Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Wybrane dla Ciebie
Opublikowano

Witam! Kupiłem w tym roku prasę nh 654 do Zetora 7011 i przyznam że brakuje mu parę koni i przychodzę do was z pytaniem czy opłaca się zakładać Turbo do Zetor 7011 jaki byłby tego koszt. Słyszałem że Turbo uszkadza silnik. 

Opublikowano

Uszkadza, to za duże słowo. Jak mocy przybędzie i korzysta się z pełni tej mocy to poprostu trochę bardziej obciążone są podzespoły, a co za tym idzie troche prędzej sie zużyją. Przy zapasie wytrzymałości, nie są to znacząco odczuwalne różnice. Chyba że coś było leciwe, ledwo dyszące i na granicy wytrzymałości,  to może szybko ,,chrupnąć".

Opublikowano
Teraz, Alchemik napisał(a):

Uszkadza, to za duże słowo. Jak mocy przybędzie i korzysta się z pełni tej mocy to poprostu trochę bardziej obciążone są podzespoły, a co za tym idzie troche prędzej sie zużyją. Przy zapasie wytrzymałości, nie są to znacząco odczuwalne różnice. Chyba że coś było leciwe, ledwo dyszące i na granicy wytrzymałości,  to może szybko ,,chrupnąć

No a jak z mocą. Ile tych koni przybywa i czy ta moc jest odczuwalna?

Opublikowano

jesli masz silnik do remontu to mozesz przerobic.

jesli zdrowy to nie ma sensu.

troche elementow w silniku by pasowalo wymienic..

samo zaloznie turbiny to za malo.

 

Opublikowano

pare koni mu na pewno przybedzie -wieksza komora spalania, wieksza dawka paliwa,korbowody tez sa inne . wal korbowy chyba tez .  . bez napedu to szkoda roboty. 

co do prasy -to sie nie wypowiem .

20 lat temu lepiej sie oralo 6245 niz dzisiaj 7745 t. ale to raczej wina klimatu niz ciagnika-ciezkie ziemie 

Opublikowano
6 godzin temu, agrosoltys13 napisał(a):

Wszystko ok. Tylko teraz jak z kosztem założenia takiego turbo i jak że spalaniem, czy widać tą różnice czy raczej nie.

A co byś chciał uzyskać jeśli chodzi o spalanie?

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Podobna zawartość

    • Przez fendt614
      Witam ,szukam pomocy z racji tego że założyłem rozdzielacz nieco do tura stoll robusty F35 podłączyłem go bezpośrednio z pompy  T1 jako szeregowo do podnośnika jako drugiego rozdzielacza a T2 wolny spływ w skrzynia,.Pierwsze podpięci i kombinacje podpięcia tura pod 4 gniazda powinno być złącze Faster, moje pytanie jest takie czy przez źle wpięcie od tura moglem rozerwać pompę A1,A2,B1, B2 , czy po prostu ktoś podkręcił zawór ciśnieniowy na maksa że pompa nie wytrzymała? Jak logiczne i tanio sprawdzić rozdzielacz bez uszkodzenia kolejnej pompy, założyć kolejny zawór ciśnieniowy zabezpieczający odrazu za pompą?


    • Przez grzechu17
      Witam,sprawa wygląda następująco sprężarka chodzi ale nie bije powietrza. Co może być przyczyną?
    • Przez lukaszeekk24
      Witam do czego służą te pokrętła
    • Przez rolnikus21
      Witam, wczoraj zaczęły mi wariować wskaźniki na desce rozdzielczej. Temperatura spadała i podnosiła się, paliwo oraz powietrze spadało do zera.
      A teraz mam jeszcze problem że piszczy pod wskaźnikami na desce rozdzielczej.
      Sprawdzałem alternator, naciągałem pasek, sprawdzałem przewody pod deską i wszystkie wydają się w porządku.
      Czy ktoś wie jak to naprawić?
       
    • Przez Radek221
      Hej. Zetor proxima 7441 zgasł w trakcie jazdy, podczas rozebrania silnika były połamane 2 laski popychaczy reszta wygięta, po wymianie popychaczy i kreceniu kluczem wału zawór blokuje o tłok, rozrząd ustawiony prawidłowo. Wałek rozrzadu jak nowy głowica dwa lata po naprawie co może być przyczyną ?
×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v