Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Wybrane dla Ciebie
Opublikowano

Pany taki problem trochę. Obstawiam że to regulator obrotów się przycina czy coś. Mam wersję elektroniczną i czasami ciągnik leci po drodze z ładunkiem, a czasami nie chce mu się po prostu. Czy jest jakiś sposób żeby sprawdzić ten regulator?

Opublikowano (edytowane)

Ja nie rozumiem o co Tobie chodzi… Co mu sie dzieje, bo napisałeś tak jakbyś nim raz mógł wyjechać na droge, a innym razem nie, ale trudno powiedzieć czy dlatego, że nie masz w kołach powietrza, czy silnik nie odpala…🤦‍♂️

Edytowane przez Rowan
Opublikowano

Brak mocy to raczej nie problem z nastawnikiem. Przynajmniej sie z tym nie spotkałem. Sterowanie tam działa w ten sposób, że jeśli chwilowa wartość zadana mija się ze zmierzoną o ponad 20%, to system całkowicie wyłącza silnik. Więc tutaj jesli faktycznie brak mocy, to sterownik zadaje to aby moc była obniżona. Chyba bez odczytu kodów, a przede wszystkim wartości z czujników na żywo ciężko będzie to zdiagnozować.

  • Like 1
Opublikowano

Chodzi właśnie że casami brak mocy. Na prostej dodaję gazu żeby się rozpędzać i czasami brakuje mocy czy coś że ciągnik nie chce nabierać prędkości a czasami daję gazu to leci. Nie wiem jak to wyjaśnić bardziej. Zaobserwowałem że jak czasami na wyboju podskoczy to jakby wtedy go rozblokowywało i nie miał takich problemów

Opublikowano

Według mnie to problem z którymś z czujników. Są dwie drogi, podmiany po kolei lub diagnostyka testerem. Nie przychodzi mi nic innego do głowy.

Opublikowano

Ja tak obstawiam, że to któryś z czujników. Tyle tylko, że tak teraz sobie myśle, że w MK3 to chyba nie było jeszcze nastawnika elektronicznego. Ty sprawdź czy się listwa nie przycina.

Opublikowano (edytowane)

A tak w ogóle na dzień dobry filtry paliwa sprawdziłeś jakieś sitka na pompce zasilającej jeśli jest jeśli są? Korek na zbiorniku poluzuj abyś tyło nie zgubił. To takie podstawy podstaw które sam możesz zrobić. Reszta to zgadywanka 

Edytowane przez hubertuss
Opublikowano

Wszystko jest wymieniane co roku i nic nie wpływa na ten brak mocy. Paliwo jest tankowane przez lejek z sitkiem drobnym tak więc żaden brud nie może się dostać. Filtr paliwa zawsze jest czysty przy wymianie. Tak jak pisałem wcześniej czasami jak na wyboju trochę podskoczy to odblokowuje się ten brak mocy

Opublikowano

Not o kabelki coś nie kontaktuje nie doczytałem o tym podskakiwaniu wcześniej. Trzeba szukać więcej już nikt tu nic nie pomoże chyba, że komp to ułatwi bo może jakieś błędy są w sterowniku zapisane. 

Opublikowano

Żeby do niej się dobrać to muszę regulator wyjąć podejrzewam. Tylko tak zapytam a jak sprawdzić czy ona się przycina czy nie? Listwa powinna pewnie chodzić lekko w obudowie i szukać jakiś miejsc oporu?

