Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano (edytowane)

Jak chcesz mieć mniej problemów i więcej pieniędzy w portfelu to NH, jak jednak wolisz opcje odwrotną, ale mieć „respekt na wsi” to JD 😉

Edytowane przez Rowan
  • Like 1
Opublikowano

Trochę chyba z tym przesadziłeś. Owszem jd ma swoje jakieś tam bolączki ale nh też pewnie je ma.  A w przypadku używek to i tak kluczowe jest to w jakim stanie kupisz. 

Opublikowano (edytowane)

Fakt comfort po latach jako ciągnik używany wydaje się lepszy bo prostszy mniej bajerów mniej do zepsucia i taniej naprawić. Nie ma też egr i problematycznej chłodnicy spalin w wielu nie ma tls. Który może i jest fajny ale też kosztuje jeśli potrzebna naprawa. Wtryskiwacze siedzą na miejscu nie trzeba króćców momentów dokręcenia. Niby CR a montaż prosty jak w siuntce.

Edytowane przez hubertuss
Opublikowano

Comfort też ma EGR 

Jedynie różnica że w Nh będziesz miał ad blue dodatkowo a w jd ani filtra cząstek ani ad blue. 

Zależy jakie maszyny miałyby pracować. W jd komfort pompa 80 tylko co jest minusem 

Opublikowano (edytowane)

Mój nie ma egr 2013 rok a wiec koniec produkcji ale to 4 cylindry turbo też jest bez żadnej regulacji nawet wastegate nie ma. Zakładam,ze 6 ma podobnie. 

Co do wtrysków ori jd kosztują po 3 tys z małym haczykiem w aso. Comfort premium nie ważne. Cena podobna. JD oferuje tak zwane remany czyli po fabrycznej regeneracji. Cena to coś 2200. Ale tu jest niespodzianka często gęsto można trafić zmawiając remana ori ten za 3 tys w cenie 2200. Ceny brutto może już trochę nie aktualne. Zawór scv ten na pompie cr nie jest drogi samem pomy cr raczej nie wymagają naprawy tak szybko jak wtryski. Comfort nawet nie ma świec żarowych w głowicy tylko taką grzałkę elektryczną kratkę w dolocie.  Nie wiem jak to wygląda w nh. Wtryskiwacze denso można kupić taniej w granicach 1,5 tys. Problemem jest to, ze się ich nie zakoduje. Będą działać ale ciągnik będzie miał powiedzmy około 10 % mocy mniej. I to w zasadzie jedyna wada tych ciągników pojawiająca się przy stosunkowo niskim przebiegu/ 

Mnie w jd wkurzają te zegary przy kierownicy. W mf miałem cały kokpit i wszystko było sztywne nic nie drżało. W jd ze względu że to jest na kierze i plastik poskładane z części bywa że zadrży. Kabina jest mniej ergonomiczna niż w mf choć większa. Ciągnik wygląda porządnie jest porządnie pomalowany farba trzyma. Nie wiem jak jest z nh. Te duże na pewno maja jakość lepszą niż te małe nh.

 

Edytowane przez hubertuss
Opublikowano
20 godzin temu, hubertuss napisał(a):

Trochę chyba z tym przesadziłeś. Owszem jd ma swoje jakieś tam bolączki ale nh też pewnie je ma.  A w przypadku używek to i tak kluczowe jest to w jakim stanie kupisz. 

Nie, nie przesadziłem. Ciągniki wszystkie sie psują, tak NH, JD, MF, DF itd… Ale usterki jakie sie trafiają w JD, to dla mnie nieporozumienie wyższego levelu… O marchwianym układzie wtryskowym o ktorym tu była mowa i chłodniczce egr, to chyba nawet największy obrońca zielonego nie będzie dyskutował. Niestety, ale to początek, potem mamy uszczelgi pod głowicą, wieszaki i wał od tuza(przy małych przebiegach 2-4tyś), turbiny, wycierające sie obudowy pompy w PQ(wreszcie poprawione), bardzo częste problemy z szarpaniem(elektro-hydrauliczne sterowanie sprzęgłami rewersu), usterki elektryczne, tak dziwnego rodzaju pojawiające się w JD nie pojawiają się w żadnej innej marce(lubie naprawiać JD, bo zawsze czymś zaskakuje 😉 ). Idąc dalej do M i R, jest tylko gorzej. I na koniec dodam, nie jestem fanem NH, nie podobają mi sie te ciągniki, średnio lubie przy nich robić, ale obiektywnie naprawde mało się ich naprawia.

