Skocz do zawartości

Lamborghini F plus - Same frutetto II - wymiana olejuw skrzyni - gdzie korki itp


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano (edytowane)

Chce wymienić olej w skrzyni lamborghini 775f - świeci kontrolka filtra  - olej wg książki ma być 20w30 - poprzedni właściciel zalał shell spirax s4 UTT 10w30 - chcę zalać taki sam....
Podpowie ktoś gdzie są korki w tym ciągniku - jest 1 czy więcej? - gdzie się sprawdza poziom? - nie widzę żadnego szkiełka... - z tylu jest jeden korek z prawej strony  - może to to??? - ma ktoś może jakąś serwisowke - mam książkę instrukcje po francusku, ale nie ma tam opisanej wymiany oleju...  - filtr jest 1 ten długi z lewej strony przed kabina??
Czy to ze świeci kontrolka oleju może być przyczyna ze nie działa przedni tuz i półbieg? (podnośnik, wom przedni i tylny działa nie jestem tez pewien czy zalancza przedni napęd i blokadę.... - wszystko na elektrozaworach) Dlatego chce zacząć od oleju i filtra...
 

Edytowane przez arty
Opublikowano (edytowane)

Korki są dwa, jeden na skrzyni drugi na przystawce napędu.
Filtr jeden. 
Instrukcja podaje SAE 10W30.

Stan oleju sprawdzasz wykręcając korek z tyłu z okolicy pochwy prawego koła.

Olej i filtr do wymiany jeśli się świeci ta kontrolka, ale to raczej nie rozwiąże problemu z przednim tuzem. 
Co do półbiegu to sprawdź czy guzik jest sprawny, możesz go wyjąć z wajchy i będą dwa przewody, możesz spróbować je połączyć i zobaczyć czy się polbieg zmieni. 
Włącz napęd, rewers do tyłu i strzel ze sprzęgła na 2 biegu gdzies na polu, wtedy zobaczysz czy napęd działa. Powinna też być kontrolka. 

Edytowane przez KaMel
Opublikowano (edytowane)

Dzieki wielkie - z tym olejem to teraz myślę ze znajdę już korki - istotne wlasnie ile i gdzie szukać... Przedni tuz zdejmę jeszcze maskę, i osłony i przejrzę przewody - a gdzie będzie jakiś elektrozawór od niego? - da sie podmienić elektrozawory na jakis z innego obwodu aby ew sprawdzić czy to nie wina elektrozaworu? Przewody i wyłącznik półbiegu już sprawne - były pourywane i przełącznik zablokowany, ale to zrobiłem jak pierwsze - mierzyłem rezystancje jest chyba cos 800 ohm +- a wiec połączenie jakieś jest, i przy włączonym kluczyku przeznaczając ten przełącznik widać ze kontrolki lekko przygasają, a wiec coś się dzieje, ale podczas jazdy zadnego efektu....
Napęd jednak jest - sprawdziłem z pługiem  - idzie jak dzik i mieli wszystkimi kolami... kontrolka wlasnie dziala tylko ta na guziku, na zegarach nie świeci - żarówki ok - sprawdzałem.... A i świeci cały czas kontrolka WOM ??? - tez do znalezienia co jest... Mialem tez problem ze nie moglem czasem włączyć 1 i 2 biegu - ale to już trochę rozwiązałem - trzeba pilnować aby przelanczajac z 3, 4 na luz - lub inny bieg trzymać dźwignie dobrze z prawej  - nie iść na skróty np 3-2  1-4 bo wtedy nie da się włączyć tej 1 i 2... - jak dźwignia dokładnie w lini  po prawej nie ma problemu..

Edytowane przez arty

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Podobna zawartość

    • Przez asus921
      Witam.
      Co moze byc przyczyna wycia hydrauliki? Swieci sie kontrolka od hydrauliki i wyje. Podnosnik dziala normalnie. Jak deliktnie nacisne na sekcje to wycie ustepuje, jak cofne dzwignie to wyje. Olej dolalem, bo bylo malo, ale podnosnik i wyjscia hydrauliczne dzialaja normalnie tylko na luzie cos wyje jakby sie jakis zawor zacial?
      Ciagnik nie uzywany 2 lata, potrzebny teraz na kilka godzin do podciagania przyczep. Stal i sie zepsul xD.
    • Przez daizor
      Tak jak w temacie kompletna serwisów-ka w języku angielskim.
       
      Instrukcja do pobrania :
      http://www.wrzucaj.com/518069
       
      Proszę o wciśnięcie "głosuj na post do góry"
      W sprawie hasła do archiwum pisać na PW
    • Przez arty
      Jak prawidłowo używać tzw sprzęgło pięciominutowe WOM w ciągniku Deutz/Same/lamborghini?

      Mam z lewej strony dźwignie z pozycjami - Wałek WOM zależny od prędkości jazdy/luz/wałek zależny od obrotów silnika.
      Aby przełączyć dźwignię z luzu na zależne od prędkości jazdy mogę to zrobić przy pracującym silniku - nic nie zgrzyta - aby przełączyć z luzu na zależne od obrotów murze zgasić silnik bo w przeciwnym razie jest zgrzyt.... (sprzegło pieciominutowe cały czas wyłączone). Aby wałek zaczął się obracać muszę jeszcze przekręcić elektryczny przełącznik....  -nie znam sie na tym ale to chyba to sprzęgło pięciominutowe.... - tym też wyłanczam WOM np na nawrotach...
      Gdzieś słyszałem ze  aby nie zużywało się jakieś tam łożysko powinno sie po skończonej pracy z WOM wyłączyć sprzegło pieciominutowe - właczyć luz na dzwigni i następnie sprzegło pieciominutowe znow przelaczyc na pozycję załączone tak jak w trakcie pracy WOM. Nie wiem czy ta instrukcja dotyczy konkretnej marki czy w ciagnikach SDF też powinno sie tak robić???
    • Przez tomek3105
      witam mam problem z ciagnikiem lamborghini premium 1060 
      mianowicie problem polega na tym że ciezko wrzucic bieg roboczy szybkie wolne każdą serię jak przerzucę na jadę do przodu to jest troszkę ciszej tak samo do tyłu na luzie na rozłączonej skrzyni jest najciszej jest to wersja bez połbiegów
      pompa hydrauliczna nowa
      nie wiem już czego się złapać
      kalibracja zrobiona 
      tarczki sprzęglowe zrobione 
      brak błędów na komputerze
      jest taki objaw e stuka po lewej stronie skrzyni przy silniku na wysokości jak kończy się kosz sprzęgłowy ale w samym koszu nie  było nic uszkodzone poszły nowe uszczelniacze  nie wiem co jest 
      już dużo kasy włożone i nie wiadomo o co chodzi 
      proszę o pomoc 
    • Przez radek8817
      Witam posiadam deutz agrotron mk3 135 swieci mo się kontrolka emc ładnie zapala wszystko niby działa ma moc tempomat dziala od czego ona może byc. Kolejna kontrolka  to zolw cały czas swieci zokw Skrzynia 6biegow 4 polbiegi ciagnik jezdzi normalnie szybko jak ja wyłączyć?. Kolejna sprawa pokazuje mi włączony Przedni wom i obroty przedniego womu ciagnik nie posiada przedniego womu nawet włącznika do niego ktoś cos moze podpowie o co tu chodzi 
×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v