Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Wybrane dla Ciebie
Opublikowano

Witam! Kupiłem w tym roku prasę nh 654 do Zetora 7011 i przyznam że brakuje mu parę koni i przychodzę do was z pytaniem czy opłaca się zakładać Turbo do Zetor 7011 jaki byłby tego koszt. Słyszałem że Turbo uszkadza silnik. 

Opublikowano

Uszkadza, to za duże słowo. Jak mocy przybędzie i korzysta się z pełni tej mocy to poprostu trochę bardziej obciążone są podzespoły, a co za tym idzie troche prędzej sie zużyją. Przy zapasie wytrzymałości, nie są to znacząco odczuwalne różnice. Chyba że coś było leciwe, ledwo dyszące i na granicy wytrzymałości,  to może szybko ,,chrupnąć".

Opublikowano
Teraz, Alchemik napisał(a):

Uszkadza, to za duże słowo. Jak mocy przybędzie i korzysta się z pełni tej mocy to poprostu trochę bardziej obciążone są podzespoły, a co za tym idzie troche prędzej sie zużyją. Przy zapasie wytrzymałości, nie są to znacząco odczuwalne różnice. Chyba że coś było leciwe, ledwo dyszące i na granicy wytrzymałości,  to może szybko ,,chrupnąć

No a jak z mocą. Ile tych koni przybywa i czy ta moc jest odczuwalna?

Opublikowano

jesli masz silnik do remontu to mozesz przerobic.

jesli zdrowy to nie ma sensu.

troche elementow w silniku by pasowalo wymienic..

samo zaloznie turbiny to za malo.

 

Opublikowano

pare koni mu na pewno przybedzie -wieksza komora spalania, wieksza dawka paliwa,korbowody tez sa inne . wal korbowy chyba tez .  . bez napedu to szkoda roboty. 

co do prasy -to sie nie wypowiem .

20 lat temu lepiej sie oralo 6245 niz dzisiaj 7745 t. ale to raczej wina klimatu niz ciagnika-ciezkie ziemie 

Opublikowano
6 godzin temu, agrosoltys13 napisał(a):

Wszystko ok. Tylko teraz jak z kosztem założenia takiego turbo i jak że spalaniem, czy widać tą różnice czy raczej nie.

A co byś chciał uzyskać jeśli chodzi o spalanie?

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Podobna zawartość

    • Przez arcz84
      Witam,
      mam pytanie czy w proximie powinna świeć sie kontrolka od napędu po przekręceniu kluczyka bez odpalania traktora, a po napompowaniu pneumatyki powinna zgasnąć?
      Nie wiem jak to powinno się prawidłowo zachowywać gdyż ciągnik mam od niedawna. 
      Na 99% mam napęd załączony w pozycji wyłącz a rozłączony w pozycji włącz czyli odwrotnie jak powinno być. Ma ktoś na to pomysł
      Może mi ktoś potwierdzić jak wygląda to u niego?
    • Przez acoustic
      Witam wszystkich. Mam problem z moim zetorkiem 7011. Otóż w zakresie obrotów 1300-1400 słychać jakieś tłuczenie i traktor wpada w wibracje, poniżej tego przedziału i powyżej tego nie ma. Z zewnątrz tego nie słychać tylko w kabinie. Próbowałem zmieniać biegi, przełączać reduktor, wom, za każdym razem to samo podczas jazdy i na postoju. Dodam, że traktor normalnie jeździ, skrzynia dobrze pracuje biegi wchodzą, wałek działa. Miał ktoś podobny problem? To może być wina skrzyni czy bardziej sprzęgła? Pozdrawiam
    • Przez Nazar23
      Witam serdecznie, pacjent jak w tytule, od jakiegoś czasu widzę wyciek płynu z obudowy rozrządu, co ciekawe oleju nie ubywa lecz płynu chłodniczego, może miał ktoś podobny problem i doradzi co może być przyczyną takiego zajścia. ( Na drugim zdjęciu śrubokrętem zaznaczyłem miejsce wycieku)


    • Przez DominikzPodlasia
      Witam mam problem od dłuższego czasu z moim Zetorem. Chodzi o to, że podnośnik no chce opadać na pusto. Dopiero gdy użyje rury opada. Przy obciążeniu wszystko jest ok. Proszę o pomoc w identyfikacji problemu.
    • Przez Szymon94
      Pytanie do użytkowników tych ciągników. Jak wygląda dostępność części do ww. modelu? Do silnika wiem że są. A co z podnośnikiem np? Jest tam system EHR Bosh co z czujnikami, osprzętem typu rozdzielacz? Niektóre modele Zetora były krótko produkowane i do nich są problemy z częściami zwłaszcza nietypowymi które rzadziej ulegają awarii. Forterra 9641 była ładnych parę lat klepana. Bardzo podobają mi się te ciągniki. W porównaniu do U 914 to naprawdę przepaść pod względem komfortu. Tylko wiadomo do ursusa to części są i będą. A do Zetora za parę lat nie wiadomo jak to może wyglądać. Tym bardziej że firma już na rynek europejski zrezygnowała ze swoich skrzyń i silników i klepią składaki z tego co czytałem.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v