A tak na koniec to trzeba pamiętać, że wybierając zielonego, trzeba kupować troche więcej paliwa 😉

  • Like 3
Opublikowano (edytowane)

Z paliwem masz racje wg mf 4270 jd 6330 więcej pali. Moce podobne. W kabinie jd ergonomia słabsza choć w jd kabina większa i jest ciszej. To, że w m i r jest gorzej to też prawda. Co do tego ile czego się naprawia i jaki to tak naprawdę ma przebieg to też kwestia dyskusji. JD jest po prostu na rynku więcej. Więcej ich przybywa z handlu z zachodu. Jakość wykonania powłok lakierniczych na podzespołach, materiałów w kabinie itd jest tu paradoksalnie wrogiem kupującego. Mój ma 10 tys h. Jak go kupowałem od pierwszego właściciela to bez czyszczenia i prania można było zrobić 6 tys. Za wyjątkiem pognitych felg. Ale kosił pobocza ok mogły się obijać. U mnie po lekkim doczyszczeniu pomalowaniu felg wygląda na 5 tys h. A nawet go wodą nie to z karchera ale nawet z węża nie umyłem ani razu jak go mam. Po prostu w jd łatwo ukryć przebieg co drugi z handlu ma skręcony licznik jest wypracowany w środku ale z wierzchu ok wygląda. Potem nie dziwota, że tyle usterek wyłazi. 

Edytowane przez hubertuss

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Podobna zawartość

    • Przez Pawel121185
      Witam. John deere 6230 stracił po części moc. Na kompie nie ma błędów. Filtry nowe.. Co może być przyczyną? 
    • Przez KrzysiekGbicki
      Witam, mam problem z john deere 6210, po odpaleniu przez chwilkę półbiegi działają,  i zaraz przestają,  miga pomarańczowy trybik na zegarach i niebieska literka I , sprawdziłem bezpieczniki,  sa ok. Co moze miec winę,  co sprawdzać?  Z gory dzięki za wszystkie rady
    • Przez Tomek1337
      Witam mam problem z moim JD6170m 2015r. Po dłuższym przestoju od prac polowych ciągnik się zapowietrzył. Ostatnio przejrzałem cały układ plus wymieniłem filtry to traktor znów odpalał elegancko i nie falował na obrotach ale po przepracowaniu kilku mth problem powrócił. Traktor nie chce odpalać jakby paliwo z układu cofało się do zbiornika i znów trzeba go odpowietrzyć. Pompka paliwowa ta na przodzie ciągnika w pełni sprawna. Jedyne co nie daje mi spokoju to z odpowietrznika od filtra z odstojnikiem ciągle leci mi tylko same powietrze a z drugiego normalnie po odpowietrzeniu leci paliwo. Czy może to być wina uszkodzonego korka wlewu paliwa przez, który robi się podciśnienie w zbiorniku i po zgaszeniu ciągnika paliwo z układu się cofa? 
    • Przez GracjanChumikowski
      Witam, planujemy pierwszy raz zacząć kosić kukurydze w tym sezonie. Kupiliśmy przystawkę 6 rzędową New Hollanda. Doszły nas słuchy że napęd który jest tam na jeden pasek na przystawkę nie wytrzyma i trzeba to rozwiązanie jakoś zmienić najlepiej na łańcuch. Czy ktoś jest w stanie pomóc jak to rozwiązać?
    • Przez Mati_claas86
      Witam poszukuje informacji od użytkowników john deere 7230r opinie na temat tego modelu i najlepiej skrzynia biegów comand quad?
×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v