Opublikowano

A kolego skoro znasz się na elektronice to może podpowiesz gdzie szukać problemu z podnośnikiem? Chodzi dokładnie o amortyzację w czasie jazdy. Był czas że chodziło spoko a teraz nic a nic. Przyznaję że ma luzy na cięgnach i bolce te czujniki uciągu trochę chodzą ale nie wiem czy to ma coś do amortyzacji czy gdzie szukać problemu

Opublikowano

Właśnie nic a nic nie mruga. Jak przekroczę bodajże 15 km/h to podnośnik lekko opuszcza ale czy nastawię pokrętłem na maxa czy cokolwiek to amortyzacja nie działa. Wcześniej chodziło ale nie wiem czy to przez rozbite otwory czy bolce te już się zajechały.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Podobna zawartość

    • Przez asus921
      Witam.
      Co moze byc przyczyna wycia hydrauliki? Swieci sie kontrolka od hydrauliki i wyje. Podnosnik dziala normalnie. Jak deliktnie nacisne na sekcje to wycie ustepuje, jak cofne dzwignie to wyje. Olej dolalem, bo bylo malo, ale podnosnik i wyjscia hydrauliczne dzialaja normalnie tylko na luzie cos wyje jakby sie jakis zawor zacial?
      Ciagnik nie uzywany 2 lata, potrzebny teraz na kilka godzin do podciagania przyczep. Stal i sie zepsul xD.
    • Przez daizor
      Tak jak w temacie kompletna serwisów-ka w języku angielskim.
       
      Instrukcja do pobrania :
      http://www.wrzucaj.com/518069
       
      Proszę o wciśnięcie "głosuj na post do góry"
      W sprawie hasła do archiwum pisać na PW
    • Przez arty
      Jak prawidłowo używać tzw sprzęgło pięciominutowe WOM w ciągniku Deutz/Same/lamborghini?

      Mam z lewej strony dźwignie z pozycjami - Wałek WOM zależny od prędkości jazdy/luz/wałek zależny od obrotów silnika.
      Aby przełączyć dźwignię z luzu na zależne od prędkości jazdy mogę to zrobić przy pracującym silniku - nic nie zgrzyta - aby przełączyć z luzu na zależne od obrotów murze zgasić silnik bo w przeciwnym razie jest zgrzyt.... (sprzegło pieciominutowe cały czas wyłączone). Aby wałek zaczął się obracać muszę jeszcze przekręcić elektryczny przełącznik....  -nie znam sie na tym ale to chyba to sprzęgło pięciominutowe.... - tym też wyłanczam WOM np na nawrotach...
      Gdzieś słyszałem ze  aby nie zużywało się jakieś tam łożysko powinno sie po skończonej pracy z WOM wyłączyć sprzegło pieciominutowe - właczyć luz na dzwigni i następnie sprzegło pieciominutowe znow przelaczyc na pozycję załączone tak jak w trakcie pracy WOM. Nie wiem czy ta instrukcja dotyczy konkretnej marki czy w ciagnikach SDF też powinno sie tak robić???
    • Przez tomek3105
      witam mam problem z ciagnikiem lamborghini premium 1060 
      mianowicie problem polega na tym że ciezko wrzucic bieg roboczy szybkie wolne każdą serię jak przerzucę na jadę do przodu to jest troszkę ciszej tak samo do tyłu na luzie na rozłączonej skrzyni jest najciszej jest to wersja bez połbiegów
      pompa hydrauliczna nowa
      nie wiem już czego się złapać
      kalibracja zrobiona 
      tarczki sprzęglowe zrobione 
      brak błędów na komputerze
      jest taki objaw e stuka po lewej stronie skrzyni przy silniku na wysokości jak kończy się kosz sprzęgłowy ale w samym koszu nie  było nic uszkodzone poszły nowe uszczelniacze  nie wiem co jest 
      już dużo kasy włożone i nie wiadomo o co chodzi 
      proszę o pomoc 
    • Przez radek8817
      Witam posiadam deutz agrotron mk3 135 swieci mo się kontrolka emc ładnie zapala wszystko niby działa ma moc tempomat dziala od czego ona może byc. Kolejna kontrolka  to zolw cały czas swieci zokw Skrzynia 6biegow 4 polbiegi ciagnik jezdzi normalnie szybko jak ja wyłączyć?. Kolejna sprawa pokazuje mi włączony Przedni wom i obroty przedniego womu ciagnik nie posiada przedniego womu nawet włącznika do niego ktoś cos moze podpowie o co tu chodzi 
×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v