Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Wybrane dla Ciebie
Opublikowano
3 godziny temu, kubaursus3p napisał(a):

Witam. Po remoncie silnika i odpaleniu słychać jak bije ciśnienie na kolektor ssący, bez filtra powietrza słuchać jak dudni. Co to może być? Pacjent ursus c328 

Czy filtr posiada komplet kaset ( wkładów), bo sam filtr pełni też funkcję tłumika dolotu.

Opublikowano

A ja dalej przy swoim obstaje że za duże luzy zaworowe, sprawdzić i ustawić 0.2 jak w instrukcji. Już to przerabiałem, dopiero jak sam ogarnąłem jak się ustawia silnik zaczął poprawnie pracować

Opublikowano

andrzej78 napisał:

3 godziny temu, kubaursus3p napisał(a):

Witam. Po remoncie silnika i odpaleniu słychać jak bije ciśnienie na kolektor ssący, bez filtra powietrza słuchać jak dudni. Co to może być? Pacjent ursus c328 

Czy filtr posiada komplet kaset ( wkładów), bo sam filtr pełni też funkcję tłumika dolotu.

tak filtr posiada wszystko a po za tym jest nowy założony.

Opublikowano (edytowane)

CO to znaczy słychać jak bije ciśnienie? Od kiedy ciśnienie mierzy się na słuch? Jeśli jedyną metodą pomiaru tego, że jest przedmuch jest słuch to tak jak wyżej poskładaj wszystko jak ma być. Z dolotu zawsze będzie hałas. 

Silnik słabo pali nie ma mocy?

Edytowane przez hubertuss

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Podobna zawartość

    • Przez PioTroK
      Witam. Podjąłem się zmiany opon wraz z felgami w moim C-330 ze względu na zamontowanego tura.
      Zakupiłem na portalu aukcyjnym zestaw opon wraz z felgami 10.75-15.3 i wszystko ładnie pasuje ale mam jeden mały problem.
      Mianowicie krawędź wewnętrzna felgi przy skręcie będzie ocierać o wystający materiał w półosi osi przedniej. Dodam, że mam przód twardy okrągły..
       
      myślałem nad zastosowaniem dystansów lecz nie znalazłem gotowych dystansów, które posiadałyby zatoczenie na felgę aby koła nie opierały się na śrubach..
      lub nad przyszlifowaniem krawędzi półosi przedniej, bo tam spokojnie jest te 5cm materiału który uważam ze jest zbędny.
      moze Wy macie jakieś pomysły. 
    • Przez RolnikAgroKujawski
      Cześć ludzie. Mam pytanko. Jak myślicie co to może być za kierownica. Ursus c330 1974. Po założeniu kapsla od Zetora, bo mam 2 ramienna Zetora w c360 z turem, wygląda trochę jak z Zetora. A i kierownica jest płaska. Być może dziadek ją kiedyś wymieniał 



         

    • Przez igor730
      Witam . Proszę o poradę. C330M. Posiadam rozdzielacz oryginalny podłączony w sposób jak na zdjęciu. 
      Teraz podłączyłem do oryginalnego rozdzielacza dodatkowy rozdzielacz dwusekcyjny z jedna sekcja plywajacateraz ona jest zaślepiona. Odłączyłem rurkę która tworzyła bypass między góra a bokiem rozdzielacza i do górnego króćca podłączyłem przewod do rozdzielacza zewnętrznego gniazdo P a od bocznego króćca z rozdzielacza oryginalnego do nowego rozdzielacza do gniazda T. Generalnie takie połączenie przewija się w internecie. 
      Rozdzielacz zewnętrzny potrzebuje do sterowania ładowaczem z siłownikiem z dwoma przewodami. 
      Problem jest następujący już na samym początku otóż z oryginalnego rozdzielacza mogę podnieść tuza ale nie jestem w stanie go opuścić. Dając wajchę w dół słuchać że pompa pracuje mocno ale tuz nie opuszcza się. 
      W czym jest problem. Wydaje się że olej jest blokowany i nie może wrócić do skrzyni z tuza



×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v