ponieważ od wszystkich użytkowników słyszę iż fabryczny serwomechanizm nie poradzi sobie ze sprawnym manewrowaniem z ciężkim, obciążonym ładowaczem czołowym. Zacząłem się zastanawiać nad montażem orbitrola ponieważ fabryczna kolumna i tak nadaje się do remontu. Aby nie niszczyć i przeciążać przedniej osi chciałem zamontować siłownik poprzeczny dwustronnego działania zamontowany na belce taki jak montowano w nowszych zetorach 3320, 5320 itp. I tu się pojawia problem z tego co widziałem na aukcjach z tymi ciągnikami to każdy miał sztywną nieresorowaną przednią oś. Modele z przednią osią resorowaną mają klasyczne serwo nawet te wyprodukowane w 1997. Pytanie moje jest takie czy miękki przód stanowi przeszkodę w montażu siłownika poprzecznego dwustronnego działania ?
      Może jest na forum ktoś kto przerabiał podobne dylematy i potrafi mi coś pomóc, podpowiedzieć.
      Mam świadomość tego że podczas pracy z ładowaczem i tak muszę zablokować zwrotnice, ale podczas pracy bez niego chciałbym jeździć na miękkim przodzie.
    • Przez bazar
      Słyszałem, że aby wymienić orbitrol w Zetorze 7711 trzeba ściągać kabinę. Czy to prawda? Dodam, że jest straszny luz w kierownicy w ciągniku
    • Przez Grzesiek84
      Witam mam założone wspomaganie do zetora 6211 z Agricol na orbitrol i od samego początku widać że owy orbitrol przepuszcza olej bo ciągnik lekko trzeba kontrować podczas jazdy i zaczyna mnie to drażnić. Podczas siewu i orki jest podobnie trzeba go kontrolować. Końcówki drążków są nowe, na belce brak luzów. Czytałem że można włożyć dławik by ograniczyć przepływ oleju ale czy nie ograniczy to też wspomagania - jego siły, proszę o poradę czy ktoś miał podobny problem i jak sobie z nim poradzić ?
    • Przez aldanio
      Witam. Mam pytanie odnosnie wspomagania w moim zetorze niedawno go kupilem i nie wiem jak powino byc. Jak jade to wspomaganie dziala elegancko a jak sie zatrzymam to na miejcu nie moge skrecic mi sie wydaje ze tak nie powinno byc. co jest tego przyczna?? z góry dzieki.
×

Ważne informacje

Używamy plików cookies, aby poprawić funkcjonowanie strony Agrofoto.pl. Pliki cookies dopasowują treść strony, w tym wyświetlanych reklam, do indywidualnych potrzeb i zainteresowań użytkownika, pozwalają nam również zrozumieć, w jaki sposób korzystasz z naszej strony. Korzystanie z Agrofoto.pl bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim urządzeniu końcowym. Możesz dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Więcej szczegółów w naszej Polityce prywatności i plików cookies.